quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja dat was het.Die vind ik eigenlijk leuker dan covfefe.
Die is inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze inhaker was anders episch.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Verjaardagskadootje voor Monoquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog interessant worden
Spammer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, na mijn driedaagse werkweek nu weer vier dagen weekend.
Je hoort mij dan ook zelden klagen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Alsof jij in staat bent jezelf in elkaar te trappen, lamzak.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
Zo kan het leven voor iedereen zijn, als de PvdA een absolute meerderheid krijgt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Zelfs dat is een positieve post.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Whehe en ik had dit bericht serieus nog niet gezien
[..]
Nou nog hopen dat het zo blijven kan, als het ooit zou gebeuren brengt het ook voor mij rare consequenties mee. Maar als het moet dan moet het maar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, na mijn driedaagse werkweek nu weer vier dagen weekend.
Wenn das wörtchen wenn nicht wär wär ich längst schon millionärquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo kan het leven voor iedereen zijn, als de PvdA een absolute meerderheid krijgt.
Optimus Primequote:Op donderdag 1 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Taalcorrector en Neerlandicus op het werk had in een artikel van me "zoveel" naar "zo veel" gewijzigd. Vond het wel een interessante dus vroeg waarom en heb nu een uitleg van diverse alinea's gekregen. Best wel chill. Met deze optimus prime onder de taalnazi's mail ik vrij veel.
Ah, dus je bent nu zeg maar de padawan van de taalnaziquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Taalcorrector en Neerlandicus op het werk had in een artikel van me "zoveel" naar "zo veel" gewijzigd. Vond het wel een interessante dus vroeg waarom en heb nu een uitleg van diverse alinea's gekregen. Best wel chill. Met deze optimus prime onder de taalnazi's mail ik vrij veel.
Ha. Beetje.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, dus je bent nu zeg maar de padawan van de taalnazi
Do or do not, there is no beetjequote:
Relletjes tussen marginalen interessant? Die hebben we hier elk voetbalweekend.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog interessant worden
Valt wel mee, hoogte punt dit jaar waren 3 mvv tokkies in een zelfgebreide mutsquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Relletjes tussen marginalen interessant? Die hebben we hier elk voetbalweekend.
Nu nog een Technics SL-1200.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Versterker en speakers gekocht. Een geluidje komt naar me toe deze zomer, mensen.
Oh, geen nieuwe paus gekozen dus.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef skysherrif het volgende:
explosie gehoord en dikke zwarte rook boven het vaticaan
Da's wel erg summier qua informatie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Versterker en speakers gekocht. Een geluidje komt naar me toe deze zomer, mensen.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's wel erg summier qua informatie.
Nais!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denon PMA-520AE gekocht in de outlet (beschadigde verpakking). Was eigenlijk 170/180, maar voor 140 gekocht nu.
[ afbeelding ]
KEF Q100 speakers gekocht. Via iBood weten te bemachtigen voor 250 (paar).
Behoorlijk goedkoop uit geweest en op deze manier toch een aardige set voor onder de 400 euro.
Heb jij toch fijn even 40euro verdient, ik zou er, als ik jouw was, nog meer kopen verdien je nog meer!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denon PMA-520AE gekocht in de outlet (beschadigde verpakking). Was eigenlijk 170/180, maar voor 140 gekocht nu.
Sterkte aan je buren.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
De buren, die welke het in beslag nemen als er te vaak klachten komen!quote:
http://roma.repubblica.it(...)emolitore-166989140/quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef skysherrif het volgende:
explosie gehoord en dikke zwarte rook boven het vaticaan
Echt geen moslims?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
http://roma.repubblica.it(...)emolitore-166989140/
Ongelukje.
Autosloperij. Eerder zigeuners dus.quote:
zie-mij-eens-Italiaans-kunnen-begrijpenquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongelukje.
Zou ook nogal dom zijn als ik dat niet kon na er vijf jaar gewoond te hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zie-mij-eens-Italiaans-kunnen-begrijpen
https://translate.google.(...)6989140%2F&sandbox=1quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zie-mij-eens-Italiaans-kunnen-begrijpen
Gezien hunnstatus in Hongarije heeft ome Geert daar gelukkig vast en zeker een hekel aan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Autosloperij. Eerder zigeuners dus.
Pfieuw!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien hunnstatus in Hongarije heeft ome Geert daar gelukkig vast en zeker een hekel aan.
Maand of maanden?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij beheerst oplichten na een paar maand vast al beter dan de gemiddelde Antilliaan.
Kijk, da's beterquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KEF Q100 speakers gekocht. Via iBood weten te bemachtigen voor 250 (paar).
Behoorlijk goedkoop uit geweest en op deze manier toch een aardige set voor onder de 400 euro.
Ambtenarij, dat is pas oplichterij!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij beheerst oplichten na een paar maand vast al beter dan de gemiddelde Antilliaan.
Heel slim ben jij ook niet hequote:Op donderdag 1 juni 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ook nogal dom zijn als ik dat niet kon na er vijf jaar gewoond te hebben.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongelukje.
Krijg je het er warm van?quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:32 schreef Kaas- het volgende:
Googelde een beetje op "Paulo Dybala naked" en het bestaat ook nog bijna haha.
[ afbeelding ]
Nou ja ik zag ineens dit topic VBL / Knappe en lelijke voetballers...... en moest meteen aan Dybala denkenquote:
Ja dus.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja ik zag ineens dit topic VBL / Knappe en lelijke voetballers...... en moest meteen aan Dybala denken
Donnarumma is wel een leukjequote:Op donderdag 1 juni 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja ik zag ineens dit topic VBL / Knappe en lelijke voetballers...... en moest meteen aan Dybala denken
http://liomessis.tumblr.c(...)s-415-paulo-dybala-iquote:
Die kerel lijkt wel 14.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://liomessis.tumblr.c(...)s-415-paulo-dybala-i
Kijk dan
Pffff😍
Jammer weer dat ik niet snap hoe je gifs post
Hij heeft hier wel wat van weg met z'n driehoekige kop:quote:
Vanavond komt ie vertellen hoe kut Trump is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Balkgod.
Hij wist de fascisten nog klein te houden.
Hey Mandela.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:11 schreef remlof het volgende:
Damn, Morgan Freeman heeft wel gelijk.
Dat Swinckels is gewoon een verdomd lekkere pils.
[ afbeelding ]
Beetje jong ziet hij er wel uit. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://liomessis.tumblr.c(...)s-415-paulo-dybala-i
Kijk dan
Pffff😍
Jammer weer dat ik niet snap hoe je gifs post
Joh.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
Bureau buitenland zendt een reportage uit over 50 jaar bezetting van de Westelijke Jordaanoever.
Wat is Israel een kutland.
Echt een rotland. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje jong ziet hij er wel uit. Hoe oud ben jij?
Geert z'n droomland, hoe goed kan het dan zijnquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
Bureau buitenland zendt een reportage uit over 50 jaar bezetting van de Westelijke Jordaanoever.
Democratisch baken omringd door terroristen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
Nazi.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
Ja want zielige joden want holocaust.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een rotland. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar.
Democratisch baken waar Shas al jaren mede aan de macht is...quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Democratisch baken omringd door terroristen.
Ok Sjon.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ze hebben verloren en mogen verhuizen. Of blijven en behandeld worden als terroristen hetgeen ze zelf uitlokken.
Dít is nazi-praat.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ze hebben verloren en mogen verhuizen. Of blijven en behandeld worden als terroristen hetgeen ze zelf uitlokken.
Joden hebben immers ook gewoon recht op hun lebensraum.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo ongeveer werkt het wel ja. En de gewone burgers daar zijn ook best oké, het zijn de leiders die zich als heersers gedragen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want zielige joden want holocaust.
En nu worden hier de moslims behandeld als de joden in de jaren dertig, maar daar hoor je ze niet over.
Het beleid wordt door de overgrote meerderheid van de Israëliers gesteund.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo ongeveer werkt het wel ja. En de gewone burgers daar zijn ook best oké, het zijn de leiders die zich als heersers gedragen.
Je weet dat ik het niet met deze visie eens ben.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het is verschrikkelijk. En ik zal nooit begrijpen waarom de joden met hun geschiedenis niet meer oog hebben voor het leed van hun naasten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:34 schreef Tchock het volgende:
Je zult maar in die Palestijnse gebieden wonen mijn hemel. Families die hun huis uit gezet worden en in hun eigen tuin moeten kamperen terwijl er Israëlische families in het huis komen wonen. Vrouwen die elke dag zich moeten ontkleden bij het passeren van checkpoints. Een PR-machine die Palestijnen wat ze ook doen afschildert als terroristen. Totale afwezigheid van vrijheid van meningsuiting. Protesten worden met gasgranaten en rubberkogels neergeslagen zelfs als ze vreedzaam zijn.
Lekker allemaal bommen gooien, 12 kinderen per gezin produceren maar nauwelijks arbeid en dan Israel de schuld geven dat je niets te eten hebt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:34 schreef Tchock het volgende:
Je zult maar in die Palestijnse gebieden wonen mijn hemel. Families die hun huis uit gezet worden en in hun eigen tuin moeten kamperen terwijl er Israëlische families in het huis komen wonen. Vrouwen die elke dag zich moeten ontkleden bij het passeren van checkpoints. Een PR-machine die Palestijnen wat ze ook doen afschildert als terroristen. Totale afwezigheid van vrijheid van meningsuiting. Protesten worden met gasgranaten en rubberkogels neergeslagen zelfs als ze vreedzaam zijn.
Ik ook niet. En de idiote hypocrisie dat de wereld het gewoon goedkeurt. De inwoners van de Krim wílden in elk geval deels nog bezet worden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. En ik zal nooit begrijpen waarom de joden met hun geschiedenis niet meer oog hebben voor het leed van hun naasten.
Dat zegt me niet zoveel. Er zijn ook veel initiatieven om samen te werken met de Palestijnen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het beleid wordt door de overgrote meerderheid van de Israëliers gesteund.
Israël wordt als een bastion tegen de moslimwereld gezien.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. En de idiote hypocrisie dat de wereld het gewoon goedkeurt. De inwoners van de Krim wílden in elk geval deels nog bezet worden.
Is onze sterverslaggever Janneke weer bezig?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
Oh gut, op de FP een MRA steun filmpje van een "ex-feministe"
Gossie, arme blanke mannekes die zo gediscrimineerd worden.
Danny zo te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is onze sterverslaggever Janneke weer bezig?
Israel is vooral goede maatjes met de VS. Dan mag je volken onderdrukken, land afnemen, moorden plegen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Israël wordt als een bastion tegen de moslimwereld gezien.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is onze sterverslaggever Janneke weer bezig?
Jij bent toch redactielid of mis ik ietsquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeik vooral de FP af zoveel je wil, maar hou mij erbuiten.
Ja, dus?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent toch redactielid of mis ik iets
Ja, en dat is heel frustrerend. Ik denk ook niet dat er snel een einde komt aan die vriendschap.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Israel is vooral goede maatjes met de VS. Dan mag je volken onderdrukken, land afnemen, moorden plegen.
Geintje, sorry.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Je weet wel beter. Zeik vooral de FP af zoveel je wil, maar hou mij erbuiten.
Ik ook niet, en ik heb het ook niet geschreven. Ik doe juist mijn best om een enigszins objectief, breed beeld van de Nederlandse politiek te geven op een in het politieke forum verfoeid onderdeel van Fok!. Als ik dan op dit soort berichten word aangesproken trek ik dat slecht, sorry.quote:
Doet schrijven voor de FP je werkelijk zulke onzin uitkramen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lekker allemaal bommen gooien, 12 kinderen per gezin produceren maar nauwelijks arbeid en dan Israel de schuld geven dat je niets te eten hebt.
Sorry, ik deed even een friekje. En ik probeerde het er nog wel dik bovenop te leggen ook door de PI.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet schrijven voor de FP je werkelijk zulke onzin uitkramen?
Heh ok, ik schrok even.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed even een friekje. En ik probeerde het er nog wel dik bovenop te leggen ook door de PI.
Snap ik ook wel. Nu maar weer genieten van het mooie weer. Hopelijk blijft het droog in het weekend. Ga kamperen en dat stookverbod gaat toch niet meer opgeheven wordenquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik heb het ook niet geschreven. Ik doe juist mijn best om een enigszins objectief, breed beeld van de Nederlandse politiek te geven op een in het politieke forum verfoeid onderdeel van Fok!. Als ik dan op dit soort berichten word aangesproken trek ik dat slecht, sorry.
Ik dacht dat je het over de kolonisten had.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed even een friekje. En ik probeerde het er nog wel dik bovenop te leggen ook door de PI.
Barbecuen mag altijdquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Nu maar weer genieten van het mooie weer. Hopelijk blijft het droog in het weekend. Ga kamperen en dat stookverbod gaat toch niet meer opgeheven worden
De voorspelling hier in Rotterdam wijst iig niet op droog, mischien dat het Oosten meer geluk heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Nu maar weer genieten van het mooie weer. Hopelijk blijft het droog in het weekend. Ga kamperen en dat stookverbod gaat toch niet meer opgeheven worden
Ja, elektrisch vorig jaarquote:
Stookverbod?????quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, elektrisch vorig jaar.
Heb al wel wat extra olielampen aangeschaft. Vorig jaar sloeg de vlam (van takken) in de pan. Werkte ook wel als kampvuurtje
. Twee jaar op rij een stookverbod is wel jammer maar dit jaar zal het 's nachts in elk geval niet zo vies koud zijn.
Met de dag beter voor het weekend. Nu alleen zaterdagochtend nog regen in de voorspellingen maar dat is niet zo erg want ik ga wel met de auto, de jongens kunnen dan wel fietsenquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De voorspelling hier in Rotterdam wijst iig niet op droog, mischien dat het Oosten meer geluk heeft.
Haha, dat klopt wel. Tijdens een beste hittegolf kregen we in Duitsland slechts het verzoek een beetje voorzichtig te doen met al te hoge vurenquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stookverbod?????
Dat kan alleen Nederland zijn
Open eens een topic over joden, of iets wat er maar in de buurt komt en je zal zien hoe geliefd joden zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want zielige joden want holocaust.
En nu worden hier de moslims behandeld als de joden in de jaren dertig, maar daar hoor je ze niet over.
Ik kan zo een willekeurig topic uit NWS pakken en overal 'moslims' door 'joden' vervangen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Open eens een topic over joden, of iets wat er maar in de buurt komt en je zal zien hoe geliefd joden zijn.
Andere groep mensen misschien, de reacties zullen zelfs walgelijker zijn verwacht ik.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan zo een willekeurig topic uit NWS pakken en overal 'moslims' door 'joden' vervangen.
Denk toch dat de reacties dan anders zullen zijn.
Die stopt gewoon met het akkoord.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
In alle blauwe staten in dit plaatje is een meerderheid van de Amerikaanse bevolking voor het uit de Parijs akkoorden stappen
[ afbeelding ]
Kijken wat Trump gaat doen.
Het probleem is vooral zijn ego waarschijnlijk, misschien kan die nog een toneelstukje maken waarin iemand anders de schuld krijgt dat ze er toch in moeten blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
In alle blauwe staten in dit plaatje is een meerderheid van de Amerikaanse bevolking voor het uit de Parijs akkoorden stappen
[ afbeelding ]
Dit moet een fake plaatje zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Andere groep mensen misschien, de reacties zullen zelfs walgelijker zijn verwacht ik.
Laatst nog iemand die serieus bleef volhouden dat de holocaust goed is geweest voor de joden, ik zie best wel bagger omtrent de Islam, maar praat eens met een GirlyGirl8 of hoe die gek ook heet bijvoorbeeld.quote:
Het clubje wat daar nu aan de macht is geeft een nieuwe dimensie aan het begrip incompetentie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
Bannon weer in beeld bij het witte huis...
Zei hij dit echt?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:05 schreef Tchock het volgende:
Trump heeft al een memo uitgestuurd dat het een "BAD deal" is en ze een better deal kunnen krijgen voor Amerika. En hij belooft de kolenbanen terug te brengen.
Die denkt waarschijnlijk dat er nog wat te onderhandelen valt als hij het nu afwijst.... het is gewoon een zakelijk spelletje.quote:
Ach, als je bepaalde figuren een beetje ruimte geeft is het over moslims echt geen haar beter...quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laatst nog iemand die serieus bleef volhouden dat de holocaust goed is geweest voor de joden, ik zie best wel bagger omtrent de Islam, maar praat eens met een GirlyGirl8 of hoe die gek ook heet bijvoorbeeld.
Die man kan echt niet anders denken dan in deals waarbij je direct geld verdient.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens werd geciteerd bij CNN uit het persbericht (inclusief hoofdletters).
Dat zal denk ik ook wel zo zijn inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, als je bepaalde figuren een beetje ruimte geeft is het over moslims echt geen haar beter...
quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, als hij in z'n broek pist geeft hij Obama de schuld nog.
Er is echt een factor honderd meer anti-islamieten hiet op FOK! dan antisemieten. Bovendien wordt op antisemitisme veel strenger gemodereerd.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laatst nog iemand die serieus bleef volhouden dat de holocaust goed is geweest voor de joden, ik zie best wel bagger omtrent de Islam, maar praat eens met een GirlyGirl8 of hoe die gek ook heet bijvoorbeeld.
Zo doordacht gaan advertenties niet meestal, op basis van anonieme verzamelde data worden advertenties bij het laden van een pagina verkocht.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef Igen het volgende:
Huh wat, ik krijg op Facebook een advertentie "Proefpersonen met HIV, tot nu toe zonder behandeling gezocht". Klik ik op "Waarom krijg ik dit te zien?", is het omdat ik geïnteresseerd in "lgbt" zou zijn.
a) Hoe komt Facebook erbij dat ik daar geïnteresseerd in ben?
b) Ik dacht dat Facebook had toegezegd deze informatie niet meer aan adverteerders te verstrekken
c) Wat is het voor een gedachte van dat onderzoeksinstituut? Zo van, jij bent homo, dan zal je wel een onbehandelde HIV-infectie hebben?
Schuld van Kaas.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef Igen het volgende:
Huh wat, ik krijg op Facebook een advertentie "Proefpersonen met HIV, tot nu toe zonder behandeling gezocht". Klik ik op "Waarom krijg ik dit te zien?", is het omdat ik geïnteresseerd in "lgbt" zou zijn.
b) Ik dacht dat Facebook had toegezegd deze informatie niet meer aan adverteerders te verstrekken
c) Wat is het voor een gedachte van dat onderzoeksinstituut? Zo van, jij bent homo, dan zal je wel een onbehandelde HIV-infectie hebben?
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is echt een factor honderd meer anti-islamieten hiet op FOK! dan antisemieten. Bovendien wordt op antisemitisme veel strenger gemodereerd.
Heb je in Windows wel aangegeven dat je geen gepersonaliseerde advertenties wilt hebben?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef Igen het volgende:
Je zal wel gelijk hebben. Toch zie ik geen mensen met 30 dadels naar een synagoge stappen nadat er weer een school door dreiging gesloten wordt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is echt een factor honderd meer anti-islamieten hiet op FOK! dan antisemieten. Bovendien wordt op antisemitisme veel strenger gemodereerd.
Oh, dat ik zo'n advertentie te zien krijg maakt me niet uit hoor. Het enge is natuurlijk als je er (bijv. na een politieke wissel) in het offline-leven op beoordeeld wordt. Maar de data zijn er toch wel, als je de gepersonaliseerde advertenties verbergt hou je wat dat betreft eigenlijk alleen jezelf voor de gek.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je in Windows wel aangegeven dat je geen gepersonaliseerde advertenties wilt hebben?
Wel mooi hoor, ze doen alsof het een drama is dat je dan kiest voor advertenties die minder "aansluiten op je interesses"
Nee gelukkig niet, maar zo'n topic hoort ook meteen op slot gegooid te worden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Weet je nog dat ik een keer zo boos daarover was, dat ik een topic maakte dat Milosevic eigenlijk een held is omdat hij opkwam tegen het moslimterrorisme? Dat gooide jij toen gelijk op slot, maar nu ben je geen mod meer hè.
Dit is wel waar inderdaad, of je het nou te zien krijgt of niet die data blijven ze gewoon verzamelen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, dat ik zo'n advertentie te zien krijg maakt me niet uit hoor. Het enge is natuurlijk als je er (bijv. na een politieke wissel) in het offline-leven op beoordeeld wordt. Maar de data zijn er toch wel, als je de gepersonaliseerde advertenties verbergt hou je wat dat betreft eigenlijk alleen jezelf voor de gek.
Dan is de kans groot dat je die advertentie gewoon te zien kreeg op basis van je google zoekopdrachten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, dat ik zo'n advertentie te zien krijg maakt me niet uit hoor. Het enge is natuurlijk als je er (bijv. na een politieke wissel) in het offline-leven op beoordeeld wordt. Maar de data zijn er toch wel, als je de gepersonaliseerde advertenties verbergt hou je wat dat betreft eigenlijk alleen jezelf voor de gek.
Nee, want Facebook en Google zijn concurrenten op de advertentiemarkt. Die delen echt geen informatie met elkaar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat je die advertentie gewoon te zien kreeg op basis van je google zoekopdrachten.
We schelen maar 2,5 jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje jong ziet hij er wel uit. Hoe oud ben jij?
Misschien per decreet?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:
Op basis waarvan kan Trump eigenlijk beslissen dat ze niet mee gaan doen aan die climaatovereenkomst?
Moet dat niet gewoon democratisch besloten worden?
Het Parijs-akkoord is niet bindend, de President kan als uitvoerende macht gewoon beslissen dat hij het niet gaat doen (zoals de Nederlandse regering ook zelfstandig uitvoeringsbeslissingen kan nemen).quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:
Op basis waarvan kan Trump eigenlijk beslissen dat ze niet mee gaan doen aan die climaatovereenkomst?
Denk je dat de beste president ooit zich iets gelegen laat liggen aan dat soort trivialiteiten?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn internationale verdragen volledig het domein van de president.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:
Nee dat niet, maar ik vraag me af of het wel echt zomaar kan, dat hij dat even beslist.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk je dat de beste president ooit zich iets gelegen laat liggen aan dat soort trivialiteiten?
Het is een niet-bindend akkoord ter uitvoering van het UNFCCC. Dat UNFCCC is wel een verdrag, maar daar stapt de VS niet uit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_Clause#Repeal
Hmms het lijkt alsof het niet helemaal zeker is of Trump in z'n eentje er zomaar uit kan stappen. Maar misschien is dit helemaal geen verdrag, in juridische termen, maar slechts een informele afspraak.
Als dit waar is, dan is het wel weer heel typisch Trump.twitter:politicalwire twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:19:43Trump hasn’t started his announcement yet because he’s too busy watching cable TV news reageer retweet
Oh, noemen ze dat zo?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als dit waar is, dan is het wel weer heel typisch Trump.twitter:politicalwire twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:19:43Trump hasn’t started his announcement yet because he’s too busy watching cable TV news reageer retweet
Fox, neem ik aan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:31 schreef Leandra het volgende:
Welke zender zou hij kijken trouwens? Is er nog een Nieuwszender die hij vertrouwt?
Fox.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:31 schreef Leandra het volgende:
Welke zender zou hij kijken trouwens? Is er nog een Nieuwszender die hij vertrouwt?
Ik snap je punt niet helemaal, kun je nog een beetje overdrijven svp?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:33 schreef remlof het volgende:
De grootste terrorist ter wereld geeft nu een speech.
Ik overdrijf niet, Trump is de persoon die onze planeet de grootste schade toebrengt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, kun je nog een beetje overdrijven svp?
Terrorist betekent bij jou gewoon alle bad hombres of zo?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, Trump is de persoon die onze planeet de grootste schade toebrengt.
Hij doet z'n best maar, de rest van de wereld lacht hem gewoon uit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
Hij gaat heronderhandelen voor een "fair" akkoord want deze is unfair voor de VS. Juist ja.
Veel te oud.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
Joe Biden loopt erop te hinten dat hij in 2020 voor het presidentschap gaat.
Doe nou maar niet Joe.
Deze speech van Trump zou daar waarschijnlijk prima inpassen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar het geheime leven van vierjarigen?
Trump is een kleuter ja. Waar is die te zien?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze speech van Trump zou daar waarschijnlijk prima inpassen.
Op alle nieuwszenders denk ik. In ieder geval op CNN.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Trump is een kleuter ja. Waar is die te zien?
Nou nee, ik heb verschillende zenders geprobeerd. Maakt niet uit, wind ik me ook niet op.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Op alle nieuwszenders denk ik. In ieder geval op CNN.
Belachelijk, hoe wil hij dat doen als hij de mijnen weer opent.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:48 schreef remlof het volgende:
Trump zegt dat de VS toch the cleanest and greenest nation on Earth zal zijn.
Hij had het eerder al over schone kolen. Dat zal wel zijn meesterplan zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk, hoe wil hij dat doen als hij de mijnen weer opent.
Ze spuiten ze onder de grond schoon?quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij had het eerder al over schone kolen. Dat zal wel zijn meesterplan zijn.
Knap hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij had het eerder al over schone kolen. Dat zal wel zijn meesterplan zijn.
Nee, dat mis ik iedere keerquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar het geheime leven van vierjarigen?
In dit geval snap ik dat wel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat mis ik iedere keer
Daarbij was de afstandsbediening geconfisqueerd en moest ik verplicht CNN kijken.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Rusland vindt dit leukquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
En ook nog even uithalen naar de landen die "niet genoeg betalen aan onze gemeenschappelijke defensie".
Ik denk dat de EU-lidstaten maar gewoon uit de NAVO moeten stappen. Dan zoekt de VS het maar lekker uit met Canada, het VK, Noorwegen en Turkije.
Rusland vindt Trump wel prettig dus laten we de NAVO uiteenvallen, wat een briljante logica.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland vindt Trump heel leuk, dat was al bekend.
Wel nee.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
En ook nog even uithalen naar de landen die "niet genoeg betalen aan onze gemeenschappelijke defensie".
Ik denk dat de EU-lidstaten maar gewoon uit de NAVO moeten stappen. Dan zoekt de VS het maar lekker uit met Canada, het VK, Noorwegen en Turkije.
Eerst een stevige EU-dfensie opbouwen natuurlijk. Maar dat gaat ook gebeuren. Daarna hebben we de NAVO niet meer nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rusland vindt Trump wel prettig dus laten we de NAVO uiteenvallen, wat een briljante logica.
Liever gewoon iets met Amerika, weetjewel, lui waarvan je iig weet dat ze hun defensie afspraken ook na komenquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst een stevige EU-dfensie opbouwen natuurlijk. Maar dat gaat ook gebeuren. Daarna hebben we de NAVO niet meer nodig.
Tuurlijk. Volgende week nog.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst een stevige EU-dfensie opbouwen natuurlijk. Maar dat gaat ook gebeuren. Daarna hebben we de NAVO niet meer nodig.
Al even afgezien van het feit dat hij helemaal niet gekozen is door de inwoners van Pittsburghquote:
twitter:billpeduto twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:59:26Fact: Hillary Clinton received 80% of the vote in Pittsburgh. Pittsburgh stands with the world & will follow Paris… https://t.co/8UZRA9ZEWF reageer retweet
Dat is gedeeltelijk al het geval. In Tilburg is een assemblagefabriek van Tesla, en de onderdelen worden per binnenvaartschip aangevoerd vanuit de Rotterdamse haven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:36 schreef Leandra het volgende:
Nog even en Tesla gaat haar productie serieus naar Europa verplaatsen
Om maar geen belasting te hoeven betalen ja.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk al het geval. In Tilburg is een assemblagefabriek van Tesla, en de onderdelen worden per binnenvaartschip aangevoerd vanuit de Rotterdamse haven.
Nederlandse defensie verkeert wel gewoon in een armoedige staat en de wereld is wel iets te afhankelijk van Amerika wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, die 2%. Slaat ook nergens op verder zo'n percentage.
En dat hij lijkt te denken dat Parijs meer met het akkoord te maken heeft dan de toevallige plek van de conferentie waar het is opgesteld, wat natuurlijk ook niet zo is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat hij helemaal niet gekozen is door de inwoners van Pittsburghtwitter:billpeduto twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:59:26Fact: Hillary Clinton received 80% of the vote in Pittsburgh. Pittsburgh stands with the world & will follow Paris… https://t.co/8UZRA9ZEWF reageer retweet
Ben ik jou vergeten?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:27 schreef Kowloon het volgende:
Nou remlof, je geeft iedereen er wel van langs vanavond. Zo te lezen.
Das ook mijn mening jupquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nederlandse defensie verkeert wel gewoon in een armoedige staat en de wereld is wel iets te afhankelijk van Amerika wat dat betreft.
2% hoeft niet per se, maar het moge duidelijk zijn dat niet ieder Navo land haar defensie zaken op orde heeft.
Allemaal entiteiten die zich bewegen op het wereldtoneel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat zo tekeer tegen Joden, Trump en Balkenende.
Niet tegen Joden, hooguit de Israëlische regering. Ik richt me het liefst op individuën, want die kan je persoonlijk aansprakelijk houden voor hun gedrag.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat zo tekeer tegen Joden, Trump en Balkenende.
Nee idd.... hij snapt geloof ik niet zoveel van politiekquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat hij lijkt te denken dat Parijs meer met het akkoord te maken heeft dan de toevallige plek van de conferentie waar het is opgesteld, wat natuurlijk ook niet zo is.
Remlof als BSE stier is best geinig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:27 schreef Kowloon het volgende:
Nou remlof, je geeft iedereen er wel van langs vanavond. Zo te lezen.
Er is helemaal geen tax billtwitter:W7VOA twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:50:46-@POTUS: "Our tax bill is moving along in Congress and I believe it's doing very well." https://t.co/3ydxrv7cbN reageer retweet
Trump weet niet wat een bill is. Hij bedoelt die memo met punten die eind april naar buiten kwam neem ik aan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
Er is helemaal geen tax billtwitter:W7VOA twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:50:46-@POTUS: "Our tax bill is moving along in Congress and I believe it's doing very well." https://t.co/3ydxrv7cbN reageer retweet
Dus Mein Kampf is vanwege de 1-op-n relatie een relatief onschuldig boek.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:36 schreef remlof het volgende:
Niet tegen Joden, hooguit de Israëlische regering. Ik richt me het liefst op individuën, want die kan je persoonlijk aansprakelijk houden voor hun gedrag.
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump weet niet wat een bill is. Hij bedoelt die memo met punten die eind april naar buiten kwam neem ik aan?
Dat memo.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump weet niet wat een bill is. Hij bedoelt die memo met punten die eind april naar buiten kwam neem ik aan?
Allebei goed, geldt trouwens voor alle Engelse leenwoorden. Die topic dat topic, die accout dit account etc.quote:
Een boek is per definitie onschuldig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus Mein Kampf is vanwege de 1-op-n relatie een relatief onschuldig boek.
die covfefe , dat covfefequote:Op donderdag 1 juni 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allebei goed, geldt trouwens voor alle Engelse leenwoorden. Die topic dat topic, die accout dit account etc.
Die memorandum?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allebei goed, geldt trouwens voor alle Engelse leenwoorden. Die topic dat topic, die accout dit account etc.
Memo komt uit het Engels, niet uit het Latijn. Ook al is de Engelse vorm wel een verkorting van memorandum natuurlijk.quote:
Die memo zeggen betekent bij ons nog net niet rennen voor je leven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Memo komt uit het Engels, niet uit het Latijn. Ook al is de Engelse vorm wel een verkorting van memorandum natuurlijk.
Ja, maar dat is zo'n vreselijke kantoortuin waar je ook geen pantalon mag zeggen omdat jullie allemaal quasi-ironisch plebstermen gebruiken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die memo zeggen betekent bij ons nog net niet rennen voor je leven.
Mja, het zal wel.
Hoe armer je bent hoe moeilijker je je kan verweren tegen de klimaatverandering. Vraag maar na in New Orleans.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Sorry, maar dit snap ik dan weer even niet
[ afbeelding ]
Dan zou ik dat ook zo zeggen. Dit staat nogal vreemd.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe armer je bent hoe moeilijker je je kan verweren tegen de klimaatverandering. Vraag maar na in New Orleans.
Dat zeggen ze ook.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ook zo zeggen. Dit staat nogal vreemd.
twitter:ACLU twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:12:14Black and brown people are more likely to live near coal plants, and have higher asthma rates than white Americans do. reageer retweet
Alsnog vind ik dit niet een bijster sterk punt maar afijn.twitter:ACLU twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:11:38Drought, hurricanes and flooding will impact every American— but climate change doesn't affect us all equally. reageer retweet
Amerikanen, van rijk tot arm, kunnen gewoon geen dijken bouwen. Tal van dijken bestaan daar gewoon uit simpele betonnen wandjes.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe armer je bent hoe moeilijker je je kan verweren tegen de klimaatverandering. Vraag maar na in New Orleans.
Geen kantoortuin, verder juist.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo'n vreselijke kantoortuin waar je ook geen pantalon mag zeggen omdat jullie allemaal quasi-ironisch plebstermen gebruiken.
Ik ruik kansen voor Nederlandse expertsquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Amerikanen, van rijk tot arm, kunnen gewoon geen dijken bouwen. Tal van dijken bestaan daar gewoon uit simpele betonnen wandjes.
France, Germany, Italy issue joint statement saying Paris climate accord can’t be renegotiatedquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Trump mag zich nu iig wel gaan bewijzen wat voor goede dealmaker hij echt is
Die zitten daar al lang.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ruik kansen voor Nederlandse experts
Nouja, het vervelende is vooral, dat nu landen als de Filipijnen, Maleisië en India het voorbeeld van trump gaan volgen en zijn kant kiezen van de onderhandelingen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
France, Germany, Italy issue joint statement saying Paris climate accord can’t be renegotiated
Ik wens 'm veel succes
https://www.theatlantic.c(...)lanet-hotter/525222/quote:Experts worry, though, that more countries could join them. Many developing countries—including Malaysia, the Philippines, and India, the fastest-growing country in the world—may abandon their promises if the United States strips the treaty of its diplomatic oomph. If they join Trump in reneging—India especially—then the world could keep increasing the amount of carbon dioxide in the atmosphere for decades to come, and it would miss the last opportunity to hold an increase in global temperature below 3.6 degrees Fahrenheit.
Kernwoorden in die quote zijn "may" en "if".quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, het vervelende is vooral, dat nu landen als de Filipijnen, Maleisië en India het voorbeeld van trump gaan volgen en zijn kant kiezen van de onderhandelingen.
[..]
https://www.theatlantic.c(...)lanet-hotter/525222/
Dat was een storm Remlof. Verder wat Salomon Kroonenberg zegt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ging even kijken of er dan wel echt signalen waren dat India dat zou doen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kernwoorden in die quote zijn "may" en "if".
Het tegenovergestelde is waar.quote:China, the number one producer of greenhouse gases, is burning close to half of the world's coal supply each year. They pledged to peak carbon emissions by 2030 or sooner, an ambitious goal for a country of more than 1.3 billion people. But according to a recent report from Climate Action Tracker both China and India — two nations once viewed as roadblocks in the global fight against climate change — are on track to meet that goal before the deadline.
If the U.S. does decide to pull out of the agreement, it appears that China and India will be the world leaders to fill the void.
Die waren toch allang ingeschakeld, zullen wel alles hebben laten zien hoe het moet, en kan!quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ruik kansen voor Nederlandse experts
Dat was wat door de opwarming van de Aarde steeds vaker zal voorkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat was een storm Remlof. Verder wat Salomon Kroonenberg zegt.
Je blijft graag klimaatjihadist?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was wat door de opwarming van de Aarde steeds vaker zal voorkomen.
En bespaar je de moeite me te taggen in je domme posts op Feestboek.
Waarom zijn wij nog geen vrinden op fbquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En bespaar je de moeite me te taggen in je domme posts op Feestboek.
Ik blijf graag een weldenkend mens en geen verblinde radicaal zoals jij.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je blijft graag klimaatjihadist?
Omdat ik helemaal niets met domme fascistoïde kutpubers hebquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zijn wij nog geen vrinden op fb
Nee hoor, ik noem alleen fascisten fascisten. In Nederland beperkt zich dat tot de PVV, FvD en NVU en de aanhangers daarvan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Remlof noemt alles wat hem niet aanstaat fascisme en terreur en PT noemt het jihad als je uitstoot van CO2 wil beperken.
Stelletje dramaqueens.
Zou het kunnen dat jij de radicaal bent van ons tweetjes? Zou het kunnen dat jij het mis hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf graag een weldenkend mens en geen verblinde radicaal zoals jij.
(en voor als iemand het aanklikt en het raar vindt waarom hij zo weinig volgers heeft, dit is confirmed door goldman sachs als echt)twitter:lloydblankfein twitterde op donderdag 01-06-2017 om 23:20:43Today's decision is a setback for the environment and for the U.S.'s leadership position in the world. #ParisAgreement reageer retweet
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Remlof noemt alles wat hem niet aanstaat fascisme en terreur en PT noemt het jihad als je uitstoot van CO2 wil beperken.
Stelletje dramaqueens.
Brb even zonder enige uitleg een video van 70 minuten kijken want heb geen flikker beters te doenquote:
Nee. Want dan zou de meerderheid radicaal zijn want die denkt hetzelfde als ik.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij de radicaal bent van ons tweetjes? Zou het kunnen dat jij het mis hebt?
Dat kun je echt niet zo zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Radicalen hebben vaak een nutteloos leeg leven valt mij op. Vandaar dat P_T dit soort troep kijkt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brb even zonder enige uitleg een video van 70 minuten kijken want heb geen flikker beters te doen
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niets met domme fascistoïde kutpubers heb
Dan eis ik excusesquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noem alleen fascisten fascisten. In Nederland beperkt zich dat tot de PVV, FvD en NVU en de aanhangers daarvan.
Leuk hoor. Een geoloog zegt iets over klimaat...quote:
Ik doelde meer op de overstromingen in New Orleans. Overstromingen zullen vaker voorkomen al de zeespiegel stijgt door globale opwarming.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zo zeggen.Tropische orkanen zijn zeer delicate systemen. Bijvoorbeeld een verschuiving in de gangbare windrichting/kracht op 10 kilometer hoogte kan grote impact hebben op de vorming en kracht van tropische orkanen. Er zijn de laatste jaren dacht ik opvallend weinig tropische orkanen.
In onze contreien lijkt overigens het aantal stormen ook af te nemen als gevolg van klimaatverandering omdat het thermische gradient tussen de pool en lagere breedtegraden afneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |