abonnement Unibet Coolblue
pi_171282428
quote:
17s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

mss wat vaker in Zeeland komen dan
Dat gaat ook wel weer ver
pi_171282438
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:33 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

haakjes zijn onnodig.
true
Puntjes.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:43:50 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171282548
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Allemaal met minderwaardige inteeltgenen, dus een dode tak.
Pas geleden was er ook al een EU-politicus die beweerde dat we immigratie nodig hadden om inteelt tegen te gaan. Binnen een populatie van 350 miljoen individueen! Een klinkklare leugen, maar dat maakt niet uit. Genoeg mensen die het klakkeloos nakleppen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171282648
De gemiddelde blanke Europeaan krijgt steeds minder kinderen < 2 per gezin, dus is een afname bijna onvermijdelijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171282684
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:30 schreef Grems het volgende:

[..]

12,3% van de totale bevolking, welk percentage van de 0-35 jarigen?
Voor 0- tot 20-jarigen 17,1%

Wel wat meer dus, maar alsnog niet eens een vijfde.
Puntjes.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:53:17 #156
451005 Grems
Clown World
pi_171282768
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:49 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Voor 0- tot 20-jarigen 17,1%

Wel wat meer dus, maar alsnog niet eens een vijfde.
Dat komt wel na de gezinshereniging.
pi_171282919
Is dit het stormfrontopic?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171283046
quote:
5s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit het stormfrontopic?
Als jij dat vind dan wel :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 28 mei 2017 @ 20:31:48 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171283822
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:15 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Alleen zorgt "een bepaalde religie" ervoor dat dit niet gebeurt.
Want alle niet-westerse allochtonen zijn moslim! :')
Krekker is de bom!
pi_171284049
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Pas geleden was er ook al een EU-politicus die beweerde dat we immigratie nodig hadden om inteelt tegen te gaan. Binnen een populatie van 350 miljoen individueen! Een klinkklare leugen, maar dat maakt niet uit. Genoeg mensen die het klakkeloos nakleppen!
De zogenaamde 'vergrijzing' gebruiken ze ook vaak als reden om Europa te overspoelen met kansloze migranten en nep-vluchtelingen. Je zou het baren van kinderen kunnen stimuleren om de vergijzing tegen te gaan, maar nee: de Europese bevolking moet koste wat het kost vervangen worden. Wat we nu zien is het Coudenhove-Kalergi plan: de omvolking van Europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 20:38:27 ]
  zondag 28 mei 2017 @ 20:39:24 #161
395200 deadprez
One more rail
pi_171284119
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

De zogenaamde 'vergrijzing' gebruiken ze ook vaak als reden om Europa te overspoelen met kansloze migranten en nep-vluchtelingen. Je zou het baren van kinderen kunnen stimuleren om de vergijzing tegen te gaan, maar nee: de Europese bevolking moet koste wat het kost vervangen worden. Wat we nu zien is het Coudenhove-Kalergi plan: de omvolking van Europa.
Hoeveel kinderen heb jij al?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171284491
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, omdat dat het enige is wat steeds uit je commentaar spreekt: een archaďsche bullshit filosofie gegrondvest op white victim complex en helemaal white male victim complex... je kunt zo bij de SJWs.
Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.

Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.

Nee, ik heb het vaak over het voorbestaan van onze soort als mens, over de westerse cultuur, het blanke ras en onze manier van leven. Totaal niet vanuit mijn eigen 'victim complex' bedacht, maar juist vanuit macro-niveau beredeneerd.

Maar goed, wij worden het nooit eens. Dat was al duidelijk. Beetje zonde alleen dat we nooit een echte discussie aan kunnen gaan, maar het altijd meteen gaan gooien op ' ah dat is er weer zo eentje, die neem ik niet serieus' .

Leuk, maar reageer dan niet.
pi_171284645
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Dit is een vooropgezet plan, dat kan niet anders. Het blanke ras moet en zal verdwijnen. De eurofielen kwijlen bij het beeld van een continent met een monocultuur en een volk dat zo 'gediversifieerd' is, dat het een gemengd ras is geworden. Alles en iedereen hetzelfde. Geen eigen cultuur, geen historie, geen nationalisme. Alleen dat volk zal uiteindelijk nog massaal de EU ondersteunen en aan de macht houden.

Elke dag komen er tienduizenden bij in Europa. Via bootjes maar vooral via de baarmoeder. In plaats van blanken stimuleren om kinderen te krijgen, wat ze liever niet willen want dan gaan de blanke vrouwen ineens niet meer werken en deze maatschappij is ingedeeld op 2 salarissen, importeren ze maar lekker veel moslims en negers om de bevolkingsafname tegen te gaan. De economische gevolgen zien we dat later wel.

En bedankt iedereen die dit probleem blijft onderschatten en maar weer lekker hun HRA of hun milledromen boven het nationaal belang blijft stellen. Meer moslims een meer rasvermenging is blijkbaar minder erg dan ietsie meer of minder per maand betalen.

We hebben er helaas zelf voor gekozen. Ik persoonlijk niet, maar ik heb me te schikken aan de meerderheid. Wij zingen nog liever 'welkom, welkom in mijn land' dan voor racist te worden uitgemaakt om het eigen volk te beschermen.

Iets wat ze in elk ander land, behalve dan een aantal westerse landen, wel gewoon doen. En waar we ook begrip voor hebben. Iedereen begrijpt dat Japan geen moslims binnen laat omdat ze hun eeuwenoude cultuur willen beschermen. Ik heb daar niemand ooit over horen klagen. Of waarom er geen miljoenen blanke Christenen in Saudi-Arabië wonen. Daar is niemand verbaasd over. Of waarom Brazilië zo weinig immigranten heeft van een andere cultuur, niemand is doet moeilijk.

Maar oh wee als iemand voor minder 'buitenlanders' is in de westerse cultuur.

Gelukkig valt het in kleinere dorpjes nog mee. Maar ook dit zal geen 30 jaar meer duren. In onze levens gaan we nog heel veel zien veranderen. Het is 1 voor 12 voor het blanke ras en voor de niet-moslim in westerse landen. Maar we weigeren er iets aan te doen.
Mooi bijdrage. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 20:55:44 ]
  zondag 28 mei 2017 @ 20:59:42 #164
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171284956
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.

Dat JIJ ergens niet over zeikt maakt niet dat geen enkele blanke dit niet doet. Dit is nu juist het probleem mbt de denkwijze van sommige lui: groepje zwarten heeft bepaalde mening over ZP en voor sommigen is het meteen: AL DIE BUITENLANDERS zeiken over onze cultuur!"

Blanke idioot heeft achterlijke mening: "oh dat is een tokkie/extreem-rechtse/etc"....
Krekker is de bom!
pi_171285014
'Omvolking'
'Vooropgezet plan'

:')
  Beste debater 2022 zondag 28 mei 2017 @ 21:04:01 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171285135
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.

Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.

Nee, ik heb het vaak over het voorbestaan van onze soort als mens, over de westerse cultuur, het blanke ras en onze manier van leven. Totaal niet vanuit mijn eigen 'victim complex' bedacht, maar juist vanuit macro-niveau beredeneerd.

Maar goed, wij worden het nooit eens. Dat was al duidelijk. Beetje zonde alleen dat we nooit een echte discussie aan kunnen gaan, maar het altijd meteen gaan gooien op ' ah dat is er weer zo eentje, die neem ik niet serieus' .

Leuk, maar reageer dan niet.
Ik vind het wel degelijk victim complex, van hetzelfde soort als al die SJWs met hun chronische 'ik word onderdrukt' mentaliteit. Bij hen is het non-binary geneuzel en zestiende golf feminisme, bij jou is het de standaard riedel over 'dat mag ik als blanke man niet zeggen'. Gast, heel het net staat vol met bizarre complottheorieën over white genocide, enige nuance omtrent het integratiedebat wordt afgedaan als landverraad en 19e eeuwse pseudowetenschap omtrent ras wordt weer herontdekt als een valide argument om ordinair racisme te verspreiden.

Ik houd ook van cultuur, traditie en geschiedenis. Maar gek genoeg moet er binnen die hoek hoe dan ook op een of andere manier gesproken worden over RAS, over de rol van de vrouw, over duistere kongsi van supermensen die ons het leven zuur willen maken.

Vraag je dan uiteindelijk of deze lieden zélf al kinderen op de wereld hebben gezet om 'het ras te redden', is een oorverdovende stilte het enige wat je terugkrijgt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 28 mei 2017 @ 21:05:42 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171285198
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik kaart gewoon problemen aan die door iedereen maar continu genegeerd worden onder het motto 'mag niet over gesproken worden' of nog veel erger 'het valt allemaal wel mee' en dan gesproken vanuit hun veilige kleine provinciale dorpje waar de enige turk van het dorp heerlijke döner verkoopt.

Dat jij deze problemen niet als probleem wilt zien, dat mag, maar ik zeik nou niet bepaald over kleine problemen. Zoals het afschaffen van zwarte piet of omdat ik me beledigd voel over het een of het ander. Dat zouden vergelijkbare 'white male victim complexen' zijn zoals zwarte mensen en moslims dat zo heerlijk kunnen.

Nee, ik heb het vaak over het voorbestaan van onze soort als mens, over de westerse cultuur, het blanke ras en onze manier van leven. Totaal niet vanuit mijn eigen 'victim complex' bedacht, maar juist vanuit macro-niveau beredeneerd.

Maar goed, wij worden het nooit eens. Dat was al duidelijk. Beetje zonde alleen dat we nooit een echte discussie aan kunnen gaan, maar het altijd meteen gaan gooien op ' ah dat is er weer zo eentje, die neem ik niet serieus' .

Leuk, maar reageer dan niet.
Overigens, 'we weigeren er iets aan te doen...'

WAT DAN... WAT GA JE ER AAN DOEN
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 mei 2017 @ 21:09:43 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171285367
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk victim complex, van hetzelfde soort als al die SJWs met hun chronische 'ik word onderdrukt' mentaliteit. Bij hen is het non-binary geneuzel en zestiende golf feminisme, bij jou is het de standaard riedel over 'dat mag ik als blanke man niet zeggen'. Gast, heel het net staat vol met bizarre complottheorieën over white genocide, enige nuance omtrent het integratiedebat wordt afgedaan als landverraad en 19e eeuwse pseudowetenschap omtrent ras wordt weer herontdekt als een valide argument om ordinair racisme te verspreiden.

Ik houd ook van cultuur, traditie en geschiedenis. Maar gek genoeg moet er binnen die hoek hoe dan ook op een of andere manier gesproken worden over RAS, over de rol van de vrouw, over duistere kongsi van supermensen die ons het leven zuur willen maken.

Vraag je dan uiteindelijk of deze lieden zélf al kinderen op de wereld hebben gezet om 'het ras te redden', is een oorverdovende stilte het enige wat je terugkrijgt.
Precies!

Waarom is het voor zoveel lui zo moeilijk om trots te zijn op de NL cultuur, etc zonder er meteen een anti-(niet-westerse)buitenlander verhaal van te maken..
Krekker is de bom!
pi_171285428
Een bakfietsoma voor je topic:

  zondag 28 mei 2017 @ 21:12:13 #170
108913 Godshand
guide4you
pi_171285457
TT klopt

Maar niet door een vooropgezet plan..

Maar omdat ze dit zelf willen _O-

Ergens ook wel beter, want de rest van de wereld groeit zo hard, dat met nog een blanke bevolkingsgroei erbij, er helemaal geen natuur meer op de wereld overblijft.

Maar goed, verbeter de wereld, begin bij jezelf:
-neuk er dus op los TS
-ook de anderen die hier bang voor zijn, kap eens met die pil, verwen je man/vriend nu eens dagelijks en baar tot je in de overgang gaat. Ook nog goed voor de kinderbijslag, dat wordt een aardige inkomstenbron :) Indien je verstandig spreidt houdt je er nog wat aan over ook :)

Tot slot:
-veel allochtonen, verwesteren ook. Veel Nederlands-Indische vluchtelingen (uit de jaren 50 vorige eeuw) hun kinderen zijn met Nederlanders getrouwd. Hun kinderen zijn onherkenbaar vergeleken met de vroegere "pinda's". Hoogstens worden ze Italiaans of Spaans ingeschat door hun donkere haren en snellere kleuring in de zon, maar dat is het dan ook wel. Ken veel van dergelijke half/kwart Indo mensen en veel mensen denken dat ze 100% Nederlands zijn.
-zelfde geld voor nazaten van Antilianen/Surinamers/ Zuid-Amerikanen samen met Nederlanders.
-Turken zijn ook blank. Alleen wat minder verwesterd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171285882
quote:
4s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Een willekeurige schoolklas in een middelgrote stad, ergens in Nederland:

[ afbeelding ]

Dit is de toekomst van Nederland en de rest van Europa: blanke autochtonen gaan een minderheid worden in hun eigen land. In Amsterdam zijn ze het al, de rest van het land zal spoedig volgen.

Klacht: Extreemlinkse fascisten en globalisten die in slechts 40 jaar tijd de sociale cohesie en toekomst van een land verkloten.
Wat een bullshit. De meeste scholen bij mij in de buurt zijn nog steeds overmatig wit. Zwarte scholen bestaan wel echt, maar dan vooral in achterstandswijken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 28 mei 2017 @ 21:56:28 #172
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171287412
TS, je moeder en ik zijn flink bezig dit tegen te gaan
  zondag 28 mei 2017 @ 21:59:08 #173
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171287563
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat een bullshit. De meeste scholen bij mij in de buurt zijn nog steeds overmatig wit. Zwarte scholen bestaan wel echt, maar dan vooral in achterstandswijken.
Bakfietsmoeder reageert alleen op bevestigingen van de leugens/onzin die ze verspreidt...

"Ja kutbuitenlanders nemen ons land over, we moeten echt actie ondernemen tegen niet-westerse allochtonen!"

En met zo'n post kun je een "Ja inderdaad! Sterke post!!!" verwachten, anders niet ;(
Krekker is de bom!
pi_171287849
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bakfietsmoeder reageert alleen op bevestigingen van de leugens/onzin die ze verspreidt...

"Ja kutbuitenlanders nemen ons land over, we moeten echt actie ondernemen tegen niet-westerse allochtonen!"

En met zo'n post kun je een "Ja inderdaad! Sterke post!!!" verwachten, anders niet ;(
Ik ben wel beter gaan snappen hoe Nazi Duitsland heeft kunnen gebeuren.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171288051
Maar moet iedereen maar extra gaan fokken om het witte ras te behouden... rare oplossing meer een bestreiding.
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')