In Rotterdam ging het ook gewoon door toen Pim Fortuyn vermoord was.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik, maar stel dat manchester wint....
Beetje raar om dan "feest" te gaan vieren.
Er is de laatste twaalf maanden niets voorgevallen nee.quote:
Waarom zouden ze morgen geen potje voetbal kunnen spelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens eens, maar stel dat manchester er zelf om vraagt. Dan snap ik het ergens wel hoor
Ja, ook nog eens ín Rotterdam. Nu is het in Stockholm.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam ging het ook gewoon door toen Pim Fortuyn vermoord was.
Omdat we naar de terroristen moeten luisteren en moeten stoppen met wereldlijk vertier.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom zouden ze morgen geen potje voetbal kunnen spelen?
Mjah, dat was wel een Rotterdammer, maar denk dat dat niet echt voelt als een aanslag op de mensen van Rotterdam. Het was ook niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam ging het ook gewoon door toen Pim Fortuyn vermoord was.
Net of al die buitenlandse spelers ene fuck geven om die stad.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, dat was wel een Rotterdammer, maar denk dat dat niet echt voelt als een aanslag op de mensen van Rotterdam. Het was ook niet in Rotterdam.
Ik snap best dat Manchester even niet zo veel zin heeft in een finale van dat spelletje, maarja wat mij betreft kan het best doorgaan hoor
Ik denk wel dat je kunt stellen dat de impact van de moord op Fortuyn op Rotterdam groter is dan de impact van deze aanslag op Manchester. Het stond echt rijen dik bij de uitvaart.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, dat was wel een Rotterdammer, maar denk dat dat niet echt voelt als een aanslag op de mensen van Rotterdam. Het was ook niet in Rotterdam.
Ik snap best dat Manchester even niet zo veel zin heeft in een finale van dat spelletje, maarja wat mij betreft kan het best doorgaan hoor
Gaat me niet zo om de spelersquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of al die buitenlandse spelers ene fuck geven om die stad.
Het wordt bovendien elk jaar nog herdacht. Toch wel door een man of tien.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je kunt stellen dat de impact van de moord op Fortuyn op Rotterdam groter is dan de impact van deze aanslag op Manchester. Het stond echt rijen dik bij de uitvaart.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:38 schreef YazooW het volgende:
Ondertussen heeft ISIS een stadje ingenomen in de Philippijnen.twitter:attysamina twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 11:54:36ISIS members on the streets of Marawi City. They have blocked some entry/exit points. Photos not mine but from frie… https://t.co/SkmytFpqA3 reageer retweet
twitter:attysamina twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 13:22:12My cousin saw this from their home; allegedly the Marawi City jail. All detainees were freed by ISIS. https://t.co/2rtmBq67qj reageer retweet
Wat een uitspraak. Er zijn amper 12 uur geleden 22 mensen opgeblazen maar Fortuyn had een drukke uitvaart.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je kunt stellen dat de impact van de moord op Fortuyn op Rotterdam groter is dan de impact van deze aanslag op Manchester. Het stond echt rijen dik bij de uitvaart.
Nu is het animo wat gedaald ja. Maar ik vond de beelden uit 2002 indrukwekkend, maar die heb jij nooit gezien natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het wordt bovendien elk jaar nog herdacht. Toch wel door een man of tien.
Ik heb m'n moeder destijds nog geadviseerd om LPF te stemmen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het animo wat gedaald ja. Maar ik vond de beelden uit 2002 indrukwekkend, maar die heb jij nooit gezien natuurlijk.
Zout op naar BNW met je onzin.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:46 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom zou Trump in Israël van leer trekken tegen een Israëlische organisatie?
Ach net zoals Trump ook helemaal niemand persoonlijk durft te ontslaan heeft hij nergens anders het lef om z'n stoere woorden op Twitter en omringd door z'n fans te herhalen als hij tussen de mensen zit waar hij kritiek op heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
Wel navrant dat Trump gisteren van leer trekt tegen Iran als supporters van terrorisme terwijl Iran juist een van de grootste tegenstanders van IS is, waarschijnlijk echter is dat soort hogere hersenfunctie te veel gevraagd van Trump.
Hoe kijk je daar nu op terug?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder destijds nog geadviseerd om LPF te stemmen.
Vraag je op z'n minst af waarom Trump het in Israël over Iraans terrorisme heeft.quote:
Terechte vraag. Zou ook wel eens bewijs willen zien dat Iran toch echt een grote sponsor van terrorisme zou zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
Wel navrant dat Trump gisteren van leer trekt tegen Iran als supporters van terrorisme terwijl Iran juist een van de grootste tegenstanders van IS is, waarschijnlijk echter is dat soort hogere hersenfunctie te veel gevraagd van Trump.
Hoe bracht jij het dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil het woord niet gebruiken maar het lijkt erop alsof Trump ook wordt ingepalmd door het "militair-industriele complex" met bijbehorende klassieke bondgenoten en vijanden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
Toen was ik nog een onwetend kind. Maar sinds het bewuste kabinet met de LPF ben ik wijzer geworden.quote:
toen was je 6 toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Je moet op Pim Fortuyn stemmen mammie, Pim Fortuyn is de beste!"quote:
Tja de animo was er immers uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toen was ik nog een onwetend kind. Maar sinds het bewuste kabinet met de LPF ben ik wijzer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |