Als je 27 bent en je hebt zolang geen seks gehad is het toch wel beetje matig hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje ama.
Daar draait het leven niet om hoor.
ze hebben mijn foto gezienquote:Op zondag 21 mei 2017 01:52 schreef hugecooll het volgende:
Ff wat anders hoor, maar wats met de instroom van R&P-users in deze SC? Niet dat jullie niet welkom zijn hoor, maar waarom is dat?
Zoals Azpi en mij uitnodigen voor st juttimesquote:
je bent niet de enige in deze scquote:Op zondag 21 mei 2017 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je 27 bent en je hebt zolang geen seks gehad is het toch wel beetje matig hoor.
Ja ik kan nu wel neuken met iemand als ik wil maar die willen allemaal meer van mij en ik wil dat niet. Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal voor jou toch niet zo moeilijk zijn?
Waarom niet?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:52 schreef hugecooll het volgende:
Ff wat anders hoor, maar wats met de instroom van R&P-users in deze SC? Niet dat jullie niet welkom zijn hoor, maar waarom is dat?
geen enkele kerel die alleen maar wil neuken te vinden?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan nu wel neuken met iemand als ik wil maar die willen allemaal meer van mij en ik wil dat niet. Lijkt me niet verstandig.
Ik moet nodig weer naar de kapper met lange blonde lokken.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pietje!!!
Ach, we kleuren ons haren en gooien er iedere twee dagen trouw een spoeling doorheen maar toch blijft de spiegel iets anders zeggen.
Die bestaan niet. Een mythe. Ze willen alleen maar neuken, knuffelen en daarna vragen wat ze nou precies zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen enkele kerel die alleen maar wil neuken te vinden?
er was een uitwisselingsinitiatief van Tardis enkele dagen geleden en ik ben een beetje blijven hangenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:52 schreef hugecooll het volgende:
Welnee, dat praten mensen je aan. Mensen praten elkaar altijd aan dat het maar moet, zeker als je vrouw bent.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je 27 bent en je hebt zolang geen seks gehad is het toch wel beetje matig hoor.
Die ik ook wil? Nee.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen enkele kerel die alleen maar wil neuken te vinden?
ooh okéquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er was een uitwisselingsinitiatief van Tardis enkele dagen geleden en ik ben een beetje blijven hangen
Ik ook ja. Ik heb er altijd een gruwelijke hekel aanquote:Op zondag 21 mei 2017 01:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer naar de kapper met lange blonde lokken.
Ik ben het er wel mee eens. Maar ik ben misschien ook ouderwets.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, dat praten mensen je aan. Mensen praten elkaar altijd aan dat het maar moet, zeker als je vrouw bent.
Maar er is toch niets mis mee met her rustig aan doen en kijken wie er komt waar je echt wat mee hebt in plaats van maar dat hersenloze met elkaar in bed duiken?
Of klinkt dat ouderwets?
Ik begreep van Niels dat Thailand ook echt een aanrader isquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Als mn panda-spaarkaart vol is, dan geef ik het weer uit in zuid Amerika
Jezus Frank verneuk onze kansen hier nou ook weer niet. Eerst madelieff en nu dit. Straks zeg je nog dat lotje88 ook rein moet blijven en dat een huis inwijden ouderwets isquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, dat praten mensen je aan. Mensen praten elkaar altijd aan dat het maar moet, zeker als je vrouw bent.
Maar er is toch niets mis mee met her rustig aan doen en kijken wie er komt waar je echt wat mee hebt in plaats van maar dat hersenloze met elkaar in bed duiken?
Of klinkt dat ouderwets?
dat zijn dure hoerenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Als mn panda-spaarkaart vol is, dan geef ik het weer uit in zuid Amerika
Nee dit klinkt wijs. Dankjewelquote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of klinkt dat ouderwets?
is het gelukt?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dit klinkt wijs. DankjewelEindelijk iemand die zegt dat het maar moet en makkelijk is omdat vrouw.
Ik mis de beste manquote:Op zondag 21 mei 2017 01:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik begreep van Niels dat Thailand ook echt een aanrader is
Gewoon in natura.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het wordt pas duur als je ze betaald
Niemand praat mij iets aan hoor? Ik had er eerst geen moeite mee maar na één jaar (!) wil ik wel een keer ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of klinkt dat ouderwets?
Wanneer ik moet wachten ben ik alweer weg.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan
je maagdenvlies is terugquote:Op zondag 21 mei 2017 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand praat mij iets aan hoor? Ik had er eerst geen moeite mee maar na één jaar (!) wil ik wel een keer ja.
Aanpappen met locals kost je een drankjequote:
Ik niet, lekker afspraakje maken en binnenlopen. Het genot van kort haar na het douchen is onbeschrijfelijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik moet wachten ben ik alweer weg.
Nou, zet opquote:Op zondag 21 mei 2017 01:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, maar het is nogal...... anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |