Hoort natuurlijk evenveel te verdienen als een PABO meisje. Gelukkig hebben we daar PO in Actie voor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dekker heeft het heilige gelijk in handen - de docent klassieke talen op het gymnasium is topsport.
Precies, dat zijn de echte helden. Beetje Engels, biologie of wiskunde hobbyen met vmbo'ers stelt al niet zo veel voor, laat staan 32 kleuters met totaal verschillende niveaus wat proberen bij te brengen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dekker heeft het heilige gelijk in handen - de docent klassieke talen op het gymnasium is topsport.
Hoe lang heeft Europa nu nog te gaan? De voorspelling van vorig jaar viel wat tegen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Maar goed ook. Dit zal wel eens het nieuwe Europa kunnen worden van 2 snelheden.
Genghis Khan is nergens te bekennen, de Ottomanen ruik je van duizend kilometer al aankomen, en de barbaren & vandalen lijken enigszins koest. Dus ik zeg nog honderd jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Europa nu nog te gaan? De voorspelling van vorig jaar viel wat tegen.
Hmmm, Nostradamus voorspelde anders wel een "Atlantische broederoorlog" ergens aan het begin van het derde millennium.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Genghis Khan is nergens te bekennen, de Ottomanen ruik je van duizend kilometer al aankomen, en de barbaren & vandalen lijken enigszins koest. Dus ik zeg nog honderd jaar.
Die vluchtelingen en rugzakleerlingen doe je ook doodeenvoudig ernaast. Dat lage salaris is wel te begrijpen: je hoeft nauwelijks iets te kunnen!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies, dat zijn de echte helden. Beetje Engels, biologie of wiskunde hobbyen met vmbo'ers stelt al niet zo veel voor, laat staan 32 kleuters met totaal verschillende niveaus wat proberen bij te brengen.
Dat was de gedachte van het duizendjarig rijk. Het waren slechts 12 duurbetaalde jaren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Genghis Khan is nergens te bekennen, de Ottomanen ruik je van duizend kilometer al aankomen, en de barbaren & vandalen lijken enigszins koest. Dus ik zeg nog honderd jaar.
Work hard, play hard. Noemen we dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat was de gedachte van het duizendjarig rijk. Het waren slechts 12 duurbetaalde jaren.
En je hoeft die stumperds ook niets te leren. Alsof iemand ooit een beroep op hun kennis gaat doen!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die vluchtelingen en rugzakleerlingen doe je ook doodeenvoudig ernaast. Dat lage salaris is wel te begrijpen: je hoeft nauwelijks iets te kunnen!
Die groepen kunnen we weren als je op de juiste partijen stemt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die vluchtelingen en rugzakleerlingen doe je ook doodeenvoudig ernaast. Dat lage salaris is wel te begrijpen: je hoeft nauwelijks iets te kunnen!
Is dit een pleidooi om de salarissen van VO-docenten te verlagen zodat deze gelijk komen met PO-leerkrachten? Behoort allemaal tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bestuurskunde doceren op de uni, dát is pas een uitdaging. Sommige van die lui komen niet eens op tijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies, dat zijn de echte helden. Beetje Engels, biologie of wiskunde hobbyen met vmbo'ers stelt al niet zo veel voor, laat staan 32 kleuters met totaal verschillende niveaus wat proberen bij te brengen.
Opgeleid tot uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
En je hoeft die stumperds ook niets te leren. Alsof iemand ooit een beroep op hun kennis gaat doen!
Het lijkt me belangrijk om de docentensalarissen sectorbreed te verlagen, zodat de onderwijsbestuurders er een procentje of twintig, dertig bij kunnen geven. Uiteindelijk zijn dat de mensen die zorgen voor goed onderwijs, niet waar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dit een pleidooi om de salarissen van VO-docenten te verlagen zodat deze gelijk komen met PO-leerkrachten? Behoort allemaal tot de mogelijkheden.
Goed idee. Gaan wij daar werk van maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijk om de docentensalarissen sectorbreed te verlagen, zodat de onderwijsbestuurders er een procentje of twintig, dertig bij kunnen geven. Uiteindelijk zijn dat de mensen die zorgen voor goed onderwijs, niet waar.
Ik heb gehoord dat ze op het Luzac leerlingen wel gewoon hun examens kunnen laten halen. Laten we dergelijke scholen meer ruimte geven en al dat publieke onderwijs afschaffen. Daar komen toch alleen maar slecht presterende kinderen op af.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijk om de docentensalarissen sectorbreed te verlagen, zodat de onderwijsbestuurders er een procentje of twintig, dertig bij kunnen geven. Uiteindelijk zijn dat de mensen die zorgen voor goed onderwijs, niet waar.
Oh ja, dat is ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Luzac leerlingen wel gewoon hun examens kunnen laten halen. Laten we dergelijke scholen meer ruimte geven en al dat publieke onderwijs afschaffen. Daar komen toch alleen maar slecht presterende kinderen op af.
Hmm.. wel erg druk. Kun je twee aparte locaties doen? Eentje voor de rustige mensen, en eentje voor Euribob etc.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Even iets anders. Een meet met minimaal 15 aanwezigen lijkt prima mogelijk, als ik mogelijke data en locaties combineer. Alleen nog niet echt een duidelijk onderscheid tussen enkele verschillende data.
Het gaat niet om geld, maar wel om het geld. Er moet meer geld bij qua salaris. Voor het PO, voor het (technisch) vmbo en eigenlijk voor het hele VO. Van een hoger salaris voor bestaande ,leerkrachten koop je echter geen stijgende leerlingaantallen of betere spreiding in Nederland.quote:Het gaat de onderwijzers niet om het geld, benadrukt Roovers. "We hoeven geen grotere auto, we willen een eerlijk salaris.
Oef, goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm.. wel erg druk. Kun je twee aparte locaties doen? Eentje voor de rustige mensen, en eentje voor Euribob etc.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm.. wel erg druk. Kun je twee aparte locaties doen? Eentje voor de rustige mensen, en eentje voor Euribob etc.
Wat. Godnondeju.quote:
Ah de meet in Nijmegen (vandaag) is ook van de kaart. Op deze manier schiet het ook niet echt op.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Even iets anders. Een meet met minimaal 15 aanwezigen lijkt prima mogelijk, als ik mogelijke data en locaties combineer. Alleen nog niet echt een duidelijk onderscheid tussen enkele verschillende data.
Ok, Anneke.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:24 schreef Euribob het volgende:
Maar even serieus, ik zal van andermans wijn afblijven. Ik drink tegenwoordig toch liever rood. En bovendien mag het nu gewoon.
Ging het niet door?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah de meet in Nijmegen (vandaag) is ook van de kaart. Op deze manier schiet het ook niet echt op.
Is het allemaal statistisch gezien wel significant?!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Beleid dat verder werkt dan één kabinetsperiode? Wat een kolder.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:36 schreef Ryon het volgende:
Het klinkt gek, maar wat er in 2015 - 2017 gebeurt, is een gevolg van het beleid dat in 2007 is gemaakt.
Ho ho, ze willen deze maand nog meer salaris. Wat er over 15 jaar gebeurt kan niemand boeien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:36 schreef Ryon het volgende:
De taak van Dekker is trouwens om zich bezig te houden met hoe het onderwijs er over 15 jaar uitziet.
Vermoeiende vent ben jij toch eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:36 schreef Ryon het volgende:
Laatste stukje onderwijs:
http://www.aob.nl/doc/Rapport_Rinnooy_Kan.pdf
De huidige problemen met het PO en VO zijn al in 2007 voorspeld. Grotendeels veroorzaakt door de vergrijzing. De maatregelen van de Kabinetten Balkenende hadden een deel van de huidige problematiek moeten ondervangen. Het klinkt gek, maar wat er in 2015 - 2017 gebeurt, is een gevolg van het beleid dat in 2007 is gemaakt. Boeiend om door te lezen wat er toen besloten werd en hoe Dekker daar in 2012 - 2017 op is door gegaan. Zet de dingen een beetje in perspectief.
De taak van Dekker is trouwens om zich bezig te houden met hoe het onderwijs er over 15 jaar uitziet.
Alsof die ambtenaren zich bezighouden met kabinetsperiodes.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beleid dat verder werkt dan één kabinetsperiode? Wat een kolder.
Haha. Nee natuurlijk niet. Het heeft dus heel veel nut om ook nu nog aan de bel te trekken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beleid dat verder werkt dan één kabinetsperiode? Wat een kolder.
Ja. Met rapporten enzo. Haalt alle lol uit de discussie.quote:
Weet ik veel, dat was een kaap cq piraten meet om het op dezelfde dag te houden (vandaag). Is ook geen nette move. Geef mijn portie maar aan fikkie.quote:
En jij had vorige week nog wel zo goed de weg verkend. Kan inderdaad echt niet dit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat was een kaap cq piraten meet om het op dezelfde dag te houden (vandaag). Is ook geen nette move.
Neuh. Ik kan dus ook prima gewoon m'n eigen voorkeur erdoorheen drammen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is het allemaal statistisch gezien wel significant?!
Ghe Utrecht is ook een leuke stad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het weer Utrecht wordt DH. Scheelt dat je die afgelopen jaar ook al goed verkend hebt. Rotterdam is de #2 locatie, voor Amsterdam. Dat is goed om te zien.
Kan ook gwn weer in die kroeg van de laatste twee keer in Utrecht. Was aldoor best wel prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:14 schreef Drugshond het volgende:
Tegen de Winkel van Sinkel zeg ik ook geen nee. Mits we buiten kunnen zitten (binnenplaats)
Of het nu buiten droog of nat is. Dit zijn mijn voorkeuren.
Ik wil iets beter. Doe iets met de binnenstad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ook gwn weer in die kroeg van de laatste twee keer in Utrecht. Was aldoor best wel prima.
Je bedoelt Sander Dekker?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bestuurskunde doceren op de uni, dát is pas een uitdaging. Sommige van die lui komen niet eens op tijd.
Voor mijn gevoel is dat lulletje nèt 30.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft Sander Dekker gedaan. Daarom heeft hij ook zo'n afkeer voor pubers vermoed ik.
Net 40.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat lulletje nèt 30.
Over de veertig. Maar ziet er nog steeds uit als een jonge god.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat lulletje nèt 30.
Bij de VVD is het al gauw goed, he? Maar goed, ook logisch als je het vergelijkt met Keizer, natuurlijk, dan is het al snel goddelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Over de veertig. Maar ziet er nog steeds uit als een jonge god.
Jij denkt dat je wel eisen kunt stellen na 60x zuiver en alleen Milaan. Man, Je visie van de EU is een fucking joke.quote:
Also also also.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jij denkt dat je wel eisen kunt stellen na 60x zuiver en alleen Milaan. Man, Je visie van de EU is een fucking joke.
Welke discussie? Je bent alleen maar vermoeiend bijdehand aan het doen in deze reeks.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja. Met rapporten enzo. Haalt alle lol uit de discussie.
Met jou niet nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het serieus geprobeerd in dat FvD topic maar een goede discussie zit er gewoon niet in.
Tja, partijkartel enzo, he?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het serieus geprobeerd in dat FvD topic maar een goede discussie zit er gewoon niet in.
Met wie wel dan bij die figuren? Ook zonder mij gaat het nergens overquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee we gaan niet op de Veluwe zitten. En plassers vergelijken.
Bijdehand en betweterig is mijn trademark.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke discussie? Je bent alleen maar vermoeiend bijdehand aan het doen in deze reeks.
Goed om zoiets in een sigarenbar te bespreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
Ga maar weer naar de sigarenbar. Het houdt je van de straat. Even aanhoren hoe het vvd-congresje was.
En anglicismen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bijdehand en betweterig is mijn trademark.
Zolang het maar niet 8 juli wordt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Eentje voor de hoogbouwliefhebbers in Rotterdam. Op het dak van de Maastoren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooi onderzoek. Die sla ik even op.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Monolith het volgende:
Nog een onderzoekje naar hoe VCs mannelijke en vrouwelijke ondernemers beschrijven:
http://trib.al/SPwXoDL
1. Ik lees de OP niet. Ik post niet of nauwelijks in POL.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
Godsamme, er gaat een forummod in POL / [CENTRAAL] FVD - Forum voor Democratie #31 Hiddemeister & Baudetgod helemaal los in het verdedigen van rassenleer.
Goed topic. Zeker als je bijdehand wil doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
Godsamme, er gaat een forummod in POL / [CENTRAAL] FVD - Forum voor Democratie #31 Hiddemeister & Baudetgod helemaal los in het verdedigen van rassenleer.
Quis custodiet ipsos custodes?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
Ashqelon.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met wie wel dan bij die figuren? Ook zonder mij gaat het nergens over
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef Drugshond het volgende:
Hij had Draghi wel in een houtgreep. Dom is hij niet.
Zal ik meteen nog even jouw doorrijden na een aanrijding melden?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
Remlof hangt al met justitie aan de telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |