In een aanvallend team met eventueel een sterke spits naast hem denk ik dat hij te goed is voor de juup. Prima optie.quote:
Te goed voor de jupiler lijkt me wel een gewaagde uitspraak voor iemand die niet mee kan bij PEC. Hij schijnt ook veel te dik te zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In een aanvallend team met eventueel een sterke spits naast hem denk ik dat hij te goed is voor de juup. Prima optie.
Puur qua basistechniek is het een van de betere spelers die ik bij Feyenoord heb gezien. Alleen als je als spits behoorlijk klein en behoorlijk langzaam bent moet je wel echt uitzonderlijke klasse hebben wil je het redden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Te goed voor de jupiler lijkt me wel een gewaagde uitspraak voor iemand die niet mee kan bij PEC. Hij schijnt ook veel te dik te zijn.
Dan zullen de wissels komend seizoen wel door Energieflex aangeboden worden en de blessuretijd door Coöp?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Ouwehands dierenpark is nu officieel de nieuwe hoofdsponsor.
Als t maar wat oplevertquote:Op zondag 2 juli 2017 00:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zullen de wissels komend seizoen wel door Energieflex aangeboden worden en de blessuretijd door Coöp?
Prima transfer. Ben ik erg blij meequote:Op maandag 31 juli 2017 14:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tedje van de Pavert gehuurd van PEC, met optie tot koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |