abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 01:51:43 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171238414
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwacht morgen hier wel op zijn minst een column of 2 over in de VK en het NRC

truste
Ik verwacht dat niet :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171238422
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

“They just found it as a joke,” said 7th grader Lizeth Villanueva.

She got the certificate during a mock awards ceremony this week at Anthony Aguirre Junior High. Lizeth says the teacher who signed it handed out certificates to a number of students while other teachers watched and laughed.

“She said that some people might get offended, but she doesn’t really care about our feelings," Lizeth said. “She was laughing about it.”

http://www.khou.com/news/(...)-terrorist/443032119
Achja, situatie verkeerd aangevoeld. Kan gebeuren.

Ik had op de middelbare school met sommige docenten ook wel zo'n band waarin dergelijke opmerkingen hadden gepast. Maar als je tegenwoordig een situatie verkeerd aanvoelt is dat kennelijk meteen viral-content.
pi_171238435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Achja, situatie verkeerd aangevoeld. Kan gebeuren.

Ik had op de middelbare school met sommige docenten ook wel zo'n band waarin dergelijke opmerkingen hadden gepast. Maar als je tegenwoordig een situatie verkeerd aanvoelt is dat kennelijk meteen viral-content.
Ik snap je punt tot op zekere hoogte maar in deze day-and-age een kind tot terrorist benoemen is gewoon achterlijk. Niet even een ongepaste opmerking of zo.

Natuurlijk 0 nieuwswaarde verder maar we moeten ergens onze tijd mee verdoen.
pi_171238466
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik snap je punt tot op zekere hoogte maar in deze day-and-age een kind tot terrorist benoemen is gewoon achterlijk. Niet even een ongepaste opmerking of zo.

Natuurlijk 0 nieuwswaarde verder maar we moeten ergens onze tijd mee verdoen.
Heb hier toch wel eens verteld dat ik bij wijze van grap de rector/directeur heb "bedreigd" met een plastic mes? Dat was ook omdat de band dusdanig was dat ik daarmee weg kon komen. Is er een discrepantie tussen hoe die band door beiden wordt ervaren, dan heb je voor je het weet een arrestatieteam om de school en 24 maanden jeugddetentie.

Gewoon een beetje relativeren joh. Docent maakt een grap, die kan slecht vallen. Hopen dat de docent er van leert. Meteen naar de media stappen of die zooi verontwaardigd op social media slingeren is nu ook niet bepaald de-escalerend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2017 01:58:08 ]
pi_171238480
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Heb hier toch wel eens verteld dat ik bij wijze van grap de rector/directeur heb "bedreigd" met een plastic mes? Dat was ook omdat de band dusdanig was dat ik daarmee weg kon komen. Is er een discrepantie tussen hoe die band wordt ervaren, dan heb je voor je het weet een arrestatieteam om de school en 24 maanden jeugddetentie.

Gewoon een beetje relativeren joh. Docent maakt een grap, die kan slecht vallen. Hopen dat de docent er van leert. Meteen naar de media stappen of die zooi verontwaardigd op social media slingeren is nu ook niet bepaald de-escalerend.
Je verwart volgens mijn geamuseerdheid met verontwaardiging of zo. Het is extreem ongepast en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van die band zoals jij zegt. Nee, daar hoeft inderdaad geen nieuwsuitzending aan gewijd te worden maar anders hadden wij er nu niet om kunnen lachen.
pi_171238490
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je verwart volgens mijn geamuseerdheid met verontwaardiging of zo.
Nee, ik bedoel de verontwaardiging van het vermeende slachtoffer in dezen.
pi_171238504
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:59 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel de verontwaardiging van het vermeende slachtoffer in dezen.
Ik snap best dat dat kind gekwetst is hierdoor. Ook als is het grappig bedoeld, er heeft deze week nog een terrorist 22 onschuldige concertbezoekers de dood in gejaagd. Het in de media brengen is haast nooit daadwerkelijk zinvol. Misschien hopen ze dat de school die docent ontslaat onder de publieke druk of zo.
pi_171238523
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik snap best dat dat kind gekwetst is hierdoor. Ook als is het grappig bedoeld, er heeft deze week nog een terrorist 22 onschuldige concertbezoekers de dood in gejaagd. Het in de media brengen is haast nooit daadwerkelijk zinvol. Misschien hopen ze dat de school die docent ontslaat onder de publieke druk of zo.
Ja, maar dat lijkt me ook een beetje een buitenproportionele insteek, vind je niet? Proberen te zorgen dat iemand wordt ontslagen omdat z'n grap verkeerd viel.

Lees nu overigens dat de CL-finale met gesloten dak gespeeld zal worden omdat men drone-aanvallen vreest :')
pi_171238525
http://www.volkskrant.nl/(...)straattaal~a4497074/

Waar ik dan niet zo veel van snap is deze ophef. Ja, het een dramatisch slechte vacature, maar er wordt geroepen dat het racisme is. Volgens mij gebruiken blanke vmbo'ers precies dezelfde straattaal.
pi_171238533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Lees nu overigens dat de CL-finale met gesloten dak gespeeld zal worden omdat men drone-aanvallen vreest :')
Dat vind ik overigens helemaal niet vreemd. IS gebruikt drones en riep eerder al op tot aanslagen met drones, daar was de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding in Nederland ook al bezorgd over. Doe effe het dakje dicht en je hebt een probleem minder om aan te denken.
pi_171238550
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)straattaal~a4497074/

Waar ik dan niet zo veel van snap is deze ophef. Ja, het een dramatisch slechte vacature, maar er wordt geroepen dat het racisme is. Volgens mij gebruiken blanke vmbo'ers precies dezelfde straattaal.
Meh, Gario verdient z'n geld met verontwaardigd zijn hè.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat vind ik overigens helemaal niet vreemd. IS gebruikt drones en riep eerder al op tot aanslagen met drones, daar was de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding in Nederland ook al bezorgd over. Doe effe het dakje dicht en je hebt een probleem minder om aan te denken.
Angstcultuur.
pi_171238553
Hang desnoods wat "counterdrones" in de lucht. Wapenwedloop in de lucht _O_
pi_171238556
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Meh, Gario verdient z'n geld met verontwaardigd zijn hè.
Niet alleen Gario is verontwaardigd.
pi_171238567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Hang desnoods wat "counterdrones" in de lucht. Wapenwedloop in de lucht _O_
Die zijn er nog niet. Wordt wel aan gewerkt natuurlijk. Tot die tijd is het voorkomen van aanslagen geen "angstcultuur", dat er tijdens de halve finale van de EL rond het museumplein grote bloempotten neer worden gezet vind je toch ook niet raar?

Een angstcultuur is als mensen massaal in paniek raken van een knallende uitlaat of niet meer naar steden durven waar eerder dat jaar een aanslag is gepleegd. Die dingen zijn overigens ook wel aan de gang maar de CL-finale beveiligen vind ik daar niet onder vallen :P
pi_171238586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die zijn er nog niet. Wordt wel aan gewerkt natuurlijk.
pi_171238648
quote:
President Duterte van de Filipijnen heeft gezegd dat hij militairen tijdens de regionale staat van beleg volledig zal steunen, al verkrachten ze vrouwen.
Wat een klasbak ook _O_
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:28:01 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_171238653
Zo, Kushner's rol als senior advisor van Trump is nu ook voorbij.
pi_171238870
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)straattaal~a4497074/

Waar ik dan niet zo veel van snap is deze ophef. Ja, het een dramatisch slechte vacature, maar er wordt geroepen dat het racisme is. Volgens mij gebruiken blanke vmbo'ers precies dezelfde straattaal.
Dat snapte ik inderdaad ook al niet. Typisch weer dat een hele horde volk zich gelijk weer aangesproken voelt. :')
pi_171238883
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet alleen Gario is verontwaardigd.
Al die verontwaardigden en gekwetsten de laatste jaren. Had dat liever gewoon in de VS/UK gelaten. Denk ik dan.
pi_171238892
Vanmiddag maar eens kijken of ik Eurosport kan vinden. Ik vond het al zo gek dat zelfs Sporza geen uitzending had van de Giro.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 04:42:38 #46
165633 eriksd
The grand facade...
pi_171238936
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 04:01 schreef Kowloon het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ik Eurosport kan vinden. Ik vond het al zo gek dat zelfs Sporza geen uitzending had van de Giro.
Ga gewoon naar bed, powernerd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_171238975
Eigenlijk alweer wakker :{
  zaterdag 27 mei 2017 @ 06:37:31 #48
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171239042
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 05:10 schreef 99.999 het volgende:
Eigenlijk alweer wakker :{
De zon gaat dan ook tot oktober niet meer onder.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  zaterdag 27 mei 2017 @ 07:11:20 #49
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171239128
"Een lastige beslissing", zegt topman Gerrit Zalm in een bericht op het intranet van de bank. "Want het is bekend dat veel medewerkers enorm hechten aan deze blijk van waardering rondom de feestdagen. Maar besparen gaat nou eenmaal niet pijnloos."

Het is wel ironisch dat dat kerstpakket voor iedereen nauwelijks meer kost dan de jaarlijkse bonus voor Zalm. Dan moet je toch keuzes maken. :) Zalm is toch iets meer gehecht aan die blijk van waardering.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')