Dat geloof ik inderdaad wel, hoe kan ik dat terugzien 😉 Vind ik wel interessant.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef Repeating het volgende:
[..]
Vrij weinig zullen de aankomende crash overleven. Kijk maar naar de coins die in de top 10 stonden in tijdens de vorige altcoin hype.
ja, zo leuk project zoals Chronobank Time.quote:
Het is letterlijk geen nieuws, het is een dom cryptocurrency blog die 4 uitroeptekens in de titel doet en 0 informatie en 0 bronnen geeft. Letterlijk gemaakt om de hoogste bieder te pumpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat jullie het geen nieuws vinden betekend niet dat andere dat ook niet vinden.
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwenquote:Op zondag 4 juni 2017 12:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, zo leuk project zoals Chronobank Time.
Ik zag ze op Bittrex staan en het was een van de goedkoopste coins die ik kon vinden (dus het kan alleen maar omhoog dacht ik). Vervolgens een beetje verdiept en het blijkt de enige coin te zijn die 100% anoniem is.quote:
Thanks klinkt interessant!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://coinmarketcap.com/historical/quote:Op zondag 4 juni 2017 12:22 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad wel, hoe kan ik dat terugzien 😉 Vind ik wel interessant.
Hehehequote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.
Op WeTrust?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehehe![]()
MaGNeT en ik zitten er ook in, dus kom erbijjjj!
Dit is juist interessant omdat het een splinternieuw project is zoals je kunt zien. Even wat tijd gevenquote:
pfffffquote:Op zondag 4 juni 2017 12:33 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit is juist interessant omdat het een splinternieuw project is zoals je kunt zien. Even wat tijd geven![]()
De Dapp is ook nog niet klaar, dus logisch dat er nu nog niets spannends is.quote:
ik was al overquote:Op zondag 4 juni 2017 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Dapp is ook nog niet klaar, dus logisch dat er nu nog niets spannends is.
Instappen na de launch van de Dapp kan wat duurder zijn
Maar goed, projecten lukken niet altijd dus bepaal zelf welk risico je wil lopen.
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 4 juni 2017 12:39 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Lol serieus? 😂
Hoeveel heb jij er eigenlijk?
Hear hear! Dat dat soort oneliners hier gepost worden vind ik zelfs schandalig misleidend. Nieuwkomers worden daarmee eigenlijk aangespoord om XRP te kopen terwijl (zelfs al is het waar dat bedrijf X met Ripple gaat werken) dat niets te maken heeft met de XRP token.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Het is letterlijk geen nieuws, het is een dom cryptocurrency blog die 4 uitroeptekens in de titel doet en 0 informatie en 0 bronnen geeft. Letterlijk gemaakt om de hoogste bieder te pumpen.
Dat kan gewoon in Blockfolio, alleen bij het toevoegen van de coin moet je dan wel kiezen voor het juiste paar, in dit geval dus "Ethereum: ETH / EUR".quote:Op zondag 4 juni 2017 12:31 schreef cb2013 het volgende:
Kun je op kraken.com de performance zien van je coins? Heb moeite om ethereum op blockfolio te plaatsen. Want blockfolio voegt alleen toe in BTC. En heb ETH week geleden gekocht in EUR. Heb moeite dit in te voeren in blockfolio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |