Van mij ook. Dit volk verdient niet beter, zeker na de recente verkiezingen.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Van mij mag Nederland naar de tyfus gaan.
'quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Een willekeurige schoolklas in een middelgrote stad, ergens in Nederland:
[ afbeelding ]
Dit is de toekomst van Nederland en de rest van Europa: blanke autochtonen gaan een minderheid worden in hun eigen land. In Amsterdam zijn ze het al, de rest van het land zal spoedig volgen.
Klacht: Extreemlinkse fascisten en globalisten die in slechts 40 jaar tijd de sociale cohesie en toekomst van een land verkloten.
Je kan je afvragen in hoeverre Europese culturele waarden nog een sterk genoege positie gaan behouden om Europa ook sterk te houden. Want laten we eerlijk zijn. Een influx aan ultraconservatieve moslims of anarchistische Somaliers gaat dit continent niet naar een schitterende toekomst brengen.quote:
Daar komen ze pas achter als het veel te laat is. Zag je in Afrika ook iedere keer. Waarschijnlijk gaat Nederland steeds verder bergaf, totdat als 'oplossing' gevonden wordt om de laatste Nederlandse boeren van hun boerderijen te verdrijven en dan is het definitief afgelopen. Nederland kan zonder kunstmest, industrie en Nederlandse boeren hooguit 450.000 mensen herbergen, in semi-wilde en primitieve staat.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:18 schreef SpecialK het volgende:
Je kan je afvragen in hoeverre Europese culturele waarden nog een sterk genoege positie gaan behouden om Europa ook sterk te houden. Want laten we eerlijk zijn. Een influx aan ultraconservatieve moslims of anarchistische Somaliers gaat dit
Hoeveel kinderen heb jij reeds voor het Germaansche Ras verwekt?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de toekomst van Nederland en de rest van Europa: blanke autochtonen gaan een minderheid worden in hun eigen land. In Amsterdam zijn ze het al, de rest van het land zal spoedig volgen.
Klacht: Extreemlinkse fascisten en globalisten die in slechts 40 jaar tijd de sociale cohesie en toekomst van een land verkloten.
Van D'66'er naar Blut und Boden... mirakelse transformatiequote:Op zondag 28 mei 2017 17:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zelfs in het noorden van het land zit vol met dit volk.![]()
Van mij mag Nederland naar de tyfus gaan.
Maar sla nou eens spijkers met koppen, keyboard-Ariër... wat is de oplossing?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:12 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Van mij ook. Dit volk verdient niet beter, zeker na de recente verkiezingen.
Dat zijn toch grotendeels krimpregio's waar de geboortecijfers laag liggen, en de weinige jeugd weg trekt?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:13 schreef LXIV het volgende:
Alleen het echte platteland zal achterblijven, want daar moet veel te hard gewerkt worden. Maar dan heb je het over enkele tienduizenden mensen hooguit.
Meer vluchtelingen in laten.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar sla nou eens spijkers met koppen, keyboard-Ariër... wat is de oplossing?
In dit geval gaat het om Moslims. Die zijn het product van eeuwenlange inteelt. Als je met hun mixed, dan downgrade je je eigen genenpoel.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:43 schreef remlof het volgende:
Prima, des te meer rassen je mixt des te mooier de mensen worden.
Waarom mag er alleen gemixed worden in blanke landen?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:43 schreef remlof het volgende:
Prima, des te meer rassen je mixt des te mooier de mensen worden.
GENOCIDE!!!#$%$@@!!!!!!quote:Op zondag 28 mei 2017 17:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom mag er alleen gemixed worden in blanke landen?
quote:Op zondag 28 mei 2017 17:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom mag moet er alleen gemixed worden in blanke landen?
Moet? Ik val als blanke alleen op blanke vrouwen... Ik moet niks.quote:
Nee precies, die paranoia over white genocide moeten we serieus nemen...quote:
Dit is extreem racistisch, tr gemacht.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet? Ik val als blanke alleen op blanke vrouwen... Ik moet niks.
Nee hoor, gewoon mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit is extreem racistisch, tr gemacht.
Dit is gewoon racistisch. Je zegt feitelijk dat andere rassen lelijker zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon mijn persoonlijke voorkeur.
flikker toch op met deze bullshitquote:Op zondag 28 mei 2017 17:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit is gewoon racistisch. Je zegt feitelijk dat andere rassen lelijker zijn.
Lelijker? Nee hoor. Ik word er gewoon niet warm van. Dat anderen dat wel worden geeft al aan dat lelijkheid in de eye of the beholder is.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit is gewoon racistisch. Je zegt feitelijk dat andere rassen lelijker zijn.
Van te voren op basis van huidskleur beoordelen is racistisch, of niet soms?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lelijker? Nee hoor. Ik word er gewoon niet warm van. Dat anderen dat wel worden geeft al aan dat lelijkheid in de eye of the beholder is.
niks mis met homo's wel met flikkertjes, zoals jij. maar dat staat los van waar je je pik graag in wil stekenquote:
Verdedig het maar. Vieze homofoob.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis met homo's wel met flikkertjes, zoals jij. maar dat staat los van waar je je pik graag in wil steken
Nee, dat heet onderscheid maken, zoals ik ook onderscheid maak tussen mannen en vrouwen. Hetgeen uiteraard ook zwaar seksistisch en homofoob is.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Van te voren op basis van huidskleur beoordelen is racistisch, of niet soms?
quote:
Echt hè...quote:Op zondag 28 mei 2017 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
weenie wat dit spasme is van figuurtjes als jij, proberen jullie nou jezelf hiermee voor de gek te houden en je mongolenmentaliteit goed te praten zodat je je niet schaamt voor jezelf de hele dag?
Lul er maar nou niet omheen dat je een homofoob bent. Allemaal dingen wijzen.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
weenie wat dit spasme is van figuurtjes als jij, proberen jullie nou jezelf hiermee voor de gek te houden en je mongolenmentaliteit goed te praten zodat je je niet schaamt voor jezelf de hele dag?
Je kan ze ook gewoon negeren hè? Tenzij je graag voor neonazi, flikker en mongool word uitgemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Lul er maar nou niet omheen dat je een homofoob bent. Allemaal dingen wijzen.
Figuurtjes als mij? Wie bedoel je? Flikkertjes? Ja hoor daar heb je weer je homofobie.
Dat gaat u goed af. U braakt wat nazistisch spul op dit forum en vertrekt.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon negeren hè?
Jij hebt dan ook uiteraard NIETS met nazisme.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon negeren hè? Tenzij je graag voor neonazi, flikker en mongool word uitgemaakt natuurlijk.
Kekquote:Op zondag 28 mei 2017 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook uiteraard NIETS met nazisme.
ja flikkertjesquote:Op zondag 28 mei 2017 18:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Lul er maar nou niet omheen dat je een homofoob bent. Allemaal dingen wijzen.
Figuurtjes als mij? Wie bedoel je? Flikkertjes? Ja hoor daar heb je weer je homofobie.
quote:Op zondag 28 mei 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja flikkertjes
van die zielige kneusjes die normaal over homo's praten op een manier waar ze bij IS nog een puntje aan kunnen zuigen, maar als het zo uitkomt ze gebruiken om de eigen propaganda te spuien
kan je vertellen dat de meeste homo's daar niet echt gecharmeerd van zijn overigens
Lekker boeiend wat een junkie zegt.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon negeren hè? Tenzij je graag voor neonazi, flikker en mongool word uitgemaakt natuurlijk.
In sprookjes geloven.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja flikkertjes
van die zielige kneusjes die normaal over homo's praten op een manier waar ze bij IS nog een puntje aan kunnen zuigen, maar als het zo uitkomt ze gebruiken om de eigen propaganda te spuien
kan je vertellen dat de meeste homo's daar niet echt gecharmeerd van zijn overigens
Hoe komt het eigenlijk dat je denkbeelden zo drastisch omgeslagen zijn, ben je bang dat je niet bij de stoere rechtse kliek hoort hier anders?quote:
Eerst Afrika leegroven en zwarten uitbuiten in eigen land en daarna raar opkijken als die negertjes naar NL komen om te profiteren van de rijkdommen van het koninkrijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mensen een echte oldskool white supremacist.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Dit is een vooropgezet plan, dat kan niet anders. Het blanke ras moet en zal verdwijnen. De eurofielen kwijlen bij het beeld van een continent met een monocultuur en een volk dat zo 'gediversifieerd' is, dat het een gemengd ras is geworden. Alles en iedereen hetzelfde. Geen eigen cultuur, geen historie, geen nationalisme. Alleen dat volk zal uiteindelijk nog massaal de EU ondersteunen en aan de macht houden.
Elke dag komen er tienduizenden bij in Europa. Via bootjes maar vooral via de baarmoeder. In plaats van blanken stimuleren om kinderen te krijgen, wat ze liever niet willen want dan gaan de blanke vrouwen ineens niet meer werken en deze maatschappij is ingedeeld op 2 salarissen, importeren ze maar lekker veel moslims en negers om de bevolkingsafname tegen te gaan. De economische gevolgen zien we dat later wel.
En bedankt iedereen die dit probleem blijft onderschatten en maar weer lekker hun HRA of hun milledromen boven het nationaal belang blijft stellen. Meer moslims een meer rasvermenging is blijkbaar minder erg dan ietsie meer of minder per maand betalen.
We hebben er helaas zelf voor gekozen. Ik persoonlijk niet, maar ik heb me te schikken aan de meerderheid. Wij zingen nog liever 'welkom, welkom in mijn land' dan voor racist te worden uitgemaakt om het eigen volk te beschermen.
Iets wat ze in elk ander land, behalve dan een aantal westerse landen, wel gewoon doen. En waar we ook begrip voor hebben. Iedereen begrijpt dat Japan geen moslims binnen laat omdat ze hun eeuwenoude cultuur willen beschermen. Ik heb daar niemand ooit over horen klagen. Of waarom er geen miljoenen blanke Christenen in Saudi-Arabië wonen. Daar is niemand verbaasd over. Of waarom Brazilië zo weinig immigranten heeft van een andere cultuur, niemand is doet moeilijk.
Maar oh wee als iemand voor minder 'buitenlanders' is in de westerse cultuur.
Gelukkig valt het in kleinere dorpjes nog mee. Maar ook dit zal geen 30 jaar meer duren. In onze levens gaan we nog heel veel zien veranderen. Het is 1 voor 12 voor het blanke ras en voor de niet-moslim in westerse landen. Maar we weigeren er iets aan te doen.
Heil!quote:Op zondag 28 mei 2017 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Dit is een vooropgezet plan, dat kan niet anders. Het blanke ras moet en zal verdwijnen. De eurofielen kwijlen bij het beeld van een continent met een monocultuur en een volk dat zo 'gediversifieerd' is, dat het een gemengd ras is geworden. Alles en iedereen hetzelfde. Geen eigen cultuur, geen historie, geen nationalisme. Alleen dat volk zal uiteindelijk nog massaal de EU ondersteunen en aan de macht houden.
Elke dag komen er tienduizenden bij in Europa. Via bootjes maar vooral via de baarmoeder. In plaats van blanken stimuleren om kinderen te krijgen, wat ze liever niet willen want dan gaan de blanke vrouwen ineens niet meer werken en deze maatschappij is ingedeeld op 2 salarissen, importeren ze maar lekker veel moslims en negers om de bevolkingsafname tegen te gaan. De economische gevolgen zien we dat later wel.
En bedankt iedereen die dit probleem blijft onderschatten en maar weer lekker hun HRA of hun milledromen boven het nationaal belang blijft stellen. Meer moslims een meer rasvermenging is blijkbaar minder erg dan ietsie meer of minder per maand betalen.
We hebben er helaas zelf voor gekozen. Ik persoonlijk niet, maar ik heb me te schikken aan de meerderheid. Wij zingen nog liever 'welkom, welkom in mijn land' dan voor racist te worden uitgemaakt om het eigen volk te beschermen.
Iets wat ze in elk ander land, behalve dan een aantal westerse landen, wel gewoon doen. En waar we ook begrip voor hebben. Iedereen begrijpt dat Japan geen moslims binnen laat omdat ze hun eeuwenoude cultuur willen beschermen. Ik heb daar niemand ooit over horen klagen. Of waarom er geen miljoenen blanke Christenen in Saudi-Arabië wonen. Daar is niemand verbaasd over. Of waarom Brazilië zo weinig immigranten heeft van een andere cultuur, niemand is doet moeilijk.
Gelukkig valt het in kleinere dorpjes nog mee. Maar ook dit zal geen 30 jaar meer duren. In onze levens gaan we nog heel veel zien veranderen. Het is 1 voor 12 voor het blanke ras en voor de niet-moslim in westerse landen. Maar we weigeren er iets aan te doen.
is omdat jij niet de intelligentie van een stoeptegel hebtquote:Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben nog vrij gematigd als ik dit topique zo lees.
quote:Op zondag 28 mei 2017 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat jij niet de intelligentie van een stoeptegel hebt
Je wordt op fok snel gebanned.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben nog vrij gematigd als ik dit topique zo lees.
wat weet jij daar nou weer vanquote:
ja echt ehquote:Op zondag 28 mei 2017 18:40 schreef nostra het volgende:
Het is me wat allemaal, al die zwarten en moslims die maar rondneuken met onze blanke vrouwen. Je ziet het werkelijk overal en het is een vooropgezet plan van Juncker en andere blanke elite-mensen!
Uiteinelijk zal dat overal gebeuren en krijgen we de homo universalis.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom mag er alleen gemixed worden in blanke landen?
Ik word al gebanned als ik mezelf quote.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou weer van
[..]
ja echt ehstel je voor dat je zo paranoide en angstig door het leven moet gaan
Misschien is dat omdat je een mongool bent.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik word al gebanned als ik mezelf quote.
Denk je dat blanken en Aziaten gaan verhuizen naar andere werelddelen waar het minder gaat?quote:Op zondag 28 mei 2017 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteinelijk zal dat overal gebeuren en krijgen we de homo universalis.
gewoon meteen de gehele mensheid afmakenquote:Op zondag 28 mei 2017 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
Op zich zou het wel goed zijn om alle bruine en zwarte mensen te elimineren, om de white genocide te voorkomen.
Dat zal wel het beste zijn. Want dan komt er geen tweede dodo.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon meteen de gehele mensheid afmaken
Waar het nu minder gaat zal het later beter gaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Denk je dat blanken en Aziaten gaan verhuizen naar andere werelddelen waar het minder gaat?
Juistquote:Op zondag 28 mei 2017 18:45 schreef Achterhoker het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Dan bespaar je ze een hoop ellende.
quote:Op zondag 28 mei 2017 18:45 schreef Achterhoker het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Dan bespaar je ze een hoop ellende.
Beste woorden die ooit uit jullie toetsenbord zijn gekomen. Dank namens de mensheid.quote:
Nou, de kermis is compleet... onze alpha male heeft ook zijn woordje weer gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Hij heeft wel zelfkennis, gezien zijn username. Dat is al iets.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, de kermis is compleet... onze alpha male heeft ook zijn woordje weer gedaan.
Ben zijn gelul over 'echte mannen' en 'echte vrouwen' niet vergeten, de standaard voetbalkantinefilosofie van de neanderthaler die vrouwen in de keuken en slaapkamer wil houden. En dat moet 'onze blanke vrouwen' beschermen? Puhleezquote:Op zondag 28 mei 2017 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft wel zelfkennis, gezien zijn username. Dat is al iets.
Ja, is vaak zo bij dit soort volk. Beetje hetzelfde als de manier waarop homo's gebruikt worden als het goed uitkomt.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben zijn gelul over 'echte mannen' en 'echte vrouwen' niet vergeten, de standaard voetbalkantinefilosofie van de neanderthaler die vrouwen in de keuken en slaapkamer wil houden. En dat moet 'onze blanke vrouwen' beschermen? Puhleez
quote:Op zondag 28 mei 2017 17:13 schreef LXIV het volgende:
Eerst was het Amsterdam, toen de andere grote steden, toen de middelgrote steden en grotere dorpen in de provincie en nu zijn ze aan de kleine dorpen begonnen.
Alleen het echte platteland zal achterblijven, want daar moet veel te hard gewerkt worden. Maar dan heb je het over enkele tienduizenden mensen hooguit.
Haha, nou gaan we het krijgen hoor.quote:
Hahaquote:Op zondag 28 mei 2017 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volksdevotioneel katholiek, inderdaad.
Heb er wel zin in.. veel te warm hier voor iets anders.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha, nou gaan we het krijgen hoor.
Weet je zeker dat je deze discussie wil starten met Etto?
Deze paus is super chill inderdaad. Nog een paar vreemde conservatieve trekjes, maar verder een verademing na JP II en Benedictusquote:Op zondag 28 mei 2017 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb de paus trouwens gezien laatst Etto
rtquote:Op zondag 28 mei 2017 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze paus is super chill inderdaad. Nog een paar vreemde conservatieve trekjes, maar verder een verademing na JP II en Benedictus
Ik vond het maar een warrige bejaarde die voorgeschreven tekst las van een papier dat hem door een andere man werd aangereikt.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze paus is super chill inderdaad. Nog een paar vreemde conservatieve trekjes, maar verder een verademing na JP II en Benedictus
Wat is je visie op de toren van Babel dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volksdevotioneel katholiek, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar jij bent Jimmy en jij ligt altijd dwars.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond het maar een warrige bejaarde die voorgeschreven tekst las van een papier dat hem door een andere man werd aangereikt.
Was gewoon een observatie, kan er niet veel anders van maken.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Jimmy en jij ligt altijd dwars.
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat is je visie op de toren van Babel dan?Oh leuk, ga je nu Genesis erbij halen om aan te tonen dat het GODDELIJK verordineerd is dat elk volk op zijn eigen plek zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dan even kijken naar het verhaal van Ruth en Boaz; jeweetwel, de niet-Joodse Ruth die de Joodse Boaz trouwde en zo een bloedlijn stichtte waaruit eerst koning David en later de vleselijke gedaante van Jezus zou voortkomen. Ofwel: koning David, de grootste aller koningen, en Jezus, de Zoon van God, zijn voortgekomen uit een gemixt huwelijk tussen een Jood en Moabitische.
Wat de toren van Babel betreft: conform het verhaal wilde men de geheimen van de hemel te weten komen, en daarom werd de spraakverwarring gezonden. Wat van God is van God, niet de mensen.
Tenslotte, binnen de christelijke leer is ras en etniciteit totaal onbelangrijk, getuige o.a. Handelingen 10,34-35 en Openbaring 7,9-10.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
En ik ben jouw te snel getrokken conclusies en slap gezever ook niet vergeten. Als je mijn posts echt hebt gelezen, dan weet je dat er meer in zat dan alleen 'vrouwen achter het aanrecht'. En dat weet je ook dat ik niet zomaar wat 'kantinegelul' uit zit te kramen, maar dat er veel en veel meer punten werden aangehaald en met gegronde redenen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar jij maakt het wel altijd heel makkelijk voor jezelf. Elke keer als je iets lees waar je het niet mee eens bent is het direct 'gewoon een seksistische voetbalkantinefilosoof'. Klaar.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben zijn gelul over 'echte mannen' en 'echte vrouwen' niet vergeten, de standaard voetbalkantinefilosofie van de neanderthaler die vrouwen in de keuken en slaapkamer wil houden. En dat moet 'onze blanke vrouwen' beschermen? Puhleez
Dus eigenlijk is Genesis beetje onzin?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh leuk, ga je nu Genesis erbij halen om aan te tonen dat het GODDELIJK verordineerd is dat elk volk op zijn eigen plek zit?
Laten we dan even kijken naar het verhaal van Ruth en Boaz; jeweetwel, de niet-Joodse Ruth die de Joodse Boaz trouwde en zo een bloedlijn stichtte waaruit eerst koning David en later de vleselijke gedaante van Jezus zou voortkomen. Ofwel: koning David, de grootste aller koningen, en Jezus, de Zoon van God, zijn voortgekomen uit een gemixt huwelijk tussen een Jood en Moabitische.
Wat de toren van Babel betreft: conform het verhaal wilde men de geheimen van de hemel te weten komen, en daarom werd de spraakverwarring gezonden. Wat van God is van God, niet de mensen.
Tenslotte, binnen de christelijke leer is ras en etniciteit totaal onbelangrijk, getuige o.a. Handelingen 10,34-35 en Openbaring 7,9-10.
Ja, omdat dat het enige is wat steeds uit je commentaar spreekt: een archaïsche bullshit filosofie gegrondvest op white victim complex en helemaal white male victim complex... je kunt zo bij de SJWs.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:05 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En ik ben jouw te snel getrokken conclusies en slap gezever ook niet vergeten. Als je mijn posts echt hebt gelezen, dan weet je dat er meer in zat dan alleen 'vrouwen achter het aanrecht'. En dat weet je ook dat ik niet zomaar wat 'kantinegelul' uit zit te kramen, maar dat er veel en veel meer punten werden aangehaald en met gegronde redenen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar jij maakt het wel altijd heel makkelijk voor jezelf. Elke keer als je iets lees waar je het niet mee eens bent is het direct 'gewoon een seksistische voetbalkantinefilosoof'. Klaar.
Zo kan ik het ook. Verzin zelfs eens iets.
Koning David vind ik trouwens wel zo'n walgelijke lamlul.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh leuk, ga je nu Genesis erbij halen om aan te tonen dat het GODDELIJK verordineerd is dat elk volk op zijn eigen plek zit?
Tenslotte, binnen de christelijke leer is ras en etniciteit totaal onbelangrijk, getuige o.a. Handelingen 10,34-35 en Openbaring 7,9-10.
Hoe kom je daar bij? In welke zin onzin?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Genesis beetje onzin?
Maar jij bent dan ook Jimmy.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Koning David vind ik trouwens wel zo'n walgelijke lamlul.
Beetje mensen vermoorden en er voor zorgen dat zijn volk 3 dagen de pest over zich heen krijgt, maar niks aan het handje met meneer David zelf, die mooi wel naar de hemel mag.quote:
Dat het achteraf bleek anders te zitten? Dus plat gezegd, onzin.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? In welke zin onzin?
Je bent zelf onzinquote:Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat het achteraf bleek anders te zitten? Dus plat gezegd, onzin.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat het achteraf bleek anders te zitten? Dus plat gezegd, onzin.
Wel jammer dat het de hardste schreeuwers zijn en we dus tot die tijd continu het domrechts gejank aan moeten horenquote:Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef remlof het volgende:
Genenvermenging is pure evolutie
De domme boze laagschedeligen zullen zich niet vermengen en uitsterven ipv evolueren.
Je kunt toch niet ontkennen dat de nieuwe Nederlanders nu niet bepaald het meeste toevoegen aan onze samenleving.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:09 schreef remlof het volgende:
Genenvermenging is pure evolutie
De domme boze laagschedeligen zullen zich niet vermengen en uitsterven ipv evolueren.
Maar je weet dat ze uiteindelijk uitsterven. Toch een hele geruststelling.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel jammer dat het de hardste schreeuwers zijn en we dus tot die tijd continu het domrechts gejank aan moeten horen
PVV stemmers hebben gemiddeld meer kinderen dan kiezers van alle partijen behalve de Christelijke partijen.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je weet dat ze uiteindelijk uitsterven. Toch een hele geruststelling.
Ze winnen letterlijk de Darwinaward.
Degenen die zich niet vermengen niet nee, dat zijn de losers, net als de blanke tokkies. Zij die zich wel vermengen zijn de hoogopgeleiden en die dragen wel degelijk bij aan onze samenleving.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de nieuwe Nederlanders nu niet bepaald het meeste toevoegen aan onze samenleving.
Alleen zorgt "een bepaalde religie" ervoor dat dit niet gebeurt.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Degenen die zich niet vermengen niet nee, dat zijn de losers, net als de blanke tokkies. Zij die zich wel vermengen zijn de hoogopgeleiden en die dragen wel degelijk bij aan onze samenleving.
Allemaal met minderwaardige inteeltgenen, dus een dode tak.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
PVV stemmers hebben gemiddeld meer kinderen dan kiezers van alle partijen behalve de Christelijke partijen.
Denk dat de platte achterhoofdjes meer genetisch misvormd zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal met monderwaardige inteeltgenen, dus een dode tak.
Hoger opgeleiden laten zich niet leiden door religie.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen zorgt "een bepaalde religie" ervoor dat dit niet gebeurt.
Dat zou je denken, maar blijkt niet uit de feiten.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoger opgeleiden laten zich niet leiden door religie.
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:16 schreef Grems het volgende:
Daar kiest de blanke zelf voor. Zo werkt de natuur nu eenmaal.
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar blijkt niet uit de feiten.
Oh ja da's waar, daarom post je hier.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:19 schreef Grems het volgende:
[..]
?
Ik heb er geen probleem mee dus je filmpje is nogal onzinnig.
Ik spreek het standpunt van de OP tegen, het heeft allemaal weinig van doen met extreemlinkse fascisten.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar, daarom post je hier.
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar blijkt niet uit de feiten.
En toen?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Toen ik naar de Randstad verhuisde viel mij ook op dat het percentage niet-blanken daar een stuk hoger is
Dat is best veelquote:Op zondag 28 mei 2017 19:27 schreef Pg_up het volgende:
Volgens het CBS zijn er circa 2 miljoen niet-westerse allochtonen in Nederland. (2.096.592/16.979.120)*100 = 12,3%. Valt toch best mee?
Ja oke maar in Zeeland wordt de politie gebeld als er een zwarte man door de straat loopt, dus das nie zo gek hequote:Op zondag 28 mei 2017 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Toen ik naar de Randstad verhuisde viel mij ook op dat het percentage niet-blanken daar een stuk hoger is
12,3% van de totale bevolking, welk percentage van de 0-35 jarigen?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:27 schreef Pg_up het volgende:
Volgens het CBS zijn er circa 2 miljoen niet-westerse allochtonen in Nederland. (2.096.592/16.979.120)*100 = 12,3%. Valt toch best mee?
Neuh, in Zeeland is het een vrij gezonde mixquote:Op zondag 28 mei 2017 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oke maar in Zeeland wordt de politie gebeld als er een zwarte man door de straat loopt, dus das nie zo gek he
Wat interessant.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef Grems het volgende:
[..]
12,3% van de totale bevolking, welk percentage van de 0-35 jarigen?
ok ok dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, in Zeeland is het een vrij gezonde mix
99 om 1 procent?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, in Zeeland is het een vrij gezonde mix
In hoeveel jaar ?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:27 schreef Pg_up het volgende:
Wat.quote:
haakjes zijn onnodig.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:27 schreef Pg_up het volgende:
Van 0% naar 12,3% in 200 jaar tijd geeft een ander toekomstbeeld dan van 0% naar 12,3% in 15 jaar tijd.quote:
Ja, maar ik zou verwachten dat hij zelf wel enigszins kan bedenken om hoeveel jaar het gaat.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Van 0% naar 12,3% in 200 jaar tijd geeft een ander toekomstbeeld dan van 0% naar 12,3% in 15 jaar tijd.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)-moslim-te-zijn.htmlquote:
wel veel radicale christenenquote:Op zondag 28 mei 2017 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een neger in zeeland gezien.
mss wat vaker in Zeeland komen danquote:Op zondag 28 mei 2017 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een neger in zeeland gezien.
Pas geleden was er ook al een EU-politicus die beweerde dat we immigratie nodig hadden om inteelt tegen te gaan. Binnen een populatie van 350 miljoen individueen! Een klinkklare leugen, maar dat maakt niet uit. Genoeg mensen die het klakkeloos nakleppen!quote:Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal met minderwaardige inteeltgenen, dus een dode tak.
Voor 0- tot 20-jarigen 17,1%quote:Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef Grems het volgende:
[..]
12,3% van de totale bevolking, welk percentage van de 0-35 jarigen?
Dat komt wel na de gezinshereniging.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:49 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Voor 0- tot 20-jarigen 17,1%
Wel wat meer dus, maar alsnog niet eens een vijfde.
Want alle niet-westerse allochtonen zijn moslim!quote:Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen zorgt "een bepaalde religie" ervoor dat dit niet gebeurt.
De zogenaamde 'vergrijzing' gebruiken ze ook vaak als reden om Europa te overspoelen met kansloze migranten en nep-vluchtelingen. Je zou het baren van kinderen kunnen stimuleren om de vergijzing tegen te gaan, maar nee: de Europese bevolking moet koste wat het kost vervangen worden. Wat we nu zien is het Coudenhove-Kalergi plan: de omvolking van Europa.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pas geleden was er ook al een EU-politicus die beweerde dat we immigratie nodig hadden om inteelt tegen te gaan. Binnen een populatie van 350 miljoen individueen! Een klinkklare leugen, maar dat maakt niet uit. Genoeg mensen die het klakkeloos nakleppen!
Hoeveel kinderen heb jij al?quote:Op zondag 28 mei 2017 20:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
De zogenaamde 'vergrijzing' gebruiken ze ook vaak als reden om Europa te overspoelen met kansloze migranten en nep-vluchtelingen. Je zou het baren van kinderen kunnen stimuleren om de vergijzing tegen te gaan, maar nee: de Europese bevolking moet koste wat het kost vervangen worden. Wat we nu zien is het Coudenhove-Kalergi plan: de omvolking van Europa.
Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, omdat dat het enige is wat steeds uit je commentaar spreekt: een archaïsche bullshit filosofie gegrondvest op white victim complex en helemaal white male victim complex... je kunt zo bij de SJWs.
Mooi bijdrage.quote:Op zondag 28 mei 2017 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Dat JIJ ergens niet over zeikt maakt niet dat geen enkele blanke dit niet doet. Dit is nu juist het probleem mbt de denkwijze van sommige lui: groepje zwarten heeft bepaalde mening over ZP en voor sommigen is het meteen: AL DIE BUITENLANDERS zeiken over onze cultuur!"quote:Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.
Ik vind het wel degelijk victim complex, van hetzelfde soort als al die SJWs met hun chronische 'ik word onderdrukt' mentaliteit. Bij hen is het non-binary geneuzel en zestiende golf feminisme, bij jou is het de standaard riedel over 'dat mag ik als blanke man niet zeggen'. Gast, heel het net staat vol met bizarre complottheorieën over white genocide, enige nuance omtrent het integratiedebat wordt afgedaan als landverraad en 19e eeuwse pseudowetenschap omtrent ras wordt weer herontdekt als een valide argument om ordinair racisme te verspreiden.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.
Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.
Nee, ik heb het vaak over het voorbestaan van onze soort als mens, over de westerse cultuur, het blanke ras en onze manier van leven. Totaal niet vanuit mijn eigen 'victim complex' bedacht, maar juist vanuit macro-niveau beredeneerd.
Maar goed, wij worden het nooit eens. Dat was al duidelijk. Beetje zonde alleen dat we nooit een echte discussie aan kunnen gaan, maar het altijd meteen gaan gooien op ' ah dat is er weer zo eentje, die neem ik niet serieus' .
Leuk, maar reageer dan niet.
Overigens, 'we weigeren er iets aan te doen...'quote:Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.
Nee, ik heb het vaak over het voorbestaan van onze soort als mens, over de westerse cultuur, het blanke ras en onze manier van leven. Totaal niet vanuit mijn eigen 'victim complex' bedacht, maar juist vanuit macro-niveau beredeneerd.
Maar goed, wij worden het nooit eens. Dat was al duidelijk. Beetje zonde alleen dat we nooit een echte discussie aan kunnen gaan, maar het altijd meteen gaan gooien op ' ah dat is er weer zo eentje, die neem ik niet serieus' .
Leuk, maar reageer dan niet.
Precies!quote:Op zondag 28 mei 2017 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk victim complex, van hetzelfde soort als al die SJWs met hun chronische 'ik word onderdrukt' mentaliteit. Bij hen is het non-binary geneuzel en zestiende golf feminisme, bij jou is het de standaard riedel over 'dat mag ik als blanke man niet zeggen'. Gast, heel het net staat vol met bizarre complottheorieën over white genocide, enige nuance omtrent het integratiedebat wordt afgedaan als landverraad en 19e eeuwse pseudowetenschap omtrent ras wordt weer herontdekt als een valide argument om ordinair racisme te verspreiden.
Ik houd ook van cultuur, traditie en geschiedenis. Maar gek genoeg moet er binnen die hoek hoe dan ook op een of andere manier gesproken worden over RAS, over de rol van de vrouw, over duistere kongsi van supermensen die ons het leven zuur willen maken.
Vraag je dan uiteindelijk of deze lieden zélf al kinderen op de wereld hebben gezet om 'het ras te redden', is een oorverdovende stilte het enige wat je terugkrijgt.
Wat een bullshit. De meeste scholen bij mij in de buurt zijn nog steeds overmatig wit. Zwarte scholen bestaan wel echt, maar dan vooral in achterstandswijken.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Bakfietsmoeder reageert alleen op bevestigingen van de leugens/onzin die ze verspreidt...quote:Op zondag 28 mei 2017 21:23 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De meeste scholen bij mij in de buurt zijn nog steeds overmatig wit. Zwarte scholen bestaan wel echt, maar dan vooral in achterstandswijken.
Ik ben wel beter gaan snappen hoe Nazi Duitsland heeft kunnen gebeuren.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bakfietsmoeder reageert alleen op bevestigingen van de leugens/onzin die ze verspreidt...
"Ja kutbuitenlanders nemen ons land over, we moeten echt actie ondernemen tegen niet-westerse allochtonen!"
En met zo'n post kun je een "Ja inderdaad! Sterke post!!!" verwachten, anders niet
Wat had jij in gedachte?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:09 schreef Geerd het volgende:
Maar moet iedereen maar extra gaan fokken om het witte ras te behouden... rare oplossing meer een bestreiding.
Iig stoppen met het opnemen van niet westerse mensen uit niet oorlogslanden.quote:
Oke. Eigenlijk dus zo'n beetje zoals het nu gaat?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iig stoppen met het opnemen van niet westerse allochtonen uit niet oorlogslanden.
En hele gezins herreniging etc.
Conflict voorbij hop terug.
Gaat het nu zo dan ?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oke. Eigenlijk dus zo'n beetje zoals het nu gaat?
Gezinshereniging onder welke voorwaarden dan ook niet toestaan vind ik echt onmenselijk trouwens.
Zolang ze na het conflict weer terug gaan geen probleem natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2017 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oke. Eigenlijk dus zo'n beetje zoals het nu gaat?
Gezinshereniging onder welke voorwaarden dan ook niet toestaan vind ik echt onmenselijk trouwens.
Ja, die uitgeprocedeerde asielzoekers zijn, ja, zoals de term al zegt uitgeprocedeerd. Dat het vervolgens niet allemaal perfect te realiseren is om ze het land uit te krijgen is ook wel logisch denk ik en niet alleen afhankelijk van de Nederlandse overheid.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:38 schreef Geerd het volgende:
NWS / Uitgeproduceerde asielzoekers kraken bedrijfspand.
Hoe dan? Dit zijn er maar 25.
Of al die etter marokkaantjes die hier assiel aankomen vragen
quote:Das een tuig heeft hier niks te zoeken ook niet geboren. Grote bek 1.m60 45 kg
Maar er gebeurt niks als ze uitgeprodrt zijn zijn ze verplicht het land te verlaten.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, die uitgeprocedeerde asielzoekers zijn, ja, zoals de term al zegt uitgeprocedeerd. Dat het vervolgens niet allemaal perfect te realiseren is om ze het land uit te krijgen is ook wel logisch denk ik en niet alleen afhankelijk van de Nederlandse overheid.
En Marokkanen e.d. die asielaanvragen doen, zullen doorgaans vrij snel weer afgewezen worden denk ik.
[..]
Summer is coming, 7 miljoen is de schattingquote:Op zondag 28 mei 2017 22:59 schreef Geerd het volgende:
Of net als duitsland ff miljoen van die lui binnenhalen je weet bij god niet wie het zijn.
Dat kan toch niet man
quote:Op zondag 28 mei 2017 21:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bakfietsmoeder reageert alleen op bevestigingen van de leugens/onzin die ze verspreidt...
"Ja kutbuitenlanders nemen ons land over, we moeten echt actie ondernemen tegen niet-westerse allochtonen!"
En met zo'n post kun je een "Ja inderdaad! Sterke post!!!" verwachten, anders niet
Het is vooral in de laatse 20 jaar opeens heel hard gegaan. Dit land is in die tijd onherkenbaar veranderd, en dat draaien we nooit meer terug. Van een prachtige monocultuur zijn we in sneltreinvaart naar een onsamenhangende multiculturele brei gegaan. Toekomstige generaties zullen ons dit kwalijk nemen, en afvragen waarom we dit in vredesnaam lieten gebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2017 00:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Van in amper 50 jaar veranderen van een redelijk monoculturele samenleving naar dit wat je tegenwoordig ziet, is idd een behoorlijk extreme verandering, en ik vind het gekker dat mensen daar heel laconiek over zijn dan dat mensen zich daar serieuze zorgen over maken.
Er zijn meer dan genoeg redenen te bedenken om daar allerlei gevaren en onwenselijkheden in te zien. Ook gewoon puur gevoelsmatig is het niet voor niets iets dat de onderbuik massaal doet borrelen denk ik.
Maar goed, het is er nu eenmaal en we moeten het er maar mee doen zo goed als het gaat, maar dit had men nooit moeten doen imo.
Er is een verschil tussen het kunnen uiten via (obscure) blogjes of fora en het kunnen uiten in het dagelijks leven, of bijvoorbeeld als tafelgast bij Pauw. Zie ook jouw reflex; de waarschuwing dat er mogelijk een plan achter zit, leid per direct tot de projectie dat de waarschuwing voortkomt uit de omarming van rassentheorieën. Een persoon kan ook bezorgd zijn over de teloorgang van zijn etnische/raciale-identiteit (met zelfs de wetenschap dat ras niet eens een absolute definitie kent), zonder een suprematie-racist te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk victim complex, van hetzelfde soort als al die SJWs met hun chronische 'ik word onderdrukt' mentaliteit. Bij hen is het non-binary geneuzel en zestiende golf feminisme, bij jou is het de standaard riedel over 'dat mag ik als blanke man niet zeggen'. Gast, heel het net staat vol met bizarre complottheorieën over white genocide, enige nuance omtrent het integratiedebat wordt afgedaan als landverraad en 19e eeuwse pseudowetenschap omtrent ras wordt weer herontdekt als een valide argument om ordinair racisme te verspreiden.
Ik houd ook van cultuur, traditie en geschiedenis. Maar gek genoeg moet er binnen die hoek hoe dan ook op een of andere manier gesproken worden over RAS, over de rol van de vrouw, over duistere kongsi van supermensen die ons het leven zuur willen maken.
Vraag je dan uiteindelijk of deze lieden zélf al kinderen op de wereld hebben gezet om 'het ras te redden', is een oorverdovende stilte het enige wat je terugkrijgt.
Dan is elke hetro automatisch seksistisch naar zijn eigen geslacht. Ik beoordeel jou vanwege je lelijke mannenkop als niet-neukbaar, alhoewel je tieten me lichtjes doen twijfelen.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Van te voren op basis van huidskleur beoordelen is racistisch, of niet soms?
Het domme groepje waar je het over hebt zullen echt niet het land overnemen. Je vergeet dat je niet perse blank hoeft te zijn om progressief te zijn. Genoeg buitenlanders die progressief zijn en vrijheid belangrijk vinden. Ook in de toekomst zullen hier altijd mensen zijn die verder bouwen op wat we nu hebben. Het domme straattuig zal gewoon blijven waar ze zijn: dom en op straat. Domme mensen in de politiek zoals die gast met downsyndroom van DENK zullen nooit verder komen dan dat.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de nieuwe Nederlanders nu niet bepaald het meeste toevoegen aan onze samenleving.
Mensen als individu blijven beschouwen blijft helaas moeilijk zie ik...quote:Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er schijnt een correlatie te bestaan tussen intelligentie en het kunnen beoordelen van individuen. Domme mensen vinden het makkelijker om mensen te beoordelen op makkelijke kenmerken zoals ras en uiterlijk. Dat is op zich wel begrijpelijk. Als je niet de hersencapaciteiten hebt om mensen te beoordelen op wat meer genuanceerde kenmerken, dan zit je veiliger door gewoon te beoordelen op ras. Gooi daar confirmation-bias en negativity-bias bij en je hebt de klassieke racist.quote:Op maandag 29 mei 2017 08:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mensen als individu blijven beschouwen blijft helaas moeilijk zie ik...
Genoeg nieuwe NL'ers die wel veel toevoegen. Waarom kan men het niet gewoon specifiek hebben over de groep die niks bijdraagt? Waarom meteen over zo'n hele schoolklas spreken alsof het die kinderen door hun kleurtje/buitenlands uiterlijk per definitie allemaal tuig en nutteloze stukken vuil zijn die NL naar de afgrond zullen brengen (niet jij specifiek, maar sommige lui hier en ik chargeer).
Ben je wel eens op het platteland geweest, rechts mongooltje?quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm.. nee, ik kom nooit buiten de Ring lieverd. Maar wees niet bang: het platteland zal niet lang achterblijven. Wat we in de Randstad zien zal óók daar gebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:00 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ben je wel eens op het platteland geweest, rechts mongooltje realist?
Maar wat heb je nou zelf al gedaan om het tij te keren?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Uhm.. nee, ik kom nooit buiten de Ring lieverd. Maar wees niet bang: het platteland zal niet lang achterblijven. Wat we in de Randstad zien zal óók daar gebeuren.
Overigens wel grappig om domlinks hier te zien stampvoeten van woede. Het stoom komt bijna uit de oren.![]()
Kijk naar de NOS en je ziet propaganda en indoctrinatie. Als je denkt dat nu geen dictatuur meer kan ontstaan in dit land zit je goed mis, met 15 jaar kan het gedaan zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 08:38 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Het domme groepje waar je het over hebt zullen echt niet het land overnemen. Je vergeet dat je niet perse blank hoeft te zijn om progressief te zijn. Genoeg buitenlanders die progressief zijn en vrijheid belangrijk vinden. Ook in de toekomst zullen hier altijd mensen zijn die verder bouwen op wat we nu hebben. Het domme straattuig zal gewoon blijven waar ze zijn: dom en op straat. Domme mensen in de politiek zoals die gast met downsyndroom van DENK zullen nooit verder komen dan dat.
De grondwet zal nooit gewijzigd worden om open te staan voor de barbaarse praktijken die in minder ontwikkelde landen te vinden zijn.
De vooruitstrevende aard van het westen is niet zomaar te breken. Alle mensen streven naar de manier van bestaan die hier te vinden is. Alleen dictatoren, propaganda en indoctrinatie kan dit van de mens afpakken. Gelukkig zijn die 3 dingen onmogelijk hier.
Sorry, maar het is 'domrechts' en 'gestoordlinks'quote:Op maandag 29 mei 2017 09:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Overigens wel grappig om domlinks hier te zien stampvoeten van woede. Het stoom komt bijna uit de oren.
Goed verzonnen. Erg sterk.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:29 schreef Vaith het volgende:
Ik ben het laatst in een winkel in Groningen in mijn gezicht gespuugd door Marokko tuig omdat ik zei dat ze zich normaal moesten gedragen. Een groepje van 3 liep te schelden op het winkelende publiek en werknemers. Iets ''terug'' doen mag natuurlijk niet, ze genieten (vind ik) ''speciale rechten'' dus ik hield me koest. (hun hebben immers niks te verliezen, ik wel zoals een toekomstige verklaring van goed gedrag etc.)
Allemaal mensen om mij heen, niemand gaf mij bijval, 3 tegen 1. Dat was wel kenmerkend vond ik. Een groot deel van Nederland heeft oogkleppen op en corrigeren mag niet.
Inhoudelijk hebben ze ook geen argumenten. Om dit te maskeren gaan ze mensen maar stompzinnig en laf uitschelden. Dan ben je opeens een 'flikker', 'neonazi' of een 'mongooltje'. Holle vaten klinken het hardst, dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Sorry, maar het is 'domrechts' en 'gestoordlinks'![]()
![]()
Er is hier een flinke blik gestoorde linksertjes opengetrokken. En ze voelen zich duidelijk gesterkt door elkaar. Zo van: jeej, er reageren er hier meer, dus nu kan ik ook eindelijk weer eens, wat een feestje dit!!'
Maar wat heb je nou zelf al gedaan om het tij te keren?quote:Op maandag 29 mei 2017 10:36 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Inhoudelijk hebben ze ook geen argumenten. Om dit te maskeren gaan ze mensen maar stompzinnig en laf uitschelden. Dan ben je opeens een 'flikker', 'neonazi' of een 'mongooltje'. Holle vaten klinken het hardst, dat blijkt maar weer.
Ja, doe het zo maar af. Het is gebeurd en het heeft ervoor gezorgd dat in ieder geval ik mijn mening heb verscherpt.quote:
Een hoop zwarten zijn anders nogal geobsedeerd door huidskleur, en dan met name die van blanken:quote:Op maandag 29 mei 2017 10:43 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind dit topic eng, kleur van je huid zou helemaal geen probleem moeten zijn. Het gaat om normen en waarden daar waar geen plaats moet zijn voor extremistische groepen. Mijn familie is halfbloed en opgegroeid met boerenkool en geen enge geloofsovertuigingen, waarom ook deze groep beledigen en over een kam scheren in dit topic?
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom in dit topic Surinamers, Hindoes, Indos, Chinezen etc over 1 kam worden geschoren met de extremistische Islam en haar onderdanen.quote:Op maandag 29 mei 2017 08:38 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Het domme groepje waar je het over hebt zullen echt niet het land overnemen. Je vergeet dat je niet perse blank hoeft te zijn om progressief te zijn. Genoeg buitenlanders die progressief zijn en vrijheid belangrijk vinden.
Gezien het gejank van de boze blanke personen hier is het ook wel logisch dat het slecht gaat met het trotse blanke volk, ieder normaal denkend mens denkt gelijk bij zo'n angstig persoontje "die genen kunnen beter verdwijnen"quote:Op maandag 29 mei 2017 09:38 schreef Copycat het volgende:
Geniaal. Een boos jankstormfromttopic openen en dan anderen betichten van stampvoeten.
Je noemt hier 1 boekschrijver, niemand uit mijn Antilliaanse/Surinaamse kringen die daar zo mee omgaan. Weer over 1 kam scheren.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Een hoop 'mensen van kleur' zijn anders nogal geobsedeerd door huidskleur, en dan met name die van blanken:
[ afbeelding ]
Vind je dat ook eng?
Ik ook man! Creepy.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:43 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind dit topic eng, kleur van je huid zou helemaal geen probleem moeten zijn. Het gaat om normen en waarden daar waar geen plaats moet zijn voor extremistische groepen. Mijn familie is halfbloed en opgegroeid met boerenkool en geen enge geloofsovertuigingen, waarom ook deze groep beledigen en over een kam scheren in dit topic?
Maar in het geval van zwarten is het dus niet "eng", alleen bij blanken?quote:Op maandag 29 mei 2017 10:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je noemt hier 1 boekschrijver, niemand uit mijn Antilliaanse/Surinaamse kringen die daar zo mee omgaan. Weer over 1 kam scheren.
Waar komt die angst toch vandaan?
En wat hebben ze jou misdaan??quote:Op maandag 29 mei 2017 10:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Maar in het geval van zwarten is het dus niet "eng", alleen bij blanken?
Het gaat ook niet om de kleuren, het gaat om het feit waar het een symptoom van is. Iets waar het in diepere zin iets over zegt.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:43 schreef Apekoek het volgende:
Nee, dat is het niet. Het gaat daar slecht mee door decennia van multiculturele indoctrinatie.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien het gejank van de boze blanke personen hier is het ook wel logisch dat het slecht gaat met het trotse blanke volk, ieder normaal denkend mens denkt gelijk bij zo'n angstig persoontje "die genen kunnen beter verdwijnen"
Ik ben best wel rechts georiënteerd de laatste tijd want migratie mag wel wat meer onder controlle komen, maar mijn haren gaan rechtovereind staan wanneer mensen het hebben over "white genocide" dat is een eng onderwerp en totaal niet relevant. Waarom zijn mensen zo bang voor kleurpigment? Wat maakt het nou uit hoeveel procent van de wereldbevolking een bepaalde kleur heeft? Het enige dat "wij" moeten is de westerse normen en waarden hier in NL beschermen, en dat mogen mensen met kleurpigment net zo goed.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kleuren, het gaat om het feit waar het een symptoom van is. Iets waar het in diepere zin iets over zegt.
Wat zegt het dan? Zo lang we al de geschiedenis bijhouden trekken mensen al naar gebieden toe waar het beter is (vrijheid, economie of wat voor reden dan ook), daar zijn we zelfs als Nederland een wereldmacht door geworden.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kleuren, het gaat om het feit waar het een symptoom van is. Iets waar het in diepere zin iets over zegt.
Liever een multiculturele samenleving dan een samenleving zoals bange blanke mannetjes als jij graag zien.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het gaat daar slecht mee door decennia van multiculturele indoctrinatie.
We worden al decennialang multicultureel geïndoctrineerd!quote:Op maandag 29 mei 2017 10:57 schreef Chewie het volgende:
Wat zegt het dan? Zo lang we al de geschiedenis bijhouden trekken mensen al naar gebieden toe waar het beter is (vrijheid, economie of wat voor reden dan ook), daar zijn we zelfs als Nederland een wereldmacht door geworden.
Sorry ik ben al verloren, foto bij mijn kraamvisite had zo een reclameposter kunnen zijn voor "United colors of Benetton"quote:Op maandag 29 mei 2017 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden al decennialang multicultureel geïndoctrineerd!
Open je ogen!!!
White Genocide is coming!!!11!!! Op naar de Bruinmensch!
Ja, volgens mij is dat het plan van de NWO. Onder leiding van de Rothschilds. En de Illuminati. En een reptilian of twee.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar ik heb wel sterk het idee dat men het Amerikaanse, multiculturele model heeft overgenomen in Europa. Op één of andere manier moet dat op globalistisch niveau de nieuwe norm worden/zijn of zo. Ja, het voelt wel degelijk als opgelegd en onnatuurlijk, en daardoor idioot en niks met de wil van het volk te maken.
Vergeet ook die duivelse linkse EU niet!!!11 EINZ!!quote:Op maandag 29 mei 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat het plan van de NWO. Onder leiding van de Rothschilds. En de Illuminati. En een reptilian of twee.
quote:Op maandag 29 mei 2017 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden al decennialang multicultureel geïndoctrineerd!
Open je ogen!!!
White Genocide is coming!!!11!!! Op naar de Bruinmensch!
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BOZE WITTE MANNEN EN HUN WITTE PRIVILEGE!! EN WILDERS!! EN TRUMP!! EN DE RUSSEN !!!1!quote:Op maandag 29 mei 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat het plan van de NWO. Onder leiding van de Rothschilds. En de Illuminati. En een reptilian of twee.
Maar, wat heb je nou zelf al gedaan om het tij te keren???????????quote:Op maandag 29 mei 2017 11:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BOZE WITTE MANNEN EN HUN WITTE PRIVILEGE!! EN WILDERS!! EN TRUMP!! EN DE RUSSEN !!!1!![]()
Als jij het zegt. En je schreeuwt. Dus je zult wel gelijk hebben.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BOZE WITTE MANNEN EN HUN WITTE PRIVILEGE!! EN WILDERS!! EN TRUMP!! EN DE RUSSEN !!!1!![]()
Mijn vriendin komt ook uit het buitenland en die vind de Hollandse pot geweldig. Was dat even een tegenvaller, dacht dat ik elke dag lekker exotische hapjes zou krijgen maar helaas..quote:Op maandag 29 mei 2017 11:18 schreef Zwimpie het volgende:
Ajoh boeiend wat is de Nederlandse cultuur nou? Sowieso 1 en al triestheid.
Misschien kunnen die andere culturen ons nog wat leren. Zoals bijvoorbeeld wat makkelijker te denken met buiten de deur eten. Of met meerdere mensen. De eetcultuur in Nederland
Soms van die mensen die speciaal naar huis gaan om te kunnen eten om 6u. Om daar vervolgens aan te komen en te zien dat degene die kookt weer een smaakloze stamppot heeft gemaakt met waardeloze ingrediënten van de Appie
zal blij zijn als ik weg kan uit NL. Die trieste cultuur hier... Beetje zwarte piet beschermen en hutspot eten
Ja, vergeet al die wetenschappelijke innovaties, uitvindingen en meesterwerken van de afgelopen eeuwen. Antoni van Leeuwenhoek, Erasmus, Rembrandt van Rijn en Vincent van Gogh waren maar sukkels!quote:Op maandag 29 mei 2017 11:18 schreef Zwimpie het volgende:
Ajoh boeiend wat is de Nederlandse cultuur nou? Sowieso 1 en al triestheid.
Geen idee hoe dat zit. Maar een natuurlijke ontwikkeling is het niet. Daar is het veel te snel voor gegaan!quote:[b]Op maandag 29 mei 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:[
/b]
[..]
Je begrijpt hopelijk dat je uitlegt dat we Europa laten volstromen met racisten? En dat is ook een beetje het grootste punt, hè; je kan wel heel wijs lopen toeteren over hoe racisme voor de dommen/oppervlakkige mensen is, maar het is een algemeen menselijk fenomeen; het komt overal en altijd voor, ook, en vooral door niet-blanken. Wat daar bijhoort is dat de kleinere/zwakkere groep ('de minderheid') gediscrimineerd wordt. En dat gebeurd in allerlei vormen, van sociale-uitsluiting, tot discriminatie op de arbeidsmarkt, tot hate-crimes en erger. Nu is de vraag; op basis waarvan ben jij bereid het risico te nemen en de blanke Europeaan in zo een positie te plaatsen?quote:Op maandag 29 mei 2017 08:59 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Er schijnt een correlatie te bestaan tussen intelligentie en het kunnen beoordelen van individuen. Domme mensen vinden het makkelijker om mensen te beoordelen op makkelijke kenmerken zoals ras en uiterlijk. Dat is op zich wel begrijpelijk. Als je niet de hersencapaciteiten hebt om mensen te beoordelen op wat meer genuanceerde kenmerken, dan zit je veiliger door gewoon te beoordelen op ras. Gooi daar confirmation-bias en negativity-bias bij en je hebt de klassieke racist.
Ook niks mis met Nederlandse pot, zijn maar weinig landen met zo'n gevarieerd aanbod aan groenten.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:37 schreef DKS het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt ook uit het buitenland en die vind de Hollandse pot geweldig. Was dat even een tegenvaller, dacht dat ik elke dag lekker exotische hapjes zou krijgen maar helaas..
Maar, wat heb je nou zelf al gedaan om het tij te keren???????????quote:Op maandag 29 mei 2017 11:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, vergeet al die wetenschappelijke innovaties, uitvindingen en meesterwerken van de afgelopen eeuwen. Antoni van Leeuwenhoek, Erasmus, Rembrandt van Rijn en Vincent van Gogh waren maar sukkels!Nee, de lokale shoarmazaak op de hoek is het hoogtepunt van cultuur en vooruitgang!
Je hebt zijn reactie totaal niet begrepen maar onderschrijft zijn stelling wel.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat je uitlegt dat we Europa laten volstromen met racisten? En dat is ook een beetje het grootste punt, hè; je kan wel heel wijs lopen toeteren over hoe racisme voor de dommen/oppervlakkige mensen is, maar het is een algemeen menselijk fenomeen; het komt overal en altijd voor, ook, en vooral door niet-blanken. Wat daar bijhoort is dat de kleinere/zwakkere groep ('de minderheid') gediscrimineerd wordt. En dat gebeurd in allerlei vormen, van discriminatie op de arbeidsmarkt, tot hate-crimes en erger. Nu is de vraag; op basis van welk argument ben jij bereid het risico te nemen door de blanke Europeaan in zo een positie te plaatsen?
"Lof der Zotheid" gelezen?quote:Op maandag 29 mei 2017 11:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, vergeet al die wetenschappelijke innovaties, uitvindingen en meesterwerken van de afgelopen eeuwen. Antoni van Leeuwenhoek, Erasmus, Rembrandt van Rijn en Vincent van Gogh waren maar sukkels!Nee, de lokale shoarmazaak op de hoek is het hoogtepunt van cultuur en vooruitgang!
Je hebt mijn reactie totaal niet begrepen. Ik stel nergens dat wij gelijk zijn (vanwege een overeenkomstige huidskleur). Sterker nog, op basis van deze post van jou, acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat je ook maar bij mij in de buurt komt, wat intelligentie betreft. De user heeft het over een correlatie tussen intelligentie (vermoedelijk IQ/meetbare cognitieve-vaardigheden) en racisme. Als je die stelling projecteert op het verschil in IQ tussen Afrikanen en Europeanen dan kan je concluderen dat Afrikanen racistischer zullen zijn. Maar al negeer je de logica, wat blijft staan is dat mensen gemiddeld genomen, blank of zwart, dom en oppervlakkig zijn en zich dus racistische denkbeelden zullen aanmeten.. Het is zéér onwaarschijnlijk dat Afrikanen of Arabieren daar vrij van zullen zijn - en het niet op enige wijze zullen uitdragen/in de praktijk zullen brengen.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je hebt zijn reactie totaal niet begrepen maar onderschrijft zijn stelling wel.
Waarom denk jij dat wij, die als enige overeenkomst blijkbaar dezelfde huidskleur hebben, verder gelijk zouden zijn? Dat jij je, door je angst, in die positie laat plaatsen betekend nog niet dat ik het ook zo zie. Denk zelfs dat ik meer overeenkomsten heb met een niet-westerse niet religieuze allochtoon dan met jou.
Dus jij denkt werkelijk begrepen te hebben wat diegene bedoelde met "domme mensen maken onderscheid op makkelijke kenmerken zoals ras en uiterlijk"? Om dan vervolgens met een reactie te komen die andere beoordeelt op ras en uiterlijkquote:Op maandag 29 mei 2017 12:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt mijn reactie totaal niet begrepen. Ik stel nergens dat wij gelijk zijn (vanwege een overeenkomstige huidskleur). Sterker nog, op basis van deze post van jou, acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat je ook maar bij mij in de buurt komt, wat intelligentie betreft. De user heeft het over een correlatie tussen intelligentie (vermoedelijk IQ/meetbare cognitieve-vaardigheden) en racisten. Als je die stelling projecteert op het verschil in IQ tussen Afrikanen en Europeanen dan kan je concluderen dat Afrikanen racistischer zijn. Maar al negeer je de logica, wat blijft staan is dat mensen gemiddeld genomen, blank of zwart, dom en oppervlakkig zijn en zich dus racistische denkbeelden zullen aanmeten.. Het is zéér onwaarschijnlijk dat Afrikanen of Arabieren daar vrij van zullen - en het niet op enige wijze zullen uitdragen/in de praktijk zullen brengen.
Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;quote:Op maandag 29 mei 2017 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus jij denkt werkelijk begrepen te hebben wat diegene bedoelde met "domme mensen maken onderscheid op makkelijke kenmerken zoals ras en uiterlijk"? Om dan vervolgens met een reactie te komen die andere beoordeelt op ras en uiterlijk
Ja het is wel duidelijk dat jouw I.Q. onder het gemiddelde ligt, dus ja je hebt gelijk ik kom wat intelligentie niet bij jou in de buurt
En met de overige 99,9%?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je hebt zijn reactie totaal niet begrepen maar onderschrijft zijn stelling wel.
Waarom denk jij dat wij, die als enige overeenkomst blijkbaar dezelfde huidskleur hebben, verder gelijk zouden zijn? Dat jij je, door je angst, in die positie laat plaatsen betekend nog niet dat ik het ook zo zie. Denk zelfs dat ik meer overeenkomsten heb met een niet-westerse niet religieuze allochtoon dan met jou.
Ok je hebt gelijk gezien je eigen domheid en racismequote:Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;
1. Domme mensen (lager IQ) hanteren racistische denkbeelden
2. Het IQ in Afrika ligt (significant) lager dan in Europa
Welk racisme (en dus; welke domheid)?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk gezien je eigen domheid en racisme
[..]
Eh dat is wat jij stelt
Jij zit je racisme niet in je eigen reacties?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Welk racisme (en dus; welke domheid)?
Nee, en jij volgens mij ook niet. Maar je mag het nogmaals proberen.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jij zit je racisme niet in je eigen reacties?
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook meer domme Afrikanen dan domme Europeanen.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.
Oh ja dat is hetquote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.
Racisten vinden hun eigen denkbeelden niet racistisch. Vaak hebben ze daar een verklaring voor die ze zelf heel logisch vinden.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanenquote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zijn ook meer domme Afrikanen dan domme Europeanen.
In bed waarschijnlijk nog. LK is werkeloos.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanen
Lig je al onder je bed?
Heel slim gezien. En er zijn heel veel Afrikanen (zie de statistieken) met een (heel) laag IQ. Daarmee wordt niet gezegd dat Afrikanen dom(mer) zijn omdat ze Afrikaans, of zwart, zijn. En er wordt daarmee dus ook niet gezegd dat er geen slimme(re) Afrikanen zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanen
Lig je al onder je bed?
quote:Op maandag 29 mei 2017 13:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heel slim gezien. En er zijn heel veel Afrikanen (zie de statistieken) met een (heel) laag IQ. Daarmee wordt niet gezegd dat Afrikanen dom(mer) zijn omdat ze Afrikaans, of zwart, zijn. En er wordt daarmee dus ook niet gezegd dat er geen slimme(re) Afrikanen zijn.
Juist, ik zeg iets wat niet racistisch is, jij interpreteert het desondanks (waarschijnlijk vanwege de onkunde om te kunnen gaan met ongewenste feiten) als racistisch, en vervolgens wordt mijn uitleg over waarom jij het verkeerd hebt gelezen als het omdraaien van dingen om niet als racistisch gezien te worden. Knap staaltje framewerk wel.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]Grappig hoe je het probeert te draaien om maar niet als racist gezien te worden.
Maar ja je hebt wel gelijk, donkere versies van jou moeten we hier ook niet willen.
Hoeveel kinderen heb jij nu al geproduceerd dan? Want dat is wat jouw "probleem" grotendeels gaat oplossen he.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:36 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Inhoudelijk hebben ze ook geen argumenten. Om dit te maskeren gaan ze mensen maar stompzinnig en laf uitschelden. Dan ben je opeens een 'flikker', 'neonazi' of een 'mongooltje'. Holle vaten klinken het hardst, dat blijkt maar weer.
Ah het iedereen is gek behalve ikke argument, heel sterk weerquote:Op maandag 29 mei 2017 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist, ik zeg iets wat niet racistisch is, jij interpreteert het desondanks (waarschijnlijk vanwege de onkunde om te kunnen gaan met ongewenste feiten) als racistisch, en vervolgens wordt mijn uitleg over waarom jij het verkeerd hebt gelezen als het omdraaien van dingen om niet als racistisch gezien te worden. Knap staaltje framewerk wel.
Knap hoe je toegeeft ongelijk te hebben zonder dat door te hebben. Daar moet je wrs een speciaal soort debiel voor zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah het iedereen is gek behalve ikke argument, heel sterk weer
Is je I.Q al richting het vriespunt aan het gaan?
Klopt net als mensen die meteen de andere kant in schieten.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:24 schreef hpeopjes het volgende:
Mensen, zoals Chewie, die de feiten niet kunnen handelen en daarom maar in de linkse racismekramp schieten...
Meestal gaat het hier om verongelijkte, laagopgeleide, werkloze allochtonen
(Afrikanen?) met een laag I.Q.
Heel goed punt. Daar hadden de meesten hier even niet aan gedacht.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;
1. Domme mensen (lager IQ) hanteren racistische denkbeelden
2. Het IQ in Afrika ligt (significant) lager dan in Europa
Tja, wie denk je als buitenstaander te zijn dat beter te kunnen beoordelen dan een persoon in kwestie zelf?quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisten vinden hun eigen denkbeelden niet racistisch. Vaak hebben ze daar een verklaring voor die ze zelf heel logisch vinden.
In de doorsnee gevangenis stikt het inderdaad van de mensen die vinden dat ze daar niet thuishoren.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Tja, wie denk je als buitenstaander te zijn dat beter te kunnen beoordelen dan een persoon in kwestie zelf?
Hoe dan ook: racisme is een kutwoordje dat veel te veel misbruikt wordt als stok om anderen mee te diskwalificeren. Stom dat mensen daar nog intrappen er nog daadwerkelijk gevoelig voor zijn ook. Jammer dat niet iedereen daar doorheen kijkt en zware schijt eraan heeft.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In de doorsnee gevangenis stikt het inderdaad van de mensen die vinden dat ze daar niet thuishoren.
quote:Op maandag 29 mei 2017 15:28 schreef Copycat het volgende:
Racisme bestaat niet. Je moet je gewoon niet zo snel gekwetst voelen. Verrekte kutnikker met laag IQ.
Het lijkt me inderdaad wel kut om constant geconfronteerd te worden met je eigen woorden.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoe dan ook: racisme is een kutwoordje dat veel te veel misbruikt wordt als stok om anderen mee te diskwalificeren. Stom dat mensen daar nog intrappen er nog daadwerkelijk gevoelig voor zijn ook. Jammer dat niet iedereen daar doorheen kijkt en zware schijt eraan heeft.
Heel goed! Die man heeft zo gelijk.quote:
Nee hoor. Gewoon schijt hebben en vertrouwen op je beter weten.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad wel kut om constant geconfronteerd te worden met je eigen woorden.
Verder dan het "iedereen is gek behalve ikke" argument kom je niet en dan beginnen over het lage I.Q van Afrikanen terwijl de huidige temperatuur buiten hoger ligt dan het I.Q van het boze blanke mannetjequote:Op maandag 29 mei 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Knap hoe je toegeeft ongelijk te hebben zonder dat door te hebben. Daar moet je wrs een speciaal soort debiel voor zijn.
Welke feiten dan?quote:Op maandag 29 mei 2017 14:24 schreef hpeopjes het volgende:
Mensen, zoals Chewie, die de feiten niet kunnen handelen en daarom maar in de linkse racismekramp schieten...
Meestal gaat het hier om verongelijkte, laagopgeleide, werkloze allochtonen
(Afrikanen?) met een laag I.Q.
Zeg je dat ook over zwarten die zeggen dat ze gediscrimineerd worden?quote:Op maandag 29 mei 2017 15:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Tja, wie denk je als buitenstaander te zijn dat beter te kunnen beoordelen dan een persoon in kwestie zelf?
Niks mis met donkere mensen.quote:
Wat is dan de oplossing? Alle boze mannen, of ze nu bang blank/fundamentalistische moslim of Surinamer die de Amerikaanse racisme discussie hier naar toe wil halen zijn, Europa uitsturen?quote:Op maandag 29 mei 2017 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Maarre, om het even feitelijk te houden, als we op deze voet doorgaan wordt het er niet gezelliger op in Europa, dat is iets waar we denk ik met z'n allen wel over uit zijn.
Bij mij is het omgedraaid. Ben redelijk links en progressief, behalve omtrent het immigratiegebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke feiten dan?
I.T.T. de bange blanke man lelijknap ben ik gewoon aan het werk en mij links noemen is gezien mijn posthistorie hier wel heel zeldzaam dom. Niet iedereen die rechts is is bang voor buitenlanders.
Oeh, volgens mij heb ik hier te maken met iemand die zich iets herinnert?quote:Op maandag 29 mei 2017 15:56 schreef ChickenMan het volgende:
Zeg je dat ook over zwarten die zeggen dat ze gediscrimineerd worden?
Dat gebeurt vanzelf !!quote:Op maandag 29 mei 2017 16:06 schreef Joezi het volgende:
huilie huilie witbekken, minder minder minder!
Je hier druk over makenquote:Op maandag 29 mei 2017 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Trouwens, gewoon even wat feiten in dit onderbuiktopic.
Door ''gastarbeiders'' toe te laten (en het totale wanbeleid wat er in de decennia na die toelating is gevoerd) hebben we nu..
Gastarbeiders die toch geen gastarbeiders bleken te zijn, maar permanente migranten die ook nog eens hun familie hebben laten overkomen.
Die ''gastarbeiders'' hebben we geen strobreed in de weg gelegd. Want dat zou neerbuigend of zelfs racistisch zijn. Dat had ook te maken met de tijdsgeest en politiek van die tijd.
..daardoor spreken veel van hen nauwelijks Nederlands, zijn ze nauwelijks tot niet geintergreerd en deze problematiek spelen ze door aan hun kroost. Gevolg? Allochtoon verzocht op de NPO, compleet scheefgegroeide bevolkingssamenstellingen in wijken en steden, criminaliteitscijfers die gedomineerd worden door minderheden, bijstandscijfers die gedomineerd worden door minderheden..
Segregatieproblematiek (zie ook recent weer dat gezeik over die posters in r'dam) of een partij als DENK, die boos loopt te roepen dat ''de moslims ook een fijne ramadan toegewenst zouden moeten krijgen''
En alsof dat niet erg genoeg is heb je daarnaast de hyper correcte teringlijers die VOOR die mensen gaan denken. Dan krijg je dus dat kerstbomen verwijderd worden (om maar wat te noemen) want ze zouden er wel eens aantstoot aan kunnen! nemen.
Echt gekkewerk dit. Ja, ik snap wel dat mensen die een beetje opgelet hebben de afgelopen decennia of zich ingelezen hebben het zweet al over de rug hebben lopen bij het zien van de nieuwe aanwas ''vluchtelingen'' (tief op met die term, in italie was het grootste deel uit bangladesh, het zijn gewoon economische migranten) want het lijkt erop dat we er NIETS van geleerd hebben.
En dan heb ik het nog niet eens over de bitterharde realiteit gehad dat er mensen en kinderen opgeblazen worden in de naam van de religie van vrede met als toppunt de meest recente aanslag. Een doelbewuste aanslag op jonge mensen, kinderen en adolescenten door een figuur welke in Libië al(!) en zelfs bij de veiligheidsdiensten bekend was. Toch mocht bij komen, want ja.. wij zijn zo welkom. Het is een vlucccchhteeeling boehoehoe.
Uit deze foto kan je al opmaken dat van alle zwarte kinderen in die klas alleen de middelste met bril niet het criminele pad opgaat.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 mei 2017 16:06 schreef Joezi het volgende:
huilie huilie witbekken, minder minder minder!
quote:
"Geforceerd" hou toch op man. Wij neuken met wie wij willen.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis met donkere mensen.
Wel met het geforceerd mixen van mensen over de aardbol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |