Nee dit klinkt wijs. Dankjewelquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, dat praten mensen je aan. Mensen praten elkaar altijd aan dat het maar moet, zeker als je vrouw bent.
Maar er is toch niets mis mee met her rustig aan doen en kijken wie er komt waar je echt wat mee hebt in plaats van maar dat hersenloze met elkaar in bed duiken?
Of klinkt dat ouderwets?
is het gelukt?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dit klinkt wijs. DankjewelEindelijk iemand die zegt dat het maar moet en makkelijk is omdat vrouw.
Ik mis de beste manquote:Op zondag 21 mei 2017 01:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik begreep van Niels dat Thailand ook echt een aanrader is
Gewoon in natura.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het wordt pas duur als je ze betaald
Niemand praat mij iets aan hoor? Ik had er eerst geen moeite mee maar na één jaar (!) wil ik wel een keer ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, dat praten mensen je aan. Mensen praten elkaar altijd aan dat het maar moet, zeker als je vrouw bent.
Maar er is toch niets mis mee met her rustig aan doen en kijken wie er komt waar je echt wat mee hebt in plaats van maar dat hersenloze met elkaar in bed duiken?
Of klinkt dat ouderwets?
Wanneer ik moet wachten ben ik alweer weg.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan
je maagdenvlies is terugquote:Op zondag 21 mei 2017 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand praat mij iets aan hoor? Ik had er eerst geen moeite mee maar na één jaar (!) wil ik wel een keer ja.
Aanpappen met locals kost je een drankjequote:
Ik niet, lekker afspraakje maken en binnenlopen. Het genot van kort haar na het douchen is onbeschrijfelijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik moet wachten ben ik alweer weg.
Nou, zet opquote:Op zondag 21 mei 2017 01:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, maar het is nogal...... anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |