abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:33:59 #1
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171241656
Helaas is er geen Nederlandse bron, dus hieronder een samenvatting en een linkje naar een Engelstalige bron:

quote:
In een trein in de Amerikaanse stad Portland, in Oregon, heeft een man twee medereizigers vermoord. De man belaagde eerst twee jonge vrouwen, waarvan één met hoofddoek, met anti-moslim- en 'anti-alles-'kreten, volgens de politie. Toen drie mannen in wilden grijpen, stak de man hen in hun keel.

Een van de mannen is ter plekke overleden, de tweede is in het ziekenhuis overleden. De derde zal het waarschijnlijk overleven. De politie behandelt het als een haatmisdrijf en is nog op zoek naar getuigen.

Bron: CNN
Dit is de keerzijde van het discours dat de Republikeinen al jaren voeren: mensen denken dat ze het recht hebben om zich met geweld te 'verdedigen' tegen alles wat hen niet aanstaat. Het is wachten op nog meer 'incidenten'.
pi_171241685
Een mes, wat on-amerikaans.

Dieptriest verder natuurlijk.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:40:34 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_171241775
Wat moet ik verstaan onder anti-alles kreten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_171241793
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:
"Fuck this world I am living in"?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:42:25 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171241804
Incidentje
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:44:31 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_171241846
Vast een verwarde man. :Y

En Racisme is Liefde natuurlijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_171241853
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helaas is er geen Nederlandse bron, dus hieronder een samenvatting en een linkje naar een Engelstalige bron:

[..]

Dit is de keerzijde van het discours dat de Republikeinen al jaren voeren: mensen denken dat ze het recht hebben om zich met geweld te 'verdedigen' tegen alles wat hen niet aanstaat. Het is wachten op nog meer 'incidenten'.
Dat heb je denk ik wel goed verwoord.

Gewelddadige gekkies zoeken altijd naar een smoes om hun gedrag te verklaren; maar het blijven gewoon gewelddadige gekkies. Nog een goede reden om flink te investeren in geestelijke gezondheidszorg in de VS.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171241882
ik gok dat deze dader nooit een stage heeft kunnen krijgen ;( arme ziel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:47:36 #9
459912 FlippingCoin
pi_171241903
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Gewelddadige gekkies zoeken altijd naar een smoes om hun gedrag te verklaren; maar het blijven gewoon gewelddadige gekkies. Nog een goede reden om flink te investeren in geestelijke gezondheidszorg in de VS.
Niet alleen in de VS.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_171241929
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS.
Uiteraard; maar in Nederland staan we er op dat gebied wel een stuk beter voor. Als je in de VS ziek wordt dan mag je flink gaan betalen en vaak flink veel schulden opbouwen. In Nederland kan het zeker beter, maar je hoeft niet meteen een tweede hypotheek af te sluiten als je zwaar depressief wordt.
pi_171241932
quote:
Waarschijnlijk een psychotische man.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_171241954
Gelukkig straffen ze in de VS veel zwaarder dan hier.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:51:56 #13
459912 FlippingCoin
pi_171241966
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:49 schreef NgInE het volgende:

[..]

Uiteraard; maar in Nederland staan we er op dat gebied wel een stuk beter voor. Als je in de VS ziek wordt dan mag je flink gaan betalen en vaak flink veel schulden opbouwen. In Nederland kan het zeker beter, maar je hoeft niet meteen een tweede hypotheek af te sluiten als je zwaar depressief wordt.
Nee dat is waar, het gaat hier gelukkig nog niet zo kut als in de VS.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:53:33 #14
99295 perezoso
blankjoekel
pi_171242001
Misschien was het wel Al 'raging' Iaquinta.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:54:42 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242025
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk dat een boel mensen wel degelijk over het randje gaan doordat ze regelmatig te horen krijgen dat je het recht hebt om jezelf te verdedigen en dat buitenlanders een enorm gevaar zijn voor de VS. Dat zijn niet vanzelf gewelddadige gekkies, maar het worden gewelddadige gekkies door de context waarin ze leven.
pi_171242030
Er zitten behoorlijk wat gekkies tussen de republikeinen, maar het is toch wat makkelijk ze in verband te brengen met deze tweevoudige moord.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:55:18 #17
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_171242039
quote:
Two Killed in Portland After Trying to Stop Anti-Muslim Rant, Police Say

Two men were fatally stabbed Friday on a train car in Portland, Ore., when they tried to intervene as a fellow passenger screamed anti-Muslim insults at two women, the authorities said.

The victims were attacked when they tried to calm the man, who was ranting and talking disparagingly about the women, one of whom was wearing a hijab, the police said.

“It’s horrific; there are no other words to describe what happened today,” Sgt. Pete Simpson, a spokesman for the Portland Police Bureau, said at a news conference.

One of the victims died in the train car, and the other at a hospital, the police said. A third man who was stabbed was being treated at a hospital. He was expected to recover.
Continue reading the main story
Related Coverage

Man in Florida Told the Police He Killed Neo-Nazi Roommates for Disrespecting His Muslim Faith MAY 24, 2017
F.B.I. Investigating Kansas Shooting of Indian Men as Hate Crime FEB. 28, 2017
2 Face Hate Crime Charges in Attack on Sikh Man in California OCT. 14, 2016

The attack occurred about 5 p.m. in a train car on Portland’s light-rail system. The attacker began yelling — calling Muslims “criminals” — shortly after the two women boarded, said Evelin Hernandez, a train passenger.

“He said, ‘Get off the bus, and get out of the country because you don’t pay taxes here,’” Ms. Hernandez told KATU-TV.

When the two men tried to intervene, he pulled out a knife and slashed them, according to Ms. Hernandez and the police. The two women were not injured and left the station before the police could talk to them, Sergeant Simpson said.

The attacker fled the train car but was soon arrested, the police said. His name was not released.

“We don’t know if he’s got mental health issues,” Sergeant Simpson said. “We don’t know if he’s under the influence of drugs or alcohol or all of the above.”

Ramadan, the holiest month of the Muslim calendar, began on Friday evening.
https://www.nytimes.com/2(...)ack-muslim-rant.html
are we infinite or am I alone
pi_171242062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat is waar, het gaat hier gelukkig nog niet zo kut als in de VS.
Veel politici willen maar wat graag dat Nederland meer op de VS gaat lijken. Studieschulden opbouwen, eigen risico omhoog, werkgevers niet verplichten pensioen op te bouwen voor hun werkgevers.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:57:13 #19
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171242074

:')
pi_171242080
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik denk dat een boel mensen wel degelijk over het randje gaan doordat ze regelmatig te horen krijgen dat je het recht hebt om jezelf te verdedigen en dat buitenlanders een enorm gevaar zijn voor de VS. Dat zijn niet vanzelf gewelddadige gekkies, maar het worden gewelddadige gekkies door de context waarin ze leven.
Dat is ook zo; maar de bron van dat gedrag is niet de ideologie. Als je blij en gelukkig bent heb je geen reden om zomaar mensen te gaan vermoorden. De ideologie is een smoes om de daad te rechtvaardigen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:58:07 #21
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242092
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:56 schreef NgInE het volgende:

[..]

Veel politici willen maar wat graag dat Nederland meer op de VS gaat lijken. Studieschulden opbouwen, eigen risico omhoog, werkgevers niet verplichten pensioen op te bouwen voor hun werkgevers.
Wat te denken van het politieke discours? Alles wat vreemd is, is slecht. Daar wordt een samenleving ook niet stabieler van.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:58:28 #22
459912 FlippingCoin
pi_171242095
quote:

[..]

Er waait al veel te veel over vanuit de VS naar Nederland.
pi_171242100
quote:

[..]

Ik denk dat het animo helemaal niet zo groot is om Nederland op te VS te doen laten lijken. Het is eerder dat er minder geld is door tegenvallende economische groei, vergrijzing en immigratie.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:58:39 #24
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171242102
Wel mooi hoe globalisering aan veel mensen voorbij gaat.
wooblabalurg
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:59:38 #25
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_171242115
quote:
Denk dat het een doorgedraaide Atheïst is geweest.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_171242121
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat te denken van het politieke discours? Alles wat vreemd is, is slecht. Daar wordt een samenleving ook niet stabieler van.
Is ook zo, maar toch waak ik er als kiezer voor dat de vrijheden waar mijn voorouders zo hard voor hebben gewerkt en gestreden niet opeens worden weggehaald. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Vrijheid is blijheid en de verzorgingsstaat is echt iets om trots op te zijn als land.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:00:25 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242127
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:57 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat is ook zo; maar de bron van dat gedrag is niet de ideologie. Als je blij en gelukkig bent heb je geen reden om zomaar mensen te gaan vermoorden. De ideologie is een smoes om de daad te rechtvaardigen.
Mensen worden ongelukkig van de ideologie. Als er maar vaak genoeg gezegd wordt dat je levenswijze onder vuur ligt en dat je jezelf moet verdedigen, dan zijn er altijd mensen die dat gaan geloven - ook al is het niet zo.

Dat zie je in het huidige Nederland bijvoorbeeld al gebeuren.
pi_171242128
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er waait al veel te veel over vanuit de VS naar Nederland.
Het is niet allemaal slecht. Ik eet graag een Big Tasty als het uit komt.
pi_171242137
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat het animo helemaal niet zo groot is om Nederland op te VS te doen laten lijken. Het is eerder dat er minder geld is door tegenvallende economische groei, vergrijzing en immigratie.
Dat komt omdat wij in Nederland, net zo als in de VS, grote multinationals geen belasting laten betalen. Doe je dat wel dan vult dat de staatspot een stuk meer dan nu.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 mei 2017 @ 12:01:18 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171242140
Altijd weer die rechts extremisten :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:01:44 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242144
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:00 schreef NgInE het volgende:

[..]

Is ook zo, maar toch waak ik er als kiezer voor dat de vrijheden waar mijn voorouders zo hard voor hebben gewerkt en gestreden niet opeens worden weggehaald. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Vrijheid is blijheid en de verzorgingsstaat is echt iets om trots op te zijn als land.
Als mensen die vrijheid gebruiken om dingen te doen die jij niet gewoon bent om te doen, is dat geen inbreuk op je vrijheid. Zelfs al schreeuwen sommige politici, media of wat dan ook dat het dat wel is.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:02:52 #32
459912 FlippingCoin
pi_171242157
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:00 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is niet allemaal slecht. Ik eet graag een Big Tasty als het uit komt.
Nee een hamburger kan mij bij tijde ook wel bekoren, maar die politieke waanzin et cetera mag van mij daar blijven.
pi_171242175
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Mensen worden ongelukkig van de ideologie. Als er maar vaak genoeg gezegd wordt dat je levenswijze onder vuur ligt en dat je jezelf moet verdedigen, dan zijn er altijd mensen die dat gaan geloven - ook al is het niet zo.

Dat zie je in het huidige Nederland bijvoorbeeld al gebeuren.
Je gaat dat alleen never nooit geloven als je het goed hebt.
Dat is overigens wel de hoofdreden waarom groepjes zoals IS en extreem-rechtse groeperingen succesvol kunnen zijn. Ze proberen de meest kwetsbare doelgroepen te bereiken.
pi_171242188
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij in Nederland, net zo als in de VS, grote multinationals geen belasting laten betalen. Doe je dat wel dan vult dat de staatspot een stuk meer dan nu.
Multinationals betalen wel belasting. Denk aan loonbelasting en BTW.

Wat jij bedoelt is dat multinationals die hier een kantoor hebben op allerlei (schimmige) manieren belastingen kunnen ontwijken. Maar het grappige is, dat doet Nederland best slim, en daar is ook internationale kritiek op, want ze betalen weinig belasting, maar dan wel aan Nederland.
pi_171242196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als mensen die vrijheid gebruiken om dingen te doen die jij niet gewoon bent om te doen, is dat geen inbreuk op je vrijheid. Zelfs al schreeuwen sommige politici, media of wat dan ook dat het dat wel is.
Dat mogen die mensen ook van mij, zolang ik er maar geen last van heb.
Als jij zo rechts bent dat je geen WW, bijstand of AOW wil dan mag dat van mij. Maar ik ga toch echt gebruik maken van die potjes als ik dat nodig zou hebben.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:05:49 #36
459912 FlippingCoin
pi_171242212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat jij bedoelt is dat multinationals die hier een kantoor hebben op allerlei (schimmige) manieren belastingen kunnen ontwijken. Maar het grappige is, dat doet Nederland best slim, en daar is ook internationale kritiek op, want ze betalen weinig belasting, maar dan wel aan Nederland.
Het is inderdaad of een heel klein beetje belasting in Nederland, of ze zitten ergens anders.
pi_171242213
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee een hamburger kan mij bij tijde ook wel bekoren, maar die politieke waanzin et cetera mag van mij daar blijven.
Hoort wel echt bij dat land. Alles is groots, in-your-face en over-the-top. Stiekem ook wel leuk, maar niet iets wat ik in Nederland hoef te zien.
pi_171242231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Niet helemaal waar; er zijn veel brievenbusfirma's die flink wat belasting ontduiken. Probleem is alleen dat ze daar legale constructies voor gebruiken. Was een tijd terug een leuk item over op de NPO, weet alleen niet meer welk programma.
pi_171242256
quote:

[..]

Ach gut, gaan we dit gestoorde gedrag toeschrijven aan Donald Trump?

Het wordt nu wel een erg zielige vertoning van al die anti-Trumpies. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze vandaag meer moeten verzinnen. :')
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:12:58 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242325
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, gaan we dit gestoorde gedrag toeschrijven aan Donald Trump?

Het wordt nu wel een erg zielige vertoning van al die anti-Trumpies. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze vandaag meer moeten verzinnen. :')
Niet aan Trump, maar aan de retoriek van angst en vervolging die de Republikeinen al sinds lang voor Trump gebruiken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:13:39 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171242333
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je gaat dat alleen never nooit geloven als je het goed hebt.
Dat is overigens wel de hoofdreden waarom groepjes zoals IS en extreem-rechtse groeperingen succesvol kunnen zijn. Ze proberen de meest kwetsbare doelgroepen te bereiken.
Nederlanders hebben het ook helemaal niet slecht, maar toch lopen ze vrij massaal achter mensen als Wilders aan.
pi_171242339
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:07 schreef NgInE het volgende:

[..]

Niet helemaal waar; er zijn veel brievenbusfirma's die flink wat belasting ontduiken. Probleem is alleen dat ze daar legale constructies voor gebruiken. Was een tijd terug een leuk item over op de NPO, weet alleen niet meer welk programma.
Hoezo niet helemaal waar?

Ik ontken toch niet dat er belasting ontweken wordt, naast dat er belastingen betaald worden in Nederland zelf. Ook Ahold moet loonbelasting betalen en BTW doorrekenen op de producten die je daar koopt.

Belastingontduiking met legale constructies is niet strafbaar. Dan is het belastingontwijking.
pi_171242357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niet aan Trump, maar aan de retoriek van angst en vervolging die de Republikeinen al sinds lang voor Trump gebruiken.
Maar waar Trump inderdaad nog wel even een flinke schep bovenop heeft gedaan. Veel extremer kan het bijna niet worden.
pi_171242364
Mijn overbuurvrouw zei vroeger altijd: "als er twee vechten, hebben twee schuld".
En trouwens; de dader STAK de mannen in hun keel, hij sneed hen niet de keel af, dat is meer een moslimdingetje.
Racist
pi_171242403
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nederlanders hebben het ook helemaal niet slecht, maar toch lopen ze vrij massaal achter mensen als Wilders aan.
Ik denk dat veel Wilders kiezers het relatief slechter hebben. Veel mensen die buiten de Randstad wonen en merken dat werk daar langzaam verdwijnt en naar de Randstad toe trekt. Of hun baan hebben verloren, omdat hun baas goedkopere arbeidskrachten kon vinden die uit Oost-Europa komen. En ik snap die woede en teleurstelling, maar Wilders gaat dat echt niet voor je fixen.
pi_171242438
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoezo niet helemaal waar?

Ik ontken toch niet dat er belasting ontweken wordt, naast dat er belastingen betaald worden in Nederland zelf. Ook Ahold moet loonbelasting betalen en BTW doorrekenen op de producten die je daar koopt.

Belastingontduiking met legale constructies is niet strafbaar. Dan is het belastingontwijking.
Feit blijft dat bedrijven minder belasting betalen dan dat ze zouden doen in de meeste Westerse landen. Zo help je als land belastingontduiking, of ontwijking zoals jij dat noemt, in stand te houden. Dat geld dat bespaard wordt op belastingen gaat echt niet naar de werknemers van zo een bedrijf. Het gaat of naar productie, of in de zakken van de CEO's.
pi_171242470
Waaruit blijkt dat het een racist was? Hij leek zich specifiek te richten op moslima's. Erg sneu natuurlijk, maar overduidelijke en gevolg van globalisme.
pi_171242702
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:21 schreef LelijKnap het volgende:
Waaruit blijkt dat het een racist was? Hij leek zich specifiek te richten op moslima's. Erg sneu natuurlijk, maar overduidelijke en gevolg van globalisme.
De meeste daders van terreur en geweld lijden aan psychologische aandoeningen.

pi_171242766
Je TT is overtrokken en er is al de hele ochtend een Nederlandse bron

http://nos.nl/artikel/217(...)he-scheldpartij.html
pi_171242792
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef NgInE het volgende:

[..]

Feit blijft dat bedrijven minder belasting betalen dan dat ze zouden doen in de meeste Westerse landen. Zo help je als land belastingontduiking, of ontwijking zoals jij dat noemt, in stand te houden. Dat geld dat bespaard wordt op belastingen gaat echt niet naar de werknemers van zo een bedrijf. Het gaat of naar productie, of in de zakken van de CEO's.
Multinationals weten landen tegenover elkaar uit te spelen. Doet Nederland daar niet aan mee, dan springen andere landen in dat gat, of ontstaan er weer nieuwe financiële routes.

Om dit soort belanstingontwijking te stoppen moeten alle landen in Europa, of ter wereld, met een gemeenschappelijke aanpak komen. En dat gaat niet gebeuren.
pi_171242950
quote:

[..]

10% bij de laatste verkiezingen. Ik vind het nog wel meevallen met die massaliteit.
pi_171242971
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:31 schreef NgInE het volgende:

[..]

De meeste daders van terreur en geweld lijden aan psychologische aandoeningen.

Lijkt mij eerder een gebrek aan IQ. Aangezien zij zich zo gemakkelijk laten beïnvloeden en manipuleren door de grote leiders. Laatsten welke veel lol hebben door dergelijke domme aanhangers.
pi_171243255
TS zou nooit zoiets zeggen wanneer een moslim dit gedaan zou hebben.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:02:05 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171244425
Klein detail, maar er staat nergens dat de dader een racist is zoals in de TT?

Verder uiterst triest, het is voor omstanders sowieso altijd lastig om in te grijpen en dan krijgen ze dit als dank. Bah.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171244553
Incidentje
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:18:39 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171244849
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:56 schreef Infection het volgende:
TS zou nooit zoiets zeggen wanneer een moslim dit gedaan zou hebben.
Heuh een goedprater gespot :D!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:40:50 #57
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171245434
quote:

[..]

Massaal ??? :') Als dat waar was dan was Wilders nu bezig met de kabinetsformatie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_171245462
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een psychotische man.
Als het geen moslim is dan is-ie psychotisch inderdaad.
pi_171245499
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zijn de twee opties als iemand gevaarlijk gedrag vertoont: moslim of psychose.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:47:11 #60
78780 deedeetee
pi_171245599
quote:
The suspect may have been targeting two girls who were described as Muslim. One of them was wearing a hijab, Portland police Sgt. Pete Simpson told CNN.
"We have not been able to find those girls to verify that," Simpson said.
De zogenaamd bedoelde * oorspronkelijke * slachtoffers zijn er dus tussenuit geknepen ? Terwijl de mensen die hun te hulp schoten werden neergestoken ? Apart....

Ik vind het maar een raar verhaal hoor.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:53:41 #61
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171245768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De zogenaamd bedoelde * oorspronkelijke * slachtoffers zijn er dus tussenuit geknepen ? Terwijl de mensen die hun te hulp schoten werden neergestoken ? Apart....

en indirecte terreuraanslag? :0
pi_171245929
Racist belaagt twee vrouwen, maar alleen de moslima haalt de TT...
pi_171245981
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:09:23 #64
78780 deedeetee
pi_171246221
quote:
Maar waar zijn die belaagde vrouwen dan ? Wie zegt dat t om islam haat ging ? Wat er nu écht aan de hand was is domweg niet bekend. Mss kende de dader wel een van die vrouwen en ging het om iets anders dan een willekeurige daad tegen een willekeurige moslima ?
pi_171246297
Dit heeft niets te maken met racisme, maar gewoon een incident van een verwarde amok makende jongeman die geen stageplek heeft gekregen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:12:18 #66
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171246317
quote:
Vandaag in het nieuws: moslima uitgescholden en twee mensen doodgestoken.

:T
pi_171247070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze nadat die man met dat mes begon te zwaaien zijn gevlucht, maar blijft raar, lijkt me dat je dan de politie zelf gaat waarschuwen.
pi_171247167
Mensen jullie oordelen hier allemaal veel te snel. We weten immers niet of deze man hier niet een heel erg goede reden voor had
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:52:24 #69
459912 FlippingCoin
pi_171247234
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik lees ook regelmatig de termen psychotisch en moslim in soortgelijke berichten inwisselbaar gebruikt worden. ;)
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:57:49 #70
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171247362
Als een moslim Allah Akbar schreeuwend met een Koran in zijn hand een aantal mensen vermoord dan komt in heel het artikel van CNN de woorden islam of moslim niet voor en dan is "het motief onduidelijk" en nu staat dat artikel vol met woorden als "muslim, hijab, hate speech".
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 16:14:53 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171247746
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Als een moslim Allah Akbar schreeuwend met een Koran in zijn hand een aantal mensen vermoord dan komt in heel het artikel van CNN de woorden islam of moslim niet voor en dan is "het motief onduidelijk" en nu staat dat artikel vol met woorden als "muslim, hijab, hate speech".
als een moslim 'dood aan de joden' roept voor hij een aantal mensen vermoord dan is het motief gewoon duidelijk jodenhaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:23:41 #72
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171247909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

als een moslim 'dood aan de joden' roept voor hij een aantal mensen vermoord dan is het motief gewoon duidelijk jodenhaat
Je zou denken van wel. Toch heeft de zogenaamde kwaliteitsmedia regelmatig heel veel moeite om die conclusie te trekken.
pi_171247957
Had je nu maar een pistool om die mongool neer te schieten zodat hij niet meer slachtoffers kon maken.
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 16:29:01 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171248061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je zou denken van wel. Toch heeft de zogenaamde kwaliteitsmedia regelmatig heel veel moeite om die conclusie te trekken.
volgens mij lees je graag wat je wil lezen
  zaterdag 27 mei 2017 @ 17:22:49 #75
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171249807
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens mij lees je graag wat je wil lezen
Dus dezelfde openheid als in dit artikel ervaar jij ook altijd bij CNN, NOS en al die andere propagandamedia als het om een terroristische aanslag gaat?
Dan vermeldt de NOS, CNN e.a. ook direct dat de dader eruit zag als een moslim? Dan vermeldt de NOS ook precies door welk gedeelte van het lichaam van de slachtoffers een mes of kogel is gegaan? :')
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 17:29:18 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171249973
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus dezelfde openheid als in dit artikel ervaar jij ook altijd bij CNN, NOS en al die andere propagandamedia als het om een terroristische aanslag gaat?
Dan vermeldt de NOS, CNN e.a. ook direct dat de dader eruit zag als een moslim? Dan vermeldt de NOS ook precies door welk gedeelte van het lichaam van de slachtoffers een mes of kogel is gegaan? :')
dat is mijn punt toch niet :') :') :')

mijn punt is dat de informatie die relevant is er in de regel wel bijstaat :')

dus als iemand roept kkjood ik ga je killen, dan staat erbij dat het jodenhaat is, ook als een moslim de dader is :') :')

want jij beweerde het tegenovergestelde :')

daar reageerde ik op :') :')

snap je?

of nog niet :')?
pi_171250116
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

dus als iemand roept kkjood ik ga je killen, dan staat erbij dat het jodenhaat is, ook als een moslim de dader is :') :')

snap je?

Situatie in deze is wel n klein beetje anders..
Aangezien de moslims `ongedeerd` weglopen?
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 17:34:01 #78
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171250119
quote:

[..]

snap je?

Zelfs de relevante informatie laten ze regelmatig weg. Dan lees je bijvoorbeeld overal op internet dat de dader Allah Akbar geroepen heeft en niks daarover bij de NOS.
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 17:38:45 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171250252
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:33 schreef Taaikorsie het volgende:

[..]

Situatie in deze is wel n klein beetje anders..
Aangezien de moslims `ongedeerd` weglopen?
semantics
pi_171250423
quote:

[..]

snap je?

- Protesteren tegen een AZC : rechts extremisme
- Bierflesje gooien tegen een moskee : rechts extremisme
- Kritiek op de islam : rechte extremisme
- Een moslim uitschelden : rechts extremisme
- Een niet moslim uitschelden : tokkie gedrag
- Moslims die allah akkbar roepend mensen doodrijden of vermoorden : individuele verwarde amok makende man
- Moslims die in de trein insteken op pasagiers : individuele verwarde amok makende man
- Moslims die vrouwen lastigvallen : cultuur
- Niet moslims die kritiek uiten aan hoofddoek mevrouw : rechts extremisme

De meeste meldingen in Nederland worden gedaan over rechts extremisme, in het AD werd een half jaar geleden al beschreven dat protesteren tegen een AZC als een rechts extremistische daad werd gezien. Zodra het een actie is tegen moslims of de islam is het altijd rechts extremisme waarbij een complete bevolkingsgroep over één kam wordt gescheerd, het probleem zit dieper in de maatschappij en de moslims worden vervolgd. Zodra een moslim zich aan hetzelfde feit schuldig maakt (of in vele gevallen nog erger), dan wordt er altijd nuance aangebracht en mag het probleem alleen gezocht worden bij die individuele persoon welke verantwoordelijk is voor die actie. Het vooral blijven roepen dat het een individu was en een incident heeft op dat moment meer prioriteit dan een oplossing aandragen voor al die incidenten door al die individuen.

Welkom in Nederland.
pi_171250501
Op basis van het stukje in TS concluderen dat het om een islam hater gaat lijkt mij nog wat voorbarig. Schelden op de identiteit van iemand is nogal laaghangend fruit.
pi_171250578
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:34 schreef Allures het volgende:
Je TT is overtrokken en er is al de hele ochtend een Nederlandse bron

http://nos.nl/artikel/217(...)he-scheldpartij.html
Ook de titel van de NOS is nogal overtrokken door het uitschelden van moslims racisme te noemen.
pi_171250799
Blanke man die moslims uitscheld:

"Amerikaan steekt voorbijgangers dood na racistische scheldpartij"

Alluh Akkbar roepende moslim die inhakt met een bijl en mes in een trein:

"Vier gewonden bij aanval in passagierstrein Duitsland"

Moslim steekt 7 mensen met mes en gooit met een brandende vloeistof en zet daarna mensen in brand:

"Amokmaker in Zwitserse trein, steekt vrouw in brand, tenminste zeven gewonden"

"Man valt passagiers Zwitserse trein aan, zeven gewonden"

Zoek het verschil.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 27-05-2017 18:08:06 ]
pi_171250825
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Alluh Akkbar roepende moslim die inhakt met een bijl op passagiers op station:

"Verwarde man valt mensen met hakbijl aan op station Düsseldorf"

Moslim steekt 7 mensen met mes en gooit met een brandende vloeistof en zet daarna mensen in brand:

Zoek het verschil.
Selectief naar bronnen zoeken noemt men dat.
pi_171250855
Wat een sneue TT
pi_171250874
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ook de titel van de NOS is nogal overtrokken door het uitschelden van moslims racisme te noemen.
Islamitisch ras toch
pi_171250901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Alluh Akkbar roepende moslim die inhakt met een bijl op passagiers op station:

"Verwarde man valt mensen met hakbijl aan op station Düsseldorf"

Zoek het verschil.
Net zoals dat de NOS stelselmatig het kansloze asieltuig 'vluchtelingen' blijft noemen terwijl het feitelijk economische migranten zijn.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 18:16:40 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171251123
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Net zoals dat de NOS stelselmatig het kansloze asieltuig 'vluchtelingen' blijft noemen terwijl het feitelijk economische migranten zijn.
Ook de NOS noemt migranten gewoon migranten voor zover ik weet. Niet overdrijven.
pi_171252279
quote:

[..]

Doen moslims ook.
Corporate translator
pi_171252713
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ook de NOS noemt migranten gewoon migranten voor zover ik weet. Niet overdrijven.
pi_171253586
quote:
The Man Accused of MAX Double Murder Is a Portland White Supremacist Who Delivered Nazi Salutes and Racial Slurs at a "Free Speech" Rally Last Month
http://www.wweek.com/news(...)ch-rally-last-month/

tjaaaa sommige bezorgde boze burgers....
not good, not great....

verwarde man of terrorist ?
of beiden?
pi_171253649
In Nederland lopen vast ook een aantal pvv kansenparels als een tikkende tijdbom rond.
Uiteraard worden zulke fuguren ook nauwlettend in de gaten gehouden.
pi_171253718
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Multinationals weten landen tegenover elkaar uit te spelen. Doet Nederland daar niet aan mee, dan springen andere landen in dat gat, of ontstaan er weer nieuwe financiële routes.

Om dit soort belanstingontwijking te stoppen moeten alle landen in Europa, of ter wereld, met een gemeenschappelijke aanpak komen. En dat gaat niet gebeuren.
Dat soort afspraken zijn prima te regelen. Men wil het alleen niet, maar dat is wat anders.
pi_171253742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:42 schreef torentje het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder een gebrek aan IQ. Aangezien zij zich zo gemakkelijk laten beïnvloeden en manipuleren door de grote leiders. Laatsten welke veel lol hebben door dergelijke domme aanhangers.
Sommige zijn best slim. Mensen die bijvoorbeeld bij een sekte gaan zijn bovengemiddeld slim, maar wel erg kwetsbaar om wat voor rede dan ook.
pi_171254010

zaterdag 27 mei 2017 @ 20:16:58 #96
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171254253
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:21 schreef LelijKnap het volgende:
Het is jou echt niet duidelijk dat men hier 'racist' in de brede zin gebruikt en dus niet specifiek doelt op haat/minachting jegens andere rassen, maar doelt op haat/minachting jegens andere religies (in dit geval moslims).

Als je het niet met deze (vaak gebruikte) brede definitie eens bent, prima, maar zeg dat dan gewoon meteen...
Krekker is de bom!
pi_171254391
Amerikanen :r
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:24:42 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171254442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het is jou echt niet duidelijk dat men hier 'racist' in de brede zin gebruikt en dus niet specifiek doelt op haat/minachting jegens andere rassen, maar doelt op haat/minachting jegens andere religies (in dit geval moslims).

Als je het niet met deze (vaak gebruikte) brede definitie eens bent, prima, maar zeg dat dan gewoon meteen...
Punt is dat die definitie opgerekt wordt uit politieke motieven.

Ik vind het ook nogal onzin om de betekenis van een woord aan te passen omdat dat in je straatje past. Om ook discrimineren op basis van religie onder 'racisme' te laten vallen is compleet onnodig. Ook dat gedoe over dat men alleen racistisch kan zijn vanuit een machtspositie is erg vervelend en voegt niets toe.
pi_171256133
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik vind het ook nogal onzin om de betekenis van een woord aan te passen omdat dat in je straatje past. Om ook discrimineren op basis van religie onder 'racisme' te laten vallen is compleet onnodig. Ook dat gedoe over dat men alleen racistisch kan zijn vanuit een machtspositie is erg vervelend en voegt niets toe.

Je zou Animal Farm eens moeten lezen; dat boek laat erg goed zien wat er met een samenleving gebeurd waarin mensen (of dieren) ongelijk behandeld worden.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 21:44:01 #100
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171256607
Weet je het verhaal erachter? Misschien zeiden de moslims eerst dingen als We gaan jullie land overnemen en sharia word de wet....
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171256911
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:44 schreef hollandia02 het volgende:
Weet je het verhaal erachter? Misschien zeiden de moslims eerst dingen als We gaan jullie land overnemen en sharia word de wet....
wordt
Corporate translator
pi_171257213
Geef die verzetsheld een standbeeld
  zaterdag 27 mei 2017 @ 22:01:28 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171257223
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je zou Animal Farm eens moeten lezen; dat boek laat erg goed zien wat er met een samenleving gebeurd waarin mensen (of dieren) ongelijk behandeld worden.
:O. Ik heb het gelezen, jij blijkbaar niet anders had je deze domme post niet gemaakt.
pi_171257295
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:O. Ik heb het gelezen, jij blijkbaar niet anders had je deze domme post niet gemaakt.
Je hebt het misschien gelezen, maar allicht niet begrepen.
Als er mensen zijn die minder rechten hebben dan anderen mensen, dan krijg je dus al een situatie die dat boek beschrijft. Dat is wat discriminatie en racisme doen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 22:09:10 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171257523
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

Als er mensen zijn die minder rechten hebben dan anderen mensen, dan krijg je dus al een situatie die dat boek beschrijft. Dat is wat discriminatie en racisme doen.
Het zal.
pi_171258382
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit dus.
pi_171258565
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het belangrijkste (of iig het laatst gemaakte) punt was dat na de bestrijding ongelijkheid een nieuwe onderdrukkende macht kon ontstaan (de vet gevreten varkens als ik het mij goed herinner). Dus als termen vanuit politieke motieven ('equality') misbruikt worden, dan zou men er inderdaad goed aan doen om aan Animal Farm te denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2017 22:41:01 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:54:19 #108
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171260812
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:52 schreef HSG het volgende:

[..]

wordt
Boeieeeeeeeeend... reageer gewoon op t onderwerp.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171267143
De kogel kwam weer eens van links, het was een Bernie bro

Bedreigde ook de nieuw AG:

pi_171269107
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:07 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

Bedreigde ook de nieuw AG:

[ afbeelding ]
Bernie Sanders stemmen is een linkse daad.
Maar Hillary Clinton haten was veel voorkomend bij rechtse kiezers.
En haar dood wensen is extreemrechts
Iemand haten voor een zgn "unamerican hate speech" is dom rechts patriottisme, net zoals het veelvuldig showen van de Amerikaanse vlag.
Moslima's bedreigend benaderen vanwege hun 'ongewenst' uiterlijk is toch ook een opgefokte bezigheid van sommige rechtse lieden ?

btw... het waren geen kogels. De messteken kwamen van rechts .
Net zoals Henriette Reker merkte.

De aanslagpleger van Reker was Frank S. Ook wat geschift, crimineel verleden en extreemrechts als de amerikaan Jeremy Christian
quote:
. Gutachter Norbert Leygraf hat bei dem 44-jährigen Kölner Frank S. eine „paranoid-narzisstische“ Störung sowie ein rechtsradikales Weltbild mit wahnhaften Zügen diagnostiziert. Er hat den Täter für voll schuldfähig erklärt.

Reker-Attentat als politisches Fanal

Das Verfahren hat erschreckende Einblicke in die Gedankenwelt eines Menschen geboten, der nach einer schlimmen Kindheit als junger Mann in der rechtsextremen Szene aktiv gewesen war und wegen Schlägereien Ende der 90er-Jahre fast drei Jahre in Haft verbrachte. Frank S. fühlte sich stets angegriffen; er radikalisierte sich, nährte seinen Hass auf das politische System im Internet und wollte mit seinem Attentat auf die damalige OB-Spitzenkandidatin Reker ein politisches Fanal setzen.
https://www.welt.de/polit(...)S-seinen-Anwalt.html

[ Bericht 16% gewijzigd door Bluesdude op 28-05-2017 12:51:57 ]
  zondag 28 mei 2017 @ 13:27:49 #111
461397 Jip141
I can show you the world
pi_171270122
Nadere kennismaking met de helden.

Richard Collins III stood his ground when a white supremacist attacked him. He should have graduated last week.

Taliesin Myrddin Namkai-Meche should be plugging away at his summer internship, hanging out with his girlfriend, and enjoying his summer.

Rick Best should be enjoying a long weekend with his wife, 3 teenage sons, & 12 yr old daughter - none of whom should be mourning right now.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 28 mei 2017 @ 18:01:52 #112
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_171279619
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:07 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een bullshit, als iemand hoopt dat Clinton en haar aanhangers door Bernie-fans vermoord worden, dan is het alvast geen "Bernie bro", dan hoopt ie op twee vliegen in een klap...

quote:
The Portland Mercury reports that Christian is a known white supremacist in the Portland-area. The piece says that Christian appeared at an April 29 rally for alt-right supporters titled, “March for Free Speech.” At the march, Christian was christened, “Bat Guy.”
http://heavy.com/news/201(...)hate-crime-stabbing/
are we infinite or am I alone
  zondag 28 mei 2017 @ 18:04:11 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171279698
Oeh lekker weer links vs rechts, altijd leuk :9.
  maandag 29 mei 2017 @ 22:35:20 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171313996
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_171319134
Het hokjes denken van mensen :D
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:02:58 #116
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319292
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:27 schreef Jip141 het volgende:
Nadere kennismaking met de helden.

[ afbeelding ]

Richard Collins III stood his ground when a white supremacist attacked him. He should have graduated last week.

Taliesin Myrddin Namkai-Meche should be plugging away at his summer internship, hanging out with his girlfriend, and enjoying his summer.

Rick Best should be enjoying a long weekend with his wife, 3 teenage sons, & 12 yr old daughter - none of whom should be mourning right now.
Alt-rechtse internetverliezers zullen nog wel meer normale burgers omleggen.
Want alles is zo eng tegenwoordig.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:18:36 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171319449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Wie was er alt-right? De dader voldoet niet aan een bepaald politiek profiel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:10:23 #118
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171320879
quote:

[..]

Jammer alleen dat de dader een Bernie Sanders-stemmer is, met veel sympathie voor Jill Stein. Zeker geen 'white supremacist'.

Gewoon een mentaal ziek persoon die overal vijanden ziet, net zoals veel extreem-linksen.
pi_171320910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Gewoon een mentaal ziek persoon die overal vijanden ziet, net zoals veel extreem-linksen.
aan het wegkijken ?
pi_171320935
quote:
ik ben tegen koelkasten en zonnebrandcreme en alles!
pi_171321081
quote:

[..]

Jammer alleen dat de dader een Bernie Sanders-stemmer is, met veel sympathie voor Jill Stein. Zeker geen 'white supremacist'.

Nou, blijkbaar was het wel een white supremacist, maar dan een die voor Bernie wilde stemmen (en uiteindelijk niet gestemd heeft in de verkiezing).

Aan de andere kant liep hij ook met honkbalknuppels rond bij rechtse marsen, blijkbaar met het doel (s)linksen te knuppelen, dus het lijkt me eigenlijk het stereotype verwarde man dan een overtuigd links danwel rechts persoon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:45:48 #122
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171321448
Wel weer mooi hoe de usual suspects zich in allerlei bochten wringen om toch maar dat "hurr hurr hij was linksch!"-punt te maken :').
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:49:33 #123
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171321499
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:45 schreef Yogaflame het volgende:
Wel weer mooi hoe de usual suspects zich in allerlei bochten wringen om toch maar dat "hurr hurr hij was linksch!"-punt te maken :').
Er hoeft helemaal niet in bochten gewrongen te worden: als je zijn social media erop naslaat zie je gelijk waar zijn sympathieen liggen: Bernie Sanders, social justice, feminisme, marxisme. Hij riep na de verkiezingen op om zowel Trump als Clinton dood te schieten.

Het is inderdaad een labiele idioot, maar wel eentje die eerder in de linker dan de rechter hoek zat, en al helemaal niet in alt-right of kamp Trump. Waarom hij een stelletje moslima's verrot ging schelden, Joost mag het weten. Als je het allemaal leest maakt hij een onstabiele indruk.

Is ook niet genoeg voor het label ''white supremacist'', maarja, dat bekt zo lekker he. Voeg er ''Trump's Amerika'' aan toe en iedereen komt klaar. Dat Dylan Roof allemaal zwarte mensen ombracht in ''Obama's Amerika'' zijn ze alweer vergeten.
pi_171321628
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal niet in bochten gewrongen te worden: als je zijn social media erop naslaat zie je gelijk waar zijn sympathieen liggen: Bernie Sanders, social justice, feminisme, marxisme. Hij riep na de verkiezingen op om zowel Trump als Clinton dood te schieten.

Het is inderdaad een labiele idioot, maar wel eentje die eerder in de linker dan de rechter hoek zat, en al helemaal niet in alt-right of kamp Trump. Waarom hij een stelletje moslima's verrot ging schelden, Joost mag het weten. Als je het allemaal leest maakt hij een onstabiele indruk.

Is ook niet genoeg voor het label ''white supremacist'', maarja, dat bekt zo lekker he. Voeg er ''Trump's Amerika'' aan toe en iedereen komt klaar. Dat Dylan Roof allemaal zwarte mensen ombracht in ''Obama's Amerika'' zijn ze alweer vergeten.
Alleen maar omdat je wilt dat iets waar is, maakt dat het nog niet echt waar:

quote:
Christian had been a prominent and vocal participant in recent “alt-right” rallies in Portland. At a “free speech rally” in Montavilla City Park on 29 April he was captured on video wrapped in an American flag, giving Nazi salutes. Earlier that day, police reportedly confiscated a baseball bat from him. Local reporters captured him yelling racial slurs and threatening to shoot “anyone who tries to disarm me”.
Bron: https://www.theguardian.c(...)t-muslim-hate-speech

Wie weet op wie hij ooit wilde stemmen, toen hij zijn gruwelijke daad deed was hij een alt-right nazi.
pi_171321771
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Is ook niet genoeg voor het label ''white supremacist''
Nou ja, hij heeft ook regelmatig dingen gezegd over aparte gebieden voor blanken, balkanisatie per huidskleur, hij loopt wat rondjes terwijl hij hitlergroeten brengt en 'nigger' roept op een manifestatie van diezelfde white supremacists.

Dat lijkt mij wel genoeg voor dat label, eigenlijk :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:20:02 #126
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171324312
quote:

[..]

Tuurlijk knul, ga jij effe alle fake media geloven.

Dit was een Trump-fanaat in hart en nieren.
pi_171324381
Onder de streep is hij het resultaat van globalisten die het (blanke) westen trachten te vernietigen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:23:45 #128
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171324401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:22 schreef LelijKnap het volgende:
Onder de streep is hij het resultaat van globalisten die het (blanke) westen trachten te vernietigen.
En jouw schuld natuurljk.
pi_171324520
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

En jouw schuld natuurljk.
Ik als een reactie daarop heb inderdaad velen ontwaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2017 13:31:10 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:30:40 #130
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171324543
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:22 schreef LelijKnap het volgende:
:D
wooblabalurg
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:31:08 #131
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171324553
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik als een reactie daarop heb inderdaad vele ontwaakt.
Neo, is het gij?
wooblabalurg
pi_171324614
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:33:25 #133
461397 Jip141
I can show you the world
pi_171350132
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:34:38 #134
461397 Jip141
I can show you the world
pi_171350171
quote:

[..]

Ik vrees het ook.

NYTimes artikel laat duidelijk zien dat het zo'n internetgekkie is.
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:42:47 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171350411
'Keep Portland weird' is niet voor niks het mantra van de stad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')