Dat is zo'n beetje dé kritiek die CNN krijgt, dat ze zo plichtmatig bezig zijn met het belichten van twee kanten dat het met de realiteit nog maar weinig van doen heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Worden die ook in talkshows en zo tegenover elkaar gezet?
Neem aan dat men in Nederland door de wat vlakkere samenleving minder autoriteit toedicht aan de bevindingen van een PhD'er op zijn/haar specifieke vakgebied.
Jeffrey Lordquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje dé kritiek die CNN krijgt, dat ze zo plichtmatig bezig zijn met het belichten van twee kanten dat het met de realiteit nog maar weinig van doen heeft.
Het belichten van twee kanten hoeft toch niet per se met een deskundige vs. een bakfietsmoeder?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje dé kritiek die CNN krijgt, dat ze zo plichtmatig bezig zijn met het belichten van twee kanten dat het met de realiteit nog maar weinig van doen heeft.
Wel als je een narratief probeert te verkopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het belichten van twee kanten hoeft toch niet per se met een deskundige vs. een bakfietsmoeder?
eensquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Baudet heeft een PhD, dus zijn mening telt zwaarder dan die van de meeste Kamerleden.
Sowieso.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Baudet heeft een PhD, dus zijn mening telt zwaarder dan die van de meeste Kamerleden.
Nee, maar alle deskundigen in conservatief Amerika zijn ook gewoon allemaal incompente wappies.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het belichten van twee kanten hoeft toch niet per se met een deskundige vs. een bakfietsmoeder?
Discutabele stelling, dit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar alle deskundigen in conservatief Amerika zijn ook gewoon allemaal incompente wappies.
Sowieso verdient deze man meer aandacht. Een ego zo groot als dat van hem verdient het om nog verder opgeblazen te worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Toch zou ik de doorsnee bakfietsmoeder niet serieus nemen als ze een mening zou hebben over iets als het ontwerpen van spiegels voor telescopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zijn er genoeg zaken waarin de mening van een bakfietsmoeder veel belangrijker is dan die van zo'n publiek pratend hoofd. Dus zo raar is het niet.
Iets zegt me dat je het over tokkies hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:02 schreef Kaas- het volgende:
Kijk, je moet geen hoogleraar natuurkunde tegenover PT zetten wanneer het over het klimaat oid gaat, maar wat moet je in hemelsnaam met 'experts' in een debat over cultuur, asielzoekers, homo's enz.
Hehe, die Lombroso.quote:
Hij is gewoon intelligenter;quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Nee natuurlijk niet. Maar dat is ook niet onderwerp van politiek debat. Politiek gaat over mensen en in de meeste situaties is het gewoon goed om die aan het woord te laten in plaats van enkel (zelfverklaarde) experts.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zou ik de doorsnee bakfietsmoeder niet serieus nemen als ze een mening zou hebben over iets als het ontwerpen van spiegels voor telescopen.
Volgens mij wil je hem gewoon iets anders geven dan een knuffel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:11 schreef Kaas- het volgende:
Als ik zo'n filmpje van Baudet zie vind ik hem eigenlijk ook wel weer lief, dat hij gewoon geen buitenbeentje wil zijn en op zoek is naar bevestiging. Hij heeft gewoon een knuffel nodig.
Voor een dubbeltje gescoord bij die bosmongool Paul Cliteur.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb opeens door dat hij gewoon een onzekere en onderdanige bottom is, en dat ik helemaal geen strijd met hem te leveren hoef, dus wie weet. Ik herzie m'n eerdere standpunt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij wil je hem gewoon iets anders geven dan een knuffel.
quote:Ik ben geen provocateur, ik heb alleen meer aandacht nodig dan meeste mensen
Inderdaad. Die is het namelijk met PT eens bijvoorbeeld Richard Lindzen van het MIT.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:02 schreef Kaas- het volgende:
Kijk, je moet geen hoogleraar natuurkunde tegenover PT zetten wanneer het over het klimaat oid gaat, maar wat moet je in hemelsnaam met 'experts' in een debat over cultuur, asielzoekers, homo's enz.
Alle grappen ten spijt, ben ik er overigens wel oprecht van overtuigd dat onzekerheid daaraan ten grondslag ligt.quote:
Onzekerheid ligt overal aan ten grondslag, wat menselijk gedrag betreft in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alle grappen ten spijt, ben ik er overigens wel oprecht van overtuigd dat onzekerheid daaraan ten grondslag ligt.
Mattieu wellicht?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Ik stel voor dat we movistar boycotten, wie zit daar>
Toch beschouwt die types als jij als "nutty"...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Inderdaad. Die is het namelijk met PT eens bijvoorbeeld Richard Lindzen van het MIT.
Niet. Vaak enkel lust.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onzekerheid ligt overal aan ten grondslag, wat menselijk gedrag betreft in ieder geval.
Wat een toeval, deze schalde net over de gang op kantoor:quote:
Waarom? Is er iets mis met de Security van Mobistar?quote:
Je zal wel ieders favoriete collega zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een toeval, deze schalde net over de gang op kantoor:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een toeval, deze schalde net over de gang op kantoor:
Mwa, helft van de mensen mag me niet. Andere helft wel. Prima.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zal wel ieders favoriete collega zijn inmiddels.
Ik kan niet met m'n baas overweg.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwa, helft van de mensen mag me niet. Andere helft wel. Prima.
Jep.... maar verliest daarna in zijn eentje gewoon geen tijd op alle favorieten, nu pas op het laatste gedeelte wat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee ben aan het werk. Maar Tom moest poepen?
Tja, Quintana wacht nooit...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep.... maar verliest daarna in zijn eentje gewoon geen tijd op alle favorieten, nu pas op het laatste gedeelte wat.
Wel weer typerend dat hij wacht als quintana valt, maar andersom....
Nou en, gewoon hard lachen om zijn prutsgrapjes en instemmend knikken als hij weer eens onzin debiteert.quote:
Nonsens, ik ben enkel uit op geld.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onzekerheid ligt overal aan ten grondslag, wat menselijk gedrag betreft in ieder geval.
Grootte.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
omdat je onzeker bent over de grote van je piemeltje.
Eigenlijk willen we allemaal gewoon goedgevulde magen, een warm en zacht bed, en veel rondborstige vrouwen om te bevruchten.quote:
Herken me hier niet in.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we allemaal gewoon goedgevulde magen, een warm en zacht bed, en veel rondborstige vrouwen om te bevruchten.
Geld is slechts een route om dat te bereiken.
Geld = statussymbool = alleen maar nodig voor je onzekerheidquote:
Zou je je inderdaad dan nog bezig houden met de zin van het leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we allemaal gewoon goedgevulde magen, een warm en zacht bed, en veel rondborstige vrouwen om te bevruchten.
Maar ook een middel om niet te werken, en niet werken is meer vrije tijd, en meer vrije tijd zou je kunnen zien als meer leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geld = statussymbool = alleen maar nodig voor je onzekerheid
Maag vol, zak leeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met geld gaan werken is nog veel leuker hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ook een middel om niet te werken, en niet werken is meer vrije tijd, en meer vrije tijd zou je kunnen zien als meer leven.
Niet als je de SC 24/7 tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met geld gaan werken is nog veel leuker hoor!
Thuis verblijven gaat ook vervelen.
Nee joh. Dat hele bewustzijn is een naar bij-effect van het te ver doorgeëvolueerd zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je je inderdaad dan nog bezig houden met de zin van het leven.
En werken doe je om te kunnen overleven, de wens om te overleven komt voort uit je onzekerheid/doodsangst. Geld willen om niet meer te hoeven werken is gewoon de wens om de behoefte om aan je onzekere situatie te ontkomen te voldoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ook een middel om niet te werken, en niet werken is meer vrije tijd, en meer vrije tijd zou je kunnen zien als meer leven.
Weet toch wel leukers te verzinnen dan werken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met geld gaan werken is nog veel leuker hoor!
Thuis verblijven gaat ook vervelen.
Tja gelukkig is er Fok, maar ook dat is dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet als je de SC 24/7 tot je beschikking hebt.
Dat hele bewustzijn is wat ons als mens kenmerkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. Dat hele bewustzijn is een naar bij-effect van het te ver doorgeëvolueerd zijn.
Gewoon lekker je biologische doelen vervullen en voor de rest de boel de boel laten. Je eigen voortbestaan verzekeren, en paren met prachtexemplaren van het andere geslacht.
Nouwja, niet willen doodgaan bestaat uit meer dan angst voor de dood heb ik het idee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
En werken doe je om te kunnen overleven, de wens om te overleven komt voort uit je onzekerheid/doodsangst. Geld willen om niet meer te hoeven werken is gewoon de wens om de behoefte om aan je onzekere situatie te ontkomen te voldoen.
Dat jeukt toch niet als men de zaak kan kopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet toch wel leukers te verzinnen dan werken.Maar in ieder geval zou ik het geen veertig uur per week doen.
Overbodig.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat hele bewustzijn is wat ons als mens kenmerkt.
Niet willen doodgaan is geworteld in de gedachte dat de dood erger is dan het leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, niet willen doodgaan bestaat uit meer dan angst voor de dood heb ik het idee.
rawrquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Vandaag heerlijk wezen knallen met de motor.
Als men dood is hoeft men niet meer dood te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, niet willen doodgaan bestaat uit meer dan angst voor de dood heb ik het idee.
Ja op die manier heb je wel gelijk, als in niet zo zeer bang voor het doodgaan maar bang om niet meer te leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet willen doodgaan is geworteld in de gedachte dat de dood erger is dan het leven.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. Dat hele bewustzijn is een naar bij-effect van het te ver doorgeëvolueerd zijn.
Gewoon lekker je biologische doelen vervullen en voor de rest de boel de boel laten. Je eigen voortbestaan verzekeren, en paren met prachtexemplaren van het andere geslacht.
Daarom zijn er partijen als de PvdA met beleid om mensen verlangend uit te laten zien naar het einde.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet willen doodgaan is geworteld in de gedachte dat de dood erger is dan het leven.
????quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom zijn er partijen als de PvdA met beleid om mensen verlangend uit te laten zien naar het einde.
Terreur is in rap tempo populairder geworden bij die lui.quote:
En heb ik weer de hele avond Lacrimosa in m'n kop.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terreur is in rap tempo populairder geworden bij die lui.
Ja, vreselijk hè. Elke keer maar weer die jongemannen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terreur is in rap tempo populairder geworden bij die lui.
Opgezweept door kwaadwillenden en/of religieuze zelotenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, vreselijk hè. Elke keer maar weer die jongemannen.
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar moet morgen werken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga niks meer doen vandaag behalve beetje muziek luisteren en bier drinken in het park.
Gelukkig is het daarna weekend. Weet je al meer over volgend jaar?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar moet morgen werken.
Ze gaan weer lekker vandaag.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:14 schreef 99.999 het volgende:
De speld is wel op dreef
https://speld.nl/2017/05/(...)stenunie-te-spreken/
https://speld.nl/2017/05/(...)man-team-taco-mundo/
Nog helemaal niks, noppes, nada, niente.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gelukkig is het daarna weekend. Weet je al meer over volgend jaar?
Dat zal dan wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, noppes, nada, niente.
Mooie branche werken we toch.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rien ne va plusquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was geen penalty.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En bij voetbal zijn er 22 spelers.
Bestaat een kans dat ik enkele dagen na de POLmeet werkloos ben. Kan men me daar even uitlachen.quote:
Per 1 augustus?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bestaat een kans dat ik enkele dagen na de POLmeet werkloos ben. Kan men me daar even uitlachen.
Vanaf die datum heb ik formeel bezien geen werk meer, inderdaad. Mocht ik elders werk vinden of werkloos raken, dan is het een kwestie van de vervroegde eindejaarsuitkering opzuipen in Utrecht.quote:
Maar ze moeten toch inmiddels een heel eind zijn met de klassentoewijzing en het voorlopige rooster?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanaf die datum heb ik formeel bezien geen werk meer, inderdaad. Mocht ik elders werk vinden of werkloos raken, dan is het een kwestie van de vervroegde eindejaarsuitkering opzuipen in Utrecht.
Ja, ik ben benieuwd of ik morgen iets meer hoor daarover.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch inmiddels een heel eind zijn met de klassentoewijzing en het voorlopige rooster?
Daar zou ik geen geld op inzeten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En het levensjaar waarin jij voor het laatst normaal functioneerde.
Die mensen zou ik direct bulldozeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bestaat een kans dat ik enkele dagen na de POLmeet werkloos ben. Kan men me daar even uitlachen.
http://nos.nl/artikel/217(...)t-onderhandelen.htmlquote:D66-leider Pechtold en ChristenUnie-leider Segers hebben besloten niet verder te onderhandelen over een kabinet. Ze maakten dat bekend nadat ze urenlang met informateur Schippers hadden gesproken.
Segers: "Het gaat niet over persoonlijke verhoudingen. Maar we hebben gekeken wat er onder de streep overbleef. Toen hebben we elkaar diep in de ogen gekeken en gezegd nee, dit heeft geen zin."
"We hebben de tijd genomen maar we zijn er niet uitgekomen", zegt Pechtold.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Lafaards. Hopelijk gaat iemand dit Partijkartel doorbreken.
Geleerd tijdens het FvD zomerkamp.in Kasteel Vaeshartelt.quote:
Heel verstandig van D66 inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)t-onderhandelen.html
De vlag kan uit!
Dat hangt een klein beetje van het alternatief af, denk je niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)t-onderhandelen.html
De vlag kan uit!
Fijn dat je bloed en longen in orde zijn. Succes alvast met de idioot dure prik. Er moet toch iets te vinden zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:04 schreef Drugshond het volgende:
Resultaat ziekenhuis terug : Bloed owke, en Rontgen na 33 jr roken met van alles ook nog steeds oke. Er was gewoon niks te zien.
Stiekem moest ik wel bulderen van het lachen (over de telefoon). Hoe is dit in godsnaam mogelijk?!
----------------------------------------------
6-Juni de idioot dure prik zetten : Alle seinen staan op groen.
Wel ja joh, nog meer rommel boven op mijn medische dossier.
Blijf het bijzonder raar vinden omdat ik nog steeds last heb van ontstekingen en jeukaanvallen (al bijna 2 jr). En dat zien ze niet terug in mijn bloed ?! Knap. Ik ben toch geen Cyborg ?
Ik hoop dat die zich uiteindelijk aansluit bij het motorblok.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De PvdA, dat is pas een degelijke partij.
Had ik niet verwacht. Hup Pechtold!quote:
Ze moeten even over de schrik heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zich uiteindelijk aansluit bij het motorblok.
Nou ja, als er dan toch een ultraconservatief kabinet komt, dan liever zonder D66. Wil graag dat die partij groeit en niet in elkaar valt van ellende.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hangt een klein beetje van het alternatief af, denk je niet?
Alhoewel ik hier op zich niet rouwig om ben.
Of Henk Krol en Baudet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef remlof het volgende:
Maar dan zit je weer op 76 zetels. Liever GL of PvdA.
En door z'n gekozen levensstijl.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Ryon het volgende:
Oh nee. Henk Krol had zichzelf onmogelijk gemaakt met die AOW naar 65 eis.
Voel me echt Jantje Beton. Wel een idiote geruststelling voor tripje Duitsland. Als nep katholiek ga ik alsnog de Dom bezoeken (en even zitten nadenken).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat je bloed en longen in orde zijn. Succes alvast met de idioot dure prik. Er moet toch iets te vinden zijn.
Ja, overpeins je daden maar eens goedquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voel me echt Jantje Beton. Wel een idiote geruststelling voor tripje Duitsland. Als nep katholiek ga ik alsnog de Dom bezoeken (en even zitten nadenken).
3 dermatologen hebben het technisch opgegeven, zelf incluis. Ramp er die prik maar in. Ja maar dan moeten we eerst testen en zo. (Jolly - maar dat is nu Voltooid verleden tijd).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat je bloed en longen in orde zijn. Succes alvast met de idioot dure prik. Er moet toch iets te vinden zijn.
Wat doet de prik?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
3 dermatologen hebben het technisch opgegeven, zelf incluis. Ramp er die prik maar in. Ja maar dan moeten we eerst testen en zo. (Jolly - maar dat is nu Voltooid verleden tijd).
3 minuten lijkt me lang zat in dit universum.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, overpeins je daden maar eens goedWie weet zit er iets tussen dat de uitslag veroorzaakt.
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:Leraar kampt met imagoprobleem: aanzien in tien jaar fors gedaald
Dat breekpunt heeft hij al opgegeven in de formatieblog van de NOS.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Ryon het volgende:
Oh nee. Henk Krol had zichzelf onmogelijk gemaakt met die AOW naar 65 eis.
Mijn immuunsysteem onderdrukken. Soort van Prednison maar dan op langere schaal en dosering.quote:
Moet je dan ook binnen blijven zodat je geen infecties oploopt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem onderdrukken. Soort van Prednison maar dan op langere schaal en dosering.
An sich niet tof, maar doorgaan op dezelfde weg was ook niet tof.
Het is ook weer een nieuw recept en vragen om ellende.
Tijdens het gebruik mag ik geen kinderen meer verwekken.![]()
PvdA of GL.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Benieuwd wie nu de 4e partij gaat worden.
Dat niet, maar ik ben er wel vatbaarder voor. Maar die infecties heb ik nu toch al. Dus zoveel maakt het voor mij niet uit. Maar omdat ik niet of nauwelijks therapeutisch meer ben durven de artsen de gok wel aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je dan ook binnen blijven zodat je geen infecties oploopt?
We hadden de LPF al.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:57 schreef Monolith het volgende:
Gewoon lekker de PVV laten meeregeren. De VS laat zien wat voor kostelijke situaties dat oplevert.
Het is dus een soort noodgreep. Ik hoop dat het helpt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ben er wel vatbaarder voor. Maar die infecties heb ik nu toch al. Dus zoveel maakt het voor mij niet uit. Maar omdat ik niet of nauwelijks therapeutisch meer ben durven de artsen de gok wel aan.
- Je bent gewoon een idioot taaie rakker. Maakt niet uit wat we je voorschrijven je lichaam zoekt weer de 0-lijn op.
Mja, ik ben een bijzondere test patient. Mijn huisarts wil mij niks meer voor voorschrijven (regel jij het maar op het ziekenhuis). Jij weet waarschijnlijk meer dan ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus een soort noodgreep. Ik hoop dat het helpt.
Ja? Is dit het einde van de geschiedenis waarop we de uitslag bekend mogen maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:11 schreef Perrin het volgende:
Alexander de Grote verslaat eerst de nationaalpopulisten, vervolgens de christenconservatieven. Wat een held.
D66 heeft gewonnen, we worden allemaal seculiere liberale hommels.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja? Is dit het einde van de geschiedenis waarop we de uitslag bekend mogen maken?
Tja, behandelingen zijn duur. Ik zou er maar blij mee zijn als ik jou was. Ze doen echt hun best voor je.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mja, ik ben een bijzondere test patient. Mijn huisarts wil mij niks meer voor voorschrijven (regel jij het maar op het ziekenhuis). Jij weet waarschijnlijk meer dan ik.
Ik spiegelde het ook bijzonder hard terug (op het ziekenhuis), dus ik ga van een slagingspercentage van 60 naar 75 %, Terwijl de medicijnen van 60 % geen drol uitmaakte. En deze zijn pak en beet 50x zo duur.
Economisch klopt er nu al geen hout van.
Macron heeft nog niets te vertellen in Fr, Die moet alles nog inrichten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, we gaan gewoon de lijn Merkel-Macron volgen.
We krijgen dat voor elkaar.
Nou ja, het kon erger.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 heeft gewonnen, we worden allemaal seculiere liberale hommels.
Vooral dat 'seculier' spreekt me wel aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 heeft gewonnen, we worden allemaal seculiere liberale hommels.
Seculier volk is toch wat minder geneigd kindertjes op te blazen voor het groter doel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral dat 'seculier' spreekt me wel aan.
Die doen weer andere nare dingen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Seculier volk is toch wat minder geneigd kindertjes op te blazen voor het groter doel.
Seculieren hebben minder waandenkbeelden om voor te vechten, lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Seculier volk is toch wat minder geneigd kindertjes op te blazen voor het groter doel.
Kinderen uit baarmoeders roeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die doen weer andere nare dingen.
Dat zeker, alhoewel ik me soms afvraag wie nu de dokter is.Ik heb er al veel versleten. In dit laatste traject en niet door mijn toedoen. Lijkt wel of ik een hete aardappel ben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, behandelingen zijn duur. Ik zou er maar blij mee zijn als ik jou was. Ze doen echt hun best voor je.
Verzorgingstehuizen zuiveren, dat soort dingen.quote:
Vanuit dat opzicht bekeken is er weinig verschil tussen het prenataal uit de baarmoeder roeren en het na een jaar of 15 alsnog kapotschieten met een drone.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis mee. Er worden er al veel teveel geboren.
Tegen het leven. Linus heeft een collectieve euthanasieaanvraag voor de vaste posters in deze reeks gedaan.quote:
Nou, ze niet geboren laten worden heeft toch wel de voorkeur.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vanuit dat opzicht bekeken is er weinig verschil tussen het prenataal uit de baarmoeder roeren en het na een jaar of 15 alsnog kapotschieten met een drone.
Maar beide zijn, althans vanuit dat opzicht bekeken, in ieder geval beter dan af te wachten tot iemand op natuurlijke wijze het leven laat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ze niet geboren laten worden heeft toch wel de voorkeur.
Postnatale abortus krijgt over het algemeen weinig steun.
Maar kinderen van 8 of 15 doden op een huwelijk met een drone of bij een concert met bom is gewoon minder netjes dan abortus.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar beide zijn, althans vanuit dat opzicht bekeken, in ieder geval beter dan af te wachten tot iemand op natuurlijke wijze het leven laat.
Houdt wel hun carbon-footprint beperkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar kinderen van 8 of 15 doden op een huwelijk met een drone of bij een concert met bom is gewoon minder netjes dan abortus.
Maar Japie heeft al via de DM laten weten dat hij niet meedoet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tegen het leven. Linus heeft een collectieve euthanasieaanvraag voor de vaste posters in deze reeks gedaan.
Dan hebben ze de vervuilende luierfase al gehad, die had dan ook beter voorkomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Houdt wel hun carbon-footprint beperkt.
Oké, laten we een compromis sluiten: met drones enkel nog zwangere vrouwen kapotschieten, zodat ook de abortus overbodig blijft?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hebben ze de vervuilende luierfase al gehad, die had dan ook beter voorkomen kunnen worden.
Zeker bang dat euthanasie autisme veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar Japie heeft al via de DM laten weten dat hij niet meedoet.
Ja, je zult er onderhand best veel vanaf weten. Behalve dat ene: waar komen die ontstekingen vandaan. Als iemand dat eens wist.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zeker, alhoewel ik me soms afvraag wie nu de dokter is.Ik heb er al veel versleten. In dit laatste traject en niet door mijn toedoen. Lijkt wel of ik een hete aardappel ben.
Ik werk overal aan mee.(bloed/biopsie/Rontgen you name it). Ken het Ziekenhuis inmiddels wel aardig.
Verrot zijn. Je kan natuurlijk niet 40 jaar zo leven als Drugshond zonder consequenties.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je zult er onderhand best veel vanaf weten. Behalve dat ene: waar komen die ontstekingen vandaan. Als iemand dat eens wist.
Maar dat moeten al die artsen dan toch ook weten. Ze gaan maar door met behandelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verrot zijn. Je kan natuurlijk niet 40 jaar zo leven als Drugshond zonder consequenties.
En IS plaatst dan alleen nog bommen op zwangerschapsbeurzen in het westen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oké, laten we een compromis sluiten: met drones enkel nog zwangere vrouwen kapotschieten, zodat ook de abortus overbodig blijft?
Ik ben op papier en getest kerngezond. Wat is jouw verhaal ?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verrot zijn. Je kan natuurlijk niet 40 jaar zo leven als Drugshond zonder consequenties.
Kwartje?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:51 schreef Drugshond het volgende:
I heb gewoon extended play. Wie heeft er nog een kwartje.
Het is in het algemeen zo dat je tot je 50e alles mag doen wat God verboden heeft. Tot dan richt het weinig schade aan. Uitzonderingen daargelaten. Na die leeftijd moet je met al die zaken stoppen of zwaar matigen. De meeste ernstige kwalen zijn random, en afhankelijk van de genen. Daar kun je zelf helemaal niets aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kwartje?
Waar verblijf jij op het moment, back to the future?
Bron?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in het algemeen zo dat je tot je 50e alles mag doen wat God verboden heeft. Tot dan richt het weinig schade aan. Uitzonderingen daargelaten. Na die leeftijd moet je met al die zaken stoppen of zwaar matigen. De meeste ernstige kwalen zijn random, en afhankelijk van de genen. Daar kun je zelf helemaal niets aan doen.
Artsen verkiezen wel vaker de behandeling boven het niets doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat moeten al die artsen dan toch ook weten. Ze gaan maar door met behandelen.
Leuk voor je gemoedsrust maar complete onzin.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in het algemeen zo dat je tot je 50e alles mag doen wat God verboden heeft. Tot dan richt het weinig schade aan. Uitzonderingen daargelaten. Na die leeftijd moet je met al die zaken stoppen of zwaar matigen. De meeste ernstige kwalen zijn random, en afhankelijk van de genen. Daar kun je zelf helemaal niets aan doen.
Het is weer Groundhog Day!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:10 schreef Tem het volgende:
Oh, is het onderwerp wel/niet inenten ook weer voor de 100 miljoenste keer besproken.
Het is gewoon logisch. Na je 50e komt er langzamerhand een einde aan het immuunsysteem en andere afweermechanismen. Voor die tijd werkt alles als een speer en wordt schade perfect hersteld. De magische grens ligt natuurlijk niet op 50. Het gaat geleidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Leuk voor je gemoedsrust maar complete onzin.
Schade wordt misschien minder hersteld na je 50e, maar dat wil natuurlijk niet zeggen datquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is gewoon logisch. Na je 50e komt er langzamerhand een einde aan het immuunsysteem en andere afweermechanismen. Voor die tijd werkt alles als een speer en wordt schade perfect hersteld. De magische grens ligt natuurlijk niet op 50. Het gaat geleidelijk.
Longkanker, hartfalen, diabetes, levercirrose en ga zo maar door kun je prima voor je 50e oplopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in het algemeen zo dat je tot je 50e alles mag doen wat God verboden heeft.
Het is geen magische grens. Maar zie boven. Het immuunsysteem loopt dan op de achterste benen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schade wordt misschien minder hersteld na je 50e, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat
[..]
Longkanker, hartfalen, diabetes, levercirrose en ga zo maar door kun je prima voor je 50e oplopen.
Boven je 50e breek je sneller je been. Maar zoals jij het zegt lijkt het alsof je voor je 50e je been niet kunt breken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is geen magische grens. Maar zie boven. Het immuunsysteem loopt dan op de achterste benen.
Ik snap niet hoe het een en het ander met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar moet morgen werken.
En nog twee ballen als dessert zeker.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het een en het ander met elkaar te maken hebben.
Had trouwens een gehaktbal als voorgerecht en een gehaktbal met friet als hoofdgerecht.
In het park rondhangen met bier loopt bij mij steevast uit de hand, vandaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had trouwens een gehaktbal als voorgerecht en een gehaktbal met friet als hoofdgerecht.
Speciaal menu bij Cafetaria Boy Bensdorp?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keurig.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
Heb lang getwijfeld maar deze grap is het geworden.
De Ballentent.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal menu bij Cafetaria Boy Bensdorp?
Als je voor twaalven in je nest ligt en je hoeft niet te kotsen is er eigenlijk niks aan de hand.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het park rondhangen met bier loopt bij mij steevast uit de hand, vandaar.
Die is wel ooit uitgevonden, maar die zou je iedere dag opnieuw moeten toedienen.quote:
Dat dacht ik ooit inderdaad ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je voor twaalven in je nest ligt en je hoeft niet te kotsen is er eigenlijk niks aan de hand.
Hmm, ik zie het probleem.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die is wel ooit uitgevonden, maar die zou je iedere dag opnieuw moeten toedienen.
Maakt ook geen drol uit als je knetterzat bent. Die lift doet z'n werk wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja met een handicap is het nuchter natuurlijk al lastig genoeg om je in/uit bed te hijsen.
Je kan zomaar gewurgd worden door je bedlift bij onjuist gebruik.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maakt ook geen drol uit als je knetterzat bent. Die lift doet z'n werk wel.
Nou, bij mij toch niet. Ik slaap dan gewoon slecht en functioneer de dag erop gewoon stukken minder. Merk ook dat ik me dan wat cynischer gedraag richting leerlingen, wat niet altijd even pedagogisch correct is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je voor twaalven in je nest ligt en je hoeft niet te kotsen is er eigenlijk niks aan de hand.
Scheelt ook carbon-footprint. Vreet ook maar stroom, elke dag zo'n stuk gebochelte uit bed takelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan zomaar gewurgd worden door je bedlift bij onjuist gebruik.
Jij hebt blijkbaar overal verstand van en kent geen twijfels. Je lijkt althans alles en iedereen te kunnen beoordelen. Dat is knap.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:32 schreef Ryon het volgende:
Oh God. Onze technische natuurkundige Bart etaleert weer eens zijn kennis. Wederom weet hij zich voor lul te zetten.
Komt Kaas- nog wel achter.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, bij mij toch niet. Ik slaap dan gewoon slecht en functioneer de dag erop gewoon stukken minder. Merk ook dat ik me dan wat cynischer gedraag richting leerlingen, wat niet altijd even pedagogisch correct is.
Sigmund, ben jij het?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar overal verstand van en kent geen twijfels. Je lijkt althans alles en iedereen te kunnen beoordelen. Dat is knap.
Het ging over dit:quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boven je 50e breek je sneller je been. Maar zoals jij het zegt lijkt het alsof je voor je 50e je been niet kunt breken.
Ik weet dat het immuunsysteem en weerbaarheid voor ziektes slechter wordt met leeftijd. Maar dat is helemaal niet wat jij zei natuurlijk. Met het risico dat ik nu verstand van alles lijk te hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het ging over dit:
http://www.canongerontologie.nl/lichaam/immuunveroudering
Ballentent?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:00 schreef Ryon het volgende:
Ik heb vernomen dat kaas de groeten krijgt van Japie.
Laatste keer dat ik met wat gasten zeezuipers ben gaan tanken waren het juist de jonkies die nogal ziek ervan waren, terwijl opa gewoon weer om 08:00 de volgende dag op de fiets zat richting de crèche.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik merk ook al wel een flink verschil met de 19-jarige huisgenootjes van mij. Die gaan dan een nachtje zuipen tot 4u/half 5, en staan de volgende ochtend om 10u 's ochtends weer vrolijk naast hun bed.
De zeldzame nachten dat ik eens een keer flink doorzak moet ik eerst flink slapen en ben ik de dag erna geen knip voor de neus waard.
Maar goed, de échte senioren in mijn vriendenkring zijn echt ziek de dag erna. Zo oud ben ik dan gelukkig ook weer niet.
Ja, hij dm't me de hele dag maar ik klik het direct ongelezen weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:00 schreef Ryon het volgende:
Ik heb vernomen dat kaas de groeten krijgt van Japie.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, hij dm't me de hele dag maar ik klik het direct ongelezen weg.
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas, die Groningse D66-homo uit Rotterdam.
Hij mist je.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, hij dm't me de hele dag maar ik klik het direct ongelezen weg.
Ik heb vernomen dat jij 4m25 bent. Dan heb je natuurlijk ook een lever als een skippybal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met wat gasten zeezuipers ben gaan tanken waren het juist de jonkies die nogal ziek ervan waren, terwijl opa gewoon weer om 08:00 de volgende dag op de fiets zat richting de crèche.
Die van mij is met een tweede jeugd bezig. Achterste benen mijn hoela. Dat is ook de reden dat ik nergens uitleesbaar voor ben. Ze hebben geen enkele fatsoenlijke referentie (over een periode van 2 jr).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:30 schreef Bart2002 het volgende:
Het is geen magische grens. Maar zie boven. Het immuunsysteem loopt dan op de achterste benen.
Valt het willekeurig wat huishoudelijke voorwerpen over een toetsenbord smeren en vervolgens op "invoeren" klikken onder posten? Want dan weet ik of we het wel over Sjon mogen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:08 schreef Tem het volgende:
Niet gaan mekkeren over iemand die hier niet kan posten, aub.
Die heeft gewoon dikke lagen zware shag onder z'n toetsen zitten. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Valt het willekeurig wat huishoudelijke voorwerpen over een toetsenbord smeren en vervolgens op "invoeren" klikken onder posten? Want dan weet ik of we het wel over Sjon mogen hebben.
Waarom mogen we niet over Drugshond mekkeren?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:08 schreef Tem het volgende:
Niet gaan mekkeren over iemand die hier niet kan posten, aub.
Pokkel heeft dezelfde humor als ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Valt het willekeurig wat huishoudelijke voorwerpen over een toetsenbord smeren en vervolgens op "invoeren" klikken onder posten? Want dan weet ik of we het wel over Sjon mogen hebben.
Dit kan ook meespelen:quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die van mij is met een tweede jeugd bezig. Achterste benen mijn hoela. Dat is ook de reden dat ik nergens uitleesbaar voor ben. Ze hebben geen enkele fatsoenlijke referentie (over een periode van 2 jr).
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mogen we niet over Drugshond mekkeren?
Mocht je willen.quote:
Zo 100 man die op basis van deze post al precies zouden kunnen weten wie ik ben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas, die Groningse D66-homo uit Rotterdam.
Op basis van je voedingspatroon ook wellicht.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo 100 man die op basis van deze post al precies zouden kunnen weten wie ik ben.
Toch Wouter van Erkelquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo 100 man die op basis van deze post al precies zouden kunnen weten wie ik ben.
Maar goed dat deze slowchat niet door Google gezien kan worden dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel belangrijk onderdeel van m'n reputatie ja. Kenmerkend zelfs.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op basis van je voedingspatroon ook wellicht.
Is dat weer geregeld ja?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dt deze slowchat niet door Google gezien kan worden dan.
----------------------------------------------------quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit kan ook meespelen:
Tevens gaan delen van het aangeboren systeem juist harder werken, waardoor een laaggradige ontsteking (‘inflamm-ageing’) op gang komt. Deze vorm van ontsteking onttrekt zich aan de controlemechanismen van het immuunsysteem.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google heeft moeite met mijn woonplaats. Schijn nu in Duitsland te wonen. 4 weken geleden in Spanje.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat deze slowchat niet door Google gezien kan worden dan.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]Wehehe, je hebt 'm binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En al een mening over deze verzameling?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi boekje, aantal keer hard gelachen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehehe, je hebt 'm binnen. En al een mening over deze verzameling?
Volgende meet POL-karaoke!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die voetballers die ineens gingen zingen.
Moet je je GPS even aan zetten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Google heeft moeite met mijn woonplaats. Schijn nu in Duitsland te wonen. 4 weken geleden in Spanje.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)n-problematisch-veelquote:Vooral Nederlandse mannen drinken veel. Ruim 40 procent van de mannen drinkt problematisch veel, tegenover 25 procent wereldwijd. Bij vrouwen is dat ruim 27 procent tegenover 20 procent wereldwijd.
Het is inderdaad best problematisch om m'n gekoelde voorraad bier op peil te houden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)n-problematisch-veel
Die 2 ex-alcoholverslaafden nu bij Nieuwsuur scheppen wel een ander beeld van de gemiddelde verslaafde.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Die hebben vast niet te weinig geneukt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die 2 ex-alcoholverslaafden nu bij Nieuwsuur scheppen wel een ander beeld van de gemiddelde verslaafde.
Onzin. Fake news.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
breaking genottwitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:43:34BREAKING: British PM May: UK Threat Level being raised to CRITICAL - means an attack is imminent, armed forces will be deployed! reageer retweet
"en last hebben van schuldgevoelens en spijt achteraf."quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Vier flessen Malibu en nog een fles wodka er achteraan - dat haal ik zelfs niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die 2 ex-alcoholverslaafden nu bij Nieuwsuur scheppen wel een ander beeld van de gemiddelde verslaafde.
Wegwezen met dat "genot" gelul.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
breaking genottwitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:43:34BREAKING: British PM May: UK Threat Level being raised to CRITICAL - means an attack is imminent, armed forces will be deployed! reageer retweet
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet eens gedronken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vier flessen Malibu en nog een fles wodka er achteraan - dat haal ik zelfs niet.
Dan heb je natuurlijk overduidelijk iets gemist. Tijd om dat in één dag er doorheen te jagen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet eens gedronken.
Bangenotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan die mislukte sherrif Japie niet achterna? Hij voegt hier ook totaal niets toe.
Als het maar niet met Malibu moetquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk overduidelijk iets gemist. Tijd om dat in één dag er doorheen te jagen.
40%, Jezus. Ik hou me maar aan die 21 glazen per week. Maar hier hebben ze het over black-outs, dat is wel een stap verder.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Voor het middaguur zit deze jongen gewoon weer in een delirium, heerlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
40%, Jezus. Ik hou me maar aan die 21 glazen per week. Maar hier hebben ze het over black-outs, dat is wel een stap verder.
Ga maar snel flink aan je lavendelzakje ruiken dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar volgens mij zijn de britten net een heel grote politie operatie begonnen, waar leger aan mee werkt.
ben je weer ongesteldquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar snel flink aan je lavendelzakje ruiken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |