Gewoon een lieve geitenwollensokken jongen die het nog geen minuut op FOK! uit zou houden die Bobbie.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsof ie net een bericht op z'n telefoon kreeg dat z'n hamster was overleden.
Wat een lul joh.
Ricco won die Giro nietquote:Op zondag 28 mei 2017 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was vooral boos omdat hij me 50 minpunten opleverde die tour in het PZC tourspel
Dacht ik ga eens uitgebreid onderzoek doen en dus stelde ik blind de giro winnaar op van dat jaar
Zogenaamd een objectief stuk over Tom en Sunweb met als uitsmijter nog even een insinuatie over ongewone wattages. Die allang ontkracht zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:14 schreef skysherrif het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)f1584105a45fda09f735
Laten we het gelijk over doping hebben VK
Kloptquote:Op zondag 28 mei 2017 22:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ricco won die Giro niet
Bertje won die vanaf het strand.. (volgens de verhalen dan)
Jij doet ook altijd je stinkende best om het begrip naïviteit van een nieuwe dimensie te voorzien.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken, maar Dumoulin lijkt me niet buitengewoon verdacht op basis van zijn prestatie deze ronde. Als hij elke bergetappe makkelijk bij Quintana in het wiel had gezeten was het een ander verhaal geweest.
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aankomst in Tel Aviv lijkt me dan ook confirmed. Two cities one break.
Ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd je stinkende best om het begrip naïviteit van een nieuwe dimensie te voorzien.
Dat is als het over topsport gaat echt ontzettend dom.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel.
0quote:Op zondag 28 mei 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Aan de andere kant, die tour van ricco in 2008, hoeveel van zijn concurrenten waren wel clean
Gaat nog wel gebeuren dat Tom naar Sky gaat als opvolger van Froome.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan alleen zeggen voor mezelf dat als Tom, John heette en in een zwart sky shirt reed, ik hem al een paar keer vuile dopard had genoemd wel.
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Godverdomme wat geil dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan aders geen gebrek in ieder geval.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Evans was waarschijnlijk clean. De rest was wel vrij dubieus ja.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Aan de andere kant, die tour van ricco in 2008, hoeveel van zijn concurrenten waren wel clean
Dat jankerige wijvenstemmetje, man man man man man.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bobbie die begon te huilen, dat deed wel wat afbreuk aan het hele gebeuren.
Waarom gingen ze toen niet even naar de reclamequote:Op zondag 28 mei 2017 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat jankerige wijvenstemmetje, man man man man man.
Jeroen had even de stekker uit die microfoon moeten trekken.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom gingen ze toen niet even naar de reclame
Sneller dan Armstrong op zijn trainingsklim.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Wattages van Froome in de Tour waar hij veel harder bergop reed als Pantani die helemaal vol doping zat. Ja joh tuurlijk
Die kerel heeft gewoon hele nacht aan infuus gelegen toen om volgende dag ongekend te schroeien. Het doet me denken aan Floyd Landis in 2006quote:Op zondag 28 mei 2017 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan blijft zijn demarrage vrij indrukwekkend
Maar dan hoeft je helm niet af.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je moet je shirt wel uitdoen om die bretels af te doen hoor. Als je een shirt met doorlopende rits hebt, heb je je shirt zo uit.
Zoals ik al eerder zei; De doping zoals met bloed etc wordt denk ik niet meer gedaan. Ik denk dat ze wat anders hebben gevonden zeg maar. Overigens denk ik dat Tom clean is.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar even serieus, kunnen we even de doping achterwege laten?
Óf Tom is clean en dan is dit heel erg respectloos. Of hij gebruikt doping, maar zijn concurrenten ook, omdat iedereen een of ander ontraceerbaar middel heeft gevonden. Het lijkt me in ieder geval uitgesloten dat Tom als enige doping heeft gebruikt.
Kortom: Tom is de beste en het is tijd voor een feestje.
Dat was ook al zo niet normaal ja, weet nog dat ik dat zat te kijken op een camping in belgie.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel heeft gewoon hele nacht aan infuus gelegen toen om volgende dag ongekend te schroeien. Het doet me denken aan Floyd Landis in 2006
Armstrong heeft toch bekend? Vanaf zijn eerste Tour winst geloofde ik er al geen teringmoer van.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was ook al zo niet normaal ja, weet nog dat ik dat zat te kijken op een camping in belgie.
Maar ehm, welke doping is dat dan, die je nog een nacht van te voren kan toedienen?
Hoe wordt hier trouwens over armstrong gedacht?
Armstrong is een ongelofelijke lul, maar niet omdat hij doping gebruikte, want dat deden ze allemaal in die tijd. Meer om de manier waarop hij iedereen manipuleerde en intimideerde.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
"Na de inzinking op La Toussuire nam ik een cocktail van epo, groeihormoon en 330 milliliter van mijn eigen bloed. Dat ik dat in mijn lijf had, hebben ze nooit kunnen achterhalen."quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was ook al zo niet normaal ja, weet nog dat ik dat zat te kijken op een camping in belgie.
Maar ehm, welke doping is dat dan, die je nog een nacht van te voren kan toedienen?
Mooiste aanval ooit, jammer dat Landis is gepakt eigenlijk. Wat een epische rit was dat. Mede ook omdat de Joux-Plane een slagveld werd waar ieder voor zich ging.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het doet me denken aan Floyd Landis in 2006
Vrij bizar blijft het dat wielrenners spelen met hun leven. Die shit toedienen is zo gevaarlijk, hartaanvallen etc.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Na de inzinking op La Toussuire nam ik een cocktail van epo, groeihormoon en 330 milliliter van mijn eigen bloed. Dat ik dat in mijn lijf had, hebben ze nooit kunnen achterhalen."
Dat hij heeft gebruikt snap ik ook wel, maar aangezien de meeste hebben gebruikt...quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Armstrong heeft toch bekend? Vanaf zijn eerste Tour winst geloofde ik er al geen teringmoer van.
Nee als je cheat ben je een retard, geen fenomeen.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat hij heeft gebruikt snap ik ook wel, maar aangezien de meeste hebben gebruikt...
Blijf het zelf een fenomenale renner wel vinden ondanks dat.
Oh dat laatste heb ik me nooit zo over ingelezen, maar hij deed toch iedereen verplichten in zijn team ook te gebruiken?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Armstrong is een ongelofelijke lul, maar niet omdat hij doping gebruikte, want dat deden ze allemaal in die tijd. Meer om de manier waarop hij iedereen manipuleerde en intimideerde.
Dat inderdaad, de wijze waarop hij mensen kapot dreigde te maken als ze niet meegingen in zijn leugens.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Armstrong is een ongelofelijke lul, maar niet omdat hij doping gebruikte, want dat deden ze allemaal in die tijd. Meer om de manier waarop hij iedereen manipuleerde en intimideerde.
quote:Op zondag 28 mei 2017 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Na de inzinking op La Toussuire nam ik een cocktail van epo, groeihormoon en 330 milliliter van mijn eigen bloed. Dat ik dat in mijn lijf had, hebben ze nooit kunnen achterhalen."
Die rotzooi toedienen zorgt er echt voor dat er een kans is dat je gewoon niet meer opstaat he. Wat een risico's nemen die gasten toch.quote:
Tom is tot nu toe clean volgens de autoriteiten dus je argument slaat als een tang op een varken.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:11 schreef bascross het volgende:
Tom is net zo clean als Armstrong. Maar dat is helemaal niet belangrijk, hij heeft een mooie prestatie neergezet.
Doping hoort bij topsport, als je daar problemen mee hebt, moet je niet kijken.
Jij denkt dat Sky iemand gaat opdopen om zo vaak er af gereden te worden?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan alleen zeggen voor mezelf dat als Tom, John heette en in een zwart sky shirt reed, ik hem al een paar keer vuile dopard had genoemd wel.
Net zo schuldig als alle andere zondaars en hoewel hij wellicht ook een manipulator was vind ik die 7 lege plekken op de lijst van Tourwinnaars onzin. Dan moeten ze iedereen schrappen en degene die dan overblijft tot winnaar uitroepen. Geen winnaar is echt flut. Laat Armstrong gewoon staan en zet er een dopingvlaggetje bij, of zo.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee. Dat is een keuze in zijn programma. Hij gaat voor WK tijdrijden en zal waarschijnlijk Vuelta rijden.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:05 schreef daniela_007 het volgende:
Gaat Dumoulin Tour rijden? Zo niet, waarom niet eigenlijk?
Armstrong en Boogerd waren volgens deze logica zelfs clean tot (ver) na hun carrière.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tom is tot nu toe clean volgens de autoriteiten dus je argument slaat als een tang op een varken.
Ik vond het boek van Tyler Hamilton, The Secret Race, wel een interessante blik werpen op dat wereldje.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik me nooit zo over ingelezen
Over z'n embryonale tweelingbroertje?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vond het boek van Tyler Hamilton, The Secret Race, wel een interessante blik werpen op dat wereldje.
Weet niet. Voor het schrappen van Armstrong valt wel wat te zeggen. De anderen deden vooral mee aan het systeem, Armstrong takelde het georganiseerd dopinggebruik wel naar een nieuw level.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Net zo schuldig als alle andere zondaars en hoewel hij wellicht ook een manipulator was vind ik die 7 lege plekken op de lijst van Tourwinnaars onzin. Dan moeten ze iedereen schrappen en degene die dan overblijft tot winnaar uitroepen. Geen winnaar is echt flut. Laat Armstrong gewoon staan en zet er een dopingvlaggetje bij, of zo.
Ja en Dumoulin is net zo clean als Armstrong.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Armstrong en Boogerd waren volgens deze logica zelfs clean tot (ver) na hun carrière.
http://www.cyclingnews.co(...)-for-in-a-bike-race/quote:Quintana is a master of masking his pain and suffering yet he rarely looked at his very best and was unable to distance Dumoulin on the key climbs and mountain finish during the Giro d'Italia. He revealed that he had been ill with a fever on the key stage finish to Piancavallo on Friday.
"I had a bit of fever, I woke up feeling a little bad that morning, and I couldn't give 100 per cent on that decisive day. You could say that I lost the Giro that day," he said, although failing to explain why his accelerations on other stages caused little damage to any of his rivals.
"It was a day that we had marked on the calendar, and we were hoping to make a big differences. But the health wasn't with us, and it didn't turn out as we had hoped, but we kept pressing, and we ended up with this podium."
Nee die zijn beide gepakt. Tom wordt minimaal 1 x per maand gecontroleerd zoals je in dat artikel van Sunweb kunt lezen. Soms 2 tot 3 keer en iets gebruiken bij Sunweb betekend einde carriere en al je geld kwijt (daarvoor tekenen ze ook een apart contract bij Sunweb).quote:Op zondag 28 mei 2017 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Armstrong en Boogerd waren volgens deze logica zelfs clean tot (ver) na hun carrière.
Die redenatie kun je voor iedereen gebruiken. In principe geldt nog onschuld tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
En Dumoulin heeft nog zitten schijten en dat weerhield 'm ook niet van de eindoverwinning.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:21 schreef Ericr het volgende:
De capibara had wat koorts op vrijdag:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)-for-in-a-bike-race/
Het grote verschil is dat er nu VEEL meer controle is. Destijds werden dingetjes nog weleens weggemoffeld etc. Nu zijn het ploegen ZELF die renners clausules laten tekenen; Betrapt? Alles kwijt etc.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die redenatie kun je voor iedereen gebruiken. In principe geldt nog onschuld tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb tot nu toe nog weinig goede argumenten gezien ter onderbouwing van vermeend dopinggebruik. Het is heel vaak 'ze deden het 10 jaar geleden ook dus nu nog steeds'. Hooguit wordt er een keer een of andere wetenschapper bijgehaald die beweert dat deze renners bovenmenselijke prestaties leveren. Hè hè, het zijn de beste sportlui ter wereld, natuurlijk leveren die bovenmenselijke prestaties.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:23 schreef bascross het volgende:
Heerlijk om die naïviteit te zien van sommigen.
Die controles blijven toch altijd achter lopen op de nieuwste trucjes. Er zijn misschien lagere doseringen of minder openlijk dopinggebruik, clean zal het nooit worden. Ook Dumoulin vertrouw ik daar niet in.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er nu VEEL meer controle is. Destijds werden dingetjes nog weleens weggemoffeld etc. Nu zijn het ploegen ZELF die renners clausules laten tekenen; Betrapt? Alles kwijt etc.
Lekker man, zo'n langspeelplaat die je al 30 jaar kan afspelen.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog weinig goede argumenten gezien ter onderbouwing van vermeend dopinggebruik. Het is heel vaak 'ze deden het 10 jaar geleden ook dus nu nog steeds'. Hooguit wordt er een keer een of andere wetenschapper bijgehaald die beweert dat deze renners bovenmenselijke prestaties leveren. Hè hè, het zijn de beste sportlui ter wereld, natuurlijk leveren die bovenmenselijke prestaties.
De tegenargumenten zijn net zo vermoeiend.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n langspeelplaat die je al 30 jaar kan afspelen.
Vergeet Rabobank niet ook hele grote boevenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die controles blijven toch altijd achter lopen op de nieuwste trucjes. Er zijn misschien lagere doseringen of minder openlijk dopinggebruik, clean zal het nooit worden. Ook Dumoulin vertrouw ik daar niet in.
Ik denk alleen niet dat Sunweb echte boeven zijn met georganiseerd dopinggebruik zoals Astana en een paar van die Proconti ploegjes.
Oh en waarom denk je dat? Het enige verschil is dat ze bij Sunweb van die schijnheilen zijn die zeggen 110% anti doping te zijn, terwijl ze bij Astana nooit hun best doen om die indruk te wekken.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die controles blijven toch altijd achter lopen op de nieuwste trucjes. Er zijn misschien lagere doseringen of minder openlijk dopinggebruik, clean zal het nooit worden. Ook Dumoulin vertrouw ik daar niet in.
Ik denk alleen niet dat Sunweb echte boeven zijn met georganiseerd dopinggebruik zoals Astana en een paar van die Proconti ploegjes.
Maar zitten wel dichter bij de waarheid.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
De tegenargumenten zijn net zo vermoeiend.
Ik heb het over nu.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet Rabobank niet ook hele grote boevenTom zou volgens schema in de Giro nog gecontroleerd moeten zijn dus dat klopt niet wat je zegt. Daarbij zijn er nu clausules waarbij ALS je betrapt wordt je je hele vermogen in mag leveren wat je verdient hebt bij die ploeg, wil jij dat risico nog nemen? Ik weet dat Sunweb die clausules heeft. Dat zou dus betekenen geen geld.
Die rit van Floyd was het mooiste wielermoment dat ik ooit gezien hebquote:Op zondag 28 mei 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel heeft gewoon hele nacht aan infuus gelegen toen om volgende dag ongekend te schroeien. Het doet me denken aan Floyd Landis in 2006
Weet ik niet, ik doe voor niemand een hand in het vuur, maar iemand direct van doping beschuldigen omdat hij een grote wedstrijd wint lijkt mij net zo onzinnig.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar zitten wel dichter bij de waarheid.
Of niet dan, ouwe reus?
Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Pin je nou niet zo vast op die controles, die hebben vroeger gefaald en die falen nu nog steeds regelmatig. Als renners van een dokter horen dat iets niet te traceren is en ze willen graag genoeg winnen doen ze dat gewoon.
Tom fietst renners naar huis waarvan iedereen moord en brand schreeuwt dat ze gebruiken. Dat maakt hem op z'n minst ook verdacht.
Een hond heeft een baasquote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef MCH het volgende:
Nog mensen die hun baas afgelopen woensdag hebben gezegd dat ze maandag ziek zijn omdat Tommeke dan een Giro gewonnen heeft en jij dus een kater hebt van hier tot de Bemelerberg
Werkenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef MCH het volgende:
Nog mensen die hun baas afgelopen woensdag hebben gezegd dat ze maandag ziek zijn omdat Tommeke dan een Giro gewonnen heeft en jij dus een kater hebt van hier tot de Bemelerberg
Als jij dat wil geloven hou ik je niet tegen.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.
Bah. Jij valt op wandelende mummie's?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef MCH het volgende:
[..]
je moeder heeft mij afgericht en dat was lekker
Bij Rabobank is het volgens mij nooit het hele team geweest, die focusten vooral op hun toprenners. Al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet Rabobank niet ook hele grote boevenTom zou volgens schema in de Giro nog gecontroleerd moeten zijn dus dat klopt niet wat je zegt. Daarbij zijn er nu clausules waarbij ALS je betrapt wordt je je hele vermogen in mag leveren wat je verdient hebt bij die ploeg, wil jij dat risico nog nemen? Ik weet dat Sunweb die clausules heeft. Dat zou dus betekenen geen geld.
Aan de andere kant doet hij het deze giro wel vooral in de tijdrit, waarin hij gewoon al 1 van de/de beste was in de wereld. Vanwege zijn bouw en zijn houding.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Pin je nou niet zo vast op die controles, die hebben vroeger gefaald en die falen nu nog steeds regelmatig. Als renners van een dokter horen dat iets niet te traceren is en ze willen graag genoeg winnen doen ze dat gewoon.
Tom fietst renners naar huis waarvan iedereen moord en brand schreeuwt dat ze gebruiken. Dat maakt hem op z'n minst ook verdacht.
Je denkt dat een Sunweb dat voor de grap roept ofzo? Oke manquote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven hou ik je niet tegen.
Denk jij dat Tom Stamsnijder doping gebruikt?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh en waarom denk je dat? Het enige verschil is dat ze bij Sunweb van die schijnheilen zijn die zeggen 110% anti doping te zijn, terwijl ze bij Astana nooit hun best doen om die indruk te wekken.
Dat er een paar jongens met een gereformeerd hoofd de leiding hebben bij die ploeg wil niet zeggen dat er geen schimmige organisatie achter schuilgaat.
Waarom zou het onzinnig zijn?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik doe voor niemand een hand in het vuur, maar iemand direct van doping beschuldigen omdat hij een grote wedstrijd wint lijkt mij net zo onzinnig.
Menchovquote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Rabobank is het volgens mij nooit het hele team geweest, die focusten vooral op hun toprenners. Al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker.
Ik mag toch hopen dat je tegenwoordig NA een positieve test niet meer wegkomt met het uitschrijven van een geäntedateerd attest zoals bij Armstrong destijds nog wel lukte.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook niet dat Quintana en Nibali gebruiken.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laurens ten dam doet het toch voor 12 kratten bakken speciaalbier en 4 vleigtickets voor het gezin naar de USA?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.
Ik geloof best dat ze die clausule hebbenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat een Sunweb dat voor de grap roept ofzo? Oke man
quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rit van Floyd was het mooiste wielermoment dat ik ooit gezien heb
Ik hoop het niet voor Tom, want dat zou dan slecht spul zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk jij dat Tom Stamsnijder doping gebruikt?
Uiteraard maar stel ik heb 2 miljoentjes verdient als wielrenner en ik teken die clausule waardoor ik ALLES kwijt kan raken. Zou je dat risico nog nemen? Dat is NU he, in de tijd van Boogerd was dit allemaal nog niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze die clausule hebben
Ik ben er vrij zeker van dat Tom niets gebruikt. Zijn wattages zijn niet extreem. Zijn klimwerk was zoals altijd dus waarop baseer je dat dan? Hij was al de beste tijdrijder van de wereld dus geen rare prestatie ofzo.quote:
Ik zou dat risico niet nemen, maar ik ben ook geen topsporter die alles opzij heeft gezet om succesvol te worden in z'n sport. Als dat niet lukt zonder prestatiebevorderende middelen zijn sporters nogal geneigd om regels te overtreden. Dat is al zo in de hele geschiedenis van de sportquote:Op zondag 28 mei 2017 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar stel ik heb 2 miljoentjes verdient als wielrenner en ik teken die clausule waardoor ik ALLES kwijt kan raken. Zou je dat risico nog nemen? Dat is NU he, in de tijd van Boogerd was dit allemaal nog niet.
Denk dat een topsporter dat risico ook niet kan nemen of je moet graag willen aankloppen bij het UWV dat kan ook. Ze gaan ver, heel ver, maar zover niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou dat risico niet nemen, maar ik ben ook geen topsporter die alles opzij heeft gezet om succesvol te worden in z'n sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |