abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:00:38 #101
163650 Greys
pi_171107871
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag een tweet van een man die vroeg welke hit zij had. Osjien had ook geen hit. Kan me niet schelen al zingen ze op elke straat covers. Dat is nog geen eigen hit.

En ik wil Maan ook niet sturen maar ze is honderd keer spontaner en minder fake dan die drie van Ogene. Ze doet mee met elke flauwekul die een presentator voorschotelt. In tegenstelling tot die stijve popjes die we nu gehad hebben.

Vind het wel een beetje zielig als ze zoveel over zich heen krijgt.
Ik heb zeker veel gemist dat Beste Zangers altijd de crème de la crème heeft. Kom nou zeg _O-
Ik snap deze shitstorm aan tweets ook niet. Waarom nu wel en niet toen met Og3ne. En snap best dat Jan het voor haar wil opnemen maar doe dat dan in godsnaam niet door andere zangeressen aan te vallen. Dat zijn absoluut niet degenen die Maan hebben aangevallen namelijk. Of dat heb ik gemist.

Mijn esf favoriet is het absoluut niet, verre van, maar zei al dat ik haar auditie goed vond en haar mooi. Ik word wél nogal Maanmoe omdat ze echt overal lijkt te zijn tegenwoordig. Wat zeiden de tweets eigenlijk gisteren (?) over haar dan voornamelijk? Wat deed ze?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:05:41 #102
163650 Greys
pi_171107986
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:41 schreef Nexum het volgende:

[..]

Was dat niet Holly?
Ik checkte het even snel ;)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:06:58 #103
163650 Greys
pi_171108014
Laten we Sieneke gewoon nog maar eens sturen. *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 23:16:08 #104
375570 crew  Cyan9
pi_171108239
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik checkte het even snel ;)

[ afbeelding ]
Stuur die Lauren eens snel naar een taalcursus, crisis hé.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:30:07 #105
163650 Greys
pi_171108569
quote:
18s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Stuur die Lauren eens snel naar een taalcursus, crisis hé.
Ik zou wel willen maar ik ken haar niet. _O- Misschien kent me zus haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 mei 2017 @ 23:49:04 #106
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171109057
Ik snap geen echt geen zak van die tweet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:59:22 #107
163650 Greys
pi_171109223
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap geen echt geen zak van die tweet.
Vreemd idd. Want in feite beledigt hij ook bv Og3ne ermee. Denk niet dat ie dat door heeft. Hij valt de verkeerden aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171109308
Ze was nogal irritant doordat ze overdreven enthousiast door alle artiesten heen zat te gillen en te dansen. En wij Hollanders houden daar niet van. Tijd voor een maansverduistering dus.
Ogene had ook geen hits maar heeft wel een unieke sound en talent, wat je maar weinig ziet in Europa. We hoopten dat ze verstandig waren en iets gedurfds en moderns kozen als lied. Dat was niet het geval, maar toch snapte ik de gok.
Van popjes als Maan zijn er nog 1000en te vinden, en velen zijn beter.
pi_171110701
quote:
BLØF zou verzoek om mee te doen aan Songfestival niet meteen afwijzen

De band BLØF zou, als ze gevraagd zouden worden om Nederland te vertegenwoordigen op het Songfestival, niet meteen nee zeggen.
Zanger Paskal Jakobsen denkt in eerste instantie dat de band het niet zou moeten doen, maar geeft toe aan het AD niet meteen nee te zullen zeggen.

"Er is wel iets veranderd. Had je het zes jaar terug gevraagd, dan had ik meteen 'nee!' geroepen. Maar na Anouk en de Common Linnets zou ik een verzoek wel even goed overdenken. Het kan vruchtbaar zijn voor je carrière", aldus de zanger.

Toetsenist Bas Kennis zou er ook niet negatief tegenover staan: "Ik heb de liedjes van dit jaar beluisterd. 90 procent vond ik verschrikkelijk, maar er zaten een paar erg goeie tussen. Portugal bijvoorbeeld", aldus Kennis.

Jakobsen schreef dit jaar een nummer voor de Nederlandse inzending OG3NE. "Op verzoek heb ik dit jaar een liedje voor OG3NE geschreven, samen met een Engelstalige singer-songwriter", vertelt hij aan de krant. "Dat is uiteindelijk niet gekozen, hoewel ik het nog steeds veel beter vind dan het lied waarmee ze nu hebben meegedaan", zegt hij.

"Dat was gemaakt door hun vader, begreep ik. Ik vraag me af waarom ze dan überhaupt al die andere componisten hebben gevraagd om te gaan schrijven. Blijkbaar wisten ze van tevoren wat het moest worden'', aldus de zanger.

Door: NU.nl
Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Em31 op 22-05-2017 08:40:46 ]
pi_171110895
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap deze shitstorm aan tweets ook niet. Waarom nu wel en niet toen met Og3ne. En snap best dat Jan het voor haar wil opnemen maar doe dat dan in godsnaam niet door andere zangeressen aan te vallen. Dat zijn absoluut niet degenen die Maan hebben aangevallen namelijk. Of dat heb ik gemist.

Ik vat die tweet niet zo zwaar op. In feite kan elk mens iets van een ander leren en heeft iedereen een kwaliteit die een ander misschien niet heeft. Maan heeft iets dat anderen niet hebben, andere zangeressen hebben iets dat Maan niet heeft. Zoveel meer is het niet.

Wie was het bij The Voice (Waylon?) die zei dat hij nek en schouders voor een kandidaat uitstak door alle shit die in de media naar voren kwam.
Ik denk dat Jan ook gewoon korte metten wil maken, en groot gelijk heeft 'ie.
Mensen mogen het op Twitter gooien, net als dat wij op een forum schrijven, maar gelukkig geeft iemand tegengeluid.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:05:17 #111
163650 Greys
pi_171110988
Ik snap dus ook helemaal z'n tegengeluid, naar AD en de tweets en opmerkingen. Maar alle zangeressen een klein beetje het talent van Maan toewensen vind ik verkeerd klinken. Dan vatten we het anders op, dat kan. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111409
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap dus ook helemaal z'n tegengeluid, naar AD en de tweets en opmerkingen. Maar alle zangeressen een klein beetje het talent van Maan toewensen vind ik verkeerd klinken. Dan vatten we het anders op, dat kan. ^O^
Misschien wil hij de goeie jongen blijven en schrijft hij dus expliciet niet dat iedereen zijn mond moet gaan spoelen ofzo. Dus dan gooit hij het in dit jasje. :D
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 09:42:52 #113
368283 ato
pi_171111471
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X
Met Bløf kon ik zo'n 15 tot 10 jaar geleden wel leven.
Nu niet meer.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:47:46 #114
163650 Greys
pi_171111539
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien wil hij de goeie jongen blijven en schrijft hij dus expliciet niet dat iedereen zijn mond moet gaan spoelen ofzo. Dus dan gooit hij het in dit jasje. :D
Ja zou ookbheel goed kunnen hoor. Ik denk iig ook niet dat hij het zo bedoelde als hoe ik en sommige anderen het opvatten. Denk niet dat hij door heeft hoe het over zou kunnen komen. Heb ik ook weleens. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:49:09 #115
163650 Greys
pi_171111554
quote:

[..]

Ja daar zijn meer voorbeelden van, mensen die echt een heel goed lied maakten voor ze maar ze wisten toen al dat ze het nr van pap namen. Had het writers camp dan afgelast. Wel zo fair. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111708
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie won er dat jaar ook alweer wel? :@

En ze wil zelf heel graag naar ESF. Las ik van de week nog. Zal even opzoeken. Maar ze heeft zo weinig gunfactor op de een of andere manier, merkte je ook bij The Voice aan het stemgedrag een beetje. En gunfactor telt ook wel bij het esf. :@
Jennie Lena heeft zich voor mij al gediskwalificeerd op het moment dat ze dacht dat ze als voorzitter van de vakjury de Nederlandse inzending moest kiezen terwijl ze punten moest geven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171111802
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 10:02:59 #118
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171111817
quote:

[..]

Daar hebben ze echt geen vrienden mee gemaakt in het wereldje verwacht ik zomaar eens. Grote farce dat writerscamp, dit nepotisme is hebben we al te vaak rondom onze inzendingen gehad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 10:03:34 #119
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171111829
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
Amen.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171111841
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja daar zijn meer voorbeelden van, mensen die echt een heel goed lied maakten voor ze maar ze wisten toen al dat ze het nr van pap namen. Had het writers camp dan afgelast. Wel zo fair. :)
Dat hadden ze inderdaad gewoon moeten doen ja. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 10:04:06 #121
163650 Greys
pi_171111843
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jennie Lena heeft zich voor mij al gediskwalificeerd op het moment dat ze dacht dat ze als voorzitter van de vakjury de Nederlandse inzending moest kiezen terwijl ze punten moest geven :')
Ja, die had tot tien minuten voor de echte juryshow geen benul van wat ze er kwam doen. :o Bizar was dat toen ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111895
quote:

Helemaal mee eens. Echter is dit een grietje van een jaar of 19, 20. Die geen bekende grote BN'er is. Gewoon een meisje dat net komt kijken. En daar zit het verschil een beetje.

Dat gevestigde namen nooit eens kritiek op elkaar hebben, behalve Gordon en Patty Brard :') , dat mag wel eens veranderen, en dat kan gewoon netjes en toch met een kritische noot.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 10:07:22 #123
163650 Greys
pi_171111904
quote:

_O_

Kijk alleen maar naar die sfeer die idd is gecreëerd waardoor Cornald overduidelijk in het begin z'n twijfels over deze inzending niet kon of durfde te uiten.

En dat terwijl Og3ne hun lacherigheid over de 'slechts' 11e plaats van Douwe niet verstopte. Had iemand maar tegen ze durven zeggen dat ze beter even moesten wachten met lachen tot ze zelf een stuk hoger waren geëindigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111921
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

_O_

Kijk alleen maar naar die sfeer die idd is gecreëerd waardoor Cornald overduidelijk in het begin z'n twijfels over deze inzending niet kon of durfde te uiten.

En dat terwijl Og3ne hun lacherigheid over de 'slechts' 11e plaats van Douwe niet verstopte. Had iemand maar tegen ze durven zeggen dat ze beter even moesten wachten met lachen tot ze zelf een stuk hoger waren geëindigd.
"Maar hun zang was zó goed!". :')
Ik moet er nog om lachen, alles over en om de zang. Hoera hippediehee. Alle kritiek krijgt als reactie dat zang zo bijzonder was.
Het lied was kut, is er nou niemand die dat durft te zeggen?
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 10:13:19 #125
368283 ato
pi_171112022
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

"Maar hun zang was zó goed!". :')
Ik moet er nog om lachen, alles over en om de zang. Hoera hippediehee. Alle kritiek krijgt als reactie dat zang zo bijzonder was.
Het lied was kut, is er nou niemand die dat durft te zeggen?
Het nummer was matig wat enigszins nog redelijk werd gemaakt door de goede zang. 😄
pi_171112045
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Echter is dit een grietje van een jaar of 19, 20. Die geen bekende grote BN'er is. Gewoon een meisje dat net komt kijken. En daar zit het verschil een beetje.

Dit meisje van 19,20 is wel helemaal door paps gekatapulteerd om het in de showbizz te maken. Als je dan als karakter een springende huppelkut irritant aanwezig bent in een programma mag je daar best eens kritiek op krijgen, wel bij voorkeur door hun eigen entourage. Maar die entourage is net als bij Og3ne nogal kritiekloos en vererend bezig, waardoor zij alleen maar meer dat irritante gedrag loopt te vertonen...

Van feedback is nog nooit iemand slechter geworden. Zo zou iemand ook eens tegen Jan Smit moeten zeggen dat ie die arrogantie eens moet laten varen...
pi_171112061
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, die had tot tien minuten voor de echte juryshow geen benul van wat ze er kwam doen. :o Bizar was dat toen ja.
Yup, en eens met haar likeability. Volgens mij heeft zelfs Anouk haar handen van d'r afgetrokken :D
pi_171112169
Wtf :D :o
OG3NE twitterde op maandag 22-05-2017 om 10:19:32 Je bedoelt de poging die unaniem niet door de eerste ronde van de selectiecommissie kwam? Helaas blijft 't allemaal… https://t.co/EaNi4KHK8M reageer retweet
pi_171112197
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat gevestigde namen nooit eens kritiek op elkaar hebben, behalve Gordon en Patty Brard :') , dat mag wel eens veranderen, en dat kan gewoon netjes en toch met een kritische noot.
Dit grietje van 19, 20 zat zelf ook artiesten als Coldplay, the Chainsmokers en Maroon 5 uit te lachen en af te kraken. Dan kan je het zelf ook terug verwachten.
pi_171112210
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit meisje van 19,20 is wel helemaal door paps gekatapulteerd om het in de showbizz te maken. Als je dan als karakter een springende huppelkut irritant aanwezig bent in een programma mag je daar best eens kritiek op krijgen, wel bij voorkeur door hun eigen entourage. Maar die entourage is net als bij Og3ne nogal kritiekloos en vererend bezig, waardoor zij alleen maar meer dat irritante gedrag loopt te vertonen...

Van feedback is nog nooit iemand slechter geworden. Zo zou iemand ook eens tegen Jan Smit moeten zeggen dat ie die arrogantie eens moet laten varen...
Ik weet niet hoeveel mensen kritiek krijgen van een eigen entourage.

En dat ze springt (ik heb de aflevering niet gezien), is een karakterdingetje.
Osjien komt met een liedje aan, dat is het materiaal, het werk dat naar ESF moet, dat vind ik wel 2 verschillende dingen. Werk of karakter.
Maar op een nette manier kritiek kan wel. Ze zal het zelf ook wel lezen.
pi_171112227
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:22 schreef Em31 het volgende:
OG3NE twitterde op maandag 22-05-2017 om 10:19:32 Je bedoelt de poging die unaniem niet door de eerste ronde van de selectiecommissie kwam? Helaas blijft 't allemaal… https://t.co/EaNi4KHK8M reageer retweet
Selectiecommissie, wie zitten daar in? Papa en de meisjes zelf?

En dit is papa zijn accountje zeker _O-
pi_171112260
quote:
Volgens mij de eerste keer dat ze een keer uitgesproken zijn. :P
pi_171112276
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Selectiecommissie, wie zitten daar in? Papa en de meisjes zelf?

En dit is papa zijn accountje zeker _O-
Nu ben ik ook geen overgrote fan van Blof maar het zou die meiden en hun kliekje sieren als ze niet doen alsof al die anderen echt een kans hebben gehad. Er was gewoon geen enkele mogelijkheid dat ze die zelfingenomen vader en hun eigen vriendje zouden passeren _O-
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 10:37:31 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171112388
quote:
Relluh. *O* :9~ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 11:13:12 #135
163650 Greys
pi_171113063
Laten we centraal rellen in het Og3ne topic waar het er ook over gaat ajb anders kan ik het niet bijhouden :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171114414
quote:
Omg :X

Is natuurlijk hun goed recht als ze het liedje van BLØF veel minder vonden dan het liedje van paps (vind het zelf ook echt vreselijke muziek), maar dit is wel heel zuur uitgedrukt. Die Paskal mag dat toch gewoon vinden?

En het is inderdaad gewoon overduidelijk dat niemand van dat writerscamp een kans had. Had het dan afgeblazen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 mei 2017 @ 12:48:31 #137
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171115073
Laten we volgend jaar iig wat sturen waar géén nadrukkelijke geur van nepotisme aan zit.

Dan valt Maan alvast af.
pi_171115272
Het is al vrij zeker wie het gaat worden, Jan heeft stad en land afgestruind en zal met deze zangeres komen. Unaniem gekozen door de selectiecommissie

Het liedje gaat over de struggles van Moeder Gerda en zal 'Everything is Gone' heten.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 13:25:04 #139
163650 Greys
pi_171115723
_O- _O-

"It's a deep song about having to learn how to live with the absence of the little guest towels, the struggle, you know"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171115766
Deze keer geen kaarsen in de led-vloer, want iemand heeft ook de kandelaars meegenomen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 13:29:17 #141
163650 Greys
pi_171115787
Slechts een schaduw op de vloer van wat ooit een bossie kunstblommen was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171115854
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:58 schreef Wuwwa het volgende:
Het is al vrij zeker wie het gaat worden, Jan heeft stad en land afgestruind en zal met deze zangeres komen. Unaniem gekozen door de selectiecommissie

[ afbeelding ]

Het liedje gaat over de struggles van Moeder Gerda en zal 'Everything is Gone' heten.
:D Daar ging mijn thee. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171120487
quote:

[ afbeelding ]

_O-
pi_171122795
Anouk > Ilse > Trijntje

Og3ne > Blof

Blof naar het songfestival *O*
pi_171122947
Blof :r
  maandag 22 mei 2017 @ 19:03:24 #146
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171122970
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:02 schreef KoningPils het volgende:
Blof :r
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 19:17:05 #147
163650 Greys
pi_171123196
Ik vind Paskal op zich een heel toffe kerel maar hij hoeft van mij idd ook niet naar het ESF.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171123442
Laten we in 2018 voor de 180 punten gaan en Raymond van Barneveld sturen.

pi_171123668
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:27 schreef potjecreme het volgende:

Hopelijk scoort Barney zowel bij de Juries als bij het publiek, en is hij net zo trefzeker als de slimme HR-radiatorfolie van TONZON http://www.tonzon.nl/radiatorfolie
pi_171126194
Zal Dotan wel niet worden trouwens als zijn album nu ook snel uitkomt (tenminste daar ga ik vanuit nu hij een nieuwe single heeft uitgebracht?). Lijkt me sterk dat hij zijn beste nummer gaat bewaren. :P
pi_171127945
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:51 schreef Em31 het volgende:
Zal Dotan wel niet worden trouwens als zijn album nu ook snel uitkomt (tenminste daar ga ik vanuit nu hij een nieuwe single heeft uitgebracht?). Lijkt me sterk dat hij zijn beste nummer gaat bewaren. :P
Vind Dotan niet heel geweldig. Live ook niet heel sterk.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 22:40:56 #152
368283 ato
pi_171130289
Dotan kan wel zingen, alleen hij moet oppassen dat zijn muziek of andere stemmen niet overheersen.
Ik heb hem wel eens live gehoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door ato op 22-05-2017 23:40:41 ]
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 22:43:48 #153
368283 ato
pi_171130382
quote:

[ afbeelding ]

Hahaha ik verslik mij zo wat.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 22:45:44 #154
368283 ato
pi_171130437
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:27 schreef potjecreme het volgende:

Ik dach eerst dat het vader Vol was.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 22:49:42 #155
368283 ato
pi_171130570
Ps:

Waarom wordt de commissie niet eens een keer onder de loep genomen door een kritisch persoon?

Waarom komt er niet eens een kritische interviewer, die vraagt waarom er geen anderen bij de comissie mogen en het zo'n besloten cluppie is?

Waarom wordt voor OG3NE gekozen en niet voor Dotan etc?
  maandag 22 mei 2017 @ 22:57:53 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171130803
Zou dit relletje rond Bløf niet gewoon een goed uitgekiende campagne zijn om volgend jaar naar het ESF te mogen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171130941
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
Zou dit relletje rond Bløf niet gewoon een goed uitgekiende campagne zijn om volgend jaar naar het ESF te mogen?
Alsjeblieft niet zeg
pi_171131137
quote:
Zou natuurlijk kunnen, denk alleen eerder dat dit relletje misschien goed uitkomt om aandacht te krijgen om tegelijkertijd hun nieuwe album "AAN" onder de aandacht te brengen. :)
pi_171135292
quote:
Nee, dat denk ik niet. Blof heeft het ESF niet echt nodig voor hun carriere (en ik denk ook niet dat hun muziek heel erg in de smaak valt in de rest van Europa eigenlijk).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171137704
Blof zou eigenlijk Mijn Hart kan dat niet aan ZIngen in de Nationale Finale van 1998 maar werd vervangen door Frederique Spigt toen Liefs uit Londen een hit werd :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 10:06:30 #161
163650 Greys
pi_171137894
Ik denk dat Blof helemaal geen rel wilde maar gewoon eerlijk antwoord gaven op een vraag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2017 @ 10:19:32 #162
368283 ato
pi_171138236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Blof zou eigenlijk Mijn Hart kan dat niet aan ZIngen in de Nationale Finale van 1998 maar werd vervangen door Frederique Spigt toen Liefs uit Londen een hit werd :P
Oh ja dat is waar, ik was het vergeten.
Gek wijf toen ( ik was ook aanwezig bij deze nationale finale) maar een prachtig lied en dito tekst.
pi_171167046

Waarom niet de vergeten Boris (Bo Saris)?
Een bewezen live-artiest, eigen sound, uit op revanche na een misgelopen carriere. En een kopstem waar, i.t.t Ierland wel gevoel, soul en mannelijkheid in zit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 12:26:19 #164
163650 Greys
pi_171167312
Zou ik zelf ook prima mee kunnen leven. Mits heel goed lied, uiteraard.. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171170000
Als hij uit is op revanche en daardoor een kneiter van een plaat maakt, dan wil ik erover nadenken! Heb verder niks met Boris, maar iedereen verdient een kans.
pi_171171776
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:24 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit grietje van 19, 20 zat zelf ook artiesten als Coldplay, the Chainsmokers en Maroon 5 uit te lachen en af te kraken. Dan kan je het zelf ook terug verwachten.
Dat nummer van The Chainsmokers en Coldplay is dan ook zeldzaam slecht.

Je mag in Nederland geen greintje karakter hebben, en al vooral geen mening, want dan krijg je er van langs. Ik vind Maan als zangeres geen groot talent, maar als personality mag ik haar wel.
pi_171175337
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik sta er ook achter. Hier en in België lijdt ze aan een K3-imago, maar voor andere landen is zij gewoon blanco. Zingen is geen probleem, bewegen is geen probleem, ze ziet er leuk uit, licht eigenzinnig type ook. Niet te lang mee wachten, gezien leeftijd.
Mee eens. Ze heeft een bak podium ervaring, ze zingt geweldig verschillende soorten muziek. Is een aangename verschijning. Kan haar eigen kleding maken. Miguel Wiels schudt zo een erg catchy ESF nummer uit zijn arm. Zo'n nummer als Handjes Draaien wat ik ooit hoorde. De tekst is natuurlijk niks, maar de muziek zit geniaal in elkaar en duurt een minuut of drie
pi_171175748
Dit jaar al een maan op het podium gehad, en copycats van het jaar ervoor doen het altijd slecht. Blijf maar thuis dus.
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 11:25:35 #169
375570 crew  Cyan9
pi_171217036
Om nog even in het Voice hoekje te blijven zitten, er zitten wel leuke artiesten tussen. :)

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171224392
Dotan komt vanavond bij Pauw. Heeft hij een nieuwe cd?
Misschien kan iemand even polsen over het ESF :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 23:38:18 #171
163650 Greys
pi_171235512
Ik kijk nu naar Dotan bij Pauw en ik wil toch maar wel dat ie een keer naar het ESF gaat. ^O^

Hij heeft dat 'met hart en ziel' zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2017 @ 23:49:06 #172
368283 ato
pi_171235841
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nu naar Dotan bij Pauw en ik wil toch maar wel dat ie een keer naar het ESF gaat. ^O^

Oh normaal kijk ik vaak naar Pauw vanavond vergeten, was een goed live optreden dus.
pi_171236469
quote:

Ik vond het vooral een man zonder verhaal. Wat een nietszeggend figuur. En dat liedje was ook niksig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 mei 2017 @ 00:19:47 #174
163650 Greys
pi_171236882
Ah. Oke.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 27 mei 2017 @ 08:05:18 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_171239281
Wel handig, zo'n extra plaspauze.
pi_171246811
quote:

Leuk, ben benieuwd, vanavond even terugkijken.

Zag op Insta allerlei foto's met BNers die naturel foto's plaatsen, nav zijn oproep. Wel tof, vind ik.

-edit
Als ik op #insidemybones zoek zie ik een compleet andere wereld. Allemaal mensen die je buiten ziet. Maar na al het gefilter is het haast vreemd :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Pisces29 op 27-05-2017 15:46:52 ]
pi_171247262
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal mensen die je buiten ziet. Maar na al het gefilter is het haast vreemd
En jij maar denken in een pauperbuurt te wonen, blijken dat gewoon die filters.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2017 @ 21:51:02 #178
368283 ato
pi_171256836

Ik vind dat geforceerde hoog zingen niet mooi.
Hij kan beter. Hij is wel knap, dat dan weer wel.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2017 @ 21:54:01 #179
368283 ato
pi_171256952
Dit vind ik dan beter, maar hij wordt natuurlijk flink ondersteund door zijn band:

pi_171259182
hello everyone i would be very dankbaar if u would watch my top 42 after the show tenk you verie muts
#reclamemaken

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171267521

Ik heb hem gewoon weer eens aangeslingerd maar dit was echt perfectie voor een Eurovisie-performance _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 12:48:56 #182
163650 Greys
pi_171269266
Bij 'De Beste Zangers' zingt altijd echt iedereen goed live. Ook Maan. (En eerlijk is eerlijk, ik vind haar niet echt tof, maar ze ziet er hier prachtig en stijlvol uit. Laat die rare Beyonce outfitjes maar lekker in je kast voortaan.) Ze hoeft van mij echter nog steeds niet naar het ESF hoor, maar leek me wel fair om ook een goed gezongen ding hier te plaatsen tegenover de bagger die we al gevonden hadden. :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171269352
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:48 schreef Greys het volgende:
Bij 'De Beste Zangers' zingt altijd echt iedereen goed live. Ook Maan. (En eerlijk is eerlijk, ik vind haar niet echt tof, maar ze ziet er hier prachtig en stijlvol uit. Laat die rare Beyonce outfitjes maar lekker in je kast voortaan.) Ze hoeft van mij echter nog steeds niet naar het ESF hoor, maar leek me wel fair om ook een goed gezongen ding hier te plaatsen tegenover de bagger die we al gevonden hadden. :P

Zat ik gisteravond te Netflixen, omdat ik dacht dat er niks op tv was. Alleen het einde van Beste Zangers heb ik gezien, vanavond even terugkijken.

Is het outfitje niet omdat ze op Ibiza zitten? Eerste aflevering gemist, dus ik weet niet of het klopt :@

-edit

Oh, je bedoelt waarschijnlijk outfits van een eerdere aflevering?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 13:08:11 #184
163650 Greys
pi_171269717
Heb zelf ook geen minuut gezien van De Beste Zangers nog dit seizoen. Dit filmpje kwam als aanrader op m'n YouTube voorbij. ;)
Ik bedoelde outfitjes waar ze eerder in optrad zoals hieronder. Wat ze in De Beste Zangers aan had vind ik tig keer mooier.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171270656
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:25 schreef TheVulture het volgende:

Ik heb hem gewoon weer eens aangeslingerd maar dit was echt perfectie voor een Eurovisie-performance _O_
Wie zou een dergelijk optreden nog neer kunnen zetten?
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2017 @ 13:55:33 #186
368283 ato
pi_171270718
Over Maan: Prima gezongen, mooie verschijning en toch heb ik net zo'n soort anti-gevoel als bij OG3NE.
Geen haat gevoelens hoor, maar voor mij niet geschikt voor ESF.

En het optreden van TCL blijft nog steeds uniek.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 13:56:08 #187
163650 Greys
pi_171270738
quote:

O+ O+ O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171271851
quote:

Nog steeds fantastisch om terug te kijken. O+ En ook dat het er in de finale nóg beter uitzag. _O_ Ik kan er nog steeds echt van balen dat we toen niet hebben gewonnen.
  zondag 28 mei 2017 @ 18:04:09 #189
436222 Japepk
Padvinder
pi_171279696
Ik heb ook nog steeds weinig gevoel bij Rise like a phoenix. Mensen zeggen dat dat echt binnenkwam, ik zag een stomme gimmick.
't Echte en 't ware!
pi_171280109
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nog steeds fantastisch om terug te kijken. O+ En ook dat het er in de finale nóg beter uitzag. _O_ Ik kan er nog steeds echt van balen dat we toen niet hebben gewonnen.
Ik ook.
pi_171281856
quote:

[..]

:Y
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_171282066
quote:

[..]

Gek genoeg heb ik dat baalgevoel niet, omdat ik Rise like a Phoenix ook geweldig vond qua performance en lied
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 19:43:47 #193
163650 Greys
pi_171282547
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik dat baalgevoel niet, omdat ik Rise like a Phoenix ook geweldig vond qua performance en lied
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 19:44:07 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171282560
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  PR en moderator zondag 28 mei 2017 @ 20:21:54 #195
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171283497
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:r
Was gewoon kneitergoed gezongen, goede climaxopbouw in het nummer die correspondeerde met de climaxopbouw van de staging. Snap echt wel dat dat gewonnen heeft :Y
Fuck the EBU.
  zondag 28 mei 2017 @ 20:51:05 #196
354103 Magica
gna gna
pi_171284611
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:48 schreef Greys het volgende:

Ze zingt niet vals maar daar is voor mij alles mee gezegd. Het komt bij mij niet over. Veel te saai en stem is niet bijzonder
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 21:12:00 #197
163650 Greys
pi_171285449
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:51 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ze zingt niet vals maar daar is voor mij alles mee gezegd. Het komt bij mij niet over. Veel te saai en stem is niet bijzonder
True. Maar wel wat beter dan eerst voor m'n gevoel. Nog steeds echter (lang) niet genoeg voor esf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker zondag 28 mei 2017 @ 21:14:51 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171285562
Misschien al vermeld, maar ik zeg; Miss Montreal ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 21:20:53 #199
163650 Greys
pi_171285778
Ik kijk naar It Takes 2 en wilde roepen dat Danny Vera ook wel eens mag maar denken ze dat Francesco Gabbani weer meedoet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171285967
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:14 schreef maily het volgende:
Misschien al vermeld, maar ik zeg; Miss Montreal ^O^
Pff... Dan kan er maar één vraag iedere persconferentie worden gesteld. Dat helpt de zaak ook niet bepaald :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')