Liefst de hele zomer lang.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ga je wel ver ineens, daar kan een normaal mens toch niet op rondlopen
Dat zand en die schelpen zitten idd een beetje in de weg, verder zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ga je wel ver ineens, daar kan een normaal mens toch niet op rondlopen
Ga je olie winnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vermaak ik me mee vandaag.
De Jota is toch pas in oktober?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vermaak ik me mee vandaag.
Schuurt tussen je tenen en steentjes onder je voet en als je verkeerde beweging maakt sta je naast je flipflop.quote:
Gewoon bergen opstiefelen op je slippers.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuurt tussen je tenen en steentjes onder je voet en als je verkeerde beweging maakt sta je naast je flipflop.
Als ik de ouder van dat kind was dan was er rap een gesprek met de school gevolgd met de vraag of ze wel goed bij hun hoofd zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
"Amerikaanse student kan niet lachen om oorkonde van lerares"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
"Amerikaanse student kan niet lachen om oorkonde van lerares"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja, hangt ontzettend af van de relatie tussen die docent en leerling.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik de ouder van dat kind was dan was er rap een gesprek met de school gevolgd met de vraag of ze wel goed bij hun hoofd zijn.
“They just found it as a joke,” said 7th grader Lizeth Villanueva.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, hangt ontzettend af van de relatie tussen die docent en leerling.
Ik verwacht dat nietquote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwacht morgen hier wel op zijn minst een column of 2 over in de VK en het NRC
truste
Achja, situatie verkeerd aangevoeld. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
“They just found it as a joke,” said 7th grader Lizeth Villanueva.
She got the certificate during a mock awards ceremony this week at Anthony Aguirre Junior High. Lizeth says the teacher who signed it handed out certificates to a number of students while other teachers watched and laughed.
“She said that some people might get offended, but she doesn’t really care about our feelings," Lizeth said. “She was laughing about it.”
http://www.khou.com/news/(...)-terrorist/443032119
Ik snap je punt tot op zekere hoogte maar in deze day-and-age een kind tot terrorist benoemen is gewoon achterlijk. Niet even een ongepaste opmerking of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, situatie verkeerd aangevoeld. Kan gebeuren.
Ik had op de middelbare school met sommige docenten ook wel zo'n band waarin dergelijke opmerkingen hadden gepast. Maar als je tegenwoordig een situatie verkeerd aanvoelt is dat kennelijk meteen viral-content.
Heb hier toch wel eens verteld dat ik bij wijze van grap de rector/directeur heb "bedreigd" met een plastic mes? Dat was ook omdat de band dusdanig was dat ik daarmee weg kon komen. Is er een discrepantie tussen hoe die band door beiden wordt ervaren, dan heb je voor je het weet een arrestatieteam om de school en 24 maanden jeugddetentie.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je punt tot op zekere hoogte maar in deze day-and-age een kind tot terrorist benoemen is gewoon achterlijk. Niet even een ongepaste opmerking of zo.
Natuurlijk 0 nieuwswaarde verder maar we moeten ergens onze tijd mee verdoen.
Je verwart volgens mijn geamuseerdheid met verontwaardiging of zo. Het is extreem ongepast en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van die band zoals jij zegt. Nee, daar hoeft inderdaad geen nieuwsuitzending aan gewijd te worden maar anders hadden wij er nu niet om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb hier toch wel eens verteld dat ik bij wijze van grap de rector/directeur heb "bedreigd" met een plastic mes? Dat was ook omdat de band dusdanig was dat ik daarmee weg kon komen. Is er een discrepantie tussen hoe die band wordt ervaren, dan heb je voor je het weet een arrestatieteam om de school en 24 maanden jeugddetentie.
Gewoon een beetje relativeren joh. Docent maakt een grap, die kan slecht vallen. Hopen dat de docent er van leert. Meteen naar de media stappen of die zooi verontwaardigd op social media slingeren is nu ook niet bepaald de-escalerend.
Nee, ik bedoel de verontwaardiging van het vermeende slachtoffer in dezen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verwart volgens mijn geamuseerdheid met verontwaardiging of zo.
Ik snap best dat dat kind gekwetst is hierdoor. Ook als is het grappig bedoeld, er heeft deze week nog een terrorist 22 onschuldige concertbezoekers de dood in gejaagd. Het in de media brengen is haast nooit daadwerkelijk zinvol. Misschien hopen ze dat de school die docent ontslaat onder de publieke druk of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 01:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de verontwaardiging van het vermeende slachtoffer in dezen.
Ja, maar dat lijkt me ook een beetje een buitenproportionele insteek, vind je niet? Proberen te zorgen dat iemand wordt ontslagen omdat z'n grap verkeerd viel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap best dat dat kind gekwetst is hierdoor. Ook als is het grappig bedoeld, er heeft deze week nog een terrorist 22 onschuldige concertbezoekers de dood in gejaagd. Het in de media brengen is haast nooit daadwerkelijk zinvol. Misschien hopen ze dat de school die docent ontslaat onder de publieke druk of zo.
Dat vind ik overigens helemaal niet vreemd. IS gebruikt drones en riep eerder al op tot aanslagen met drones, daar was de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding in Nederland ook al bezorgd over. Doe effe het dakje dicht en je hebt een probleem minder om aan te denken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lees nu overigens dat de CL-finale met gesloten dak gespeeld zal worden omdat men drone-aanvallen vreest
Meh, Gario verdient z'n geld met verontwaardigd zijn hè.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)straattaal~a4497074/
Waar ik dan niet zo veel van snap is deze ophef. Ja, het een dramatisch slechte vacature, maar er wordt geroepen dat het racisme is. Volgens mij gebruiken blanke vmbo'ers precies dezelfde straattaal.
Angstcultuur.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens helemaal niet vreemd. IS gebruikt drones en riep eerder al op tot aanslagen met drones, daar was de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding in Nederland ook al bezorgd over. Doe effe het dakje dicht en je hebt een probleem minder om aan te denken.
Niet alleen Gario is verontwaardigd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, Gario verdient z'n geld met verontwaardigd zijn hè.
Die zijn er nog niet. Wordt wel aan gewerkt natuurlijk. Tot die tijd is het voorkomen van aanslagen geen "angstcultuur", dat er tijdens de halve finale van de EL rond het museumplein grote bloempotten neer worden gezet vind je toch ook niet raar?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Hang desnoods wat "counterdrones" in de lucht. Wapenwedloop in de lucht
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet. Wordt wel aan gewerkt natuurlijk.
Wat een klasbak ookquote:President Duterte van de Filipijnen heeft gezegd dat hij militairen tijdens de regionale staat van beleg volledig zal steunen, al verkrachten ze vrouwen.
Dat snapte ik inderdaad ook al niet. Typisch weer dat een hele horde volk zich gelijk weer aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)straattaal~a4497074/
Waar ik dan niet zo veel van snap is deze ophef. Ja, het een dramatisch slechte vacature, maar er wordt geroepen dat het racisme is. Volgens mij gebruiken blanke vmbo'ers precies dezelfde straattaal.
Al die verontwaardigden en gekwetsten de laatste jaren. Had dat liever gewoon in de VS/UK gelaten. Denk ik dan.quote:
Ga gewoon naar bed, powernerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 04:01 schreef Kowloon het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ik Eurosport kan vinden. Ik vond het al zo gek dat zelfs Sporza geen uitzending had van de Giro.
De zon gaat dan ook tot oktober niet meer onder.quote:
Zalm levert beter werk dan z'n onderdanen, Bart. Waarom moet hij z'n rechtmatige beloning afstaan aan een stel onrendabele bankiers? Dan gaan ze maar lekker drie in plaats van vier keer per jaar skiën.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:20 schreef Bart2002 het volgende:
"Een lastige beslissing", zegt topman Gerrit Zalm in een bericht op het intranet van de bank. "Want het is bekend dat veel medewerkers enorm hechten aan deze blijk van waardering rondom de feestdagen. Maar besparen gaat nou eenmaal niet pijnloos."
Het is wel ironisch dat dat kerstpakket voor iedereen nauwelijks meer kost dan de jaarlijkse bonus voor Zalm. Dan moet je toch keuzes maken.Zalm is toch iets meer gehecht aan die blijk van waardering.
Onrendabele bankiers... Het gaat over al het personeel. 22.000 stuks.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zalm levert beter werk dan z'n onderdanen, Bart. Waarom moet hij z'n rechtmatige beloning afstaan aan een stel onrendabele bankiers? Dan gaan ze maar lekker drie in plaats van vier keer per jaar skiën.
Ik zou wel oog hebben voor een rechtvaardige verdeling van de revenuen. Zo'n baas ben ik wel. Waardering komt te voet en gaat te paard.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bart zou z'n werknemers lekker de hele dag Netflix laten kijken en gratis bananen eten.
Mooi. Dan zou je niets veranderen aan de bezoldiging van Zalm, aangezien hij 0,1% krijgt van z'n ambtsgenoten bij andere banken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zou wel oog hebben voor een rechtvaardige verdeling van de revenuen. Zo'n baas ben ik wel.
Pleidooi voor Zalm. Mooi. Dat had de man wel even nodig. Hij heeft altijd wat moeite gehad met het concept: voor jezelf opkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooi. Dan zou je niets veranderen aan de bezoldiging van Zalm, aangezien hij 0,1% krijgt van z'n ambtsgenoten bij andere banken.
Ambtenaren. Die worden sober beloond.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Complete kaalslag bij ABN.
ABN Amro schrapt de kerstpakketten
'ABN Amro schaft gratis fruit voor personeel af'
ABN verbiedt streamen video's op bedrijfsnetwerk
Vrij absurd, die brommernichten zouden voor onbepaalde tijd in een kamp moeten worden gedumpt.quote:Hoewel de motorclub boos is over de sluiting, merkt wethouder Arends niets van bedreigingen. Twee maanden na de sluiting wordt hij gebeld door de politie, terwijl hij een voetbalwedstrijd van FC Emmen bijwoont. De politie adviseert hem die nacht niet thuis te gaan slapen. Hij overnacht met zijn vrouw in een hotel; zijn drie kinderen worden elders ondergebracht. Dat weekend komt de hoofdofficier van justitie hem vertellen dat hij beter een tijdje naar het buitenland kan gaan. Wie het op hem gemunt heeft, krijgt Arends niet te horen. Wel wordt duidelijk gemaakt dat de dreiging te maken heeft met de sluiting van het clubhuis.
Arends: „Ik wilde eigenlijk thuisblijven, maar de officier zei: ‘Wij geven dit advies niet lichtvaardig.’ Toen ben ik maar gegaan. Het voelde als een vlucht. Alsof iemand anders heeft gewonnen.”
Hij wordt met zijn vrouw ergens in Groot-Brittannië ondergebracht. Niemand mag weten waar hij verblijft – ook zijn kinderen en moeder niet. Het was „geen leuke vakantie”, zegt hij. „Er was een periode van boosheid en frustratie, dat je denkt: de eerste die ik tegenkom, geef ik een…” Hij maakt zijn zin niet af. „Daarna kwam een soort gelatenheid over me heen. Je zit op afstand, kunt niks doen. Je kunt alleen afwachten.” Na drie weken is het volgens de politie veilig genoeg om terug te keren. Waardoor de dreiging weg is, weet hij niet. Er zijn geen aanhoudingen verricht. „Maar ik vertrouw erop dat politie en justitie niet met mijn leven spelen.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-10276549-a1560598
Zijn wel de ultieme droeftoeters bij No Cilinder.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 07:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij absurd, die brommernichten zouden voor onbepaalde tijd in een kamp moeten worden gedumpt.
Bij Delta (zeeland) hebben ze gewoon eurosport uit het pakket gehaaldquote:Op zaterdag 27 mei 2017 04:01 schreef Kowloon het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ik Eurosport kan vinden. Ik vond het al zo gek dat zelfs Sporza geen uitzending had van de Giro.
Eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn wel de ultieme droeftoeters bij No Cilinder.
Bij Ziggo zit Eurosport 1 op 20 en Eurosport 2 op 411, maar een laatste is onderdeel van een extra pakket.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 04:01 schreef Kowloon het volgende:
Zit wel een beetje te twijfelen om over te stappen naar ziggo, want niet alleen ES is weg, ES is onderdeel van discovery (net als National geographic) en die zijn ook weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:36 schreef Leandra het volgende:
Bij Ziggo zit Eurosport 1 op 20 en Eurosport 2 op 411, maar een laatste is onderdeel van een extra pakket.
Wij hebben alleen nog Ziggo voor de TV, voor internet en telefonie hebben we Jonaz (maar die werkt nog vrij regionaal).quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit wel een beetje te twijfelen om over te stappen naar ziggo, want niet alleen ES is weg, ES is onderdeel van discovery (net als National geographic) en die zijn ook weg.
Nadeel is dat Delta hier weer wel veruit snelste internet heeft en Ziggo zeker niet...
Achja ben als het goed is binnenkort toch weg
KPN is wel leuk als je alles met ze combineert. Dan krijg je extra zenders MB's en spotify enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:44 schreef Renesite het volgende:
In ons nieuwe huis glasvezel over KPN. Dus alleen even bedenken welke provider.
Dat Jonaz is wel tof trouwens, maximaal 44,95pm voor alles![]()
Hij blijft verbazen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:19 schreef Ryon het volgende:
Bart die opkomt voor die arme ABN AMRO drommels die tijdens werktijd niet meer mogen Netflixen. Nice.
Correct. In de winkel van KPN werd mij zelfs aangeraden om voor korting op mobiel abo gewoon op iemands adres in te schrijven die al KPN had. Wel een bekende uiteraard.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
KPN is wel leuk als je alles met ze combineert. Dan krijg je extra zenders MB's en spotify enzo
Meh, aan je avatar te zien ben je al flink gebruind.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:31 schreef Ryon het volgende:
Weer een dag in de bloedhitte. Zwaar weekend dit.
Een vriend van me werkt er (dingen in de "kredietsfeer" voor vermogenden, juist zij die geen lening nodig hebben zou je zeggen... toch heeft hij het "druk") en die kan heel onderhoudend vertellen over hoe de werksfeer is afgegleden. Vroeger was het een fantastisch bedrijf om voor te werken. Het is blijkbaar "nodig" die verschraling.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:19 schreef Ryon het volgende:
Bart die opkomt voor die arme ABN AMRO drommels die tijdens werktijd niet meer mogen Netflixen. Nice.
Dat is Sandokan. De tijger van Maleisië.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh, aan je avatar te zien ben je al flink gebruind.
Misschien moet 'ie een paar maandjes in een Aziatische sweatshop gaan werken. Kan hij lekker gaan twijfelen over z'n eerdere oordeel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt er (dingen in de "kredietsfeer" voor vermogenden, juist zij die geen lening nodig hebben zou je zeggen... toch heeft hij het "druk") en die kan heel onderhoudend vertellen over hoe de werksfeer is afgegleden. Vroeger was het een fantastisch bedrijf om voor te werken. Het is blijkbaar "nodig" die verschraling.
Valse dilemma's. Gebruik ze.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie een paar maandjes in een Aziatische sweatshop gaan werken. Kan hij lekker gaan twijfelen over z'n eerdere oordeel.
Wij krijgen ook nog elk jaar het ABN AMRO kerstpakket thuisbezorgd, tot nu dan. Ik zal de fles port verder niet missen. Goed dat hij er was hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt er (dingen in de "kredietsfeer" voor vermogenden, juist zij die geen lening nodig hebben zou je zeggen... toch heeft hij het "druk") en die kan heel onderhoudend vertellen over hoe de werksfeer is afgegleden. Vroeger was het een fantastisch bedrijf om voor te werken. Het is blijkbaar "nodig" die verschraling.
heb tele2 mobielquote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
KPN is wel leuk als je alles met ze combineert. Dan krijg je extra zenders MB's en spotify enzo
Neuh. Je wil het niet snappen, zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:49 schreef Bart2002 het volgende:
Maar goed. Het is blijkbaar not done tegenwoordig om een deel van de royale winsten te gebruiken voor leuke dingen voor het voetvolk. Alles moet en zal naar Bassie Zalm.
Alle wethouders die D66 levert worden niet meer serieus genomen. Nu is ook publiekelijk het vertrouwen in Ollongren opgezegd. Pijnlijk, want zij was juist degene van wie het meest verwacht werd.quote:Na drie jaar wordt in de wandelgangen van het stadhuis vurig gehoopt dat D66-wethouder Kajsa Ollongren (economie en drukte) daarbij zit en dat is natuurlijk geen aanbeveling.
Het leek zo'n goed idee, toen in 2014 de 'rechterhand van Rutte' bereid bleek wethouder te worden van D66 in Amsterdam. Maar tegenwoordig wordt Ollongren in de wandelgangen gniffelend 'de stagiaire', genoemd, die in hoofdstad vlieguren moet draaien voordat zij landelijk aan de slag mag.
Een stagiaire is tegelijk iemand die je niet al te serieus hoeft te nemen. Steeds minder Stoperabewoners doen dat dan ook.
Goede timing, net nu Ramadan begonnen is.quote:Palestijnse gevangenen beëindigen hongerstaking
Een coalitie vormen met als hoofddoel de PvdA er uit halen is dan ook geen geweldige basis. Dat speelt ze nu in Belgie ook parten. Daar werd de SP.a uit de coalitie geweerd maar dat is ook alles wat ze bindt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:57 schreef Ryon het volgende:
Slecht nieuws voor D66 in het hoofdstedelijke. De grootste partij van de stad heeft het zwaar:
http://www.parool.nl/opin(...)haar-stage~a4497319/
[..]
Alle wethouders die D66 levert worden niet meer serieus genomen. Nu is ook publiekelijk het vertrouwen in Ollongren opgezegd. Pijnlijk, want zij was juist degene van wie het meest verwacht werd.
De lijsttrekkersverkiezing is uitgemond in een moddergooipartij en "broedermoord" waarbij met name Choho zijn naam & reputatie flink beschadigd is. De (te) jonge fractie weet zich in de raad nauwelijks staande te houden.
Dat ondernemers nu hardop er voor durven uit te komen terug te verlangen naar "Het PvdA-tijdperk" is een ongunstig teken. Het lijkt erop dat D66 zich vertild heeft. Goed nieuws voor GroenLinks. Al zij deze ellende gunstig uitspelen kunnen zij volgend jaar de grootste worden.
De problemen zitten hem er voor een keer niet in dat de coalitie niet lekker loopt (D66 - VVD - SP). De keuze om de PvdA eruit te houden is terecht vanuit democratisch perspectief bezien. Het dubbelspel dat GroenLinks tijdens de coalitievorming speelde (die wilden de VVD eruit houden) heeft ze ook terecht in de oppositie gedwongen. De partijen die erin zitten kunnen het goed met elkaar vinden, hoewel de positie van de SP soms tot frictie leidt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een coalitie vormen met als hoofddoel de PvdA er uit halen is dan ook geen geweldige basis. Dat speelt ze nu in Belgie ook parten. Daar werd de SP.a uit de coalitie geweerd maar dat is ook alles wat ze bindt.
Kan ook de A3 eindelijk aangelegd worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Makkelijk op te lossen door dat idiote groene hart vol te bouwen. Vervolgens wordt de Randstad één stad, en dan nog is het een kleintje.
Ik heb hier glasvezel van Tele2.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Ziggo zit Eurosport 1 op 20 en Eurosport 2 op 411, maar een laatste is onderdeel van een extra pakket.
Klopt trouwens. Punten daarvoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is Sandokan. De tijger van Maleisië.
En FEYE voor Rotterdammers. Tijd om die segregatie goed door te zetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:
Kan er voor dat Amsterdam-geneuzel niet gewoon een apart subforum geopend worden? AMS ofzo.
Dat bestaat al, in de vorm van Schipholquote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan ook de A3 eindelijk aangelegd worden.
NOSquote:President Duterte van de Filipijnen heeft gezegd dat hij militairen tijdens de regionale staat van beleg volledig zal steunen, ook al verkrachten ze vrouwen. Hij zei dat op een militaire basis, waar hij militairen toesprak die in het zuiden van het land vechten tegen islamitische militanten.
[...]
"Ik zal voor jullie de gevangenis in gaan. Als jullie drie vrouwen verkrachten, zal ik zeggen dat ik dat heb gedaan", aldus de 72-jarige president,
Geniale spannende serie was dat. Ik behoorde toen tot de doelgroep.quote:
Ach, is het echt nodig voor een particulier?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zeg iedere avond een gebedje dat ik op ons nieuwe adres ook glasvezel zal krijgen. Niet dat ik in God geloof maar ja, alle beetjes helpen
Voor deze particulier welquote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach, is het echt nodig voor een particulier?
Dubieus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor deze particulier welMoet toch een beetje snel kunnen downloaden en ik ben nu gewend aand 300Mbit downloads dus ja...
Denk dat Trump hem binnenkort weer belt om hem te complimenteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aparte culturen daar in Azië.
Het zou wel heel achterhaald zijn als ze in een nieuwbouwwijk niet gelijk glasvezel aanleggenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zeg iedere avond een gebedje dat ik op ons nieuwe adres ook glasvezel zal krijgen. Niet dat ik in God geloof maar ja, alle beetjes helpen
ik krijg het. Maar meer dan 50/50 hoeft niet. Maarquote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, ze leggen ook nog gasaansluitingen aan in nieuwbouwwijken dus zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel heel achterhaald zijn als ze in een nieuwbouwwijk niet gelijk glasvezel aanleggen
wij krijgen een gasloos huis mét glasvezel en zonnepanelen. Dat laatste niet alles dekkend. Maar wel primaquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, ze leggen ook nog gasaansluitingen aan in nieuwbouwwijken dus zou me niets verbazen.
Nice, van wie?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij krijgen een gasloos huis mét glasvezel en zonnepanelen. Dat laatste niet alles dekkend. Maar wel prima
killerbody. Of zoquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:30 schreef Tchock het volgende:
De Ramadan begint vandaag trouwens. Wat lijkt me dat een hel in de zomer.
https://twitter.com/JPY_Kurdish/status/776935007105318912quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:30 schreef Tchock het volgende:
zo voelt het wel. Alles begint pas tussen nu en twee weekquote:
Tja, niet echt het weer voor veel gedoe. Even doorbijten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
zo voelt het wel. Alles begint pas tussen nu en twee week
En warmtepomp?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij krijgen een gasloos huis mét glasvezel en zonnepanelen. Dat laatste niet alles dekkend. Maar wel prima
Dat is idd ook achterhaald, maar iets wel aanleggen omdat daar nog vraag naar is, is iets anders dan iets niet aanleggen wat de toekomst is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, ze leggen ook nog gasaansluitingen aan in nieuwbouwwijken dus zou me niets verbazen.
klopt. Warmtepompquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En warmtepomp?
Aardbevingsbestendig heb je daar wel nodig ja
Het zijn maar 20 huizen dus of dat de investering waard is? Ik heb geen idee tegenwoordig, toen Reggefiber nog onafhankelijk was mischien wel maar nu KPN de baas is staat fiber op een lager pitje lijkt het.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel heel achterhaald zijn als ze in een nieuwbouwwijk niet gelijk glasvezel aanleggen
Ik heb 300/30 Ziggo, nog nooit een klacht gehad in zo'n 8 jaar nu dus tja, het kan verkeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik krijg het. Maar meer dan 50/50 hoeft niet. MaarZiggo
!!
Islam is niet altijd een pretje.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:30 schreef Tchock het volgende:
Er zijn ook vrij normale mensen moslim, hè. Zoals sommige van mijn collega's en buren. Maar blijkbaar kun je in deze slowchat niet over de islam praten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Islam is niet altijd een pretje.
Wel gas, wel PV panelen (6 stuks) en een warmte wisselaar maar goed, groot huis dus dat zal wat meer nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met sommige mensen niet, nee. Mijn overburen zijn ook moslims, nooit geen klachten over, integendeel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn ook vrij normale mensen moslim, hè. Zoals sommige van mijn collega's en buren. Maar blijkbaar kun je in deze slowchat niet over de islam praten.
Laat ze gelijk meer panelen plaatsen, zodat de positie ook gunstig is, anders zit je met 6 panelen die op zo'n plek op het dak liggen dat er net niet optimaal bijgelegd kunnen worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel gas, wel PV panelen (6 stuks) en een warmte wisselaar maar goed, groot huis dus dat zal wat meer nodig hebben.
Ik heb al 19 jaar geen moslimburen meer, maar ik kon er destijds prima mee overweg, en mijn buurmeisje van toen is inmiddels een hoogopgeleide volwassen vrouw met een prima baan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met sommige mensen niet, nee. Mijn overburen zijn ook moslims, nooit geen klachten over, integendeel.
Valt nog steeds te prefereren boven een coalitie met de ChristenUniequote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:30 schreef Tchock het volgende:
Heh, ze liggen op het schuurtje, btwquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze gelijk meer panelen plaatsen, zodat de positie ook gunstig is, anders zit je met 6 panelen die op zo'n plek op het dak liggen dat er net niet optimaal bijgelegd kunnen worden.
6 gaat nergens over natuurlijk.
Een maand vasten of een regering met de Christenunie? Dat is best een lastig dilemma.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Valt nog steeds te prefereren boven een coalitie met de ChristenUnie
Oh, dan heb je al een aardig schuurtje als er 6 op kunnen liggenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ze liggen op het schuurtje, btw
130m2 met 6 stuks en gasloos dus inductie. Sowieso niet 0 op de meterquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel gas, wel PV panelen (6 stuks) en een warmte wisselaar maar goed, groot huis dus dat zal wat meer nodig hebben.
Je hebt ook van die combinatiepanelen las ik laatst die energie opwekken én water opwarmen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan heb je al een aardig schuurtje als er 6 op kunnen liggen
Maar serieus, ik zou al niet eens meer gas nemen en het hele dak aan de zuidkant volleggen met panelen, het liefst in combinatie met een water/water warmtepomp.
Zou ook mijn voorkeur hebben hoewel ik ook graag een combi-cv zou willen houden voor alle zekerheid maar goed, dat is blijkbaar nog niet de standaard.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan heb je al een aardig schuurtje als er 6 op kunnen liggen
Maar serieus, ik zou al niet eens meer gas nemen en het hele dak aan de zuidkant volleggen met panelen, het liefst in combinatie met een water/water warmtepomp.
204m2 met 6 stuks...en mischien inductie, mischien gas, hangt af van de keuken die we kiezenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
130m2 met 6 stuks en gasloos dus inductie. Sowieso niet 0 op de meter
best schuurtjequote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ze liggen op het schuurtje, btw
Ik zie het meer als een aflaat dan als een serieuze vervanging van het stroomnet.
cool. Alles hier al in bestellingquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
204m2 met 6 stuks...en mischien inductie, mischien gas, hangt af van de keuken die we kiezen
2x2 plat dak. Figuresquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Asymettrisch dak, schuurtje is iets van 3 bij 3,50.
Helaas zijn we zover nog niet, we moeten het eerst nog definitief kopenquote:
bazenvrouwquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:58 schreef remlof het volgende:
Haha, Merkel heeft de persco met Trump afgezegd.
halverwege december hier.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas zijn we zover nog niet, we moeten het eerst nog definitief kopen![]()
Oplevering schijnt voor November te zijn maar geen idee of dat begin of eind november is en er zijn nog optionele zaken uit te werken
Jawel, maar het is een project van slechts 20 huizen, geen groot project dus en in stevige prijsklasse, het is allemaal gemetseld in situ bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
2x2 plat dak. Figures! Maar vast geen projectbouw?
Moet ie maar niet zeggen dat Duitsland gevaarlijk is en dat de verkoop van Duitse auto's gestopt moet worden.quote:
Dat heb je met een warmtepomp in een goed geïsoleerd huis helemaal niet nodig joh, en je hebt iig geen vaste lasten voor gast meer.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou ook mijn voorkeur hebben hoewel ik ook graag een combi-cv zou willen houden voor alle zekerheid maar goed, dat is blijkbaar nog niet de standaard.
ah op zo'n manier. Wel leuk danquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel, maar het is een project van slechts 20 huizen, geen groot project dus en in stevige prijsklasse, het is allemaal gemetseld in situ bijvoorbeeld.
vooral die tientjes per maand aan leveringskoste /vast recht is al jammerquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je met een warmtepomp in een goed geïsoleerd huis helemaal niet nodig joh, en je hebt iig geen vaste lasten voor gast meer.
Schuin dak, gekkiequote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt het dak precies vol met 6 panelen.
Dat is wel heel lullig als je het net helemaal uitgewerkt hebt en lotto formulieren ingevuld hebtquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:05 schreef Leandra het volgende:
M'n droomhuis is trouwens onder voorbehoud verkocht.... staat het 4 jaar te koop, kom ik het vorige maand tegen, heb ik net plannen de lotto te winnen, is het verkocht![]()
Nou ja, dan maar wat anders doen als ik de lotto win
Mevrouw Macron lijkt door de grond te willen zakken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:00 schreef Tchock het volgende:
Partners van NAVO-leiders gingen ook samen op de foto.
[ afbeelding ]
Rechtsachter is de man van de premier (m) van Luxemburg. De enige die het echt naar zijn zin lijkt te hebben.
Ja, en dan die extra trekking van de staatsloterij ook nog.... had ik me aangemeld vanwege loten in de winkel gekocht, bleek ik in die periode ook automagisch te hebben meegespeeld, dus toen kreeg ik 4 loten ipv 2.... waren m'n kansen ook al verdubbeld.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel heel lullig als je het net helemaal uitgewerkt hebt en lotto formulieren ingevuld hebt
Dat is die vrouw helemaal linksvoor toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mevrouw Macron lijkt door de grond te willen zakken.
Van 0.000000000002 naar 0.000000000004!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan die extra trekking van de staatsloterij ook nog.... had ik me aangemeld vanwege loten in de winkel gekocht, bleek ik in die periode ook automagisch te hebben meegespeeld, dus toen kreeg ik 4 loten ipv 2.... waren m'n kansen ook al verdubbeld.
Ja, met het donkerblauw jurkje.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is die vrouw helemaal linksvoor toch?
Lijkt me ook niet zo leuk als je partner hooggeplaatst politicus wordt. Geen privacy meer, altijd beveiliging en je moet naar dit soort stomme feestjes en met Melania Trump praten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, met het donkerblauw jurkje.
Mijn droomhuis is ook geen miljoenenpand, hoewel er wel voor een flink bedrag in verbouwd moet worden, dat dan wel weer, maar zelfs dan kom je nog niet op een miljoen uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:08 schreef Renesite het volgende:
Lotto winnen is een mooie vrijstaande keet kopen en een mooi vakantiehutje op een mooi eiland. Ik hoef iig geen moljoenenpand
Nee, juist heel fijn! Je pannen zijn loeisnel heet, je kunt items op het gasfornuis laten liggen zonder problemen, bediening is heel precies en het is heel makkelijk schoonmaken.quote:
Wel chill dat er ook een homokoppel regeringsleider is in Europa.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:00 schreef Tchock het volgende:
Partners van NAVO-leiders gingen ook samen op de foto.
[ afbeelding ]
RechtsLinksachter is de man van de premier (m) van Luxemburg. De enige die het echt naar zijn zin lijkt te hebben.
Oh oké, dat klibkt wel goed, pannen worden dus ook wel heet genoeg om te kunnen wokken en zo?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, juist heel fijn! Je pannen zijn loeisnel heet, je kunt items op het gasfornuis laten liggen zonder problemen, bediening is heel precies en het is heel makkelijk schoonmaken.
Je moet alleen wel al je pannen vervangen maar verder is het nice.
edit: Niet dat ik nou zo'n chefkok ben hoor maar ik kook thuis op gas en heb wel eens 20 biefstukken gebakken op inductie. Dat tweede was prettiger.
Ik heb niet heel erg op haar gelet, maar volgens mij had ze best wel zin in dit avontuur. Het zal wel gewoon een beroerde foto van haar zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo leuk als je partner hooggeplaatst politicus wordt. Geen privacy meer, altijd beveiliging en je moet naar dit soort stomme feestjes en met Melania Trump praten.
beilen. Wel okay idd. Alleen ik zou wat drukte missenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn droomhuis is ook geen miljoenenpand, hoewel er wel voor een flink bedrag in verbouwd moet worden, dat dan wel weer, maar zelfs dan kom je nog niet op een miljoen uit.
Hoewel het droomgedeelte vooral in de locatie zit, en ik dus met miljoenen tot mijn beschikking misschien wel een Huf haus op die plek had willen bouwen, en dan kom je waarschijnlijk wel in de buurt van een miljoen.
Wokken is wel een dingetje want de pan moet contact maken met de plaat. Je kunt dus niet echt wokken in een ronde wokpan maar als je eentje met een platte bodem hebt gaat het prima qua temperatuur.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh oké, dat klibkt wel goed, pannen worden dus ook wel heet genoeg om te kunnen wokken en zo?
Die is nog niet zo ver, overigens zou ik ook geen moment twijfelen of hij huisarrest of een ijsje zou krijgen, we zouden al onderweg zijn naar de ijssalon.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het die kleine met die rare naam van Leandra was
Die zwarte roosters worden bij mij gewoon nooit meer schoon. Weet niet hoe andere mensen dat doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:21 schreef Renesite het volgende:
Vooral dat schoonhouden! We hebben nu zo'n groot toestel. Wat een hel qua schoonmaken
Kinderen moeten zo jong mogelijk leren dat je er gewin uit kunt halen door de juiste juridische regels te kennen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is nog niet zo ver, overigens zou ik ook geen moment twijfelen of hij huisarrest of een ijsje zou krijgen, we zouden al onderweg zijn naar de ijssalon.
Ik vind koken wel leuk af en toe, doe het niet zo veel dat zal een hoop schelen.quote:
ik mik ze eens i mn de zoveel tijd in de vaatwasser en ik ram er eens met een schuursponsje overheen. Maar dat metaal eronder is ook een dingquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zwarte roosters worden bij mij gewoon nooit meer schoon. Weet niet hoe andere mensen dat doen.
Ah oké wokken wat minder dan, klinkt verder wel goed dan inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wokken is wel een dingetje want de pan moet contact maken met de plaat. Je kunt dus niet echt wokken in een ronde wokpan maar als je eentje met een platte bodem hebt gaat het prima qua temperatuur.
Wij hebben amper pannen hoeven vervangen toen we overgingen van keramisch naar inductie (omdat mijn man gas gewend was, en helemaal gestoord werd van keramisch), volgens mij heb ik maar 1 pan naar de kringloop hoeven brengen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, juist heel fijn! Je pannen zijn loeisnel heet, je kunt items op het gasfornuis laten liggen zonder problemen, bediening is heel precies en het is heel makkelijk schoonmaken.
Je moet alleen wel al je pannen vervangen maar verder is het nice.
edit: Niet dat ik nou zo'n chefkok ben hoor maar ik kook thuis op gas en heb wel eens 20 biefstukken gebakken op inductie. Dat tweede was prettiger.
ik ben nogal onbeholpen daarin.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind koken wel leuk af en toe, doe het niet zo veel dat zal een hoop schelen.
Nou, het is ook de enige locatie daar waar ik zou willen wonen, in het dorp moet ik echt niet aan denken met al die junks en andere figuren die daar in een instelling zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
beilen. Wel okay idd. Alleen ik zou wat drukte missen
Ik vraag me ook af hoe ik overleef ja.quote:
altingerweg inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is ook de enige locatie daar waar ik zou willen wonen, in het dorp moet ik echt niet aan denken met al die junks en andere figuren die daar in een instelling zitten.
Sterker nog; dat is de reden dat ik het waarschijnlijk niet eerder ontdekt had, want ik sla Beilen altijd over als ik naar huizen kijk
hehehe. Wat is een leven zonderquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ik overleef ja.
* Tchock kijkt om zich heen naar de berg afwas op zijn bureau
Daar maak ik me bij deze niet zo druk om, maar 6 jaar is gewoon wel erg jong om de inhoud van de Geneefse conventies te kennen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kinderen moeten zo jong mogelijk leren dat je er gewin uit kunt halen door de juiste juridische regels te kennen.
Ik heb geen vaatwasser meer. Kon 'm niet aansluiten in m'n nieuwe huis zonder een hele muur open te breken om 'm aan te sluiten.quote:
Ik ben in de buurt van dat huis geboren trouwens (zelfde straat), dus ik ben daar niet helemaal in den vreemde, maar ik denk dat we de komende 12 jaar gewoon in Amersfoort blijven, Soneal zit op een erg goede school en ook qua middelbare scholen is de kwaliteit hoog en keuze groot.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
altingerweg inderdaad!
Ik werkte een tijd lang in het zuiden van drenthe. Toen was de optie 'waar ga ik wonen'? Toen toch in Groningen een huis gekochr.
zou voor mij een breekpunt zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser meer. Kon 'm niet aansluiten in m'n nieuwe huis zonder een hele muur open te breken om 'm aan te sluiten.
Dat zou ik dan hebben gedaan. Ik ga nooit meer vrijwillig in een huis zonder vaatwasser wonen als het niet per se nodig is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser meer. Kon 'm niet aansluiten in m'n nieuwe huis zonder een hele muur open te breken om 'm aan te sluiten.
quote:
Hehehehequote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
zonder een hele muur open te breken om 'm aan te sluiten.
in beilen moet je voor de hogere havo/vwo klassen al naar Assen of Hoogeveen. Vooral dat laatste is een no-go if you ask mequote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van dat huis geboren trouwens (zelfde straat), dus ik ben daar niet helemaal in den vreemde, maar ik denk dat we de komende 12 jaar gewoon in Amersfoort blijven, Soneal zit op een erg goede school en ook qua middelbare scholen is de kwaliteit hoog en keuze groot.
Wat vanaf die locatie wel veel logischer zou zijn, want je zit al halverwege Spier.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
in beilen moet je voor de hogere havo/vwo klassen al naar Assen of Hoogeveen. Vooral dat laatste is een no-go if you ask me
nee mee eens. (Helaas) heb ik een man die het leuk vindt eens in de zoveel tijd (veel) te kokkerellen/bakken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis 'm niet eens. Zoveel afwas heb ik toch niet.
Jij woont alleenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis 'm niet eens. Zoveel afwas heb ik toch niet.
Dit is trouwens helemaal niet waar, of wel? Er zijn democraten die oproepen tot zijn aftreden maar geen enkel bericht uit het witte huis.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 02:28 schreef remlof het volgende:
Zo, Kushner's rol als senior advisor van Trump is nu ook voorbij.
Eet je anders altijd uit dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee mee eens. (Helaas) heb ik een man die het leuk vindt eens in de zoveel tijd (veel) te kokkerellen/bakken.
ik doel meer op heel uitgebreid met vijf pannen zeshonderd bakjes en dingen. De dagelijkse dish vergt een stuk minder gebruik van servies en zoquote:
Trump heeft al moeite om Flynn te laten gaan, ik vraag me af hij het zal toestaan dat Kushner vertrekt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens helemaal niet waar, of wel? Er zijn democraten die oproepen tot zijn aftreden maar geen enkel bericht uit het witte huis.
Bij remlof is de wens nogal eens een substitutie van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens helemaal niet waar, of wel? Er zijn democraten die oproepen tot zijn aftreden maar geen enkel bericht uit het witte huis.
Of Ivanka dat toestaat ook...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Trump heeft al moeite om Flynn te laten gaan, ik vraag me af hij het zal toestaan dat Kushner vertrekt.
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik doel meer op heel uitgebreid met vijf pannen zeshonderd bakjes en dingen. De dagelijkse dish vergt een stuk minder gebruik van servies en zo
Ik denk dat Kushner misschien wel steviger in het zadel zit dan Trump zelf. Die laatste kan afgezet worden maar Trump zal nooit zelf zijn schoonzoon ontslaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh ja, die heeft nu ook een officiële functie.
Nou ja, als Trump gaat dan zal Kushner ook wel vertrekken. Maar dat zal niet snel gebeuren. Of er moet echt iets gigantisch boven water komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Kushner misschien wel steviger in het zadel zit dan Trump zelf. Die laatste kan afgezet worden maar Trump zal nooit zelf zijn schoonzoon ontslaan.
Als hij er mee weg zou komen zou hij Melania volgens mij thuislaten en Ivanka meenemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh ja, die heeft nu ook een officiële functie.
Ivanka gaat al mee hè. Ze nam zelfs een evenement van hem over in Saudi-Arabië toen Trump vermoeid was.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij er mee weg zou komen zou hij Melania volgens mij thuislaten en Ivanka meenemen.
Wat is er met zijn legendarische stamina gebeurd?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ivanka gaat al mee hè. Ze nam zelfs een evenement van hem over in Saudi-Arabië toen Trump vermoeid was.
Ja dat weet ik, maar dan zou hij haar echt naast zich neerzetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ivanka gaat al mee hè. Ze nam zelfs een evenement van hem over in Saudi-Arabië toen Trump vermoeid was.
Hetzelfde als met het stamina van andere 70-jarigen tijdens een heftige en zware reis, vermoed ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er met zijn legendarische stamina gebeurd?
Ik heb vannacht twee uur lang CNN gekeken en het ging alleen maar over Kushner en dat die onhoudbaar was gewordenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu heb je het over Trump en niet over Kushner. En het lijkt inderdaad een sterk staaltje wensdenken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vannacht twee uur lang CNN gekeken en het ging alleen maar over Kushner en dat die onhoudbaar was geworden
Tuurlijk doet het Witte Huis alsof er niets aan de hand is, maar de zaak tegen Trump bouwt zich met de dag op. De vraag is niet of maar wanneer ie niet meer te handhaven is als potus.
Kushner is totaal onbelangrijk. Trump moet weg, asap, for the sake of the world.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu heb je het over Trump en niet over Kushner. En het lijkt inderdaad een sterk staaltje wensdenken.
Dat wil 'ie liever kwijt in wat lokale escorts.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er met zijn legendarische stamina gebeurd?
Ik weet nog dat je het voor de zomer al verwachtte. Daarom is het niet heel overtuigend dat jij ergens van overtuigd bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Kushner is totaal onbelangrijk. Trump moet weg, asap, for the sake of the world.
En dat zal gebeuren, die eikel maakt z'n termijn echt niet af. Daar ben ik van overtuigd.
Hoe gaat het met z'n stoelgang?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:36 schreef skysherrif het volgende:
BREAKING SPORT: Tom en de rest peleton beginnen aan eerste van 2 bergen, max staat 2e in kwalificatie 2 in monaco!! - einde breek.
Hij is eindelijk een paar nachten achter elkaar bij zijn vrouw...quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat wil 'ie liever kwijt in wat lokale escorts.
Heeft een flinke drol gedraaid voor ze omhoog gingenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met z'n stoelgang?
Vast heel gezellig in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is eindelijk een paar nachten achter elkaar bij zijn vrouw...
Voorspel voor BDSM.quote:
Hij moet er maar aan wennen, ze komt blijkbaar naar het Witte Huis deze zomer.quote:
Verwachtte ja, maar daar was ik niet van overtuigd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je het voor de zomer al verwachtte. Daarom is het niet heel overtuigend dat jij ergens van overtuigd bent.
Eigen keuze.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
Melania heeft seks gehad met die man. Daar heb ik wel oprecht medelijden mee.
Het betaalt goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
hij zal vast iets goeds doen. Zoals betalen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
Lekker boeiend, dat soort wijven leveren diensten voor de creditcard van de betreffende miljardair.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
NYT is fake news. Kushner is juist heel stabiel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij is trouwens Kushner zo'n beetje de meest invloedrijke man achter de schermen bij Trump en niet bepaald stabiel.
Las dat iig in een NYtimes artikel
Laten we hopen dat hij tot zijn zinnen komt en de G7-leiders op hem in hebben kunnen praten.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 14:17:51I will make my final decision on the Paris Accord next week! reageer retweet
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
Laten we hopen dat hij tot zijn zinnen komt en de G7-leiders op hem in hebben kunnen praten.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 14:17:51I will make my final decision on the Paris Accord next week! reageer retweet
Groningen is nu donker?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben vandaag ook wel blij met computers. Heb ik tenminste nog wat te doen in het donker.
Ik heb een hekel aan hitte, dus het huis zit sinds negen uur dicht met de rolluiken naar beneden. Het voelt een beetje alsof ik een mol ben.quote:
Zonder zon geen leven.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan hitte, dus het huis zit sinds negen uur dicht met de rolluiken naar beneden. Het voelt ene beetje alsof ik een mol ben.
Scheelt ook nog eens in accuduurquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben vandaag ook wel blij met computers. Heb ik tenminste nog wat te doen in het donker.
Deze volg ik niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Scheelt ook nog eens in accuduur
Stereotyper gedrag van een Fokker is niet denkbaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan hitte, dus het huis zit sinds negen uur dicht met de rolluiken naar beneden. Het voelt een beetje alsof ik een mol ben.
Als alleen gedacht voor nood, kan men ombouwen op propaan butaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
vooral die tientjes per maand aan leveringskoste /vast recht is al jammer
Dat wist ik niet eens, maar klinkt best logisch. Tof!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het scherm hoeft niet zoveel op te lichten in het donker
Ik zou hierdoor bijna buiten in de zon gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stereotyper gedrag van een Fokker is niet denkbaar.
Iets met levend grillen. Meh. Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iets blokkeert de zon boven je.
Tja. Ik vind het een meevaller. Geluk bij een ongeluk. Is toch al snel 250 per jaar of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als alleen gedacht voor nood, kan men ombouwen op propaan butaan.
Gas aansluiting is ook iets van 500 ¤, in het pand binnen brengen, maar geld heeft deze genoeg dus wat boeien die paar Euro dan?
Wordt momenteel verbouwd van huur naar koop. Maar inderdaad, erger me er wel aan. Maar hoeft niet lang meer hopelijk. Nog een half jaarquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo te zien houden je buren het gazon goed bij.
Natuurlijk is het een meevaller en milieu bewust, alleen daarom zou ik het al willen, tevens omkeerbaar, in de winter warmte in de zomer koel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het een meevaller. Geluk bij een ongeluk. Is toch al snel 250 per jaar of zo.
Dikke tenen heb jij ook zo te zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt momenteel verbouwd van huur naar koop. Maar inderdaad, erger me er wel aan. Maar hoeft niet lang meer hopelijk. Nog een half jaar
Oh ik heb hier zoveel spijt vanquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dikke tenen heb jij ook zo te zien!
Wel de nagels goed onderhouden.
Iets minder dan een minuut, precieze aantal weet ik nog nietquote:
Lekker, dus beide heren gaan met zenuwen naar bed.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets minder dan een minuut, precieze aantal weet ik nog niet
Hij pakte 2,5 minuut of zo in een 8 kilometer langere tijdrijt...zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets minder dan een minuut, precieze aantal weet ik nog niet
Morgen lekker in een sportcafeetje hier aan de Middellandse Zee eerst de GP van Monaco en dan de ontknoping van de Giro kijken.quote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen lekker in een sportcafeetje hier aan de Middellandse Zee eerst de GP van Monaco en dan de ontknoping van de Giro kijken.
Laten we hopen van niet. De co2 hoax zal de duurste faal van deze eeuw worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. De co2 hoax zal de duurste faal van deze eeuw worden.
Pittig wandelweer ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Was best warm vandaag om druk bezig te zijn. Maar gelukkig is alles weer opgeruimd.
De eeuw is nog lang, dus dat zal vast niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. De co2 hoax zal de duurste faal van deze eeuw worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |