Had blijkbaar een wond aan zijn voet dat gehecht was.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Had hij niet een kleine blessure?
Zal idd dichtbij de basiself komen, al vermoed ik nog wel wat mutaties tot 1 september. Ik ga morgen ook een kijkje nemen.
Nee, NEC wil niet en vraagt de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hij wil misschien zelf nog wel een jaartje uitzitten om erna transfervrij naar het buitenland te kunnen.
Ging soms wat stroefjes vanavond, vooral achterin. Buwalda viel niet mee, voor de rest was het best redelijk. Ik denk dat het voorin erg leuk kan gaan worden met Groeneveld, Grot en Kadioglu (mochten die blijven).
Ja dat weet ik, maar dat zijn de clubs. Hij en zijn management hebben een overeenstemming met NEC over een mogelijke transfer (gelimiteerde transfersom).quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, NEC wil niet en vraagt de hoofdprijs.
Vond je Breinburg zo goed het afgelopen seizoen? Hij was geen schim van zijn eerste wedstrijden bij NEC. Een Breinburg op 100% moet je zeker willen behouden, maar de Breinburg van het laatste half jaar is zeker vervangbaar.quote:
En dan verliezen van Oss...hmmmquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:30 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe algemeen directeur, nieuwe technisch directeur, nieuwe voorzitter, nieuwe RvC, nieuwe trainer, nieuwe team manager, nieuwe hoofdsponsor, nieuwe shirtsponsor, nieuwe spelers. En nu een nieuwe bus. Revolutie compleet.
Laat maar komen, denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
NEC heeft ook interesse in Jari Schuurman volgens Rijnmond.
Absoluut. Toch een kleine (ex)Feyenoord-delegatie zo met Kevin Jansen, Achahbar, Verdonk, Sleegers en nu waarschijnlijk Schuurman erbij. Zou er zowaar de TV voor aanzetten.quote:
Valt me eigenlijk tegen. 1,5mln pond, da's een kleine 2 miljoen euro.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:19 schreef Duinen het volgende:
Grot naar Leeds voor waarschijnlijk een mooi bedrag, goede zaak.
Volgens Omroep Gelderland gaat Breinburg ook nog vertrekken, dat vind ik wel jammer.
1,64 miljoen euroquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk tegen. 1,5mln pond, da's een kleine 2 miljoen euro.
Had op meer gehoopt, maar waarschijnlijk teveel voor NEC om op tafel te laten liggen.
De pond is nog minder waard ook, ja. Pech voor NEC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb de OP weer een beetje aangepast.Netjes gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kunnen we tegen eindhoven weer voluit voetballen zoals tegen almere.
De wedstrijd van vorige week bestempelen we dan maar als een 'incident'
En hoe zal het staan met de motivatie van Golla, Delle en Kadioglu?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:01 schreef BasNijmegen het volgende:
En je mist komende vrijdag wat krachten ivm interlandverplichtingen.
Laat die 3 asjeblieft weer meedoen want het was dus he-le-maal kut vanavond. Groeneveld en Braken samen voorin enige lichtpunt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:34 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
En hoe zal het staan met de motivatie van Golla, Delle en Kadioglu?
Hadden alledrie op een transfer gerekend.
Brood gaat echt niet komen nuquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:42 schreef Duinen het volgende:
Ruzie bij de penalty wie hem mocht nemen lees ik nu.
De spelers nemen nu al een loopje met Bogers en het voetbal wordt met de week kutter. Remco, maak je fout goed en ontsla deze man.
Ik wil Ruud Brood voor de groep.
Een opstelling met Dijkstra is een verkeerde opstelling.quote:Op woensdag 13 september 2017 16:34 schreef Duinen het volgende:
Emmen-thuis. Ik ben benieuwd naar de opstelling.
Waarom haalt Bogers de beste man van t veld?quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:10 schreef Duinen het volgende:
Waarom stelt Bogers Delle en Bikel niet op? Ik trek deze resultaten niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |