SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
Ik ben ook ongeduldigquote:Op maandag 29 mei 2017 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Jezus ongeduld. Het is voor later vanavond voorspeld.
Ik ookquote:
Ik wil m'n excuses aanbiedenquote:Op maandag 29 mei 2017 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Die code geel was al voor 14:00 uur, hebben ze nu verzet naar 18:00 uur. Denk dat het zo wel naar 22:00 of 00:00 uur gaatquote:Op maandag 29 mei 2017 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
T is net de NSquote:Op maandag 29 mei 2017 19:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die code geel was al voor 14:00 uur, hebben ze nu verzet naar 18:00 uur. Denk dat het zo wel naar 22:00 of 00:00 uur gaat.
Rood?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Code geel en rood
Zijn ze OOIT goed voorspeld?____!!!
Ja, er bestaat code geel, oranje en rood.quote:
Oh, op die manier. Ik dacht heel even dat KNMI een code rood uitgegeven had.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, er bestaat code geel, oranje en rood.
Ohquote:Op maandag 29 mei 2017 19:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht heel even dat KNMI een code rood uitgegeven had.
Code oranje en rood zijn vaak wel paniek om niks. Code geel is vooral bedoeld als een soort waarschuwing vooraf. Of het dan wel of niet komt maakt niet zoveel uit. Beter voorkomen dan genezen.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
OhNeuh dat niet, het was een algemene vraag of die codes uberhaupt ooit juist waren afgegeven.
* OscarMopperkont kan het zich namelijk niet herinneren. Vaak een hoop paniek om niks.
Ja, KNMI is er ook strenger mee geworden. Was een paar jaar geleden continu weeralarm en bleek vaak uiteindelijk om niets. Is veel kritiek op geweest (ook vanuit ondernemers die omzet mislopen doordat mensen dus maar thuisblijven).quote:Op maandag 29 mei 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
OhNeuh dat niet, het was een algemene vraag of die codes uberhaupt ooit juist waren afgegeven.
* OscarMopperkont kan het zich namelijk niet herinneren. Vaak een hoop paniek om niks.
vanavond laat wel joh. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar dan? Maak me blij, ik zie nog niks
Ik zie nu op Buienradar trouwens wel een bui eraan komen die met een beetje geluk precies over mij heenkomtquote:Op maandag 29 mei 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond laat wel joh. Ik heb er vertrouwen in.
Moet het nog zien...quote:Op maandag 29 mei 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond laat wel joh. Ik heb er vertrouwen in.
Nice.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie nu op Buienradar trouwens wel een bui eraan komen die met een beetje geluk precies over mij heenkomt![]()
Zit in Zeeland bij m'n ouders. Dat zou wel echt nice zijn.
Valt nog wel mee.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:16 schreef Fred0w het volgende:
Het echte werk zit ten noordoosten van Parijs.
We zullen het zien. Vond het vandaag ook echt te heet. Dit is alleen leuk als je niet hoeft te werken.quote:
Oh jawel, dan gaat het zeker gebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:57 schreef zlotka het volgende:
Code geel voor Overijssel ook alweer ingetrokken. Ben benieuwd of we überhaupt regen krijgen
Waarom Drenthe nog wel code geel danquote:Op maandag 29 mei 2017 20:57 schreef zlotka het volgende:
Code geel voor Overijssel ook alweer ingetrokken. Ben benieuwd of we überhaupt regen krijgen
Dat is de zulu tijd...quote:Op maandag 29 mei 2017 21:00 schreef halfway het volgende:
http://nl.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=10
Helaas 2 uur achter
Omdat Drenthe denk ikquote:Op maandag 29 mei 2017 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom Drenthe nog wel code geel dan.
Die buien komen van Gelderland, doven dan uit en laaien in Drenthe weer op ofzo![]()
Waar zit jij?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie em wel ten oosten van me voorbij gaan zo.
lolquote:Op maandag 29 mei 2017 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wist niet dat het motto van de provincie "hier is geen donder te beleven" ook letterlijk genomen kon worden.
Tervergeefsquote:Op maandag 29 mei 2017 21:18 schreef DemonRage het volgende:
Ik hoop nog ff op een serieuze buienexplosie.
Mwah. We hebben wel eerder dit soort verrassingen gehad, dat 's avonds de fut eruit leek en 's nachts (tussen 1:00u en 4:00u) de boel toch nog ff opleefde.quote:
Jamaardanslaapikquote:Op maandag 29 mei 2017 21:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mwah. We hebben wel eerder dit soort verrassingen gehad, dat 's avonds de fut eruit leek en 's nachts (tussen 1:00u en 4:00u) de boel toch nog ff opleefde.
Dusjah, daar hoop ik op.
Mag toch hopen van wel, ben er wel klaar mee.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:57 schreef zlotka het volgende:
Nu weer in hele landquote:
Weer rustig slapen dus.quote:
Ja, dat weten we al een paar uurquote:Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef DJMO het volgende:
Van het zuiden uit toenemende kans op enkele stevige onweersbuien.
Van het zuiden uit neemt in de loop van de avond de kans op enkele stevige onweersbuien toe. Deze buien kunnen gepaard gaan met hagel, (zware) windstoten en veel regen in korte tijd. Komende nacht trekken de buien langzaam naar het oosten weg.
Uitgifte: 29/05/2017 21:03 uur LT]
& weer code geel voor 't hele land.
omdat het net was ingetrokken ergens las ik hier netquote:
Nee, laterquote:Op maandag 29 mei 2017 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat het net was ingetrokken ergens las ik hier net
oh. verkeerd begrepen danquote:
daarom willen we onweerquote:Op maandag 29 mei 2017 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh. verkeerd begrepen danheb last van de warmte
ik heb meer last van de zon en uv-straling (zonneallergie helaas)quote:
Het westen is vanochtend al geweest, nu is het tijd voor een lijntje over Eindhovenquote:Op maandag 29 mei 2017 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Er ploft vanalles in Belgie maar niet westelijk genoeg voor mij.
Oei, da's niet fijnquote:Op maandag 29 mei 2017 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb meer last van de zon en uv-straling (zonneallergie helaas)
spannendeachtergrondmuziek.mp3quote:
ach je raakt er aan gewend om zelfs in de zomer met lange mouwen te lopen als de temperatuur op een normale manier opklimt, maar zoals nu, met die onverwachte hitte dat je gewoon echt niet in lange mouwe kunt lopen omdat je anders dood gaat van de hitte , dan is 't even kut.quote:
quote:
Mijn westen heeft helemaal geen bal gehad.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het westen is vanochtend al geweest, nu is het tijd voor een lijntje over Eindhoven
Dat ging vrijwel parallel aan het strand.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het westen is vanochtend al geweest, nu is het tijd voor een lijntje over Eindhoven
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 29 mei 2017 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach je raakt er aan gewend om zelfs in de zomer met lange mouwen te lopen als de temperatuur op een normale manier opklimt, maar zoals nu, met die onverwachte hitte dat je gewoon echt niet in lange mouwe kunt lopen omdat je anders dood gaat van de hitte , dan is 't even kut.
quote:Op maandag 29 mei 2017 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn westen heeft helemaal geen bal gehad.
Maar dat is ook geen vergelijk. Jullie hebben een schild.quote:woonplaats: Bredizzle
Kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets epics heb ik nog nooit meegemaakt
Oh dat heb ik nog niet aangepast, ik zit nu behoorlijk ver in Zeelandquote:Op maandag 29 mei 2017 22:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook geen vergelijk. Jullie hebben een schild.
Zit terug te kijken, gekkenwerk was datquote:Op maandag 29 mei 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, had die dag erna vrij dus bleef er speciaal voor op.
Yep. Duizenden ontladingen boven heel Nederland zo'n beetjequote:Op maandag 29 mei 2017 22:03 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Zit terug te kijken, gekkenwerk was dat
Toen had ik lekkerij in mijn 100-jaar oude casa.quote:
65000 in NL en België samenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Duizenden ontladingen boven heel Nederland zo'n beetje
quote:Op maandag 29 mei 2017 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen had ik lekkerij in mijn 100-jaar oude casa.![]()
Ging er heftig aan toe toen.
Site plat?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:06 schreef Illuminazi het volgende:
JETZ GEHT LOS
https://www.lightningmaps(...)0;n=0;d=6;dl=2;dc=0;
Wat je eerder al zei: dat gaat het nu niet worden. Of het moet heel gek lopenquote:
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:11 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Wat je eerder al zei: dat gaat het nu niet worden. Of het moet heel gek lopen
http://nl.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=16quote:Op maandag 29 mei 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
Buienradar en lightningmaps trekken het nu al niet meer? Lijp
quote:Op maandag 29 mei 2017 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://nl.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=16
quote:
Hier zit geen spannend muziekje onderquote:
quote:
Ik vond Red Alert leuker dan C&C eigenlijkquote:Op maandag 29 mei 2017 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
krijg jij van mij een spannend muziekje moet je ze wel alle twee tegelijk afdraaien
jammer dat EA alles naar de kloten helpt /offtopicquote:Op maandag 29 mei 2017 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Red Alert leuker dan C&C eigenlijk(op Generals na dan, die is gewoon tof).
Iets voor in de OP.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Daar komt ie weer: voor een leuke radar: http://geoservices.knmi.nl/viewer2.0/
Klik linksboven op add layers en dan op die grappige foto van die KNMI toren (KNMI real time precipitation radar.
Voila een mooie radar met superbeeld.
Dit is gewoon sexy.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Klik linksboven op add layers en dan op die grappige foto van die KNMI toren (KNMI real time precipitation radar.
ja tochquote:
Best een flink gebiedje zo boven N-Frankrijk/Z-Belgiëquote:Op maandag 29 mei 2017 22:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Ziet er groot uit maar is ordinaire regen zonder enige actie. Die rood gekleurde kleine ploppertjes zijn het felst en groeien flink door.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best een flink gebiedje zo boven N-Frankrijk/Z-België
Een MCS is in tegenstelling tot de geclusterde onweerscellen in staat de nacht te overleven. Sterker nog, het systeem is 's nachts op zijn hoogtepunt. Dit is mogelijk door het ontstaan van een windstroom tussen de 300 en 3000 meter hoogte. Deze stroom is een nachtelijke straalstroom op lagere nivo's. Deze mag niet worden verward met de straalstroom op grote hoogte die depressies naar Europa aanvoert. De nachtelijke straalstroom ontstaat 's avonds als de verhitte luchtlagen stabiliseren. Op enige hoogte neemt de wind toe en wordt warme en vochtige lucht de bui ingevoerd. Dit nachtelijk windmaximum kan onweersbuien doen ontstaan of in stand houden.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die buien,een MCS zoals vannacht kan gewoon energie op doen in de nacht en lekker doorrammen?
Parate kennisquote:Op maandag 29 mei 2017 22:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Een MCS is in tegenstelling tot de geclusterde onweerscellen in staat de nacht te overleven. Sterker nog, het systeem is 's nachts op zijn hoogtepunt. Dit is mogelijk door het ontstaan van een windstroom tussen de 300 en 3000 meter hoogte. Deze stroom is een nachtelijke straalstroom op lagere nivo's. Deze mag niet worden verward met de straalstroom op grote hoogte die depressies naar Europa aanvoert. De nachtelijke straalstroom ontstaat 's avonds als de verhitte luchtlagen stabiliseren. Op enige hoogte neemt de wind toe en wordt warme en vochtige lucht de bui ingevoerd. Dit nachtelijk windmaximum kan onweersbuien doen ontstaan of in stand houden.
Doorgaans ontstaat een MCS in de tropen. Zomers komen ze ook in Europa voor en ontstaan dan vaak boven Frankrijk aan het eind van de dag. Vooral op een plaats waar warme en vochtige lucht uit het zuidoosten en relatief koele en drogere lucht uit het westen elkaar ontmoeten. Bij een zuidelijke stroming trekt het systeem 's nachts naar onze omgeving of Duitsland.
Ach ja wikipedia, ik zocht naar nachtelijke wind, kreeg eerst een site over darmklachten / winderigheid. Doneravondje met bier. Een MCS onder de dekens zeg maar.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2017 22:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ach ja wikipedia, ik zocht naar nachtelijke wind, kreeg eerst een site over darmklachten / winderigheid. Doneravondje met bier. Een MCS onder de dekens zeg maar.![]()
Maar het is dus nachtelijk windmaximum.
Net een kort regenbuitje gehad, maar veel is het niet inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
De ontwikkeling op het moment gaat nog steeds weinig voor mij betekenen in Zeeland. Er komt nu wat miezer aan...
Lijkt het inderdaad op, kan het hier lekker afkoelenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg gaat weer de volle lading krijgen zo te zien.
Vanmiddag ten oosten van Eindhoven, nu weer over Tilburgquote:Op maandag 29 mei 2017 22:45 schreef DemonRage het volgende:
Ten zuiden van Weert een (verdwaalde?) ontlading.
Vanuit Eindhoven zijn de ontladingen in het westen goed te zien overigens.
Absurd he, toch niet te geloven.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Het rommelt in de verte. Gaat weer richting Breda... Sinds ik daar weg ben, (pas 8 weken) al 3x raak. Dat lukte me amper in de 8 jaar dat ik daar zat
Hier trouwens nog geen onweer gehad, alleen 'verte-werk'.
Op naar 8 jaar ongeluk hier
Gaat vol over Breda heen zo lijkt het, de bui die richting Tilburg lijkt te gaan lijkt even stil te liggenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Het rommelt in de verte. Gaat weer richting Breda... Sinds ik daar weg ben, (pas 8 weken) al 3x raak. Dat lukte me amper in de 8 jaar dat ik daar zat
Hier trouwens nog geen onweer gehad, alleen 'verte-werk'.
Op naar 8 jaar ongeluk hier
Misschien komt het terug als Roislecxe en ik een schijnbeweging richting Breda maken.quote:
twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 29-05-2017 om 22:54:18UPdate 22:54. Het #onweer neemt nu snel in activiteit toe boven het centrum van #België. Plaats je weermelding via… https://t.co/bugvFJxWc7 reageer retweet
Idd, nog even wakker blijven dus.. zal wel ruim na 12u komenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij komt het straks allemaal recht op Utrecht af als ik de buienradar zo zie.
Ben benieuwd...
Waarschijnlijk. Ik stoot het echt meer af dan wie ook volgens mijquote:Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien komt het terug als Roislecxe en ik een schijnbeweging richting Breda maken.
Jij bent net nog wat erger dan ik ja, weet nog wel dat ik wat leuke opnames van bliksems kon maken en me af vroeg waar jij zat, op dat moment dus niet in Bredaquote:Op maandag 29 mei 2017 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik stoot het echt meer af dan wie ook volgens mij
quote:Op maandag 29 mei 2017 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Heeft boven Turnhout nou een cellsplit plaatsgevonden? Want 1 deel trekt opeens naar Breda en het andere zal ergens tussen Eindhoven en Tilburg gaan.
Je moet je eigen vooruitziende blik gebruikenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:04 schreef b2py het volgende:
Het leuke hieraan is natuurlijk dat je geen moer hebt aan die 'vooruitzichten' van buienradar etc.
Op vakantie in Frankrijk ofzo ergensquote:Op maandag 29 mei 2017 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij bent net nog wat erger dan ik ja, weet nog wel dat ik wat leuke opnames van bliksems kon maken en me af vroeg waar jij zat, op dat moment dus niet in Breda.
hehehquote:Op maandag 29 mei 2017 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor.
http://hdtv.webcam.nl/tilburg/
Precies ditquote:Op maandag 29 mei 2017 23:13 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat Utrecht de volle laag krijgt. Ik vind onweer eigenlijk namelijk helemaal niet zo leuk, dus daarom krijg ik het juist
DITquote:Op maandag 29 mei 2017 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Okay welke lolbroek zoomt er de hele tijd in op het asfalt van de kruising op die cam, zo zie ik nog niks!!
Kijken of alle regen netjes in het ZOAB verdwijnt. Zal wel iemand van Rijkswaterstaat zijnquote:Op maandag 29 mei 2017 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Okay welke lolbroek zoomt er de hele tijd in op het asfalt van de kruising op die cam, zo zie ik nog niks!!
Een ZOAB-autist, bestaan die ook alquote:Op maandag 29 mei 2017 23:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Kijken of alle regen netjes in het ZOAB verdwijnt. Zal wel iemand van Rijkswaterstaat zijn
Ik zei nog, geen bommetjequote:
Zwaartekrachtsgolven door die onweersbui.quote:
Drukverschil door die dikke dikke bui?quote:
Beetje jammer dat het zo slecht gefilmd isquote:
Zeg dat.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo slecht gefilmd is
zuid holland?quote:Op maandag 29 mei 2017 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Er leek een bui aan te komen, maar die is opeens foetsie ...
Alleen dan aan de andere kant van de sloot in Brabantquote:Op maandag 29 mei 2017 23:46 schreef warhamstr het volgende:
[..]
zuid holland?
Frustrerend dit:( wel aantal mooie ontladingen nu, maar weinig regen
zei ik vanmiddag al, paar flitsjes en dat is het.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Niks in ZH... hier gaat het niet eens regenen.
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zei ik vanmiddag al, paar flitsjes en dat is het.
NEC supporters die hun woede kanaliseren.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:57 schreef ACT-F het volgende:
Er ontstaan nieuwe buien ter hoogte van Nijmegen.
Je was er waarschijnlijk doorheen geslapen je kreeg hem net voor 6 uur in de ochtend op maandag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:15 schreef kree het volgende:
voorlopig nog geen druppel hier
Was er al bang voor, het koelde vrij snel af ook eind van de middag. (katwijk zh)
Komt nog genoeg aan voor Oss zometeen. Vanuit Den Bosch en Eindhoven.quote:
ja in de ochtend, die had ik wel gemerkt, maar er was nu voor vanavond allemaal dood en verderf voorspeltquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:17 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Je was er waarschijnlijk doorheen geslapen je kreeg hem net voor 6 uur in de ochtend op maandag.
Nou die bui bij Eindhoven kakt ook alweer beetje in.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Komt nog genoeg aan voor Oss zometeen. Vanuit Den Bosch en Eindhoven.
Voor het oosten ja bij ons was de warmte er uit dan krijg je geen onweer meer, het verschil tussen de bovenlaag en de onderlaag in de atmosfeer is te klein om onweer te maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja in de ochtend, die had ik wel gemerkt, maar er was nu voor vanavond allemaal dood en verderf voorspelt
Holy crap dat is wel een creepy wave als je die krijgt als het springtij is dan zijn die boten op elkaar kapotgeslagen. Btw ik zit in noortuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:27 schreef kree het volgende:
owg wacht er is toch wel wat over te vinden hahaha
https://www.skuytevaert.nl/?p=11575
Bizar wel ja, nu woon ik 33 jaar in katwijk, maar heb dat nooit zo gezien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:33 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Holy crap dat is wel een creepy wave als je die krijgt als het springtij is dan zijn die boten op elkaar kapotgeslagen. Btw ik zit in noortuk.
Sorry, this content isn't available right nowquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Bizar wel ja, nu woon ik 33 jaar in katwijk, maar heb dat nooit zo gezien.
Er schijnt toch nog wel het 1 en ander overstroomd te zijn, maar kan die niet delen zo
weet niet of deze werkt?
https://www.facebook.com/evert.aartse/videos/1409828605753348/
Ja was ik al bang voor want het is een besloten groep, maar het zijn beelen van de NOS dus daar zal het nog wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:38 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Sorry, this content isn't available right now
OH nice das een goeie.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Flitst aardig
Bizar toch wel. Ik heb er weinig van mee gekregen. Moet vroeg in de ochtend zijn geweest en toen was ik helemaal aan de andere kant van nl.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:33 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Holy crap dat is wel een creepy wave als je die krijgt als het springtij is dan zijn die boten op elkaar kapotgeslagen. Btw ik zit in noortuk.
Normaal gesproken zou ik zeggen "hou maar", maar ik snak zo naar verkoeling dat ik het eventuele onweer op de koop toe neem dit keerquote:
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen "hou maar", maar ik snak zo naar verkoeling dat ik het eventuele onweer op de koop toe neem dit keer
Voor Oost-Nederlandquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:07 schreef dolf1010 het volgende:
Waar was die code geel nou eigenlijk voor? Ik hoor nu voor de eerste keer vandaag onweer.
Amsterdam had wat buien. Natuurlijk geldt amsterdam als heel nederland. /Sarcasm off.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:07 schreef dolf1010 het volgende:
Waar was die code geel nou eigenlijk voor? Ik hoor nu voor de eerste keer vandaag onweer.
Neequote:
Volgens mij is het meer een "er is kans op", het is geen garantie op noodweer.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:07 schreef dolf1010 het volgende:
Minimaal 60% kansquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een "er is kans op", het is geen garantie op noodweer.
Heb vandaag gebaad in zweetquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Gister wel echt enorm verbrand, we hebben een middagje Hoek van Holland gedaan. Mijn benen laten tomaten verbleken![]()
Maar goed, die warme lucht doet echt vet pijn nu, daarom graag koelte
Ja precies, geen garantie dusquote:
Het was verschrikkelijk plakweer ja! Mocht werken van 14 tot 22.30, in een kantoor dat op een aquarium lijkt. Geen doenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb vandaag gebaad in zweet![]()
Had net wat onweer hier in mijn elektrische vliegenmepper
Ik was voornamelijk buiten en in klamme ruimtes zonder aircoquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk plakweer ja! Mocht werken van 14 tot 22.30, in een kantoor dat op een aquarium lijkt. Geen doen
Dat onweer telt niet
Ik zag net een flits en ik ben blij. Nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk buiten en in klamme ruimtes zonder airco![]()
De eerste regensputters zijn gearriveerd. Koelt redelijk af nu
Je bent genezen!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net een flits en ik ben blij. Nog nooit gebeurd
Mwoah, het begint nu te rommelen...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent genezen!![]()
Alvast een voorproefje van de weinige foto's die ik heb kunnen schieten:
[ afbeelding ]
Verdulleme, echt hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 02:15 schreef ACT-F het volgende:
Alles gaat richting Duitsland (en Minthy). En ik ga naar bed
zo te zien in adam vannacht ook een beetjequote:Op dinsdag 30 mei 2017 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij alleen regen gehad hiee.
DRAMAtisch was hetquote:Op dinsdag 30 mei 2017 06:59 schreef MaLo het volgende:
Stelde niet veel voor. Rond 2 uur wat regen en wat onweer. Was zo voorbij.
bier drinken?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 09:06 schreef Topr123 het volgende:
Wat moet men doen om de mensheid in actie te laten komen voor het klimaat?
Ik vind dit een goede oplossing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |