Damn.quote:
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sannequote:
Ze heeft grotere tieten Bosquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sanne
Dat is ook weer. Niks mis met Sanne; behalve dan dat ze niet zoveel weetquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sanne
Ik zou een escape inzetten, want die had ik nog allemaal gehad.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit soort vragen zou ik dus hard falen
Die man heeft ook werk nodig.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Dat Gastongeneuzel vind ik altijd een hinderlijke onderbreking van de show
Ja dan ben je te laatquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik zie hier de antwoorden als ik de categorie te zien krijg
Dan hoeven ze niet naast Caroline te gaan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:10 schreef chufi het volgende:
Waarom kijken al die verliezers altijd zo blij?
En tig mensen op de bank die door rouleren indien nodigquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
Ja, 3 honkmannen, drie velders
Pitche, catcher, korte stop.
Da's bij American Footbal nog veel ergerquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En tig mensen op de bank die door rouleren indien nodig
Daarom geeft ie ook les in Helmond.quote:
Ooit een Helmonder ontmoet die hoger heeft dan MAVO??quote:
Nee, ik woon er niet zo ver vandaan, maar ik wil daar dan ook niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit een Helmonder ontmoet die hoger heeft dan MAVO??
Graag gedaanquote:
Nieuwe denk ik, zijn toch nooit herhalingen hiervan? Zou een beetje gek zijn dan weet je alle antwoorden alquote:
Tis midden in de zomer.. Meestal heb je dan juist herhalingen.. voor de thuisblijvers een feelgood gevoel , van He! Die weet ikquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Nieuwe denk ik, zijn toch nooit herhalingen hiervan? Zou een beetje gek zijn dan weet je alle antwoorden al
Het staat er iig niet bij.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis midden in de zomer.. Meestal heb je dan juist herhalingen.. voor de thuisblijvers een feelgood gevoel , van He! Die weet ik
Ik hoor het wel, ben er straks niet bijquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het staat er iig niet bij.
http://www.tvgids.nl/een-tegen-100/programma/26300111/
idemquote:
Gewoon opzeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:56 schreef Nizno het volgende:
Laat ze hier ook maar eens langs komen ipv alleen die rotmailtjes met u heeft een prijs... en dan 8 kaartjes voor een uitje of 4 kaartjes voor de dinnershow
C
De kans dat je echt iets wint is zo klein.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:58 schreef Nizno het volgende:
ja en dan komt hij in de straat langs en slaat hij mijn huisje over.......
ik geef 2 van de 8 kaarten weg en de 4 dinnershowkaarten zoek ik nog een koper voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stuurde die onzin altijd retour afzender. Toen hield het vanzelf op.
true maar ja ik wil niet janken achteraf, dus me dan maar door ze laten chanteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat je echt iets wint is zo klein.
Ik kan er echt niet mee zitten als de buren winnen en ik niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
true maar ja ik wil niet janken achteraf, dus me dan maar door ze laten chanteren.
ik dacht dat ook aan de playboy bunny'squote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pussy Galore klinkt best fout voor Disney.
Dacht ik ook, hoor. Zei het al voordat het er stond!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:08 schreef Nizno het volgende:
hahaha hier op de bank zegt 1 precies hetzelfde als Harry, ik wist zeker dat het goed was.
hier naast mij idemquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dacht ik ook, hoor. Zei het al voordat het er stond!
Mag daar wel blijvenquote:
Nou ja met een escape danquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
piepers die vent weet echt niks
makkelijke serie iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog niet een vraag gezien waar ik 1 seconde over moest nadenken
Deze welquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog niet een vraag gezien waar ik 1 seconde over moest nadenken
Die vraag had ik gemistquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:05 schreef Bos81 het volgende:
26 mensen die niet weten hoe een kubus er uitziet![]()
WIe van de twee??quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:16 schreef chufi het volgende:
Wel een erg eigenwijs irritante dame om eerlijk te zijn
Rianquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ene waar ik de naam niet van weet
Maar maar toen was het SOvjet Unie dus Russischquote:
Wat er boven je staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:47 schreef Szura het volgende:
Waarom zet ie geen escape in als ie twijfelt?
HIj is zelf geen Eindhovenaar, maar zijn UI welquote:
Ja maar ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Arbeidsdeskundige bij het UWV dus waarschijnlijk. Dan ben je eerder een arbeidsondeskundige maar goed
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:51 schreef Szura het volgende:
Tong uit haar gevel, zal dan wel Miley Cyrus zijn toch?
Ik had het bij een open vraag goed gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
Ik ben geen held met gezichten.. en zeker niet bij dat jonge grut... Eerste ingeving
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:00 schreef Zorro het volgende:
VI afgelopen, ik kijk nu ook
Ik zeg vast B
Vandaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:06 schreef Zorro het volgende:
Niks want dat is in Belgie. Niet in "ons land"
Klinkt aannemelijk.quote:
Ik ben wel lid, maar zie nergens die bordjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:10 schreef Zorro het volgende:
Dat je al die apps niet kent ok, maar dit staat overal op die buurtpreventiebordjes
babyboomers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:11 schreef Zorro het volgende:
3 van de 5 die het fout hebben. Je gaat begrijpen waarom die vragen soms zo simpel zijn.
God is de nieuwe kandidaat??quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:12 schreef chufi het volgende:
Of U Volgende week terug wilt komen !!!
Echt hé. Kom je zover, faal je op zo'n eenvoudige vraag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar dat ie dat niet herkende.
Ja doodzonde vind ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:01 schreef Joosie200 het volgende:
Echt hé. Kom je zover, faal je op zo'n eenvoudige vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |