Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Pin je nou niet zo vast op die controles, die hebben vroeger gefaald en die falen nu nog steeds regelmatig. Als renners van een dokter horen dat iets niet te traceren is en ze willen graag genoeg winnen doen ze dat gewoon.
Tom fietst renners naar huis waarvan iedereen moord en brand schreeuwt dat ze gebruiken. Dat maakt hem op z'n minst ook verdacht.
Een hond heeft een baasquote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef MCH het volgende:
Nog mensen die hun baas afgelopen woensdag hebben gezegd dat ze maandag ziek zijn omdat Tommeke dan een Giro gewonnen heeft en jij dus een kater hebt van hier tot de Bemelerberg
Werkenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef MCH het volgende:
Nog mensen die hun baas afgelopen woensdag hebben gezegd dat ze maandag ziek zijn omdat Tommeke dan een Giro gewonnen heeft en jij dus een kater hebt van hier tot de Bemelerberg
Als jij dat wil geloven hou ik je niet tegen.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.
Bah. Jij valt op wandelende mummie's?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef MCH het volgende:
[..]
je moeder heeft mij afgericht en dat was lekker
Bij Rabobank is het volgens mij nooit het hele team geweest, die focusten vooral op hun toprenners. Al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet Rabobank niet ook hele grote boevenTom zou volgens schema in de Giro nog gecontroleerd moeten zijn dus dat klopt niet wat je zegt. Daarbij zijn er nu clausules waarbij ALS je betrapt wordt je je hele vermogen in mag leveren wat je verdient hebt bij die ploeg, wil jij dat risico nog nemen? Ik weet dat Sunweb die clausules heeft. Dat zou dus betekenen geen geld.
Aan de andere kant doet hij het deze giro wel vooral in de tijdrit, waarin hij gewoon al 1 van de/de beste was in de wereld. Vanwege zijn bouw en zijn houding.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Pin je nou niet zo vast op die controles, die hebben vroeger gefaald en die falen nu nog steeds regelmatig. Als renners van een dokter horen dat iets niet te traceren is en ze willen graag genoeg winnen doen ze dat gewoon.
Tom fietst renners naar huis waarvan iedereen moord en brand schreeuwt dat ze gebruiken. Dat maakt hem op z'n minst ook verdacht.
Je denkt dat een Sunweb dat voor de grap roept ofzo? Oke manquote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven hou ik je niet tegen.
Denk jij dat Tom Stamsnijder doping gebruikt?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh en waarom denk je dat? Het enige verschil is dat ze bij Sunweb van die schijnheilen zijn die zeggen 110% anti doping te zijn, terwijl ze bij Astana nooit hun best doen om die indruk te wekken.
Dat er een paar jongens met een gereformeerd hoofd de leiding hebben bij die ploeg wil niet zeggen dat er geen schimmige organisatie achter schuilgaat.
Waarom zou het onzinnig zijn?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik doe voor niemand een hand in het vuur, maar iemand direct van doping beschuldigen omdat hij een grote wedstrijd wint lijkt mij net zo onzinnig.
Menchovquote:Op zondag 28 mei 2017 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Rabobank is het volgens mij nooit het hele team geweest, die focusten vooral op hun toprenners. Al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker.
Ik mag toch hopen dat je tegenwoordig NA een positieve test niet meer wegkomt met het uitschrijven van een geäntedateerd attest zoals bij Armstrong destijds nog wel lukte.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die controles blijven toch altijd achter lopen op de nieuwste trucjes. Er zijn misschien lagere doseringen of minder openlijk dopinggebruik, clean zal het nooit worden. Ook Dumoulin vertrouw ik daar niet in.
Ik denk alleen niet dat Sunweb echte boeven zijn met georganiseerd dopinggebruik zoals Astana en een paar van die Proconti ploegjes.
Ik schreeuw ook niet dat Quintana en Nibali gebruiken.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laurens ten dam doet het toch voor 12 kratten bakken speciaalbier en 4 vleigtickets voor het gezin naar de USA?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het verschil is de teams met die clausules. Dat was destijds niet en is nu wel. Renners denken wel 10 x na nu. Zeker omdat ze gewoon financieel helemaal uitgekleed worden als ze betrapt worden.
Ik geloof best dat ze die clausule hebbenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat een Sunweb dat voor de grap roept ofzo? Oke man
quote:Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rit van Floyd was het mooiste wielermoment dat ik ooit gezien heb
Ik hoop het niet voor Tom, want dat zou dan slecht spul zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk jij dat Tom Stamsnijder doping gebruikt?
Uiteraard maar stel ik heb 2 miljoentjes verdient als wielrenner en ik teken die clausule waardoor ik ALLES kwijt kan raken. Zou je dat risico nog nemen? Dat is NU he, in de tijd van Boogerd was dit allemaal nog niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze die clausule hebben
Ik ben er vrij zeker van dat Tom niets gebruikt. Zijn wattages zijn niet extreem. Zijn klimwerk was zoals altijd dus waarop baseer je dat dan? Hij was al de beste tijdrijder van de wereld dus geen rare prestatie ofzo.quote:
Ik zou dat risico niet nemen, maar ik ben ook geen topsporter die alles opzij heeft gezet om succesvol te worden in z'n sport. Als dat niet lukt zonder prestatiebevorderende middelen zijn sporters nogal geneigd om regels te overtreden. Dat is al zo in de hele geschiedenis van de sportquote:Op zondag 28 mei 2017 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar stel ik heb 2 miljoentjes verdient als wielrenner en ik teken die clausule waardoor ik ALLES kwijt kan raken. Zou je dat risico nog nemen? Dat is NU he, in de tijd van Boogerd was dit allemaal nog niet.
Denk dat een topsporter dat risico ook niet kan nemen of je moet graag willen aankloppen bij het UWV dat kan ook. Ze gaan ver, heel ver, maar zover niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou dat risico niet nemen, maar ik ben ook geen topsporter die alles opzij heeft gezet om succesvol te worden in z'n sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |