SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben Halftime vergeten te draaien tijdens de rust.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben Halftime vergeten te draaien tijdens de rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:59 schreef knokkels het volgende:
Vet goed. Ik denk aan just me, en *poef* daar is ze
Lukt me doorgaans aardigquote:
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.quote:
misbruik maken van het feit dat je knokkels bentquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.
Toen waren de sloten ook wat makkelijker open te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.
Ik kan niet ontkennen dat dat meestal wel meehielpquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
misbruik maken van het feit dat je knokkels bent
* just me drinkt haar biertje op en gaat daarna slapen maar.... je draait wel leker Paroquote:
Als een collectant voor het KWF oid komt en ik heb geld in "de broekzak" geef ik wel wat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dat meestal wel meehielp![]()
Awww wat knap van jou, ventje. Hier *briefgeld geeft*
Pitse Justmequote:Op woensdag 24 mei 2017 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me drinkt haar biertje op en gaat daarna slapen maar.... je draait wel leker Paro
Ik drink niet zo snelquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:25 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, maar het is geen slecht idee.
Nou, je hebt de komende 3 kwartier nog wat te luisteren.quote:
Next.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:43 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nou, je hebt de komende 3 kwartier nog wat te luisteren.
londonquote:Op donderdag 25 mei 2017 05:50 schreef Tuned22 het volgende:
Jadankzij het zoveelste concert van de philharmonische flierefluiters
![]()
Rijden er al zo vroeg bussen..? Waar gaan jullie heen?
Ow dat is irritant.quote:Op donderdag 25 mei 2017 05:50 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal en vooral heel veel plezier gewenst in Londen, Diaan en Peaceman.
Goedemorgen...quote:
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Kater is bijna verdwenen.
Maar geen seconde aanspraak op de overwinning kunnen maken, wat was het slecht...
Ik heb niet op Mourinho gelet, dus geen idee...quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Niet echt het spel dat ik dit seizoen van Ajax heb gezien.
Wel jammer dat Mourino zo respectloos is.
Wat deed hij dan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Niet echt het spel dat ik dit seizoen van Ajax heb gezien.
Wel jammer dat Mourino zo respectloos is.
Niet haten op vogelsquote:Op donderdag 25 mei 2017 05:50 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
Veel plezier in Londonquote:Op donderdag 25 mei 2017 05:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo jij bent ook vroeg....
Wij staan op de bus te wachten...
Ah, met de bus op de boot of in Engeland overstappen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel!
Ja MM we gaan met de bus en boot.
met de bus naar Calais en op de boot. Daarna in Engeland verder met de bus.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, met de bus op de boot of in Engeland overstappen?
Ben wel een keer met de trein/boot haar Londen geweest, was een flinke trip toen...
Met dit weer is het straks natuurlijk super lekker op de boot!quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
met de bus naar Calais en op de boot. Daarna in Engeland verder met de bus.
Het is in tijd wel een flinke trip. Vanmorgen om 6 uur vertrokken en nu bijna in Breda. Onderweg andere mensen ophalen en overstappen van bus.
Voordeel is wel dat we van "deur" tot deur worden gebracht en niet allerlei vervoer nodig hebben om op de bestemming te komen.
dat denk ik ook.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
Met dit weer is het straks natuurlijk super lekker op de boot!
Oei, je bent Nederland nog niet uit.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is in tijd wel een flinke trip. Vanmorgen om 6 uur vertrokken en nu bijna in Breda. Onderweg andere mensen ophalen en overstappen van bus.
Voordeel is wel dat we van "deur" tot deur worden gebracht en niet allerlei vervoer nodig hebben om op de bestemming te komen.
Nee nog niet eens.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, je bent Nederland nog niet uit.
Da's zeker een trip dan.
Succes en veel plezier!
genoeg tijd om je aan de omgeving te storen dus.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hemelvaartwekkend he?quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht trouwens dat bus beetje achterhaald zou zijn, maar alle bussen zaten vol. Met verschillende bestemmingen.
Yeps. Maar dat gaat eigenlijk heel goed.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
genoeg tijd om je aan de omgeving te storen dus.
Het storen aan anderen gaat heel goed?quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar dat gaat eigenlijk heel goed.
Op de valreepquote:
Calais - Dover is leuk met de boot. Zullen de kids ook wel vindenquote:Op donderdag 25 mei 2017 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Scherp...quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het storen aan anderen gaat heel goed?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Calais - Dover is leuk met de boot. Zullen de kids ook wel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |