SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
Lekker dan, een studiovloer met gaten erin.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:13 schreef knokkels het volgende:
Als je zo'n quecha hebt, tailfox... Dan win je die eerste challenge wel.
Staat in 5 seconden, en dan nog een klein minuutje om de haringen erin te slaan. In de grond he, niet in de tent. Dat is niet de bedoeling
kom je even langs om dit te melden?quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:14 schreef De_Nater het volgende:
Zo, hallo!
Men denkt dat ik gek ben. Voor degenen die geïnteresseerd zijn.
https://www.facebook.com/DeNater-is-gek-1557526310947462/?fref=ts
Grote influx van DJ's uit de oude dagenquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:14 schreef De_Nater het volgende:
Zo, hallo!
Men denkt dat ik gek ben. Voor degenen die geïnteresseerd zijn.
https://www.facebook.com/DeNater-is-gek-1557526310947462/?fref=ts
Ik dacht even, wat doet die man met een oog in zijn kinderwagenquote:
Die Karel Appel kon er ook geen reet vanquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht even, wat doet die man met een oog in zijn kinderwagen![]()
En toen las ik Karel Appel - Mannetje met zon
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die Karel Appel kon er ook geen reet van
Vergeef Oscar, voor hij heeft alleen maar ervaring met verrotte klokhuizen, half aangevreten appels.quote:
nee dat is een dj die een elpee vervoerdquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht even, wat doet die man met een oog in zijn kinderwagen![]()
En toen las ik Karel Appel - Mannetje met zon
Keej ik vergeef het hemquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vergeef Oscar, voor hij heeft alleen maar ervaring met verrotte klokhuizen, half aangevreten appels.
welk een vrolijk deuntjequote:Op donderdag 1 juni 2017 16:06 schreef Slowking het volgende:
Ich wär gern weniger wie ich
Ein bisschen mehr so wie du
Hi Slowkingquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:06 schreef Slowking het volgende:
![]()
![]()
ohai btw
Goed weer, dus ik ben blijquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:09 schreef Slowking het volgende:
[..]
Vrolijke deuntjes met dit weer![]()
![]()
Suppppppp
Haiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik vrees dat we er nooit achter gaan komen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed weer, dus ik ben blij![]()
Of ben ik blij, dus is het goed weer?
Vragen vragen vragen
Ik denk dat ze niet kunnen tegen het glas dat erachter zit.quote:
quote:
Een douche met het schoonmaakspul erin vinden ze ook niet leukquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet kunnen tegen het glas dat erachter zit.
Of een halfopenstaand raam. Wel tegen het glas knallen maar niet even een centimeter opschuiven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vliegen
Wat een domme beesten zijn dat. Via een kier wel binnen kunnen komen, maar via een openstaande deur naar buiten kunnen ze niet
Joh dit is geen happenquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen zo lekker happen. Gister katophetspek ook al over mijn Beatles opmerking
Ja precies. Domme beesten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of een halfopenstaand raam. Wel tegen het glas knallen maar niet even een centimeter opschuiven.
Ok, ok, klein hapje danquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh dit is geen happen![]()
Het zal mij een biet wezen namelijk![]()
Uiteraard hou ik van kunst maar dan praat ik er wel anders over en niet op deze\ manier
Ik zwéér bij elektrische vliegenmeppersquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, de elektrische vliegenmepper van 2,99 euro was het waard.
Die heeft hier echt al veel kills op z'n naam staan.
Dat zegt een vriend van me als ie naar de wc gaatquote:
Ok danquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zegt een vriend van me als ie naar de wc gaat
Hoeveel couric was het?quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zegt een vriend van me als ie naar de wc gaat
Yes, ik zou vanuit hier ook graag een radioshow doen, weet niet of dat mogelijk gaat zijn...quote:
Moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Yes, ik zou vanuit hier ook graag een radioshow doen, weet niet of dat mogelijk gaat zijn...
Leuk toch!!quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Yes, ik zou vanuit hier ook graag een radioshow doen, weet niet of dat mogelijk gaat zijn...
Niets is onmogelijk. Doen dusquote:Op donderdag 1 juni 2017 16:38 schreef De_Nater het volgende:
Nuja, de PC waar ik dus al die dingen op heb staan, staat in Nieuw-West, dus ik ben verstoken van muziek. Hetzelfde geldt overigens voor mijn microfoon etc.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet mogelijk zijn![]()
Maar stuur even een dm naar Melting daarvoor. Je account zou misschien opnieuw geactiveerd moeten worden.
Op zich is muziek wel essentieel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:44 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nuja, de PC waar ik dus al die dingen op heb staan, staat in Nieuw-West, dus ik ben verstoken van muziek. Hetzelfde geldt overigens voor mijn microfoon etc.
Customer service level: 2/10quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
gvd.. hoe moeilijk is het om een antwoord te geven op een vraag?!
Op 19 mei bestel ik iets. Orderbevestiging gekregen via email. Prima.
Niks ontvangen.
Op 22 mei krijg ik een email "order completed". Ik denk: dan zal het wel snel komen.
Niks ontvangen.
30 mei: email gestuurd: wanneer krijg ik mijn bestelde goederen?
Geen antwoord.
Vandaag mail gestuurd: joehoe! wanneer krijg ik mijn bestelde goedereeeeen???!!
Antwoord: Ja sorry, het was niet op voorraad. Als goedmakertje sturen we iets extra's mee.
MAAR WANNEER KRIJG IK NOU MIJN BESTELDE GOEDEREN DAN!??!!
gofferdegoffer![]()
![]()
</rant>
Ik heb maar weer een mailtje teruggestuurd met "bedankt voor de email, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag! Graag een antwoord!"quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:53 schreef knokkels het volgende:
Customer service level: 2/10
Ze hebben uiteindelijk wel beantwoord en je krijgt een goedmakertje. Maar wat slecht zeg
Ik vroeg het me toevallig gisteren of eergisteren nog af, wanneer we weer gesnater kunnen horen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Aan het roosterprogramma te zien is dat niet nodig en staat DeNater er nog gewoon in.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet mogelijk zijn![]()
Maar stuur even een dm naar Melting daarvoor. Je account zou misschien opnieuw geactiveerd moeten worden.
quote:Programma van vandaag
17:05 - 18:05 DJ Eyeball - Een Uurtje Met Eyeball
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
Doet -ie het nu dan, Eyeball? Ik hoor Prince met Sexy MF.
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was gewoon Gup die bij toeval een goede plaat draaide
Ik bied het nog een keer aan.quote:
Ik heb die al naar 3 radio49 mensen gestuurd volgens wie alles goed staat.... De fout ligt niet aan deze kant.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied het nog een keer aan.
Als je een screenshot van je settings via DM naar me stuurt, kan ik wellicht helpen...
Heb ik ook al gedaan een paar dagen geleden; niks vreemds te zien. Alle instellingen kloppen. Zelfs met 2 programma's geprobeerd, maar Eyeball krijgt helemaal geen verbinding met de R49-server (Gup wordt niet onderbroken). Ik heb de indruk dat het probleem zit bij de uitgaande verbindingen op zijn computer (firewall, poorten of iets dergelijks).quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied het nog een keer aan.
Als je een screenshot van je settings via DM naar me stuurt, kan ik wellicht helpen...
Ik zou nog eens kunnen proberen om je op de account van een andere DJ te laten inloggen, bijvoorbeeld op de mijne. Dan kunnen we nog uitsluiten dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik heb die al naar 3 radio49 mensen gestuurd volgens wie alles goed staat.... De fout ligt niet aan deze kant.
Als dat kan graagquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:20 schreef Melting het volgende:
Ik kan anders je account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Misschien wel een plan. Wellicht ook maar een ander wachtwoord?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:20 schreef Melting het volgende:
Ik kan anders je account verwijderen en opnieuw aanmaken.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel een plan. Wellicht ook maar een ander wachtwoord?
Eyeball hè... niet de mijne door de schredder halen
Ben al volop bezig. Moet nog een klein beetje info van Dekat hebben, en dan is het zowat klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel een plan. Wellicht ook maar een ander wachtwoord?
Eyeball hè... niet de mijne door de schredder halen
OK, het was slechts een aanbod...quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik heb die al naar 3 radio49 mensen gestuurd volgens wie alles goed staat.... De fout ligt niet aan deze kant.
Gup is becoming a sentient being!quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Gup draait zomaar een nummer uit mijn Top 10 allertijden
Oogbal met piemelquote:
Helaas komt zo Jody Bernal, of zo...quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup is becoming a sentient being!
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup is becoming a sentient being!
Missy Elliott.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas komt zo Jody Bernal, of zo...
quote:
quote:
Eén van de fijnste remixes die Basement Jaxx heeft gemaakt. Pijnlijk veel beter dan het originele nummer van Missy Elliott.quote:
Helemaal mee eens. Alhoewel ik Missy Elliott best kan waarderen, niet alle nummers though.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de fijnste remixes die Basement Jaxx heeft gemaakt. Pijnlijk veel beter dan het originele nummer van Missy Elliott.
* knokkels knokkelt hard voor Katquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:34 schreef Melting het volgende:
In Frosty staat het nu goed, voor zover ik kan zien.
Even duimen voor Kat.
Ik snap nu trouwens wel waar het spreekwoord "De kater komt later" vandaan komt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:34 schreef Melting het volgende:
In Frosty staat het nu goed, voor zover ik kan zien.
Even duimen voor Kat.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap nu trouwens wel waar het spreekwoord "De kater komt later" vandaan komt.
Dan ga ik straks even proberen in te loggen met jou gegevens. Dan weet ik waar het aan ligt.quote:
ergens een verdwaalde spatie in je config, of een / vergeten, ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik zou het ook wel kunnen doen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga ik straks even proberen in te loggen met jou gegevens. Dan weet ik waar het aan ligt.
Maar ik moet nu even een klein uurtje weg. Daarna ga ik testen voor je.
Je hebt je encoders opnieuw geïnstalleerd op deze computer?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Enige wat anders aan mijn huidige computer is t.o.v. de vorige waarop ik wel kon streamen is dat ik nu een externe geluidskaart heb.
[ afbeelding ]
Maar ik kan mij niet voorstellen dat het daar aan ligt
Als je problemen met het geluid of met een codec had, zou je wel verbinding met de server krijgen en zouden wij horen dat Gup door stiltes wordt onderbroken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Enige wat anders aan mijn huidige computer is t.o.v. de vorige waarop ik wel kon streamen is dat ik nu een externe geluidskaart heb.
[ afbeelding ]
In Mixxx kreeg ik eenmaal die melding over Lame_Enc. Die is nu correct op zijn plek gezet. Gebruik m ook voor audiograbber namelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt je encoders opnieuw geïnstalleerd op deze computer?
Misschien is er daar wat fout gegaan.
Kom je er met Mixxx ook niet in?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
In Mixxx kreeg ik eenmaal die melding over Lame_Enc. Die is nu correct op zijn plek gezet. Gebruik m ook voor audiograbber namelijk.
je hebt een PM. Ik vermoed dat we het moeten zoeken bij de encoder zelf.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
In Mixxx kreeg ik eenmaal die melding over Lame_Enc. Die is nu correct op zijn plek gezet. Gebruik m ook voor audiograbber namelijk.
Ik gebruik ook een externe geluidskaart en die werkt prima onder met Mixxx en VDJ samen...quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:43 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Mute...
Van sommige muziek snap ik echt niet dat het in Gup staat
In eerdere gevallen dat DJ's een probleem hadden met de encoder / codec, kregen ze wél verbinding met de R49-server en werd Gup onderbroken door stiltes. Bij Eyeball heb ik nog nooit zo'n onderbreking gehoord...quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
je hebt een PM. Ik vermoed dat we het moeten zoeken bij de encoder zelf.
Ik weetquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer, eerlijk gezegd. Het jaagt luisteraars weg.
Mijn collectie moet er gewoon in. Kwaliteitsmuziek voor iedereen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer, eerlijk gezegd. Het jaagt luisteraars weg.
Voor ieder wat wils lijkt me een prima uitgangspuntquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn collectie moet er gewoon in. Kwaliteitsmuziek voor iedereen.
Firewall kan het ook niet zijn. Die heb ik al eens uitgezet zonder enig verschil. Iets anders in windows10 wellicht?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik ook een externe geluidskaart en die werkt prima onder met Mixxx en VDJ samen...
John Milesquote:
Die conclusie had ik al een tijdje getrokkenquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar aan het account dat Melting gemaakt heeft ligt het dus niet. Zit hem dus echt in de PC van kat
Ja ik ook hoor, maar omdat ik net las dat Melting zijn account wilde verwijderen en opnieuw installeren, dat hoeft dus bij deze sowieso niet. Heb Melting ook even DM gestuurd. Is zo zonde van de tijd en energie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik al een tijdje getrokkenMaar goed dat we het daar nu allemaal over eens zijn
Welke?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Nooit begrepen waarom sommige mensen dit wereldnummer zo intens haten
Nog steeds hetzelfde wereldnummer?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
#&$#)*&*)$&*$()&%)($@ dit is te erg hoor.
* Elfletterig zet Gup af
Dit trek ik echt niet.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
#&$#)*&*)$&*$()&%)($@ dit is te erg hoor.
* Elfletterig zet Gup af
Dit trek ik echt niet.
Oh ik denk omdat het gewoon veeeeeeeeel te vaak gedraaid isquote:
Poing kwam er achteraan. Dat is zoiets als een heerlijke delicatesse overgieten met een bak stront. Er zijn echt grenzen; dit is er eentje van.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde wereldnummer?
De oorzaak moet toch hier ergens liggen. Er moet een reden zijn waarom een andere DJ met jouw gegevens wél verbinding met de server krijgt en jij niet.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:59 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Firewall kan het ook niet zijn. Die heb ik al eens uitgezet zonder enig verschil. Iets anders in windows10 wellicht?
Gup neemt mijn draaistijl over. Genreoverschrijdendquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Poing kwam er achteraan. Dat is zoiets als een heerlijke delicatesse overgieten met een bak stront. Er zijn echt grenzen; dit is er eentje van.
Ik gebruik nog Windows 7, dus dat kan ik niet beoordelen...quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:59 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Firewall kan het ook niet zijn. Die heb ik al eens uitgezet zonder enig verschil. Iets anders in windows10 wellicht?
Join the clubquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:15 schreef tailfox het volgende:
De kat op spek DM me maar dan kan ik je morgen helpen mvg radiodoktor
nou knokkels je bent overbodig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup neemt mijn draaistijl over. Genreoverschrijdend
Aldus de man die bekend staat om zijn feilloze uitzendingen, zonder technische problemenquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:15 schreef tailfox het volgende:
De kat op spek DM me maar dan kan ik je morgen helpen mvg radiodoktor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:59 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De zender is vrij.... toch?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:18 schreef tailfox het volgende:
Gaat er iemand draaien? Of zet ik spotify aan
quote:
Ik heb geen tijd, ik moet straks weg. Donderdagavond, vaste prik:quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
hjij gaat draaien? Dan heb ik auto muziek
Zeg.... ik weet niet om welk nummer het gaat, maar je bent toch niet mijn kwaliteitsmuziek aan het afkraken hè?quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils lijkt me een prima uitgangspunt
Maar waarom zou je er muziek in stoppen die geen R49-DJ ooit zou draaien...
Een uurtje of meer Vout, ik ben er wel aan toequote:Op donderdag 1 juni 2017 18:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zeg.... ik weet niet om welk nummer het gaat, maar je bent toch niet mijn kwaliteitsmuziek aan het afkraken hè?
Marco Borsato en Sita...quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zeg.... ik weet niet om welk nummer het gaat, maar je bent toch niet mijn kwaliteitsmuziek aan het afkraken hè?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een uurtje of meer Vout, ik ben er wel aan toe
Dan heb je gelijk. Dat gaat ook mij te ver.quote:
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk. Dat gaat ook mij te ver.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk. Dat gaat ook mij te ver.
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:07 schreef livelink het volgende:
Is het nu gelukt, DJ Eyeball?
oh wacht, ik zie het al. Het is Melting
Deze check had Oscar ook al uitgevoerdquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:07 schreef Melting het volgende:
Ik ben nu verbonden met de settings die Eyeball zou moeten gebruiken.
Dit werkt.
Dus als ik wil nog wel even checken of we je alsnog aan de gang kunnen krijgen, Eyeball?
Muziekmaak ze.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze check had Oscar ook al uitgevoerd
* Elfletterig gaat zo muziek maken en wenst jullie succes
Klinkt als: OscarMopperkont gaat verhongeren...quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is lui
* OscarMopperkont moet nog eten regelen
* OscarMopperkont wil eigenlijk geen gebruik maken van thuisbezorgd
* OscarMopperkont heeft ook geen zin om naar buiten te gaan voor boodschappen
Broodje kaas, boter, hete pan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is lui
Wat is dat voor gerecht?quote:
OscarMopperkont heeft ook niks eetbaars meer in huis?quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is lui
Koffiequote:
Niet voor een gehele maaltijdquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
OscarMopperkont heeft ook niks eetbaars meer in huis?
Dat heet een tosti.quote:
Jij een kopje thee dan?quote:
Waar is de ham?quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heet een tosti.
Gewoon uit de koekenpan
quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij een kopje thee dan?![]()
En Melting natuurlijk ook
Nog aan het varken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:27 schreef livelink het volgende:
Doe mij ook maar een kopje koffie puzziepie
Ik las kopje puzziequote:Op donderdag 1 juni 2017 19:27 schreef livelink het volgende:
Doe mij ook maar een kopje koffie puzziepie
en wat heeft Oscar uiteindelijk gegetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is lui
Nog niksquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
en wat heeft Oscar uiteindelijk gegeten
Ooh dan hoop ik dat er nog winkels open zijn als je besloten hebtquote:
Die heb ik er bij gezet vandaag.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat staat er bij jou bij Incoming Connections? Staat VDJ bij de Allowed Apps?
Je hebt het vast gezellig gehadquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond!![]()
Klaar met (uit) eten en borrelen. Nu op weg naar huis.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 05:42 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik schrok vanochtend om 05.00 wakker met de gedachte dat ik gisterenavond nog iets voor mijn werk had moeten doen. Dat is niet lekker wakker worden.
Maar inmiddels heb ik het alsnog gedaan en het moest voor 07.00 gebeurd zijn, dus nog ruim op tijd (pfff).
Een beetje druk op mijn werk. En ik ben sinds 1 mei al meer gaan werken, maar het is een druppel op een gloeiende plaat. Mijn leidinggevende ziet het inmiddels ook, dus sinds vorige week hebben we een vacature op onze afdeling. Het werd tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is inderdaad niet fijn wakker worden.
Maar mooi dat het nog op tijd gebeurd is dan.
Al geeft het wel aan, dat je er dus onbewust mee bezig bent geweest. En dat is toch apart.
Kijk.... dan komt het misschien nog goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 05:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje druk op mijn werk. En ik ben sinds 1 mei al meer gaan werken, maar het is een druppel op een gloeiende plaat. Mijn leidinggevende ziet het inmiddels ook, dus sinds vorige week hebben we een vacature op onze afdeling. Het werd tijd.
Dank u!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers.
Vandaag appelbollen.
Tast toe, er zijn er genoeg:
[ afbeelding ]
voor mij hetzelfde graagquote:
nice!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:04 schreef just me het volgende:
houten poppenwagen gekocht voor de kabouter
![]()
10,00 op marktplaatswat zal de kabouter morgen verrast zijn
Gaat het met jou ook alweer wat nicer ?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik sla de appelbollen over. Daar hou ik niet zo van.
ik ben een beetje voorzichtig om daar uitspraken over te doen, maar het lijkt wel iets beter te gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook alweer wat nicer ?
toch goed te horenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben een beetje voorzichtig om daar uitspraken over te doen, maar het lijkt wel iets beter te gaan.
Maar ja, zo'n weekendje London helpt natuurlijk ook wel.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:04 schreef just me het volgende:
houten poppenwagen gekocht voor de kabouter
![]()
10,00 op marktplaatswat zal de kabouter morgen verrast zijn
werk ze!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
toch goed te horen![]()
tijd om te gaan werken
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:16 schreef just me het volgende:
[..]Diaan, geeft niet hoor die appelbollen komen wel op
Appelbollen? Count me inquote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers.
Vandaag appelbollen.
Tast toe, er zijn er genoeg:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe laat ik thuis ben vanavond, rond 17.00 de golfbaan op en daarna met de meiden een hapje eten daar. We moeten uitwijken naar n echte golfvereniging omdat er bij ons het pink panter voetbaltoernooi is !quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
werk ze!
P.s. Vanavond Pinkpop uitzending
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
werk ze!
P.s. Vanavond Pinkpop uitzending
Mogguhquote:
Ik voel me goed en jij?quote:
Ingegroeid haartje precies onder mijn navel. Auwquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me goed en jij?
Ik moet alleen nog ff wat meer wakker worden![]()
Nog maar een bak koffie naar binnen gieten zo
Journaal?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ingegroeid haartje precies onder mijn navel. Auw![]()
En koffie![]()
En ik zit met ongeloof te kijken naar Trump waar hij bekend maakt dat hij uit het klimaatakkoord stapt.
Elke keer dat die vent iets doet of zegt, facepalm ik. Serieus, hoe debiel kan je zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:14 schreef knokkels het volgende:
En ik zit met ongeloof te kijken naar Trump waar hij bekend maakt dat hij uit het klimaatakkoord stapt.
Nee, opname van een livestream. En ja. Debiel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Journaal?
Debiele vent is het![]()
Oeh ingegroeid haartje onder je navel? Pijnlijk dus
Ik heb al een tijdje niet gefacepalmd. Ik kan mijn lol dus op met Trumpquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elke keer dat die vent iets doet of zegt, facepalm ik. Serieus, hoe debiel kan je zijn?
Man man man...
Koffie dan maar.
Walgelijke man is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, opname van een livestream. En ja. Debiel.
Geinig wel. Die procedure duurt 4 jaar. Nieuwe president kan het terugdraaien, en dan zitten ze misschien over 8 jaar er weer bij
Ow wacht, eruit gaan kost 4 jaar. Erbij komen waarschijnlijk een stuk korter.
Ik ben het met je eens hoor.quote:
Inderdaad, maar helaas hebben ze wel impact . wat een walgelijk persoon is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Als zijn uitspraken en daden niet zo'n impact hadden gehad, had ik dubbel gelegen van het lachen.
The United States of America will, under the Trump Administration, be the cleanest nation on earth.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Als zijn uitspraken en daden niet zo'n impact hadden gehad, had ik dubbel gelegen van het lachen.
Lekker danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
The United States of America will, under the Trump Administration, be the cleanest nation on earth.
Had ik bijna mijn shaggie ingeslikt door die lachbui![]()
![]()
't Is maar wat je onderhandelen noemt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:27 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat die vent kan is onderhandelen. Maar politiek gezien.....
Daarom dat stukje politiek erbij. Het blijft natuurlijk wel een bosmongoolquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is maar wat je onderhandelen noemt.
Trump: "Ik wil dat het zus en zo gaat!"
De wereld: "Ja zeg, je zit wel aan verdragen vast hoor. Dat gaat zomaar niet."
Trump, stampvoetend: "Nou, dan doe ik niet meer mee!"
Tail heeft zowel een tent als een cameltoe?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
"De teenslipper van Tim"
"De tent van Tim is goedgekeurd"![]()
Is het nou gezellig in Obdam?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik reed net langs een oosters restaurant of toko. Die heet AH TIM
Heeft Tailfox verloren? Ik kan het fragment nu even niet luisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
"De teenslipper van Tim"
"De tent van Tim is goedgekeurd"![]()
"Koop een tent die je kan opgooien, dan win je"
Melting en ik zeiden het nog!
Geen idee. Ik reed er doorheen.quote:
Hij heeft zich kranig geweerd, maar helaas...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft Tailfox verloren? Ik kan het fragment nu even niet luisteren.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij heeft zich kranig geweerd, maar helaas...
leuk plaatsje hoor, het kan er heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Ik reed er doorheen.
Alleen met bruiloften zekerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk plaatsje hoor, het kan er heel gezellig zijn
Ach, ik ga er niet heel ver vandaan wonen.quote:
Hi Randomdudequote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag/vroege avond allemaal
door Obdam heen, ok, dan wordt het Spanbroek denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik ga er niet heel ver vandaan wonen.
buurquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik ga er niet heel ver vandaan wonen.
Mwhoa, dat ik door Obdam reed was daar niet aan gerelateerd verder.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
door Obdam heen, ok, dan wordt het Spanbroek denk ik
Vanaf half augustusquote:
zag je nog ballonnen met I love you erop rondvliegen? Er zijn er een paar weggewaaidquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mwhoa, dat ik door Obdam reed was daar niet aan gerelateerd verder.
Niet opgeletquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zag je nog ballonnen met I love you erop rondvliegen? Er zijn er een paar weggewaaid
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zag je nog ballonnen met I love you erop rondvliegen? Er zijn er een paar weggewaaid
we hadden alle gasten zo'n ballon laten opblazen en die moest dan op een bijbehorend stokje en dat zat niet zo stevig. Dus toen ze buiten een erehaag vormden waaiden er wat exemplaren weg, MadMaster heeft er nog geprobeerd een te vangen.quote:
lol!!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hadden alle gasten zo'n ballon laten opblazen en die moest dan op een bijbehorend stokje en dat zat niet zo stevig. Dus toen ze buiten een erehaag vormden waaiden er wat exemplaren weg, MadMaster heeft er nog geprobeerd een te vangen.
Oh spannend dus!!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:02 schreef peaceman het volgende:
leuke is dat ik ook heel veel niet ken van wat ik ga draaien straks
zeker! de vraag is of het goede muziek is of nietquote:
Leuk!! Ik ben benieuwd !!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker! de vraag is of het goede muziek is of niet![]()
overigens verwacht ik dat de uitzending tot 23.00 gaat duren..
Pff, ye of little faith. Tuurlijk gaat het goede muziek wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker! de vraag is of het goede muziek is of niet![]()
overigens verwacht ik dat de uitzending tot 23.00 gaat duren..
nou ja, ik ken heel veel bands niet, dus ik weet het gewoon niet. denk wel dat het qua genres gevarieerd wordt en dat past wel bij me...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pff, ye of little faith. Tuurlijk gaat het goede muziek worden
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
Ik had wel graag een microfoon gehad om e.e.a. aan elkaar te praten.. dus die gaat er dit jaar nog wel komen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
Ik had wel graag een microfoon gehad om e.e.a. aan elkaar te praten.. dus die gaat er dit jaar nog wel komen.
Je kan alsnog alles aan elkaar praten. We horen het alleen niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
Ik had wel graag een microfoon gehad om e.e.a. aan elkaar te praten..
ja maar dan moet ik het typen en uitspreken tegelijk... ben geen vrouw... die kunnen dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan alsnog alles aan elkaar praten. We horen het alleen niet.
Je hebt toch zo'n vrouwding naast je zitten?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
ja maar dan moet ik het typen en uitspreken tegelijk... ben geen vrouw... die kunnen dat.
niet naast me.. maar wel in dezelfde ruimte.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n vrouwding naast je zitten?
Nou, huur haar in als tiepmiepquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef peaceman het volgende:
niet naast me.. maar wel in dezelfde ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |