Ook wel frappant dat iemand die in dat boek constant aangeeft dat hij een hekel had aan tennis nu coach wordt. Geldnood?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van het lezen van Agassi's boek kreeg ik het idee dat hij geen al te helder licht is. Maar aangezien Djoko's problemen vooral van psychische aard lijken te zijn kan hij wellicht wel wat bijdragen.

Hij doet die Duitse met die lange benen en grote neus toch? Dan zou poen geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ook wel frappant dat iemand die in dat boek constant aangeeft dat hij een hekel had aan tennis nu coach wordt. Geldnood?

of kaal scherenquote:Op zondag 21 mei 2017 23:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Kunnen we nu verwachten dat Djokovic een pruik draagt tijdens Roland Garros?

Ik las "Agassi is een prima kneusquote:

Ik ookquote:Op maandag 22 mei 2017 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "Agassi is een prima kneus"

Heuveltje op en af rennenquote:Op maandag 22 mei 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of door Gil Reyes opgepompt wordt tot een Verdasco.

En inspiratie dan? Ik denk dat dat er ook een deel van is. Federer was fan van Edberg; later werd Edberg zijn coach. Inspiratie kan je er ook toe aanzetten om verder te komen.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heuveltje op en af rennen.
Maar ik zie het voordeel voor Djokovic wat dat betreft niet meteen.

Plus van iemand waar je echt tegen opkijkt neem je sneller wat aan.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En inspiratie an? Ik denk dat dat er ook een deel van is. Federer was fan van Edberg; later werd Edberg zijn coach. Inspiratie kan je er ook toe aanzetten om verder te komen.

Ja, precies. Ik denk dat dat misschien ook een belangrijk deel van hun aantrekkingskracht is.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Plus van iemand waar je echt tegen opkijkt neem je sneller wat aan.
Als de man die al jaren lang je coach is, iets tegen je zegt kan na verloop van jaren de impact minder worden. Als je idool en inspiratiebron iets tegen je zegt, kan dat een enorme drijfveer zijn. Zeker als het daar aan schort.

Bedoelde wat betreft spieropbouw.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En inspiratie dan? Ik denk dat dat er ook een deel van is. Federer was fan van Edberg; later werd Edberg zijn coach. Inspiratie kan je er ook toe aanzetten om verder te komen.

Oké.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bedoelde wat betreft spieropbouw.
Ja, precies. De juiste snaar raken. Voor mij maakt het nogal eens meer uit wie iets zegt dan wat de inhoud is van wat er wordt gezegd. Heeft ook met respect en vertrouwen te maken.quote:Inspiratie zou zeker kunnen, ik zie Agassi ook meer als een veredelde mental coach.Tennissen kunnen die gasten allemaal wel, dus je moet het hoe dan ook meer in het mentale zoeken.

quote:Op maandag 22 mei 2017 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "Agassi is een prima kneus"

wat een legendequote:Op donderdag 25 mei 2017 19:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nikles/Puetz in de halve finale in Geneve, zonder een bal te hebben geslagen. Nikles verdient bijna de helft wat hij tot nu toe in z'n carrière bij elkaar heeft geslagen.

hij won ook van Wawrinka murray kyrgios isner (2x) en bijna van djokovicquote:

Ik las dat op Wimbledon resultaten op gras zwaarder tellen voor de seeds, zou hij nu 5e geplaatst kunnen zijn straks?quote:

1 Andy Murray 11930.00quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat op Wimbledon resultaten op gras zwaarder tellen voor de seeds, zou hij nu 5e geplaatst kunnen zijn straks?

Halle wordt wel interessant voor Federer dan, die kan evt wawrinka nog passeren?quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
1 Andy Murray 11930.00
2 Novak Djokovic 7395.00
3 Rafael Nadal 7318.75
4 Stan Wawrinka 6490.00
5 Roger Federer 6385.00
6 Milos Raonic 5575.00
7 Marin Cilic 4655.00
8 Dominic Thiem 4127.50

Federer 2013 (5e)quote:Op maandag 12 juni 2017 15:47 schreef macca728 het volgende:
Djokovic gewoon nr 4 op de ranking, wie had dat gedacht.

Nadal skipt Wimbledon echt alleen maar als hij weer een serieuze blessure heeft denk ik, of als ie brown loot in ronde 1quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:15 schreef Marcoss het volgende:
Zou me ook niks verbazen als Nadal het hele grasseizoen skipt eigenlijk..
(en Federer speelt ook nog Stuttgart deze week, daar kan hij ook punten pakken)

Volgens mij kan Federer ook Nadal nog voorbij als hij ver komt in Halle en Stuttgart, maar die regels mbt grasranking zijn altijd vrij ingewikkeldquote:Op woensdag 14 juni 2017 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Halle wordt wel interessant voor Federer dan, die kan evt wawrinka nog passeren?

Dat dacht ik ook bij Federer en Roland Garrosquote:Op woensdag 14 juni 2017 12:37 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nadal skipt Wimbledon echt alleen maar als hij weer een serieuze blessure heeft denk ik, of als ie brown loot in ronde 1

(750-180)*2 = 1140, dan zou het kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij kan Federer ook Nadal nog voorbij als hij ver komt in Halle en Stuttgart, maar die regels mbt grasranking zijn altijd vrij ingewikkeld

Federer heeft nog lager gestaan toch?quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Federer 2013 (5e)
Murray 2014 (buiten de top 10)
Nadal 2015-16 (8e)
Djokovic 2017 (4e)

Bedankt Draaijer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:24 schreef franklop het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Federer

Federer verloor op de Hopman Cup ook van een Duitser en weten allemaal hoe dat een paar weken later afliepquote:

Of Darcis, of Rosol, of Kyrgios.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:37 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nadal skipt Wimbledon echt alleen maar als hij weer een serieuze blessure heeft denk ik, of als ie brown loot in ronde 1

twitter:la_pouille twitterde op woensdag 14-06-2017 om 21:38:49That's one way to save a match point.. So happy I won this match, it was a tough one to launch the grass season 💪🔥🍀… https://t.co/j4Hrhj7Si5 reageer retweet

wtfquote:Op donderdag 15 juni 2017 08:34 schreef Spetie het volgende:
Mooie ontsnapping van Pouille in Stuttgart:
twitter:la_pouille twitterde op woensdag 14-06-2017 om 21:38:49That's one way to save a match point.. So happy I won this match, it was a tough one to launch the grass season 💪🔥🍀… https://t.co/j4Hrhj7Si5 reageer retweet

dat hoor ik sinds 2008quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:24 schreef franklop het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Federer

pouiLLequote:Op donderdag 15 juni 2017 08:34 schreef Spetie het volgende:

Lijkt wel alsof ie met z'n racket over het net gaatquote:Op donderdag 15 juni 2017 08:34 schreef Spetie het volgende:

Lijkt alsof hij de bal op zijn eigen helft raakt, maar doorzwaait over het net. Maar het gaat vrij snel om het zeker te weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 08:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ie met z'n racket over het net gaat

Jammer dat het net niet te zien is in de laatste herhaling vanaf de zijkant gefilmd. Want je mag toch met je racket na het raken van de bal over het net zwaaien? (en je mag de bal aan de kant van je tegenstander raken als de bal eerst jouw helft heeft geraakt?)quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij de bal op zijn eigen helft raakt, maar doorzwaait over het net. Maar het gaat vrij snel om het zeker te weten.

Dat dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 08:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ie met z'n racket over het net gaat

Klopt helemaalquote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer dat het net niet te zien is in de laatste herhaling vanaf de zijkant gefilmd. Want je mag toch met je racket na het raken van de bal over het net zwaaien? (en je mag de bal aan de kant van je tegenstander raken als de bal eerst jouw helft heeft geraakt?)

Ja, en je mag zelfs naar de andere kant van het net lopen als de bal terugspringt en dan de bal aan die kant in het net van de tegenstander slaan.quote:

quote:Maldini (48) maakt volgende week in Milaan profdebuut op tennisbaan
Paolo Maldini is aan een nieuwe carrière begonnen. De oud-voetballer maakt volgende week maandag op zijn 49e verjaardag zijn debuut in het internationale proftennis.
Maldini kwalificeerde zich met zijn vriend en coach Stefano Landonio voor het challengertoernooi van Milaan eind juni.
"Dit was ons eerste competitieve toernooi", vertelt Landonio zaterdag aan UBI Tennis. "We hadden tot nu toe alleen een paar demonstratiewedstrijden gespeeld voor het goede doel."
Landonio, die zelf nooit verder kwam dan de 975e plaats op de wereldranglijst, is onder de indruk van het spel van Maldini. "Paolo heeft een goede service en zijn volleys worden steeds beter. Hij heeft eigenlijk geen zwakke punten in zijn spel."
AC Milan
Maldini beëindigde acht jaar geleden zijn loopbaan als profvoetballer. De verdediger speelde van 1985 tot en met 2009 voor AC Milan, waar hij uitgroeide tot clublegende.
In totaal kwam hij in 902 officiële wedstrijden in actie voor de Italiaanse club, waarmee hij vijf keer de Europa Cup I/Champions League won en zeven keer landskampioen werd.
Ook speelde Maldini 126 interlands voor Italië. Met 'La Squadra Azzurra' bereikte hij in 1994 de finale van het WK en haalde hij in 2000 de eindstrijd van het EK.
Maldini begon na zijn carrière als profvoetballer direct met tennissen.

Toch wel verrassend dat Pouille dat toernooi wint.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Pouille wint in Stuttgart in de finale in drie sets van Lopez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |