Of Thierry, de Mozes die de Rode Zee van het partijkartel gaat splijten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat dit keer niet over Alexander, de hulpsatan.
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat dit keer niet over Alexander, de hulpsatan.
Deze quote bewaren we.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?
Allemaal goed onderhouden homosuele mannen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote bewaren we.
Kaasje is net zon NSBer als Remlof, die juicht voor manchester ipv ajax.
Waarom remlof wel met hoofdletter en Ajax niet? Terwijl het juist andersom moet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote bewaren we.
Kaasje is net zon NSBer als Remlof, die juicht voor manchester ipv ajax.
Dat je buitenlandse politici een warmer hart toedraagt dan onze eigen Alexander.quote:
geen Ideequote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom remlof wel met hoofdletter en Ajax niet? Terwijl het juist andersom moet?
Waarvan een met een pedofiele vrouw.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Allemaal goed onderhouden homosuele mannen.
Macron is geen buitenlander, hij woont alleen in een andere provincie van mijn geliefde Europa.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je buitenlandse politici een warmer hart toedraagt dan onze eigen Alexander.
Als ik moest kiezen tussen Farage, May, Le Pen, Fillon of Alexander, kies ik gewoon voor ons eigen brood.
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog leuker dan de andere foto.
Alsof hem een uur geleden al een ijsje beloofd was en hij die nog steeds niet heeft gekregenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.
Hij kijkt als een hond in de auto op weg naar de dierenarts.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.
Limburgquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Macron is geen buitenlander, hij woont alleen in een andere provincie van mijn geliefde Europa.
Duidelijke middelvinger naar de referendumuitslag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
POL / Eerste Kamer stemt definitief in met associatieverdrag Oekraïne
Komt allen juichen.
Ho ho, hoogstens naar de mensen die verkeerd hebben gestemd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijke middelvinger naar de referendumuitslag.
Niet meer dan terecht natuurlijk. Dat was toch al een mislukt experiment.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah mooi, kunnen we dat gedoe eindelijk achter ons laten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Komt allen juichen.
Prima uitslag en ook precies zoals verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Komt allen juichen.
Middelvinger naar de minderheid van 2,5 miljoen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Af van dat achterlijk democratisch gedoe inderdaad. Mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah mooi, kunnen we dat gedoe eindelijk achter ons laten.
2,5 miljoen is geen meerderheid skyshow.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Af van dat achterlijk democratisch gedoe inderdaad. Mooi
Dan moet je de regels maar aanpassen voor je een referendum houdt en daar bepaalde uitspraken over doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
2,5 miljoen is geen meerderheid skyshow.
Als de burgers geen zin hebben om hun burgerplichten serieus te nemen, dan hoef je er ook niet naar te luisteren vind ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die hoge heren in Den Haag doen toch wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:23 schreef Tchock het volgende:
Ja, het raadgevend referendum is echt een opsteker voor het vertrouwen in de politiek.
Zullen we dan ook voortaan 20 tot 30 % van de zetels in de Tweede Kamer leeg laten?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Middelvinger naar de minderheid van 2,5 miljoen.
Ik ben er ook geen fan van Linus, maar dan had men niet bepaalde uitspraken voor het referendum moeten doen, om na het referendum daar totaal lak aan te hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als de burgers geen zin hebben om hun burgerplichten serieus te nemen, dan hoef je er ook niet naar te luisteren vind ik.
Nee, gewoon vullen naar rato van de partijen die wel zetels hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zullen we dan ook voortaan 20 tot 30 % van de zetels in de Tweede Kamer leeg laten?
Ze doen wat tien miljoen stemmers expliciet of impliciet willen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die hoge heren in Den Haag doen toch wat ze zelf willenMet hun fopreferendum.
Ja excuus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://d66.nl/standpunt-over/referendum/
Deze pagina van D66 moet z.s.m. verwijderd worden, Kaas-.
Met argusogen bekijken betekent iets scherp in de gaten houden. Ik denk dat je het verwart met argwanend.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om vervolgens maanden later ineens niet te snappen waarom bepaalde mensen met argus ogen naar de politiek kijken.
Schuld van de EU, MSM en Kees Verhoeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met argusogen bekijken betekent iets scherp in de gaten houden. Ik denk dat je het verwart met argwanend.
De regels maken het slechts raadgevend. En waarom zou een senator van het CDA zich veel aan moeten trekken van wat Buma roept in de campagne?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan moet je de regels maar aanpassen voor je een referendum houdt en daar bepaalde uitspraken over doet.
Dat klopt, niemand had moeten doen alsof het een bindend referendum was/dat er absoluut geluisterd zou worden naar de uitslag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van Linus, maar dan had men niet bepaalde uitspraken voor het referendum moeten doen, om na het referendum daar totaal lak aan te hebben.
Om vervolgens maanden later ineens niet te snappen waarom bepaalde mensen met argus ogen naar de politiek kijken.
http://www.encyclo.nl/begrip/argusogenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met argusogen bekijken betekent iets scherp in de gaten houden. Ik denk dat je het verwart met argwanend.
Als dat niet was gedaan, was er nu ook veel minder heisa over geweest inderdaad, dus de verontwaardiging kan ik nu zeker begrijpen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat klopt, niemand had moeten doen alsof het een bindend referendum was/dat er absoluut geluisterd zou worden naar de uitslag.
Daarom moet je ook gewoon met bindende referenda werken. Deze uitkomst geeft juist extra munitie om aan te tonen dat verder democratisering van de politiek echt noodzakelijk is. Bindende, verplichte referenda zijn de enige manier om het democratische gehalte van de Nederlandse en de Europese politiek te verhogen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |