Letland heeft geen tomquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:36 schreef TheArt het volgende:
Letland met 2 in de 3e ronde van het vrouwentoernooien. En met beiden sowieso een goede kans om de 4e ronde te halen.
Big 4, maar stan heeft meer grand slamsquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:25 schreef CP360 het volgende:
Klizan continue aan het forceren en Murray die alleen maar alles gewoon terug aan het brengen is. As usual.
Evenveel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Big 4, maar stan heeft meer grand slams
Best wel.quote:
Echt, die manquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:52 schreef BobW het volgende:
Kyrgios kan 2x niet breaken vanaf 0-40 en wordt zelf daarna 2x gebroken
Daarom staat het ook gewoon 4-4.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Go Halep Go, op speels gemak zonder druk van die duitse speelt ze nu lekker makkelijk de tweede ronde![]()
![]()
![]()
![]()
oh dat spel van die duitse is gewoon defensief, schijterig dusquote:
Want defensief spel is per definitie schijterig? Ok.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dat spel van die duitse is gewoon defensief, schijterig dus
ik noem het meer anti-tennis, zo van die lobjes heel de tijd gebruiken, het is oke als je zoiets 1 of 2 keer in de wedstrijd doet, maar niet je hele spel gebaseerd op datquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Want defensief spel is per definitie schijterig? Ok.
Ok, wat jij wilt. Doelloos weer dit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik noem het meer anti-tennis, zo van die lobjes heel de tijd gebruiken, het is oke als je zoiets 1 of 2 keer in de wedstrijd doet, maar niet je hele spel gebaseerd op dat
en het gaat alleen maar gelijk op omdat Simona een aantal foutjes maakt, niks positiefs over Tatjana Maria hoor
Lobjes zijn niet per definitie defensief.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik noem het meer anti-tennis, zo van die lobjes heel de tijd gebruiken, het is oke als je zoiets 1 of 2 keer in de wedstrijd doet, maar niet je hele spel gebaseerd op dat
en het gaat alleen maar gelijk op omdat Simona een aantal foutjes maakt, niks positiefs over Tatjana Maria hoor
nee ik snap jouw punt hoor, en Halep heeft gewoon gewonnen van Tatjana Mariaquote:
Drie punten van Muguruza gemist ofzo nu of wat is het probleem?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS schakelt te laat in. Je verwacht het niet
Dat dusquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drie punten van Muguruza gemist ofzo nu of wat is het probleem?
Dat zegt meer over 'we' dan over Maijer of de NOS.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dusBij darts klagen we ook dat Maijer weer eens te laat terugschakelt
Nou nee. Maijer doet het minimaal 50 keer per avond. Zonder moeite.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zegt meer over 'we' dan over Maijer of de NOS.
Meid toch.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nee. Maijer doet het minimaal 50 keer per avond. Zonder moeite.
Maar bij een kortere wedstrijd is een kort moment van groter belang dan bij een lange wedstrijd, en bij darts is de opkomst meer een 'ding' dan bij tennisquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dusBij darts klagen we ook dat Maijer weer eens te laat terugschakelt
Oppassen nu.quote:
WTA-genotquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:39 schreef macca728 het volgende:
en staat gelijk een break achter in de tweede....
Had ie die? Hij had wel BPs voor de dubbele break.quote:
Uitgegleden over een stuk 'tapijt', minuten blijven liggen met een blessure en dus niet in staat verder te spelenquote:
Blessaquote:
Ja stond 0-4quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Had ie die? Hij had wel BPs voor de dubbele break.
twitter:Mottaiste twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 12:04:04Goffin out #RolandGarros https://t.co/25BjEOXyZs reageer retweet
Chute en abandonquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Filmpje:twitter:Mottaiste twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 12:04:04Goffin out #RolandGarros https://t.co/25BjEOXyZs reageer retweet
Jezus christus. Dimiquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:14 schreef Mykonos het volgende:
Dimitrov gaat even van 4-0 voor naar 7-5 setverlies
Leuk verhaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:37 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Putintseva een aantal jaar geleden op een achterafbaantje in Rosmalen nog eens helemaal uit haar plaat zien gaan tegen Vögele. En hebben verloren smakelijk om haar gelachen door haar maniertjes
haten op busta rhymesquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus christus. Dimien dat tegen zaadje Carreno...
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:57 schreef TheArt het volgende:
En Carreno inmiddels 2-0 in sets voor tegen Dimi.
Wat een droplulquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:57 schreef TheArt het volgende:
En Carreno inmiddels 2-0 in sets voor tegen Dimi.
Uiteindelijk was hij ook maar lichtjes favoriet voor dit duel, zo'n bizarre ontwikkeling is het allemaal niet toch?quote:
Nee, niet heel verrassend op zich. Maar als je de breaks en statistieken van zijn servicegames ziet dan is het vrij droevig voor iemand met de naam baby-Federer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk was hij ook maar lichtjes favoriet voor dit duel, zo'n bizarre ontwikkeling is het allemaal niet toch?
Wat zet je er op?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:09 schreef Szura het volgende:
Basilashvili gaat een set pakken.
U las het hier voor het eerst.
Als Basilashvili wint neem ik een maand een Jacco Eltingh-UIquote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:09 schreef Szura het volgende:
Basilashvili gaat een set pakken.
U las het hier voor het eerst.
M'n huurhuis dat ik binnenkort ga verlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:17 schreef TheArt het volgende:
Enkeltje van Goffin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook lekker bij hoor, dat losliggende stuk spul.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:17 schreef TheArt het volgende:
Enkeltje van Goffin:Au! Die is een paar weken uit met opgerekte/ingescheurde enkelbanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde je nou een set of een game?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
M'n huurhuis dat ik binnenkort ga verlaten
Anderhalf keer de inzet voor Nadal die de zesde game wint, we gaan het eens proberenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:51 schreef Norrage het volgende:
Dit gaat echt een triple bagel worden. Rafa is erg goed, en Balislalahvili is echt de slechtste tennisser die ik tot nu op RG heb zien spelen.
De laatste;quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:58 schreef tja77 het volgende:
Nadal zal toch nog wel 1 moment van zwakte hebben?
Een triple bagel, hoe vaak komt dat voor?
De laatste die hier staat is van 2011quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:58 schreef tja77 het volgende:
Nadal zal toch nog wel 1 moment van zwakte hebben?
Een triple bagel, hoe vaak komt dat voor?
Uiteraard wordt dit precies de eerste en ongetwijfeld enige game die Basilashvili ineens wél wint.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anderhalf keer de inzet voor Nadal die de zesde game wint, we gaan het eens proberen
Is het nodig, een inhoudelijke analyse bij een massaslachting?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:06 schreef TheArt het volgende:
Mark Brasser is ook alleen maar de fanboy aan het uithangen hèEen inhoudelijke analyse komt er niet aan te pas.
Vond ik een goede stat op de mtf pagina, dat de snelste double bagel in 29 minuten was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:06 schreef tja77 het volgende:
Toch knap dat Nadal ondanks zijn tijdrovende autistische ritueeltjes voor zijn service, het toch nog voor elkaar krijgt 2 sets in 52 minuten af te werken.
Federer-Fan vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Blijf gewoon even bij Bertens/Larsson man. Op wat diehards na geeft toch geen hond om Rogers-Mladenovic of die slachtpartij van Nadal.
Tomic - Nieminen genot was nog snellerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:09 schreef XL het volgende:
[..]
Vond ik een goede stat op de mtf pagina, dat de snelste double bagel in 29 minuten was.
Nou je zou op zijn minst aan kunnen halen waarom Basilashvili er niet eens een beetje een partij van kan maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:08 schreef XL het volgende:
[..]
Is het nodig, een inhoudelijke analyse bij een massaslachting?
Hingis gaat Kiki slopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:16 schreef franklop het volgende:
Volgende ronde treffen Kiek/Larsson waarschijnlijk Hingis/Chan (3e geplaatst)
Oh jammer, het klopt niet eens. Francisco Clavet deed het in 25 minuten, nog sneller dan Tomicquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tomic - Nieminen genot was nog sneller
Speculaties. Eigenlijk kun je het beste een middagdutje gaan doen bij zoiets.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou je zou op zijn minst aan kunnen halen waarom Basilashvili er niet eens een beetje een partij van kan maken.
Hoeveel pleuro ben je verloren?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nu wel een beetje verdrietig over die ene game waar ik wat kleingeld op Nadal in had gezet.
Alleen Thiem en Djoko, en die gaan elkaar uitschakelen....Wel mazzeltje voor Rafa dat die precies bij elkaar in het kwart zitten....quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Nadal niet normaal, zou niet weten wie die kerel gaat stoppen dit tournooi.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Nadal niet normaal, zou niet weten wie die kerel gaat stoppen dit tournooi.
In 2016 nog 2:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
De laatste;
2011
Davis Cup: A.Murray - L.Bram 6-0 6-0 6-0
Op Roland Garros;
1993
Roland Garros: S.Bruguera - T.Champion 6-0 6-0 6-0
Goeie post.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:27 schreef tja77 het volgende:
Ik vind Djokovic niet eens zo slecht.
Tis gewoon geen graveltennisser, als hij top is kan hij er nog wel doorheen slaan. Maar Djokovic mist de echte vastheid op dit moment. Dat je na een slagenwisseling van 20+ ballen een fout maakt, kan gebeuren.
Dan daarbij staat Schwartzman staat gewoon erg goed te tennissen. Dat dropshot van Schwartzman zojuist was goed, maar je ziet Djokovic te laat starten. Djokovic zit nog niet op zijn oude niveau, en op gravel wordt dat duidelijk.
Jack Harper lost just a single point when he defeated J. Sandiford 6–0, 6–0 at the 1946 Surrey Open Hard Court Championships in a match that lasted 18 minutes, the shortest men's singles match on record.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Oh jammer, het klopt niet eens. Francisco Clavet deed het in 25 minuten, nog sneller dan Tomic
Nieminen is echt de laatste speler van wie ik een triple bagel zou verwachten. Je zou zeggen dat hij dat niet over zijn hart kan verkrijgen en desnoods in een servicegame alleen vier dubbele fouten slaat om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2016 nog 2:
Jarkko Nieminen - Courtney John Lock 6-0 6-0 6-0
en
Emilio Gomez - Adam Hornby 6-0 6-0 6-0
Net geen triple bagelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Hallo. Net terug van werk. Hie heeft rafa het gedaan? Of speelde hij vandaag niwt.?
Die Harper zal wel niet meer op professioneel niveau spelen, al spelen veel profs de laatste jaren steeds vaker op hogere leeftijd nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jack Harper lost just a single point when he defeated J. Sandiford 6–0, 6–0 at the 1946 Surrey Open Hard Court Championships in a match that lasted 18 minutes, the shortest men's singles match on record.
Geen 'niwt' maar 'nid'. Was 6-0 6-1 6-0.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Hallo. Net terug van werk. Hie heeft rafa het gedaan? Of speelde hij vandaag niwt.?
Ja, is wel waar. Djoko staat op zich best lekker te knallen> maar het is vooral mentaal dat hij faalt. Zie dat SP ofzo...Zulke onwaarschijnlijke missers op belangrijke punten. Er is ook echt totaal geen enkele emotie of positieve energie te bespeuren. Alles klopte die pot tegen Thiem ineens wel, maar waar ie dat vandaan haalde, geen idee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:27 schreef tja77 het volgende:
Ik vind Djokovic niet eens zo slecht.
Tis gewoon geen graveltennisser, als hij top is kan hij er nog wel doorheen slaan. Maar Djokovic mist de echte vastheid op dit moment. Dat je na een slagenwisseling van 20+ ballen een fout maakt, kan gebeuren.
Dan daarbij staat Schwartzman staat gewoon erg goed te tennissen. Dat dropshot van Schwartzman zojuist was goed, maar je ziet Djokovic te laat starten. Djokovic zit nog niet op zijn oude niveau, en op gravel wordt dat duidelijk.
Sodetering, 1 punt verloren in een hele wedstrijd, die 18 minuten duurde. Dat is bijna niet te bevatten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jack Harper lost just a single point when he defeated J. Sandiford 6–0, 6–0 at the 1946 Surrey Open Hard Court Championships in a match that lasted 18 minutes, the shortest men's singles match on record.
Mee eens. Maar enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, is wel waar. Djoko staat op zich best lekker te knallen> maar het is vooral mentaal dat hij faalt. Zie dat SP ofzo...Zulke onwaarschijnlijke missers op belangrijke punten. Er is ook echt totaal geen enkele emotie of positieve energie te bespeuren. [...]
Mobielquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen 'niwt' maar 'nid'. Was 6-0 6-1 6-0.
Moet kunnen. Was een grap.quote:
Mentaal ook, maar als je een punt verliest nadat je na 19 keer, de 20e bal 30 cm. uitslaat is dat ook een stukje rallyhardheid. Tuurlijk vreet het mentaal aan je als je dat punt niet kunt afdwingen tegen iemand waar je (bij wijze van spreken) 2 jaar geleden nog moeiteloos van won.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, is wel waar. Djoko staat op zich best lekker te knallen> maar het is vooral mentaal dat hij faalt. Zie dat SP ofzo...Zulke onwaarschijnlijke missers op belangrijke punten. Er is ook echt totaal geen enkele emotie of positieve energie te bespeuren. Alles klopte die pot tegen Thiem ineens wel, maar waar ie dat vandaan haalde, geen idee.
Ja, zeker nu hij Agassi erbij heeft. Lijkt me extra motivatie om te schitteren. Als ik Agassi was zou ik denken 'Heb ik dat?' (nja, in het Amerikaans dan).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mentaal ook, maar als je een punt verliest nadat je na 19 keer, de 20e bal 30 cm. uitslaat is dat ook een stukje rallyhardheid. Tuurlijk vreet het mentaal aan je als je dat punt niet kunt afdwingen tegen iemand waar je (bij wijze van spreken) 2 jaar geleden nog moeiteloos van won.
Het verschil qua beleving in de wedstrijd tegen Thiem is ontzettend groot ja. Hij oogt mat, weinig beleving en emotie. Deze wedstrijd lijkt hem niet te interesseren. Waarom? Geen idee. Tis een Grandslam, dan mag je wel wat motivatie verwachten.
Ja, inderdaad.quote:
Klopt, ik dacht ook juist dat hij Agassi in zijn team had betrokken om voor een stukje motivatie en beleving te zorgen. Als je jeugdheld iets tegen je zegt (weet niet of Agassi de jeugdheld van Djokovic was) dan neem je dat eerder aan, en heeft dat impact.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker nu hij Agassi erbij heeft. Lijkt me extra motivatie om te schitteren. Als ik Agassi was zou ik denken 'Heb ik dat?' (nja, in het Amerikaans dan).
Precies. Het enige is dat het nog maar heel pril is, maar dat zou niet moeten uitmaken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht ook juist dat hij Agassi in zijn team had betrokken om voor een stukje motivatie en beleving te zorgen. Als je jeugdheld iets tegen je zegt (weet niet of Agassi de jeugdheld van Djokovic was) dan neem je dat eerder aan, en heeft dat impact.
Gewoon lekker laten zitten waar ze zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:48 schreef MaLo het volgende:
Shit en nu moet ik net weg
(Dochter ophalen, ook niet iets waar ik onderuit kan)
Als je het maar graag genoeg wilquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:48 schreef MaLo het volgende:
Shit en nu moet ik net weg
(Dochter ophalen, ook niet iets waar ik onderuit kan)
Precies.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:48 schreef Niox het volgende:
Dit zouden meer scheidsrechters -zonder aanziens des persoons- moeten doen.
Wmb een coinflip.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel gewoon winnen in 5.
Serieus bedoeld?quote:
Dat sowieso, want hij staat er straks gewoon 3,5 uurquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:05 schreef MaLo het volgende:
Maar hopelijk maakt hij het Djoko nog genoeg moeilijk zodat die deze pot de volgende partij nog flink voelt
Je bent niet zo'n fan van Djokovic is het wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:05 schreef MaLo het volgende:
Maar hopelijk maakt hij het Djoko nog genoeg moeilijk zodat die deze pot de volgende partij nog flink voelt
Komt djoko eerst wawa tegen of Rafa?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
Niet zo aangenaam hoe Djokovic die ballenjongens bejegent.
Tegen Nadal (in de halve). Wawrinka kan hij in de finale tegenkomen.quote:
Oke mooi, laat rafa hem dan maar helemaal kapot makenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegen Nadal (in de halve). Wawrinka kan hij in de finale tegenkomen.
Als hij eerst van Thiem wint, dan van Nadal en dan van Wawrinka heeft hij er hard voor moeten werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:13 schreef Sked het volgende:
Maar dan moet hij nog wel met Thiem afrekenen.
Ja, was schitterend.quote:
Kansloos verhaal op deze manier.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij eerst van Thiem wint, dan van Nadal en dan van Wawrinka heeft hij er hard voor moeten werken.
Ja, klopt.quote:
Dat pleit voor je.quote:
Derde op Lenglen, na Lopez-Cilic en Kasatkina-Halep, dus ik vermoed rond 15.00 u..quote:
Dat hoop ik, want ik zou graag backhandgenot willen kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet je hopen dat Cilic en Lopez er ook een slopende vijfsetter van maken
Kansloos. Het is zo geforceerd. En die ballenkinderen moeten onafhankelijk zijn.quote:
Nog kanslozer dan dat feestje van Dokovic met die ballenkinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |