SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben Halftime vergeten te draaien tijdens de rust.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben Halftime vergeten te draaien tijdens de rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:59 schreef knokkels het volgende:
Vet goed. Ik denk aan just me, en *poef* daar is ze
Lukt me doorgaans aardigquote:
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.quote:
misbruik maken van het feit dat je knokkels bentquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.
Toen waren de sloten ook wat makkelijker open te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar dat was toen ik nog collecteerde voor gehandicaptenzorg.
Ik kan niet ontkennen dat dat meestal wel meehielpquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
misbruik maken van het feit dat je knokkels bent
* just me drinkt haar biertje op en gaat daarna slapen maar.... je draait wel leker Paroquote:
Als een collectant voor het KWF oid komt en ik heb geld in "de broekzak" geef ik wel wat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dat meestal wel meehielp![]()
Awww wat knap van jou, ventje. Hier *briefgeld geeft*
Pitse Justmequote:Op woensdag 24 mei 2017 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me drinkt haar biertje op en gaat daarna slapen maar.... je draait wel leker Paro
Ik drink niet zo snelquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:25 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, maar het is geen slecht idee.
Nou, je hebt de komende 3 kwartier nog wat te luisteren.quote:
Next.quote:Op donderdag 25 mei 2017 00:43 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nou, je hebt de komende 3 kwartier nog wat te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |