quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja dat was het.Die vind ik eigenlijk leuker dan covfefe.
Die is inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze inhaker was anders episch.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Verjaardagskadootje voor Monoquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog interessant worden
Spammer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, na mijn driedaagse werkweek nu weer vier dagen weekend.
Je hoort mij dan ook zelden klagen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Alsof jij in staat bent jezelf in elkaar te trappen, lamzak.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
Zo kan het leven voor iedereen zijn, als de PvdA een absolute meerderheid krijgt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Zelfs dat is een positieve post.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Whehe en ik had dit bericht serieus nog niet gezien
[..]
Nou nog hopen dat het zo blijven kan, als het ooit zou gebeuren brengt het ook voor mij rare consequenties mee. Maar als het moet dan moet het maar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, na mijn driedaagse werkweek nu weer vier dagen weekend.
Wenn das wörtchen wenn nicht wär wär ich längst schon millionärquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo kan het leven voor iedereen zijn, als de PvdA een absolute meerderheid krijgt.
Optimus Primequote:Op donderdag 1 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Taalcorrector en Neerlandicus op het werk had in een artikel van me "zoveel" naar "zo veel" gewijzigd. Vond het wel een interessante dus vroeg waarom en heb nu een uitleg van diverse alinea's gekregen. Best wel chill. Met deze optimus prime onder de taalnazi's mail ik vrij veel.
Ah, dus je bent nu zeg maar de padawan van de taalnaziquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Taalcorrector en Neerlandicus op het werk had in een artikel van me "zoveel" naar "zo veel" gewijzigd. Vond het wel een interessante dus vroeg waarom en heb nu een uitleg van diverse alinea's gekregen. Best wel chill. Met deze optimus prime onder de taalnazi's mail ik vrij veel.
Ha. Beetje.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, dus je bent nu zeg maar de padawan van de taalnazi
Do or do not, there is no beetjequote:
Relletjes tussen marginalen interessant? Die hebben we hier elk voetbalweekend.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog interessant worden
Valt wel mee, hoogte punt dit jaar waren 3 mvv tokkies in een zelfgebreide mutsquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Relletjes tussen marginalen interessant? Die hebben we hier elk voetbalweekend.
Nu nog een Technics SL-1200.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Versterker en speakers gekocht. Een geluidje komt naar me toe deze zomer, mensen.
Oh, geen nieuwe paus gekozen dus.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef skysherrif het volgende:
explosie gehoord en dikke zwarte rook boven het vaticaan
Da's wel erg summier qua informatie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Versterker en speakers gekocht. Een geluidje komt naar me toe deze zomer, mensen.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's wel erg summier qua informatie.
Nais!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denon PMA-520AE gekocht in de outlet (beschadigde verpakking). Was eigenlijk 170/180, maar voor 140 gekocht nu.
[ afbeelding ]
KEF Q100 speakers gekocht. Via iBood weten te bemachtigen voor 250 (paar).
Behoorlijk goedkoop uit geweest en op deze manier toch een aardige set voor onder de 400 euro.
Heb jij toch fijn even 40euro verdient, ik zou er, als ik jouw was, nog meer kopen verdien je nog meer!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denon PMA-520AE gekocht in de outlet (beschadigde verpakking). Was eigenlijk 170/180, maar voor 140 gekocht nu.
Sterkte aan je buren.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |