10 juni komt er een aankondiging iets met Minecraft ofzo vandaar dat het nu gepompt wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond DGB op 800 al overvalued, damn, ik vind het niet eens erg dat ik dit allemaal mis, maar kan gewoon niet tegen dat zo'n saaie coin zo hard gepumpt wordt en ben nieuwsgierig wie daar achter zitten.
had je ook moeten toen toen ze een 10tje warenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:09 schreef Zith het volgende:
Wilde _--_-------__ na doen met een handjevol eth kopen op 0.1 BTC.
Grootste fout ooit
Correctie: pumpers gebruiken de Minecraft hype om te verdienen aan noobsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
10 juni komt er een aankondiging iets met Minecraft ofzo vandaar dat het nu gepompt wordt
Ditquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Correctie: pumpers gebruiken de Minecraft hype om te verdienen aan noobs
Dat gebeurd met zowat elke coinquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Edit: kijk maar eens naar de koers van GLD, waartoe pumpers in staat zijn als er gehyped wordt.
Van 3 naar 15 en weer terug naar 1,8
En dan bedoel ik met name de terugval
900% winst and counting sinds begin deze weekquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond DGB op 800 al overvalued, damn, ik vind het niet eens erg dat ik dit allemaal mis, maar kan gewoon niet tegen dat zo'n saaie coin zo hard gepumpt wordt en ben nieuwsgierig wie daar achter zitten.
Misschien onderschat ik minecraft dan, natuurlijk spelen ontzettend veel mensen dat. Zou die Notch erachter zitten, die heeft ook teveel geld, misschien pumpt hij wel mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Edit: kijk maar eens naar de koers van GLD, waartoe pumpers in staat zijn als er gehyped wordt.
Van 3 naar 15 en weer terug naar 1,8
En dan bedoel ik met name de terugval
Heb me er niet echt in verdiept, sommigen roepen dat t een hoax is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik minecraft dan, natuurlijk spelen ontzettend veel mensen dat. Zou die Notch erachter zitten, die heeft ook teveel geld, misschien pumpt hij wel mee.
Bittrex is wel relax. Poloniex gebruikte ik eerst maar nu ik bittrex gebruik is die echt wel prettiger. Alleen op mobiel is polo overzichtelijker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:00 schreef leolinedance het volgende:
Polo is weer niet vooruit te branden. Net wat coins verkocht maar nog geen BTC zichtbaar.
edit : Nu wel. Maar de site blijft wel vreselijk traag.
Mwah ik vind Poloniex op mobiel ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:05 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Bittrex is wel relax. Poloniex gebruikte ik eerst maar nu ik bittrex gebruik is die echt wel prettiger. Alleen op mobiel is polo overzichtelijker.
😮Haha, sowieso is mobiel klote 😉quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah ik vind Poloniex op mobiel ook niet geweldig.
Daar weten wij helemaal niets vanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:09 schreef Mender het volgende:
Heb 6 jaar Minecraft gespeeld. Echt wat een verslavend kutspel
Maar speel het niet meer dus heb ook niks over DGB meegekregen.
ff gegoogled. Denk dat het alleen om een minecraft server van het DigiByte team zelf gaat. Mojang is er helemaal niet mee bezig. Gaat dus ook nooit geintergreerd worden in minecraft zelf.
toen ik dat zei over XRP, was je daar niet blij meequote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
900% winst and counting sinds begin deze week
XRPquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
toen ik dat zei over XRP, was je daar niet blij mee
Ik vind Polo mobiel prima en je kan iig switchen naar desktop versie, die knop heb ik niet kunnen vinden bij bittrexquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah ik vind Poloniex op mobiel ook niet geweldig.
gratis zonnepanelenquote:
kun je die in de waveapplet verkopen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:32 schreef Sosa het volgende:
Ik zag dat ik nog 70K ripto bux ofzo had, maar dat is inmiddels ook gewoon een kleine 400$ waard!
Als iemand ze koopt tenminste... dat DEX is nog niet om over naar huis te schrijven.
Ik heb 18x RBX gekocht tussen de 60 en 70 en 18x verkocht varierend van 100 tot 140. Steeds met een winstje van +/- 0,02 BTC. Tikt toch gewoon aan als je dan bijna elke dag doetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Ripto Bux (airdrop een week terug) doet het vandaag ook niet slecht!
Haha dat is altijd lekker. Ik heb net zonnepanelen gekocht. Waves heeft me al 1/3 van het bedrag opgeleverd zou ik nu uitcashen 😊quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gratis zonnepanelengaat mij nog 15 jaar geld opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |