quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me pijnlijker door Esmee behandeld te worden.
Als Timy Tim fier omhoog kijkt, lijkt het me beduidend pijnlijker
Simpele mensen zijn gelukkiger.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:00 schreef wuuht het volgende:
Was ik maar een simpele tokkie die dit kan waarderen
Geen fan van Geer en Goor?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:00 schreef wuuht het volgende:
Gezien je UI moet dat geen probleem zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:00 schreef wuuht het volgende:
boohhhhhh seksjieeeequote:
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
mag niet, minderheidskabinet moet dan eerst
#broekieuitquote:
paxcon en ik genietenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt een mooi programma?
Ja, werkelijk alles aan dit programma klopt. Je moet bij dit programma in staat zijn de diepere boodschap op te pakken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt een mooi programma?
ik heb ook iets te snacken nodigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:09 schreef Tem het volgende:
Biertje en nog wat koude pizza erbij, prima showtje.
Mama is Boos.quote:
Verliefd op Ibizaquote:
Huh?quote:
Blijkbaar ben ik niet zo diepzinnigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, werkelijk alles aan dit programma klopt. Je moet bij dit programma in staat zijn de diepere boodschap op te pakken.
mehquote:
we zijn uitljes knappenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:26 schreef Joezi het volgende:
hallo? VARA-vrienden en -vriendinnen!?!?!?!
en paulquote:
nou nou nou kansloosquote:
Coco moet en zal in het broekje van Pax komenquote:
gewoon normaal doenquote:
Dit escaleert volledig uit de hand!quote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Coco moet en zal in het broekje van Pax komen
Maar bij mijn weten is dat wederzijds dus komt goed
volgens mij snappen ze heel goed hoe een piano werktquote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens mij snappen ze niet helemaal hoe een piano werkt.
Het lijkt ze toch aardig te lukken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens mij snappen ze niet helemaal hoe een piano werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |