Vertel!quote:Op zondag 21 mei 2017 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hotel en volgende ochtend is je beurs weg
Dat is best treurig.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja daar komt ook nog bij dat ik niemand wil die de grootste slet heeft gedaan die ik ken. En ja dan blijft er weinig over van de mannen die ik ken.
hmzzzzquote:Op zondag 21 mei 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja daar komt ook nog bij dat ik niemand wil die de grootste slet heeft gedaan die ik ken. En ja dan blijft er weinig over van de mannen die ik ken.
London Grammarquote:
Je kent mijquote:Op zondag 21 mei 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
ah wij zitten aardig op 1 lijn geloof ikquote:Op zondag 21 mei 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
wow wats dezequote:Op zondag 21 mei 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
De laatste keer met tondeuse was wat mislukt, heb vers haar nu.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik niet, lekker afspraakje maken en binnenlopen. Het genot van kort haar na het douchen is onbeschrijfelijk.
beetje lullig om zo over cachet te pratenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar echt vies en alle mannen die haar neuken ook.
Die term ken ik, nooit meegemaakt thouquote:Op zondag 21 mei 2017 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
slet geneukt, beurs weg ken je toch wel
welke cabrio?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:01 schreef RingBewoner het volgende:
Mag ik trouwens opmerken, nu het over regen gaat, dat het heerlijk weer was om met een cabrio te cruisen.
Voor sommige mensen gaat "wie niet waagt blijft maagd" wel een beetje ver.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar echt vies en alle mannen die haar neuken ook.
Je hebt groot gelijk. Het is zeer goed te doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel zo lekker. Staat elke week wel even aan.
Dit is een begin van een langdurende vriendschapquote:Op zondag 21 mei 2017 02:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja waar regen valt moet er in plassengestampt
klassiekertjequote:Op zondag 21 mei 2017 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hotel en volgende ochtend is je beurs weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |