abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171403933
Onlangs is een tante van me overleden.
Het huis stond vol met goed onderhouden, maar enorm verouderde meubelen. De kringloopwinkels hier wilden het allemaal niet hebben, dus hebben we contact opgenomen met De Nationale Ontruim Centrale die het voor een paar honderd euro allemaal leeg haalden.
Dit gebeurde allemaal zeer snel, waarbij veel meubelen gesloopt werden om het zo snel en compact mogelijk in het busje te gooien.

Vandaag, enkele dagen later, kwamen we er achter dat ze om de hoek een flink deel van de lading het busje uit gegooid hebben op de stoep voor een willekeurig huis.

Het adres is vals (Kamer van Koophandel laat een ander adres zien, wat een woonhuis is), het bedrijf is niet meer ingeschreven bij de KvK en de instantie met wie ze nauw zouden samenwerken is het schijtzat dat hun naam door het slijk gehaald wordt; ze kennen deze meneer niet maar krijgen wel vaak woedende mensen aan de telefoon over hem.

Morgen rijden we zelf maar weer die kant op (flink eind bij ons vandaan), huren we een aanhanger en brengen we de boel zelf maar naar de stort.
pi_171403983
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:22:45 #3
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171404007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:19 schreef ToT het volgende:
Onlangs is een tante van me overleden.
Het huis stond vol met goed onderhouden, maar enorm verouderde meubelen. De kringloopwinkels hier wilden het allemaal niet hebben, dus hebben we contact opgenomen met De Nationale Ontruim Centrale die het voor een paar honderd euro allemaal leeg haalden.
Dit gebeurde allemaal zeer snel, waarbij veel meubelen gesloopt werden om het zo snel en compact mogelijk in het busje te gooien.

Vandaag, enkele dagen later, kwamen we er achter dat ze om de hoek een flink deel van de lading het busje uit gegooid hebben op de stoep voor een willekeurig huis.

Het adres is vals (Kamer van Koophandel laat een ander adres zien, wat een woonhuis is), het bedrijf is niet meer ingeschreven bij de KvK en de instantie met wie ze nauw zouden samenwerken is het schijtzat dat hun naam door het slijk gehaald wordt; ze kennen deze meneer niet maar krijgen wel vaak woedende mensen aan de telefoon over hem.

Morgen rijden we zelf maar weer die kant op (flink eind bij ons vandaan), huren we een aanhanger en brengen we de boel zelf maar naar de stort.
Wat een aso's zeg. :o
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:23:14 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171404019
Jullie zijn er vanaf toch? Wat is het probleem
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_171404052
quote:
Die idd ja!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:23 schreef Plompzakker het volgende:
Jullie zijn er vanaf toch? Wat is het probleem
Nu moeten we die kant op rijden, een aanhangwagen huren, de boel inladen, naar de stort brengen, daar betalen om het te kunnen dumpen, de aanhangwagen terug brengen en weer terug naar huis rijden. Die tante woonde vrij ver van ons af.
pi_171404088
:r walgelijk, naast dat het voor jou natuurlijk kut is, is het ook kut met peren voor dat bedrijf wat ze erbij slepen als "partner" :r
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:26:51 #7
38344 knokkels
pi_171404102
Kan de politie wat doen? KvK, klacht indienen?
Om maar niet te spreken van de bedrijven die op de website genoemd worden!
Dela
Monuta
Yarden
pi_171404103
quote:
19 maart 2017
Na betaling en vertrek van de heren bleken er spullen bij de berging van de buurman neergezet. Op de vraag wanneer Patrick die alsnog komt weghalen geen enkele reactie gekregen.
quote:
26 januari 2017
Ik had op 24-01-2017 de NOC aangenomen om mijn woning te ontruimen. Had ik dat maar niet gedaan! WAT EEN ENORME PUINHOOP HEBBEN ZE ACHTER GELATEN! Héél veél spullen hadden ze beneden voor de flat op een hoop gegooid, en ook nog spullen op de 6e verdieping laten staan. het afval afvoeren hoort toch echt bij de klus. Dus in tegenstelling tot al de mooie beloftes van Patrick is er eigenlijk niets van terecht gekomen. Ik voel me dan ook gewoon opgelicht door deze boeven. Geld vangen en vertellen dat de rotzooi om 16:00 uur wordt opgehaald omdat Patrick een afspraak had gemaakt met de vuil ophaaldienst is dus blijkbaar niet voldoende. Mocht er nog iemand deze NOC "in dienst nemen" betaal dan niet vóór alles naar wens is afgehandeld. Ik heb nu leergeld moeten betalen helaas. Trap niet in de (loze) beloftes van Patrick dus.
https://www.detelefoongid(...)ale-de/20283670/5-1/
Het gebeurt dus vaker.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:27:07 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171404110
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Die idd ja!

[..]

Nu moeten we die kant op rijden, een aanhangwagen huren, de boel inladen, naar de stort brengen, daar betalen om het te kunnen dumpen, de aanhangwagen terug brengen en weer terug naar huis rijden. Die tante woonde vrij ver van ons af.
Die lui hebben het gedumpt toch? Dan is het hun rommel. Voor zover jullie weten zijn zij netjes vertrokken met alle spullen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_171404154
Die site van ze is ook mooi: Daar kan je een aanvraag doen, maar dan hoef je alleen maar op te geven hoeveel kamers een pand heeft. Want vierkante meters is totáál niet boeiend natuurlijk :')
pi_171404167
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef LompeHork het volgende:
Die site van ze is ook mooi: Daar kan je een aanvraag doen, maar dan hoef je alleen maar op te geven hoeveel kamers een pand heeft. Want vierkante meters is totáál niet boeiend natuurlijk :')
Valt me nog mee dat ze niet vragen hoe breed de stoep om de hoek is.
pi_171404180
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:26 schreef LompeHork het volgende:
:r walgelijk, naast dat het voor jou natuurlijk kut is, is het ook kut met peren voor dat bedrijf wat ze erbij slepen als "partner" :r
Echt te erg, ja!

Mijn broer heeft inmiddels van alles over die vent gevonden; Youtube video's, allerlei profielpagina's enz. Hij lijkt wel echt in deze business bezig te zijn. Heeft een soort weggeef-shop en verkoopt hele inrichtingen voor studentenkamers voor een zacht prijsje.
Waarom dan zo een lading spullen op iemands stoep dumpen? :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:26 schreef knokkels het volgende:
Kan de politie wat doen? KvK, klacht indienen?
Om maar niet te spreken van de bedrijven die op de website genoemd worden!
Dela
Monuta
Yarden
Er zijn geen papieren getekend dus er is geen bewijs, En die instanties? Geen idee.
quote:
Klopt, zijn we inmiddels ook achter gekomen. -O-
pi_171404192
Zeer terechte klacht.

Misschien eens even een mailtje sturen naar een programma als RADAR of zo?
Daar kunnen ze vast wel wat mee, lijkt me.
pi_171404201
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef ToT het volgende:
Omdat hij die spullen waarschijnlijk niet meer kan verkopen. Hij wil alleen de spullen waar nog winst op zit. Alles wat hij moet afvoeren naar de stort, kost hem geld.
pi_171404202
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Die lui hebben het gedumpt toch? Dan is het hun rommel. Voor zover jullie weten zijn zij netjes vertrokken met alle spullen
Tja maar de buurt kent onze familie en hebben vandaag contact met ons opgenomen dat die troep er ligt. Mijn broer heeft het bedrijf gebeld, en die doen continu loze beloften van dat ze het vandaag komen ophalen ("Een ander deel van ons bedrijf gaat hier over") en vervolgens bellen ze niet terug.
pi_171404237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat ze niet vragen hoe breed de stoep om de hoek is.
Hehehe verdomme :') :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Echt te erg, ja!

Mijn broer heeft inmiddels van alles over die vent gevonden; Youtube video's, allerlei profielpagina's enz. Hij lijkt wel echt in deze business bezig te zijn. Heeft een soort weggeef-shop en verkoopt hele inrichtingen voor studentenkamers voor een zacht prijsje.
:X ik gok zomaar dat de spullen die hij dumpte voor z'n business geen waarde hadden voor doorverkoop ofzo. Fucking tokkie wel.
quote:
[..]

Er zijn geen papieren getekend dus er is geen bewijs, En die instanties? Geen idee.
Kak. Nouja, dat is dan een les voor de volgende keer -O- contract opstellen dus. Triest dat dat blijkbaar een "moetje" is tegenwoordig.
pi_171404248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer terechte klacht.

Misschien eens even een mailtje sturen naar een programma als RADAR of zo?
Daar kunnen ze vast wel wat mee, lijkt me.
Wel een idee, maar zolang je niets op papier hebt staan.... -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat hij die spullen waarschijnlijk niet meer kan verkopen. Hij wil alleen de spullen waar nog winst op zit. Alles wat hij moet afvoeren naar de stort, kost hem geld.
Klein grut zoals kopjes, glazen en borden pleurde hij zo in zakken waarbij het allemaal kapot ging, maar dat heeft hij niet zo gedumpt. Echt bizar!
ÓF het ligt een paar km verderop ergens in de berm.
pi_171404284
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Klein grut zoals kopjes, glazen en borden pleurde hij zo in zakken waarbij het allemaal kapot ging, maar dat heeft hij niet zo gedumpt. Echt bizar!
ÓF het ligt een paar km verderop ergens in de berm.
Dat kun je nog wel afvoeren naar het grofvuil in plastic zakken, complete meubels (een paar keer per week) gaat opvallen en daar moeten ze dan vaak gewoon voor betalen.
pi_171404365
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Wel een idee, maar zolang je niets op papier hebt staan.... -O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:33 schreef ToT het volgende:

[..]

-O- We hebben verder geen bewijs.
Geen keihard bewijs, maar wel een ervaring. Zij hebben die spullen meegenomen en ze zijn even verderop teruggevonden.

Als dit bedrijf een reputatie heeft op dit vlak, dan zijn er bij RADAR vast wel andere gevallen bekend...
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:40:56 #20
38344 knokkels
pi_171404440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Geen keihard bewijs, maar wel een ervaring. Zij hebben die spullen meegenomen en ze zijn even verderop teruggevonden.

Als dit bedrijf een reputatie heeft op dit vlak, dan zijn er bij RADAR vast wel andere gevallen bekend...
Ongetwijfeld.
pi_171404599
Ik zou zeker melding maken bij een programma als RADAR of Opgelicht.
pi_171404714
Ah! Toch bewijs! Mijn broer regelde alles en heeft de afspraak via de e-mail gemaakt.

Maar ja, bewijs dan maar eens dat die spullen die achtergelaten zijn, idd van die tante waren.
pi_171404762
Er zijn online diverse negatieve recensies over dit bedrijf te vinden, die worden verbloemd met bijzonder positieve reacties, onder meer van familieleden van de eigenaar...

Ook wordt duidelijk dat de eigenaar steeds weer onder een andere naam verder gaat.

Verder valt nog op dat de man op zijn website goede sier maakt met logo's van bekende uitvaartondernemingen. Een mailtje aan die ondernemingen kan natuurlijk nooit kwaad...
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:57:30 #24
38344 knokkels
pi_171404777
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:53 schreef ToT het volgende:
Ah! Toch bewijs! Mijn broer regelde alles en heeft de afspraak via de e-mail gemaakt.

Maar ja, bewijs dan maar eens dat die spullen die achtergelaten zijn, idd van die tante waren.
Foto's, buren die die spullen gezien hebben toen ze op bezoek waren enzo
pi_171404820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:

[..]

Foto's, buren die die spullen gezien hebben toen ze op bezoek waren enzo
En als die man inderdaad niks anders doet dan steeds z'n bedrijfje sluiten en onder een nieuwe naam doorstarten, dan kan een programma als RADAR daar via de KvK vast wel iets over terugvinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')