Damn.quote:
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sannequote:
Ze heeft grotere tieten Bosquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sanne
Dat is ook weer. Niks mis met Sanne; behalve dan dat ze niet zoveel weetquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de Caroline ten tijde van Wie ben Ik? en liefde ophet eerste gezicht was minder mooi dan Sanne
Ik zou een escape inzetten, want die had ik nog allemaal gehad.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit soort vragen zou ik dus hard falen
Die man heeft ook werk nodig.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Dat Gastongeneuzel vind ik altijd een hinderlijke onderbreking van de show
Ja dan ben je te laatquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik zie hier de antwoorden als ik de categorie te zien krijg
Dan hoeven ze niet naast Caroline te gaan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:10 schreef chufi het volgende:
Waarom kijken al die verliezers altijd zo blij?
En tig mensen op de bank die door rouleren indien nodigquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
Ja, 3 honkmannen, drie velders
Pitche, catcher, korte stop.
Da's bij American Footbal nog veel ergerquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En tig mensen op de bank die door rouleren indien nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |