Je portfolio bijhouden. Het is allemaal niet super intuïtief of altijd even handig, maar als je beetje weet hoe te gebruiken volgens mij de enige mogelijkheid enigszins laagdrempelig inzicht te houden over een portfolio met diverse coins over eventueel diverse exchangesquote:
Wanneer ga jij (deels) sellen? Geef dat hier effe aan, dan pak ik de scherven op na de massale paniek.quote:
Gister zei ie bij +$20 dollarquote:Op zondag 4 juni 2017 09:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij (deels) sellen? Geef dat hier effe aan, dan pak ik de scherven op na de massale paniek.
Haha zit Ed hier ook? Ik was even onderdeel van de soap als het lijdende voorwerp..quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Zag op Tweakers dat Ed niet met iedereen even goede vrienden is
Linkje met context?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Zag op Tweakers dat Ed niet met iedereen even goede vrienden is
Een pizza'tje voor 10.000 btc?quote:Op zondag 4 juni 2017 07:37 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Weleens wat besteld bij thuisbezorgd.
Ahquote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Whahaha nee gelukkig niet, was eerder max 0,01 btc 😉
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb flink verspreid over meerdere coins met (naar mijn inzicht) grote potentie, ik zie wel hoe het loopt, voorlopig heb ik de inleg verviervoudigd.
Wat bedoel je met bron? Iemand die wetenschappelijk onderbouwd welke coins je moet kopen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef carebaer het volgende:
[..]
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.
Hoe zit jouw lange termijn portofolio er uit? Heb je nog tips wat nog meer 'sterke' coins zijn voor hold?
Heb je een bron?
Nee sorry, ik was blijkbaar vergeten te quoten. Hieronder ging het om.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bron? Iemand die wetenschappelijk onderbouwd welke coins je moet kopen?
Heb je hiervan een bron?quote:
Ik heb best het idee dat RISE het goed kan gaan doen, als je ziet wat ze doen. Het is een beetje zoals STRAT. Goed, iemand noemde het hier een scam maar ze zijn nog goedkoop dus ik kan er nooit heel erg op verliezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef carebaer het volgende:
[..]
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.
Hoe zit jouw lange termijn portofolio er uit? Heb je nog tips wat nog meer 'sterke' coins zijn voor hold?
Heb je een bron?
Hoe kwam jij erbij om ze te kopen danquote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef Maikuuul het volgende:
Verge tikt lekker doorinleg x30
Gisteren is er ook een vrij duidelijk verhaal gepost over deze coin. Wellicht er nu daardoor meer animo voor is?
https://www.reddit.com/r/(...)al_investors_of_xvg/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |