Je houdt van mannen met zwart haar dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
De enige serie die ik ooit uitgekeken heb is The Sopranos, en Narcos bijna.
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je houdt van mannen met zwart haar dus.
Oh, ik dacht dat het sloeg op:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar jij hebt de TT verzonnen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.
Nee, eerder de perceptie van betreffende user in relatie tot de TT.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sloeg op:
[..]
True.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.
Maar dat was sarkasties. Ik beschouw mezelf ook niet als intellectueeeeeeelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, eerder de perceptie van betreffende user in relatie tot de TT.
Dat zijn altijd de ergstequote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat was sarkasties. Ik beschouw mezelf ook niet als intellectueeeeeeel
Luxe.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, nou ben ik eigenlijk toch benieuwd wat de maximum snelheid is die Steam downloads kunnen halen, ik zit nu doodleuk op 38MByte per seconde.
Jawel, het oh zo verfoeide Ziggo levert bij mij de volle 300Mbit download snelheid en is ook nog eens stabiel en betrouwbaar voor mij.quote:
Wat ben je aan het downloaden?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, nou ben ik eigenlijk toch benieuwd wat de maximum snelheid is die Steam downloads kunnen halen, ik zit nu doodleuk op 38MByte per seconde.
Net na de release gekocht en toen hij in de aanbieding was zag je dat je hem al had?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Shadow of Mordor, die had ik al tijden maar nooit uitgespeeld
Hm, weet ik eigenlijk niet meer, het is al een tijd geleden tenslotte, en nee, er is een trailer uitgekomen voor de opvolger dus ik wilde nu toch de eerste uitspelenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net na de release gekocht en toen hij in de aanbieding was zag je dat je hem al had?
Meneer wil geen micro-management? Misschien is Gridworld dan wat voor je.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, wel geprobeerd maar teveel micro management voor mijn OCD, Civ VI gaat mij ver genoeg.
Ik had zojuist nog iemand op bezoek die zich ook een ongeluk nieste en maar wegging. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Godver. Vier weken lang blij geweest dat de hooikoorts aan mij voorbij ging, maar ze hebben alles netjes bewaard en vuren nu in 2 dagen alles op me af. Hatsjoe.
Nou ja, niet op het nivo van Cities iig, als ik zelf water, gas en Elektra leidingen in de grond moet leggen dan gaat het mij iets te diepquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meneer wil geen micro-management? Misschien is Gridworld dan wat voor je.
Zal wel een bepaalde plant zijn die losbarst.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Godver. Vier weken lang blij geweest dat de hooikoorts aan mij voorbij ging, maar ze hebben alles netjes bewaard en vuren nu in 2 dagen alles op me af. Hatsjoe.
Haha.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Bij mij begint het nu ook pas echt op te spelen. Laatst laten testen op allergie maar dat was niet gunstig. Huismijt, katten, pollen, schiet niet echt opquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Op relevante, uitdagende en goedbetaalde functies?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Zozo, twee sollicitatiegesprekken alweer voor de boeg.
Bummerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Dus, mensen, katten en de natuur vermijden? Success daarmee!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij begint het nu ook pas echt op te spelen. Laatst laten testen op allergie maar dat was niet gunstig. Huismijt, katten, pollen, schiet niet echt op
Vertel!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Zozo, twee sollicitatiegesprekken alweer voor de boeg.
Op mijn MacBook ook inderdaad. Dan draait alleen iOS 'm goed kennelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Op mijn macbook pro staat hij ook op z'n kant. Op mijn iPhone niet.
Sonsbeek ftw?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan.
moblo weet precies waar dit is.
Jammer van die twee lelijke gebouwen welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan.
moblo weet precies waar dit is.
Dan moet het dat jaar wel kutweer geweest zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij in mijn jaar Arnhem nog nooit officieel in Sonsbeek geweest
Dan moet er daarna maar gebierd worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga wrsch wel naar Nijmegen eind november met wat vrienden voor de Zeven Heuvelenloop!
In Nimma welquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet er daarna maar gebierd worden.
Wel makkelijk om het station terug te vinden.quote:
Het is in het onderwijs, dus driemaal nee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op relevante, uitdagende en goedbetaalde functies?
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is in het onderwijs, dus driemaal nee.
Dan staat je huis waarschijnlijk op de route van de pub naar het huis van een bierdrinker.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Er staat ineens een pint glas op m'n voortuinmuur.....
Dat weet ik wel zeker. Maar de pub schenkt kansloos bier. Het is dan ook een Carling Pint die ik zojuist heb geconfisceerdquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat je huis waarschijnlijk op de route van de pub naar het huis van een bierdrinker.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar de pub schenkt kansloos bier. Het is dan ook een Carling Pint die ik zojuist heb geconfisceerd
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ziet er goed uit hoor.
Maar het smaakt naar paardenpis.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ziet er goed uit hoor.
Pils niet. Er zijn wel veel goede Alesquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:51 schreef remlof het volgende:
Britten kunnen gewoon geen pils brouwen en chocola maken.
Cadbury is ook geen chocola. Zelf niet volgens de EU-maatstavenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pils niet. Er zijn wel veel goede Ales
Cadburyquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Cadbury is ook geen chocola. Zelf niet volgens de EU-maatstaven
Ik ook niet. Alles wat daar uit de tap komt dat ik wel drinkbaar vind kwam uit continentaal Europa of Ierland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:52 schreef Tchock het volgende:
Ik ken eigenlijk helemaal geen echt lekker Engels bier.
Heb het even opgezocht, ik heb zes Engelse bieren gedronken en de beste was een lokaal gebrouwen Ale maar ook die niet spetterend.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alles wat daar uit de tap komt dat ik wel drinkbaar vond kwam uit continentaal Europa of Ierland.
Daarom moet er ook een Scexit komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, ik heb zes Engelse bieren gedronken en de beste was een lokaal gebrouwen Ale maar ook die niet spetterend.
Schotten daarentegen kunnen prima bier brouwen.
Dat gaat ook nog wel, maar is Australisch. Zag je vroeger in Nederland ook nog wel hier en daar op de tap, tegenwoordig niet meer geloof ik.quote:
Volgens mij is Schotland dan binnen no-time failliet maar dat kunnen we uiteraard wel voorkomen door heel veel bier te kopen.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is Schotland dan binnen no-time failliet maar dat kunnen we uiteraard wel voorkomen door heel veel bier te kopen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heineken met draaidop, dat is het beste bier.
Deze vooral voor Polen dacht ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Pils met meer dan 6% alcohol is voor daklozen.
Foutje van zestig miljoen euroquote:British Airways system outage 'caused by IT worker accidentally switching off power supply’
According to The Times, the incident likely concerned a so-called uninterruptable power supply, or UPS, which is designed to deliver a smooth flow of power from the main with a fall-back to a battery-powered back-up and a diesel generator.
British Airways’ parent company, International Airlines Group, this week explained that the supply of power to a key data centre was lost and an uncontrolled reboot of the system subsequently shut down the entire system.
An investigation has already revealed that the UPS was in full working order at the time, The Times reported. Citing a source, the paper said that it was rumoured a maintenance contractor had accidentally switched the supply off.
Even Apeldoorn bellen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:02 schreef Tchock het volgende:
Overigens.
[..]
Foutje van zestig miljoen euro
Haha dat zou er echt perfect bij passen ja.quote:
Wel aardig kut geregeld dat een monteur dit zo maar even kan doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:02 schreef Tchock het volgende:
Overigens.
[..]
Foutje van zestig miljoen euro
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef RM-rf het volgende:
http://www.focus.de/panor(...)eumt_id_7210963.htmlRock am Ring mit geevacueerd worden wegen terreuralarm
Hoort erbij, jongens.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef RM-rf het volgende:
http://www.focus.de/panor(...)eumt_id_7210963.htmlRock am Ring mit geevacueerd worden wegen terreuralarm
Heel goed, straks is er weer een Amokfahrer in de buurt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef RM-rf het volgende:
Rustig aan hè, vmbo'tje.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Relevant sowieso.
Alhoewel, in jouw vak...
Bedankt voor de nieuwstip overigens. Moet ik je er als submitter inzetten?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:20 schreef RM-rf het volgende:
Zegt degene die afhaakte op zijn eigen meet.quote:
Zegt diegene die überhaupt te schijterig is om naar meets te komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zegt degene die afhaakte op zijn eigen meet.
Alleen maar aanmoedigen dit gedrag. Scheelt de belastingbetaler geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zeggen twee leraren die elkaar beschimpen.
Zo krijgen jullie nooit marktconform loon he.
Die tweedegraders verdienen dat sowieso niet. Hun werk is een stuk lichter.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Iedereen heeft toch een vast contract, tenzij zelfgekozen succesvolle zzp'er?quote:
Ondertussen:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Perrin het volgende:
Je loopt eeuwen achter, Friek
https://www.trouw.nl/reli(...)en-achter-~a92ab8e9/
Potdomme, ja, zo kan ik het ook.quote:Antwoorden geeft de 82-jarige Nigeriaanse filosoof Sophie Oluwole, de eerste vrouw die in Nigeria een doctorstitel in de filosofie behaalde, niet zomaar. "Wat is Afrikaanse filosofie?", beantwoordt ze met: "Wat is westerse filosofie?"
Ja, bijna.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een vast contract, tenzij zelfgekozen succesvolle zzp'er?
Eindelijk eens een legitieme reden om je als socioloog verheven te voelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Potdomme, ja, zo kan ik het ook.
Wat een vakgebied mensen, wat een vakgebied.
De rest is geen plichtsgetrouwe belastingbetaler.quote:
Correct.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eindelijk eens een legitieme reden om je als socioloog verheven te voelen.
Abdoe heeft een interessante kijk op de wereld. Niet zozeer een kijk die ik deel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ondertussen:
Haags lid Partij voor de Eenheid: Israëlische scholieren zijn toekomstige kindermoordenaars
Wel verfrissend, zo'n ongefilterde mening.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Abdoe heeft een interessante kijk op de wereld. Niet zozeer een kijk die ik deel.
Goed advies aan alle westerse jongeren. Ga niet studeren, maar gewoon 14 jaar lang lekker kippen houden zodat je wel eten hebt. Filosofie strikes once again.quote:"Ik ben niet alleen een academicus. Ik heb als kind leren katoen te spinnen, katoen te weven, katoen te verven, akkers te bewerken, te handelen op de markt. Ik ben op mijn 21ste moeder geworden en heb pas op mijn 32ste mijn eerste graad gehaald. Ik zou jongeren aanraden land te bewerken of kippen te houden. Iets wezenlijks waarmee ze zichzelf kunnen onderhouden."
Hihi, die mevrouw zou het goed doen in NWS.quote:"Mij Afrikaan noemen is simpelweg aangeven dat ik geen Europeaan ben"
Ze loopt wel voor qua relevante werkervaring op haar Westerse vakgenoten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed advies aan alle westerse jongeren. Ga niet studeren, maar gewoon 14 jaar lang lekker kippen houden zodat je wel eten hebt. Filosofie strikes once again.
Volledig eens dat langstuderen de norm moet zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed advies aan alle westerse jongeren. Ga niet studeren, maar gewoon 14 jaar lang lekker kippen houden zodat je wel eten hebt. Filosofie strikes once again.
Ik neig ook naar een akkoord voor deze stelling.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volledig eens dat langstuderen de norm moet zijn.
Ik neem aan dat je snapt dat Norah Jones het niet zomaar zong in Detroit.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
Ik ben niet zo van "pak een populair nummer en zing het langzamer als vrouw met pianobegeleiding en dramatische uithalen ongeacht het origineel"
Uiteraard, Cornel is Detroits Seattles en toen net dood. Maar daarom mag ik toch wel iets van het nummer vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat ze het niet zomaar zong in Detroit.
Nee, want emoties.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, Cornel is Detroits en toen net dood. Maar daarom mag ik toch wel iets van het nummer vinden
Zoals voor de kinderen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef GSbrder het volgende:
Leuke site trouwens, dat werkzorgberekenaar.
Idee er achter is dat indien vrouwen meer werken, het goed is voor iedereen.
Dan moet de man maar vrij nemen.quote:
Ze voert het ook uit in het Fox Theatre in Detroit, waar Cornell optrad met Soundgarden een paar uur voordat ie zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, Cornel is Detroits Seattles en toen net dood. Maar daarom mag ik toch wel iets van het nummer vinden
Jup. Zo tragisch, was wel een van mijn jeugdmuziekhelden. Droevig dat hij geen uitweg meer zag.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze voert het ook uit in het Fox Theatre in Detroit, waar Cornell optrad met Soundgarden een paar uur voordat ie zelfmoord pleegde.
Zodra je 'Nee' bij Partner invult vervallen alle voordeeltjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef GSbrder het volgende:
Leuke site trouwens, dat werkzorgberekenaar.
Idee er achter is dat indien vrouwen meer werken, het goed is voor iedereen.
Vooral dat zelfgekozen, vrijwillig verplicht?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een vast contract, tenzij zelfgekozen succesvolle zzp'er?
Kijken dat de patner maar net genoeg verdienen doet dat men er niet buiten valt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zodra je 'Nee' bij Partner invult vervallen alle voordeeltjes.
Precies, dus Norah Jones pakte niet zomaar een nummer en zong het langzamer. Het was een eerbetoon aan Cornell op de plek waar hij voor het laatst optrad.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Zo tragisch, was wel een van mijn jeugdmuziekhelden. Droevig dat hij geen uitweg meer zag.
Gelukkig zal de Alleenstaander Pechtold daar een einde aan maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zodra je 'Nee' bij Partner invult vervallen alle voordeeltjes.
Als de anderen het goed vinden wel ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zal de Alleenstaander Pechtold daar een einde aan maken.
Klaver wel, slaapt hij niet elke avond met een andere groupie?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als de anderen het goed vinden wel ja.
Beweer ik dat dan ergens, voorlopig moet deze zich niet laten verblinden om erin plaats te nemen en overal aan denken, vergeet die het komt het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klaver wel, slaapt hij niet elke avond met een andere groupie?
Rutte is ook een happy single. Kan me niet voorstellen dat ze tegen zijn.
Ik zat het ook al met verbazing te lezen. Ik weet dat Anne Fleur niet geliefd is maar ze snijdt in dat artikel op een vrij normale toon echte problemen aan - een debat dat verstierd wordt, openlijk seksisme en constante beledigingen aan haar adres. En hoe reageren de users daarop?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
Is dit nou echt een POL topic?
POL / Anne Fleur's Jihad tegen Forum voor Democratie
De haatpubertjes (in alle leeftijden) van NWS in actie.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat het ook al met verbazing te lezen. Ik weet dat Anne Fleur niet geliefd is maar ze snijdt in dat artikel op een vrij normale toon echte problemen aan - een debat dat verstierd wordt, openlijk seksisme en constante beledigingen aan haar adres. En hoe reageren de users daarop?
Geen enkel debat voeren, non-stop seksistische dingen posten en alleen maar beledigingen uiten. Ik betwijfel of 10% van de users het artikel gelezen heeft.
De een zit te huilen dat er gedemoniseerd wordt tegen FvD terwijl een paar posts er boven Hiddema wordt gelauwerd omdat hij seksistisch is. Echt, mijn hemel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De haatpubertjes (in alle leeftijden) van NWS in actie.
Met de verkiezing van Trump zijn aluhoedjes-theorieën en het bijbehorende stijltje ineens gelegitimeerde politieke opvattingen. Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
De een zit te huilen dat er gedemoniseerd wordt tegen FvD terwijl een paar posts er boven Hiddema wordt gelauwerd omdat hij seksistisch is. Echt, mijn hemel.
POL wordt het nieuwe NWS. Of de twee versmelten gewoon, ik weet niet wat het is.
Heb hem ingevuld. Beetje gare tool, maarja nibud hè.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet de man maar vrij nemen.
Gek genoeg kun je ook niet invullen dat je salaris stijgt of daalt met minder uren.
Dat verzint de tool zelf. Dus nu een contract voor 40 uur is straks zonder problemen 1/4e minder bruto inkomen bij 30 uur.
Aardige docu over Bannon van de week bij de NPO. Net even teruggekeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met de verkiezing van Trump zijn aluhoedjes-theorieën en het bijbehorende stijltje ineens gelegitimeerde politieke opvattingen. Wen er maar aan.
Zal 's kijken of ik er de tijd voor heb. Lekker drukke weken voor de boeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Aardige docu over Bannon van de week bij de NPO. Net even teruggekeken.
Bezig met je eindscriptie?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal 's kijken of ik er de tijd voor heb. Lekker drukke weken voor de boeg.
Nee, die hoef ik nietquote:
Het is een NWS topic wat in POL gedumpt is met merendeels NWS users die posten toen het nog een topic daar was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
De een zit te huilen dat er gedemoniseerd wordt tegen FvD terwijl een paar posts er boven Hiddema wordt gelauwerd omdat hij seksistisch is. Echt, mijn hemel.
POL wordt het nieuwe NWS. Of de twee versmelten gewoon, ik weet niet wat het is.
Ik zie jou er helemaal niet opstaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Een PS bewerkte foto opgestuurd naar een meid in Dusseldorf.
https://ibb.co/m4esvv
neuh....quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, de whiskey heeft hard toegeslagen
Tja, partijkartel, he?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:20 schreef Pokkelmans het volgende:
MAAR ALS IK HET GOED BEGRIJP GAAT TERRIE NU DUS VAN ONZE BELASTINGCENTEN EEN BEETJE IN ZN KANTOORTJE ZITTEN VADERJAKOBSPELEN?
Bijna, je miste de hoofdletter aan het begin van de zin.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, kan toch zelfs mobiel nog foutloos tikken.…
Drama.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna, je miste de hoofdletter aan het begin van de zin.
Verheffend, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:26 schreef 99.999 het volgende:
Dat annefleur topic is wel wat mal. Extreemrechtse wappies en een dronken Ryan
Tsja anne fleur topicquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:26 schreef 99.999 het volgende:
Ik heb Ryan maar expres niet gelezen. Alleen de OP eigenlijk, prima stuk van Anne Fleur.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:26 schreef 99.999 het volgende:
Ik heb net fietsvakantie door de ardennen geplanned met wat vrinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Ha, weer eens een heerlijk stuk gefietst vanavond. En nu benen omhoog, biertje erbij.
RIP.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb net fietsvakantie door de ardennen geplanned met wat vrinden.
Ga op dit moment echt dood van de hooikoorts
Leuk, leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De boeren waren ook weer volop aan het maaien zag ik, dat zal het wel niet beter maken.quote:Ga op dit moment echt dood van de hooikoorts
Ligt er dan maar net aan welke allergenen hij op aanslaat. Van grassen zul je in de Ardennen denk ik minder last hebben.quote:
Yernaz is echt een totaaldebiel ja, maar ik heb inhoudelijk over het debat niets gehoord.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Ryan maar expres niet gelezen. Alleen de OP eigenlijk, prima stuk van Anne Fleur.
Geen flauw idee, maar een maand/ 2 maanden geleden toen andere mensen er juist last van hadden, had ik er juist totaal geen last van..... maar afgelopen dagen is het echt niet te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er dan maar net aan welke allergenen hij op aanslaat. Van grassen zul je in de Ardennen denk ik minder last hebben.
Wappies met kleine piemeltjes die stoer doen op het internet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat trekt de gekkies wel uit hun holen
Mietje, gewoon inzien dat allergische reacties eigenlijk een emotie zijn, die kan je uitschakelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga op dit moment echt dood van de hooikoorts
twitter:thehill twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 00:22:10#BREAKING: GOP governor joins coalition to uphold Paris climate agreement https://t.co/jfsuj540TS https://t.co/lp1IbQvjUF reageer retweet
Hij ging op dit moment dood. Dus met die informatie doe ik 't maar...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er dan maar net aan welke allergenen hij op aanslaat. Van grassen zul je in de Ardennen denk ik minder last hebben.
Klopt, 12 uur lang op werk uitgeschakeldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mietje, gewoon inzien dat allergische reacties eigenlijk een emotie zijn, die kan je uitschakelen.
We sterven momenteel allemaal. De een alleen wat sneller dan de ander.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij ging op dit moment dood. Dus met die informatie doe ik 't maar...
BREEK! [/Fylax]quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
"Breaking" is nog meer aan devaluatie onderhevig dan de autotelefoon.
niet echt om te juichen dit verdertwitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 00:21:16BREAKING: Large explosion rocks Iranian city of #Shiraz (VIDEO) https://t.co/D3Dj1zorpQ https://t.co/RNaey8Goxc reageer retweet
De rest van de tijd die truc herhalen. Heb amper nog last van hooikoorts tegenwoordig. Al is het de laatste dagen wel een beetje aanwezig. Omstandigheden zijn er ook wel naarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, 12 uur lang op werk uitgeschakeld
Ik hoop dat het vannacht even lekker gaat onwerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rest van de tijd die truc herhalen. Heb amper nog last van hooikoorts tegenwoordig. Al is het de laatste dagen wel een beetje aanwezig. Omstandigheden zijn er ook wel naar
Je Twitter is lek? Oh, jee, dat klinkt wel als een heel persoonlijk probleemquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vannacht even lekker gaat onweren
Zal trouwens zelf even mijn twitterlek weer stoppen heur.
Regenen gaat het in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vannacht even lekker gaat onweren
Zal trouwens zelf even mijn twitterlek weer stoppen heur.
De geest is sterker dan het lichaam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
Een soort van mind over pollen aanpak dus
Lijkt me niet dat je die jongen kent, die bekend werd van zijn "money over bitches" uitspraak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
Een soort van mind over pollen aanpak dus
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je die jongen kent, die bekend werd van zijn "money over bitches" uitspraak?
Wehe, ik hoorde het van een huisgenoot van me. RIP MOB-meneer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je die jongen kent, die bekend werd van zijn "money over bitches" uitspraak?
Nou, je was anders weer druk bezig deze week.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klein beetje is de voorspelling. Volstrekt onvoldoende om het stookverbod op te heffen
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrahquote:
Ja, daar wou ik idd heen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, ik hoorde het van een huisgenoot van me. RIP MOB-meneer.
Haha, schijnt wel prima te kunnen. De kunst is er even doorheen komen. Kan op zich wel prima vrij lang in een koude beek zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook een uurtje in een bad met ijswater zitten?
Valdepenas kan ook hele aardige wijn opleverenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrah
Maar Spaans? Rioja. Daar waren we een paar weken geleden nogaardig wat bodegas bezocht
Dit weekend waterpistolen mee om de boel wat op te stoken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, je was anders weer druk bezig deze week.
De nabestaanden leven nog.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, daar wou ik idd heen.
Rip aan de nabestaanden
Je doet benzine in de waterpistolen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit weekend waterpistolen mee om de boel wat op te stoken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valdepenas kan ook hele aardige wijn opleveren
Dat zal vast mooi zijn als ik enig idee had waar Alpujeras ligtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Maar die streek hebben we overgeslagen. Van Barcelona naar Alpujeras gereden
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
sky, waar de ever loving fuck heb je het over?
Uitlopers van de Sierra Nevada?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal vast mooi zijn als ik enig idee had waar Alpujeras ligt
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
sky, waar de ever loving fuck heb je het over?
Ah, dat zegt mij meer, dat is inderdaad heel mooi daarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uitlopers van de Sierra Nevada?in het zuiden van Spanje, vlakbij Granada
Heb vrienden in Granada wonen. Wat een prachtige stad. Jammer van de temperaturen, anders was ik er zo gaan wonenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, dat zegt mij meer, dat is inderdaad heel mooi daar
Ik heb dat stukje proza van manpower gelezen ja, ik zie het zo voor mij bij de manager communicatie dat zo'n reclameboi dat voordraagt...en dan nog ja zeggen ook, gut oh gut...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sky is een neger, die praten in straattaal. Vraag maar aan Manpower.
Hehe, ja da's een goede plek in de winter, in de zomer is het ietwat aan de warme kantquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb vrienden in Granada wonen. Wat een prachtige stad. Jammer van de temperaturen, anders was ik er zo gaan wonen
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, gup, Shiraz is een druivensoort.
Ah, valt mee. Ik dacht dat je zat te SOGen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb even een pauze om te avondeten want dat was er bij ingeschoten.
Italiaanse vriendin hebben en dan geen sjoege van wijn hebben? Oi...dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal dit boekje eens bestellen, ik weet echt geen ruk van wijn, maarbik drink het wel steeds vaker
Je hebt er volgens mij ook wat bij ingeschonken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb even een pauze om te avondeten want dat was er bij ingeschoten.
Koffie, ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij ook wat bij ingeschonken.
Mijn Italiaanse drinkt geen druppelquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Italiaanse vriendin hebben en dan geen sjoege van wijn hebben? Oi...dat kan niet goed gaan.
Als het maar bubbelt. Dan is het wel lekker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal dit boekje eens bestellen, ik weet echt geen ruk van wijn, maar ik drink het wel steeds vaker
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.rtlz.nl/perso(...)schiphol-voor-fissas
Ik zie het al, weer een complot om sky te triggeren dit.quote:Op social media verwijten sommige mensen Manpower dat het taalgebruik stereotyperend of zelfs racistisch zou zijn.
En Sky schijnt ook goed te zijn in atletiek. Niet onaannemelijk, deze hypothese.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sky is een neger, die praten in straattaal. Vraag maar aan Manpower.
Ga doekoe verdienen, bro, voor je Gucci alles!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al, weer een complot om sky te triggeren dit.
Ik ben geen homo, drink alleen spumante met capodannoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als het maar bubbelt. Dan is het wel lekker.
Whehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En Sky schijnt ook goed te zijn in atletiek. Niet onaannemelijk, deze hypothese.
Het komt uit Brabant van Bavaria. Wees gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
Ik zal morgen die Swinckels eens kopen, remlof. Ik las dat je positief was.
Yep, ik zit er nu ook weer aan. Goed spul.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
Ik zal morgen die Swinckels eens kopen, remlof. Ik las dat je positief was.
Ik had laatst roze bubbelwijn. Vond ik ergens wel stereotype.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, drink alleen spumante met capodanno
Bavaria komt toch uit Beieren?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het komt uit Brabant van Bavaria. Wees gewaarschuwd.
Ah, U is ook homofiel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had laatst roze bubbelwijn. Vond ik ergens wel stereotype.
Bij mij is dat meer, wijn als er wel bier is en wijn als er geen bier is. In dat laatste geval valt droge witte wijn net in de categorie goed genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
remlof, wijn is heel simpel, er zijn twee soorten: wijn die je lekker vindt en wijn die je niet lekker vindt en de prijs is niet relevant, goedkoop kan heel lekker zijn, duur kan je niet te drinken vinden en vice versa.
Daar noem je nogal een dingetje. Bavaria (het Nederlandse bedrijf) is daarvoor zelfs voor de hoogste Europese rechter gedaagd door brouwers uit Bavaria (de streek).quote:
Komt vanzelf, sky, komt vanzelf. Of niet. Wijn drinken en apprieceren is iets wat je met de tijd leert.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij mij is dat meer, wijn als er wel bier is en wijn als er geen bier is. In dat laatste geval valt droge witte wijn net in de categorie goed genoeg
Minder dan Kaas, maar ik zie mij wel eerder een relatie met een man beginnen dan met een vrouw.quote:
De SGP en God zelf kijken fronsend op u neer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Minder dan Kaas, maar ik zie mij wel eerder een relatie met een man beginnen dan met een vrouw.
Hey, whatever floats your boat. Als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Minder dan Kaas, maar ik zie mij wel eerder een relatie met een man beginnen dan met een vrouw.
Ja ok. Maar ik ben pas zo ver dat ik pinot grigio wel lekker vind en sommige witte Spaanse. Rood is nog een stapje te ver, behalve een glas bij een maaltijd met biefstuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
remlof, wijn is heel simpel, er zijn twee soorten: wijn die je lekker vindt en wijn die je niet lekker vindt en de prijs is niet relevant, goedkoop kan heel lekker zijn, duur kan je niet te drinken vinden en vice versa.
Bavaria houdt er sowieso ook wel van om scherp aan de wind te varen met hun marketing. Volgens mij leverden die jurkjes van hun ook een hoop heisa op met het WK 2010. Ergens vind ik dat ook wel weer leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar noem je nogal een dingetje. Bavaria (het Nederlandse bedrijf) is daarvoor zelfs voor de hoogste Europese rechter gedaagd door brouwers uit Bavaria (de streek).
Mijn vrouw heeft een aantal wijnproeverijen gedaan en goede sommeliers stelden letterlijk wat ik net zei, prijs en naam op het etiket zijn voor snobs die geen verstand hebben van wijn, wat jij lekker vind is voor jou een goede wijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok. Maar ik ben pas zo ver dat ik pinot grigio wel lekker vind en sommige witte Spaanse. Rood is nog een stapje te ver, behalve een glas bij een maaltijd met biefstuk.
Dat kwam meer door de verschrikkelijke organisatie die FIFA heet. Die hebben een exclusieve biersponsor voor het toernooi en gingen toen dames in Bavariajurkjes weigeren in stadions.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bavaria houdt er sowieso ook wel van om scherp aan de wind te varen met hun marketing. Volgens mij leverden die jurkjes van hun ook een hoop heisa op met het WK 2010. Ergens vind ik dat ook wel weer leuk.
Mjah, moet het misschien eens wat vaker bij het eten drinken inderdaad, gewoon 1 glaasje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Komt vanzelf, sky, komt vanzelf. Of niet. Wijn drinken en apprieceren is iets wat je met de tijd leert.
Dat was hilarisch, al die WK bobo's uit hun dak over een jurkjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bavaria houdt er sowieso ook wel van om scherp aan de wind te varen met hun marketing. Volgens mij leverden die jurkjes van hun ook een hoop heisa op met het WK 2010. Ergens vind ik dat ook wel weer leuk.
God bestaat toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
De SGP en God zelf kijken fronsend op u neer.
Dat was Zuid Afrika toch? Moet ik toch nog een keer naar terug, heb nu eindelijk mijn vrouw zo ver dat ze ook wil gaan...en dan gaan we een groot huis kopen...damn.quote:
Ja, de FIFA hielp Bavaria uitstekend met hun marketing.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kwam meer door de verschrikkelijke organisatie die FIFA heet. Die hebben een exclusieve biersponsor voor het toernooi en gingen toen dames in Bavariajurkjes weigeren in stadions.
Ik weet nog heel goed dat ik tijdens de halve finale Uruguay - Nederland aan het werk was, gingen we de hele tijd stiekem de stand bijhouden achter de bar. En ongeveer in de rust mochten we weg, hebben we eerst samen met mijn baas drie bier lopen adten om in de stemming te komen en zijn daarna het eerste de beste café in gedoken.quote:
Qatar word rampzalig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
2018 zal inderdaad een stuk minder worden. En 2022 helemaal hilarisch, in de woestijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |