abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:00:38 #101
163650 Greys
pi_171107871
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag een tweet van een man die vroeg welke hit zij had. Osjien had ook geen hit. Kan me niet schelen al zingen ze op elke straat covers. Dat is nog geen eigen hit.

En ik wil Maan ook niet sturen maar ze is honderd keer spontaner en minder fake dan die drie van Ogene. Ze doet mee met elke flauwekul die een presentator voorschotelt. In tegenstelling tot die stijve popjes die we nu gehad hebben.

Vind het wel een beetje zielig als ze zoveel over zich heen krijgt.
Ik heb zeker veel gemist dat Beste Zangers altijd de crème de la crème heeft. Kom nou zeg _O-
Ik snap deze shitstorm aan tweets ook niet. Waarom nu wel en niet toen met Og3ne. En snap best dat Jan het voor haar wil opnemen maar doe dat dan in godsnaam niet door andere zangeressen aan te vallen. Dat zijn absoluut niet degenen die Maan hebben aangevallen namelijk. Of dat heb ik gemist.

Mijn esf favoriet is het absoluut niet, verre van, maar zei al dat ik haar auditie goed vond en haar mooi. Ik word wél nogal Maanmoe omdat ze echt overal lijkt te zijn tegenwoordig. Wat zeiden de tweets eigenlijk gisteren (?) over haar dan voornamelijk? Wat deed ze?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:05:41 #102
163650 Greys
pi_171107986
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:41 schreef Nexum het volgende:

[..]

Was dat niet Holly?
Ik checkte het even snel ;)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:06:58 #103
163650 Greys
pi_171108014
Laten we Sieneke gewoon nog maar eens sturen. *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 23:16:08 #104
375570 crew  Cyan9
pi_171108239
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik checkte het even snel ;)

[ afbeelding ]
Stuur die Lauren eens snel naar een taalcursus, crisis hé.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:30:07 #105
163650 Greys
pi_171108569
quote:
18s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Stuur die Lauren eens snel naar een taalcursus, crisis hé.
Ik zou wel willen maar ik ken haar niet. _O- Misschien kent me zus haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 mei 2017 @ 23:49:04 #106
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171109057
Ik snap geen echt geen zak van die tweet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 mei 2017 @ 23:59:22 #107
163650 Greys
pi_171109223
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap geen echt geen zak van die tweet.
Vreemd idd. Want in feite beledigt hij ook bv Og3ne ermee. Denk niet dat ie dat door heeft. Hij valt de verkeerden aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171109308
Ze was nogal irritant doordat ze overdreven enthousiast door alle artiesten heen zat te gillen en te dansen. En wij Hollanders houden daar niet van. Tijd voor een maansverduistering dus.
Ogene had ook geen hits maar heeft wel een unieke sound en talent, wat je maar weinig ziet in Europa. We hoopten dat ze verstandig waren en iets gedurfds en moderns kozen als lied. Dat was niet het geval, maar toch snapte ik de gok.
Van popjes als Maan zijn er nog 1000en te vinden, en velen zijn beter.
pi_171110701
quote:
BLØF zou verzoek om mee te doen aan Songfestival niet meteen afwijzen

De band BLØF zou, als ze gevraagd zouden worden om Nederland te vertegenwoordigen op het Songfestival, niet meteen nee zeggen.
Zanger Paskal Jakobsen denkt in eerste instantie dat de band het niet zou moeten doen, maar geeft toe aan het AD niet meteen nee te zullen zeggen.

"Er is wel iets veranderd. Had je het zes jaar terug gevraagd, dan had ik meteen 'nee!' geroepen. Maar na Anouk en de Common Linnets zou ik een verzoek wel even goed overdenken. Het kan vruchtbaar zijn voor je carrière", aldus de zanger.

Toetsenist Bas Kennis zou er ook niet negatief tegenover staan: "Ik heb de liedjes van dit jaar beluisterd. 90 procent vond ik verschrikkelijk, maar er zaten een paar erg goeie tussen. Portugal bijvoorbeeld", aldus Kennis.

Jakobsen schreef dit jaar een nummer voor de Nederlandse inzending OG3NE. "Op verzoek heb ik dit jaar een liedje voor OG3NE geschreven, samen met een Engelstalige singer-songwriter", vertelt hij aan de krant. "Dat is uiteindelijk niet gekozen, hoewel ik het nog steeds veel beter vind dan het lied waarmee ze nu hebben meegedaan", zegt hij.

"Dat was gemaakt door hun vader, begreep ik. Ik vraag me af waarom ze dan überhaupt al die andere componisten hebben gevraagd om te gaan schrijven. Blijkbaar wisten ze van tevoren wat het moest worden'', aldus de zanger.

Door: NU.nl
Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Em31 op 22-05-2017 08:40:46 ]
pi_171110895
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap deze shitstorm aan tweets ook niet. Waarom nu wel en niet toen met Og3ne. En snap best dat Jan het voor haar wil opnemen maar doe dat dan in godsnaam niet door andere zangeressen aan te vallen. Dat zijn absoluut niet degenen die Maan hebben aangevallen namelijk. Of dat heb ik gemist.

Ik vat die tweet niet zo zwaar op. In feite kan elk mens iets van een ander leren en heeft iedereen een kwaliteit die een ander misschien niet heeft. Maan heeft iets dat anderen niet hebben, andere zangeressen hebben iets dat Maan niet heeft. Zoveel meer is het niet.

Wie was het bij The Voice (Waylon?) die zei dat hij nek en schouders voor een kandidaat uitstak door alle shit die in de media naar voren kwam.
Ik denk dat Jan ook gewoon korte metten wil maken, en groot gelijk heeft 'ie.
Mensen mogen het op Twitter gooien, net als dat wij op een forum schrijven, maar gelukkig geeft iemand tegengeluid.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:05:17 #111
163650 Greys
pi_171110988
Ik snap dus ook helemaal z'n tegengeluid, naar AD en de tweets en opmerkingen. Maar alle zangeressen een klein beetje het talent van Maan toewensen vind ik verkeerd klinken. Dan vatten we het anders op, dat kan. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111409
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap dus ook helemaal z'n tegengeluid, naar AD en de tweets en opmerkingen. Maar alle zangeressen een klein beetje het talent van Maan toewensen vind ik verkeerd klinken. Dan vatten we het anders op, dat kan. ^O^
Misschien wil hij de goeie jongen blijven en schrijft hij dus expliciet niet dat iedereen zijn mond moet gaan spoelen ofzo. Dus dan gooit hij het in dit jasje. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 09:42:52 #113
368283 ato
pi_171111471
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X
Met Bløf kon ik zo'n 15 tot 10 jaar geleden wel leven.
Nu niet meer.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:47:46 #114
163650 Greys
pi_171111539
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien wil hij de goeie jongen blijven en schrijft hij dus expliciet niet dat iedereen zijn mond moet gaan spoelen ofzo. Dus dan gooit hij het in dit jasje. :D
Ja zou ookbheel goed kunnen hoor. Ik denk iig ook niet dat hij het zo bedoelde als hoe ik en sommige anderen het opvatten. Denk niet dat hij door heeft hoe het over zou kunnen komen. Heb ik ook weleens. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 09:49:09 #115
163650 Greys
pi_171111554
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X
Ja daar zijn meer voorbeelden van, mensen die echt een heel goed lied maakten voor ze maar ze wisten toen al dat ze het nr van pap namen. Had het writers camp dan afgelast. Wel zo fair. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111708
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie won er dat jaar ook alweer wel? :@

En ze wil zelf heel graag naar ESF. Las ik van de week nog. Zal even opzoeken. Maar ze heeft zo weinig gunfactor op de een of andere manier, merkte je ook bij The Voice aan het stemgedrag een beetje. En gunfactor telt ook wel bij het esf. :@
Jennie Lena heeft zich voor mij al gediskwalificeerd op het moment dat ze dacht dat ze als voorzitter van de vakjury de Nederlandse inzending moest kiezen terwijl ze punten moest geven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171111802
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 10:02:59 #118
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171111817
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waarom hebben ze eigenlijk een writerscamp gehad. :') Had dat meteen gezegd dat je een nummer van je vader wil in plaats van de moeite die al die andere artiesten nu hebben gedaan. :X
Daar hebben ze echt geen vrienden mee gemaakt in het wereldje verwacht ik zomaar eens. Grote farce dat writerscamp, dit nepotisme is hebben we al te vaak rondom onze inzendingen gehad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 10:03:34 #119
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171111829
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
Amen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171111841
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja daar zijn meer voorbeelden van, mensen die echt een heel goed lied maakten voor ze maar ze wisten toen al dat ze het nr van pap namen. Had het writers camp dan afgelast. Wel zo fair. :)
Dat hadden ze inderdaad gewoon moeten doen ja. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 10:04:06 #121
163650 Greys
pi_171111843
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jennie Lena heeft zich voor mij al gediskwalificeerd op het moment dat ze dacht dat ze als voorzitter van de vakjury de Nederlandse inzending moest kiezen terwijl ze punten moest geven :')
Ja, die had tot tien minuten voor de echte juryshow geen benul van wat ze er kwam doen. :o Bizar was dat toen ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111895
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
Helemaal mee eens. Echter is dit een grietje van een jaar of 19, 20. Die geen bekende grote BN'er is. Gewoon een meisje dat net komt kijken. En daar zit het verschil een beetje.

Dat gevestigde namen nooit eens kritiek op elkaar hebben, behalve Gordon en Patty Brard :') , dat mag wel eens veranderen, en dat kan gewoon netjes en toch met een kritische noot.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 10:07:22 #123
163650 Greys
pi_171111904
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook allemaal lekker selectief natuurlijk, als de loftrompet op social media wordt gestoken over capaciteiten van BN'ers dan is het allemaal geweldig, als er kritiek is dan mag dat wel een tandje minder...

Al die BN'ers zouden elkaar eens niet zo opvallend kritiekloos in de kont moeten kruipen. Dat betekent niet dat je dan iedereen maar hoeft af te zeiken, maar dat eeuwige ego-strelen wat gewoon niet altijd terecht is komt me wel mijn neus uit...
_O_

Kijk alleen maar naar die sfeer die idd is gecreëerd waardoor Cornald overduidelijk in het begin z'n twijfels over deze inzending niet kon of durfde te uiten.

En dat terwijl Og3ne hun lacherigheid over de 'slechts' 11e plaats van Douwe niet verstopte. Had iemand maar tegen ze durven zeggen dat ze beter even moesten wachten met lachen tot ze zelf een stuk hoger waren geëindigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171111921
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

_O_

Kijk alleen maar naar die sfeer die idd is gecreëerd waardoor Cornald overduidelijk in het begin z'n twijfels over deze inzending niet kon of durfde te uiten.

En dat terwijl Og3ne hun lacherigheid over de 'slechts' 11e plaats van Douwe niet verstopte. Had iemand maar tegen ze durven zeggen dat ze beter even moesten wachten met lachen tot ze zelf een stuk hoger waren geëindigd.
"Maar hun zang was zó goed!". :')
Ik moet er nog om lachen, alles over en om de zang. Hoera hippediehee. Alle kritiek krijgt als reactie dat zang zo bijzonder was.
Het lied was kut, is er nou niemand die dat durft te zeggen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 10:13:19 #125
368283 ato
pi_171112022
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

"Maar hun zang was zó goed!". :')
Ik moet er nog om lachen, alles over en om de zang. Hoera hippediehee. Alle kritiek krijgt als reactie dat zang zo bijzonder was.
Het lied was kut, is er nou niemand die dat durft te zeggen?
Het nummer was matig wat enigszins nog redelijk werd gemaakt door de goede zang. 😄
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')