SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gewoon al die shirtjes uitverkopen en dan voor 300 euro op marktplaats zetten, je bent jood of je ben het niet![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:20:17We zijn weer live! 👉 https://t.co/TcjCTjaEH6 reageer retweet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Komt door de grote vraag naar het nieuwe uittenue.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?![]()
Zie de laatste posts in het vorige topicquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?
Danku!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:20:17We zijn weer live! 👉 https://t.co/TcjCTjaEH6 reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het huidige uitshirt is zoveel mooier. Alleen al vanwege de 3 kruizen, maar ook de industriėle look met het zwart/grijs. Veel beter dan het nieuwe.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:39 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Hey jongens ik verkoop je voor ¤2000 een kaartje maar dan delen we wel de brandstofkosten
Groot fan van User Wotte![]()
Mensen die 2 kop voor zo'n finale neerleggen gaan echt niet met de auto lolGroot fan van User Wotte![]()
2 dugout plaatsen (naast elkaar) voor 35 miljoen p/s te koop. Pm bij interesse.
Gr Gr.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Begint nu al gewoon te kriebelen hoor. Over een week vlieg ik pas die kant op. Zo fucking zenuwachtig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey jongens ik verkoop je voor ¤2000 een kaartje maar dan delen we wel de brandstofkosten
Uitvinder van de biersmiley.![]()
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Dat uitshirt ziet er toch wel vet uit hoor nu ik het bij die spelers zie.
En tegen Feyenoord/PSV (iedere ploeg met donkere broekjes) spelen we met rode broekjes en kousen, niks mis mee.Oh.![]()
Om in Polen de afslag te missen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:42 schreef Tjacka het volgende:
Mensen die 2 kop voor zo'n finale neerleggen gaan echt niet met de auto lol![]()
Dan heb je er al een paar gemistquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mochten we de EL finale niet winnen moeten we daarna weer vrij vroeg aan de bak in de voorrondes CL.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.Oh.![]()
Hopelijk doet ie het goed daar, gaat zijn waarde omhoog en kunnen wij hem vervolgens voor 10 miljoen verkopen en dan een buitenspeler met rendement halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.
Vind Younes een prima speler, maar telkens als hij gaat schieten dan weet je gewoon al dat ie er niet ingaat.![]()
kluivert op linksquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mochten we de EL finale niet winnen moeten we daarna weer vrij vroeg aan de bak in de voorrondes CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een vleugelspelertje erbijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is ondertussen weer fit toch? In de Jupiler league doet ie het goed en had vorig jaar hoge verwachtingen van Cerny... Maar lijkt een beetje een Fischer te gaan worden (en dan nog in mindere mate).quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.![]()
Sowieso Kluivert als vaste basisspeler kan je nog niet op vertrouwen neequote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.Dus ik hoop wel op een KANON op links die een flink rendement heeft. Als we volgend jaar weer zoveel wedstrijdjes gaan spelen komt Kluivert ook aan voldoende minuten zonder dat we afhankelijk zijn van hem.
Oh.![]()
Wat is er jammer?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Als iemand nog tips wil hoe een 2e plaats gevierd moet worden dan hoor ik het wel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
2e plaats vieren doen ze in rotterdam.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Als iemand nog tips wil hoe een 2e plaats gevierd moet worden dan hoor ik het wel.
en wat is er precies jammer? ben je een quote vergeten bij te voegen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zondag kwam Davy nog evenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.
Waar is Heeinz?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.![]()
Dat was vast niet serieus van hemquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2887 Alles Winnen: Sanchez On Fire
Ik maak nooit geintjes
Oh.![]()
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk gevenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
vooral dat ze het hele jaar boven aan gestaan hebben en dan zeggen dat ze het van ajax afgepakt hebben snap ik niks van. We waren niet eens kampioen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk geven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Madquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Davy zou niet zo diep zinken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
We waren niet eens kampioen vorig seizoen.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.![]()
![]()
is nog geen 18 jaar in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zijn wel ergere laatste speeldagen gewend wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk geven.
Oh.![]()
Van het voetbal van Ajax ben ik dit seizoen vaak klaargekomen, dus het is wel passend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zien veel cumstained shirts van jou eruit?
P.S. Je UI leidt mij weer af
Oh.![]()
Het zijn in elk geval mooie kleuren, het shirt van twee seizoenen geleden dat was echt lelijk.quote:Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van het voetbal van Ajax ben ik dit seizoen vaak klaargekomen, dus het is wel passend.
P.S. Je UI leidt mij weer af![]()
![]()
Div z'n gif. Voor al uw afleiding en cumstains.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vind je het geen downgrade t.o.v. het uitshirt van dit seizoen met die andreaskruizen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval mooie kleuren, het shirt van twee seizoenen geleden dat was echt lelijk.blablablabla![]()
Ik vind deze kleuren beter, liever donkerblauw met rood dan zwart en grijs eerlijk gezegd. En die Andreaskruizen elke keer zo prominent gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het geen downgrade t.o.v. het uitshirt van dit seizoen met die andreaskruizen?
Oh.![]()
Bron: voetbalzone.nlquote:Ajax lijkt een mooie slag te hebben geslagen op contractgebied. De Telegraaf meldt namelijk dat André Onana zijn verbintenis dinsdag gaat verlengen tot medio 2020. De Kameroener plakt zodoende twee seizoenen vast aan zijn oorspronkelijk tot volgend seizoen doorlopende contract.
Die verlenging ging in eerste instantie niet over rozen, aangezien Onana’s zaakwaarnemer Albert Botines eerder liet weten niet bepaald onder de indruk te zijn van het aanbod van Ajax. Een bezoek van directeur spelerszaken Marc Overmars en financiaal directeur Jeroen Slop aan Barcelona bracht de zaak echter in een stroomversnelling, waarna de twee partijen toch tot een akkoord zijn gekomen.
De in januari 2015 voor 250.000 euro van Barcelona overgenomen Onana gaat met zijn nieuwe verbintenis bij de grootverdieners in Amsterdam horen. De doelman leek dit seizoen in te gaan als back-up van huurling Tim Krul, maar greep in de eerste weken van de competitie zijn kans en stond zijn plek daarna niet meer af.![]()
Hmm 2020 is niet erg lang, zou je hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen wil je er nog echt goed geld voor krijgen.quote:Oh.![]()
AD zegt 2021 http://www.ad.nl/nederlan(...)1-bij-ajax~af2c8ef0/quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm 2020 is niet erg lang, zou je hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen wil je er nog echt goed geld voor krijgen.![]()
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.![]()
![]()
Dat klinkt me al een stuk beter in de oren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AD zegt 2021 http://www.ad.nl/nederlan(...)1-bij-ajax~af2c8ef0/Oh.![]()
Ach joh, zij de beste van Nederland, wij van Europa.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.![]()
Verkopen in 2019quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt me al een stuk beter in de oren.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Thuis dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
Speelt Ajax trouwens thuis of uit tijdens de EL finale?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nettotwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 18:07:27NIEUWS | Yes! Andre Onana tot medio 2021 Ajacied! 👊 Lees meer ➡️ https://t.co/D8Vib862yr#Onana2021 https://t.co/ACWZqSoEfy reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ga je die finale wel kijken of heb je die zender niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
Speelt Ajax trouwens thuis of uit tijdens de EL finale?Oh.![]()
Yesquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mad.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ene L. Messi heeft meer talent in zijn kleine teen dan heel Ajax bij elkaarWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zou met twee vrienden naar het museumplein gaan. Of iig ergens in Amsterdam de finale kijken. Krijg ik nu te horen dat ze moeten werken en we dus niet op tijd in de stad kunnen zijn![]()
Godsamme man, heb je de finale bereikt, wordt het op de bank bij iemand thuis kijken
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Kan je het wel goed volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zou met twee vrienden naar het museumplein gaan. Of iig ergens in Amsterdam de finale kijken. Krijg ik nu te horen dat ze moeten werken en we dus niet op tijd in de stad kunnen zijn![]()
Godsamme man, heb je de finale bereikt, wordt het op de bank bij iemand thuis kijkenOh.![]()
Is ie achter de decoder dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je die finale wel kijken of heb je die zender niet?![]()
hij gunde feyenoord het vast nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:18 schreef satecl het volgende:
Ik vond nog wat oude beelden terug van Jean Paul Decossaux.![]()
keepers gewoon aan hun contract houden, krijg je toch niks voorquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm 2020 is niet erg lang, zou je hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen wil je er nog echt goed geld voor krijgen.![]()
We kregen meer voor Cillessen dan voor Eriksen of Vertonghen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
keepers gewoon aan hun contract houden, krijg je toch niks voorOh.![]()
dat was inderdaad een erg fors bedrag voor een keeper en contractduur was anders. Eriksen en Vertonghen zaten inderdaad aan de 1 jaar. Zelfs dan vond ik Eriksen nog erg teleurstellendquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kregen meer voor Cillessen dan voor Eriksen of Vertonghen.![]()
Beste van Europa? . In welke psychotische wereld leef jijquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach joh, zij de beste van Nederland, wij van Europa.
and no![]()
Onana logenstraft tot op heden het feit dat negers niet kunnen keepen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godsamme man, heb je de finale bereikt, wordt het op de bank bij iemand thuis kijkenfokmeet jongensquote:![]()
Gelukkig verlengen ze die contracten nu wat eerder, al krijgen we voor Tete vast ook te weinig.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was inderdaad een erg fors bedrag voor een keeper en contractduur was anders. Eriksen en Vertonghen zaten inderdaad aan de 1 jaar. Zelfs dan vond ik Eriksen nog erg teleurstellendOh.![]()
Als je denkt van niet ben je het spoor bijster.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:20 schreef DR898 het volgende:
[..]
Beste van Europa? . In welke psychotische wereld leef jij![]()
Van god los, dat soort mensen zou je bijna niet serieus kunnen nemen. De onwetendheid, ha ha ha.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:08 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als je denkt van niet ben je het spoor bijster.![]()
Inderdaad. Jammer dat supporters van andere clubs nooit objectief kunnen zijn wat betreft Ajax.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van god los, dat soort mensen zou je bijna niet serieus kunnen nemen. De onwetendheid, ha ha ha.![]()
Wat een god
http://nos.nl/video/21735(...)e-europa-league.html
Ajax fan huurt een vliegtuig met 189 passagiers. Zowat uitverkocht. Kost hem 100K eurotjes.![]()
Waarom niet? Zowat de belangrijkste positie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Een keeper tot een van de grootverdieners van het eerste elftal maken![]()
Er waren geruchten over Robbin Ruiter, maar misschien schuiven ze wel gewoon een jeugdkeeper door.quote:Oh.![]()
Van Leer.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoop het niet. Geen enkele topkeeper in de jeugd genotquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren geruchten over Robbin Ruiter, maar misschien schuiven ze wel gewoon een jeugdkeeper door.![]()
Nee joh. Allemaal mongolen en lui die nooit voetbal kijken. Duik de kroeg wel in of bij een vriend kijken.quote:![]()
ruiter gaat toch geen tweede keeper worden,quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren geruchten over Robbin Ruiter, maar misschien schuiven ze wel gewoon een jeugdkeeper door.![]()
We gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoop het niet. Geen enkele topkeeper in de jeugd genotDaar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh. Allemaal mongolen en lui die nooit voetbal kijken. Duik de kroeg wel in of bij een vriend kijken.Oh.![]()
Gaat Boergod weg?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Naar welke club wil hij anders toe.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ruiter gaat toch geen tweede keeper worden,Oh.![]()
Ja wordt niet verlengd is al tijd bekend. Er moet echt een nieuwe keeper komen want Alblas enz is echt niveau Achilles.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contract loopt af, dus lijkt me wel.![]()
http://www.rtvoost.nl/voe(...)an-nog-niets-gehoordquote:
beetje vreemd wel. vind maar eens een tweede keeper![]()
Ruiter kan prima 1ste keeper worden bij Heerenveen ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Naar welke club wil hij anders toe.![]()
Wat een koningquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een god
http://nos.nl/video/21735(...)e-europa-league.html
Ajax fan huurt een vliegtuig met 189 passagiers. Zowat uitverkocht. Kost hem 100K eurotjes.![]()
![]()
Marc mag wat dat betreft nog wel aan de bak deze zomerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja wordt niet verlengd is al tijd bekend. Er moet echt een nieuwe keeper komen want Alblas enz is echt niveau Achilles.Als Westermann, Tete, Riedewald allemaal vertrekken ook nog wat verdedigers erbij. Misschien vleugelspits als Younes vertrekt, Traoré moet ook nog wel opgevangen worden.
Oh.![]()
Dat zou een typische jood wel doen ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij 600 euro voor een retourtje vraagt maakt hij zelfs geld GENOT![]()
Ze zijn al bezig of ze zijn continu wel bezig denk ik. Lozano komt overigens ook niet meer. Vraagprijs 20 miljoen + en zijn salaris is nu al 3,5 miljoen dollar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc mag wat dat betreft nog wel aan de bak deze zomerAls Westermann, Tete, Riedewald allemaal vertrekken ook nog wat verdedigers erbij. Misschien vleugelspits als Younes vertrekt, Traoré moet ook nog wel opgevangen worden.
![]()
Hij is bij Utrecht nu toch ook tweede keeper?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ruiter kan prima 1ste keeper worden bij Heerenveen ofzo.Oh.![]()
Was toch blessa?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is bij Utrecht nu toch ook tweede keeper?![]()
jij dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het meemaken.
[..]
Daar heb je wel een punt ja.![]()
Pavon van Boca stond op het lijstje dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig of ze zijn continu wel bezig denk ik. Lozano komt overigens ook niet meer. Vraagprijs 20 miljoen + en zijn salaris is nu al 3,5 miljoen dollar.Oh.![]()
Jup. Probleem is alleen dat Boca etc ook gewoon topclubs zijn en een veel hoger salarisplafond hebben dan Ajaxquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pavon van Boca stond op het lijstje dacht ik.Richairylson (whatever zijn naam ook is) staat ook op de lijst.
![]()
Ga je niet naar Stockholmquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet het nog niet. Zal wel thuis kijken worden![]()
![]()
Ik hoop stiekem dat we Fosu Mensah kunnen huren![]()
Fosu met Sanchez centraal. Ik ga even het plafond witten
![]()
![]()
![]()
En Araujo van Sao Paolo, was ploeggenoot van Neres.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Probleem is alleen dat Boca etc ook gewoon topclubs zijn en een veel hoger salarisplafond hebben dan AjaxRichairylson (whatever zijn naam ook is) staat ook op de lijst.
Oh.![]()
Jup alleen die hebben Neres verkocht ivm geldnood. Nu hebben ze dat niet meer dus die gaat niet komenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Araujo van Sao Paolo, was ploeggenoot van Neres.![]()
Lekker boeiend. Ga je toch zonder kaarten. Zullen er genoeg doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit kaarten voor had kunnen krijgen (lol)![]()
We moeten wel stoppen met Schone aankomend seizoen. Lekker Anita ophalen genot of Fosu Mensah (kan CV en CVM)![]()
nee dat is leukquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ga je toch zonder kaarten. Zullen er genoeg doen.![]()
Daar zie ik het nut niet zo van in.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ga je toch zonder kaarten. Zullen er genoeg doen.Oh.![]()
Als Ajax uberhaupt nog interesse heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup alleen die hebben Neres verkocht ivm geldnood. Nu hebben ze dat niet meer dus die gaat niet komenOh.![]()
Zweedse wijven neuken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut niet zo van in.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die was toch nog beter dan Neres?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax uberhaupt nog interesse heeft natuurlijk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
We moeten wel stoppen met Schone aankomend seizoen. Lekker Anita ophalen genot of Fosu Mensah (kan CV en CVM)![]()
![]()
Volgens Piet de Visser iig wel. Die moet dan wel heel goed zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Koffieplanter vragen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vooral verder in zijn ontwikkeling denk ik, gezien het aantal wedstrijden wat hij er al gespeeld heeft itt wat Neres had.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Piet de Visser iig wel. Die moet dan wel heel goed zijn.Oh.![]()
Ajax ging pas draaien toen Schone erin kwam... En dan wil je hem vervangen door Anita die nauwelijks speelt of door rechtsback Fosu Mensah. Dat slaat nergens op. Zeg dan door Van de Beek...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij vind Schone nog goed op CVM? Kan toch niet joh Europees![]()
Neres gaan we nog wel heel veel plezier aan belevenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral verder in zijn ontwikkeling denk ik, gezien het aantal wedstrijden wat hij er al gespeeld heeft itt wat Neres had.![]()
![]()
Denk ik ook wel, al was hij zondag niet heel geweldig. Maar bij flitsen zie je wel zijn klasse.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neres gaan we nog wel heel veel plezier aan belevenOh.![]()
Fosu rechtsback? Ben je in de war lieverd? Fosu is een CV/CVM. Dat hij een keer als back heeft gespeeld maakt hem geen RB. Anita speelt gewoon? Als back wel nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax ging pas draaien toen Schone erin kwam... En dan wil je hem vervangen door Anita die nauwelijks speelt of door rechtsback Fosu Mensah. Dat slaat nergens op. Zeg dan door Van de Beek...![]()
Gewoon Maradonny of Appie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax ging pas draaien toen Schone erin kwam... En dan wil je hem vervangen door Anita die nauwelijks speelt of door rechtsback Fosu Mensah. Dat slaat nergens op. Zeg dan door Van de Beek...![]()
Hoeveel wedstrijden heeft Fosu gespeeld als cvm op niveau waardoor jij weet dat hij beter is dan Schone. Je doet zoveel aannames terwijl Ajax aantoonbaar beter is gaan spelen met Schone in basis.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fosu rechtsback? Ben je in de war lieverd? Fosu is een CV/CVM. Dat hij een keer als back heeft gespeeld maakt hem geen RB. Anita speelt gewoon? Als back wel nu.![]()
ik ben nog niet overtuigd. zo'n aankoop moet er toch redelijk snel direct staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, al was hij zondag niet heel geweldig. Maar bij flitsen zie je wel zijn klasse.![]()
Ajax is aantoonbaar zwak in Europa met Schone op 6. Of denk je dat Bosz hem voor de lol wisselt? Ik vind Schone een geweldige speler maar het houd een keer op.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Fosu gespeeld als cvm op niveau waardoor jij weet dat hij beter is dan Schone. Je doet zoveel aannames terwijl Ajax aantoonbaar beter is gaan spelen met Schone in basis.
Het talent van FosuHeb je hem weleens zien spelen?
![]()
Schone voor de thuiswedstrijden, Van de Beek voor de uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
We moeten wel stoppen met Schone aankomend seizoen. Lekker Anita ophalen genot of Fosu Mensah (kan CV en CVM)Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Moet hij wel opgesteld wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben nog niet overtuigd. zo'n aankoop moet er toch redelijk snel direct staan.![]()
Nee man, moet lekker als centrale middenvelder apelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:15 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Frenkie de Jong kan trouwens ook nog. Doet het vrij aardig bij jong!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zelfde als met Zivkovic. Geweldig spelertje maar heeft hij echt een eerlijke kans gehad? Als in 5 wedstrijden in de basis? Nope![]()
Gewoon Eiting erin.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax ging pas draaien toen Schone erin kwam... En dan wil je hem vervangen door Anita die nauwelijks speelt of door rechtsback Fosu Mensah. Dat slaat nergens op. Zeg dan door Van de Beek...Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Onzin. In thuiswedstrijden draaide Ajax fantastisch met Schone in basis. Uit was hele ploeg minder. Laatste wissel was vanwege een blessure en daarvoor was hij geschorst.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax is aantoonbaar zwak in Europa met Schone op 6. Of denk je dat Bosz hem voor de lol wisselt? Ik vind Schone een geweldige speler maar het houd een keer op.
Het talent van FosuHeb je hem weleens zien spelen?
Fosu is een leuke speler maar wanneer heb je hem als cvm zien spelen en dat beter zien doen dan Schone?...![]()
Speelt de pannen van het dak in Utrecht nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als met Zivkovic. Geweldig spelertje maar heeft hij echt een eerlijke kans gehad? Als in 5 wedstrijden in de basis? NopeWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zivko is dan ook een typische counterspits en dus volkomen verkeerd gescout. Past niet in het voetbal van ons.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als met Zivkovic. Geweldig spelertje maar heeft hij echt een eerlijke kans gehad? Als in 5 wedstrijden in de basis? NopeDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Waarom denk je dat half Ajax zo mad was toen Fosu vertrok? Grootste talent wat er bij Ajax rondliep en ja beter dan Schone, Klaassen, Vd Beek op zeker. Kijk zijn wedstrijden bij United maar terug. Wat een heerlijke speler is dat zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onzin. In thuiswedstrijden draaide Ajax fantastisch met Schone in basis. Uit was hele ploeg minder. Laatste wissel was vanwege een blessure en daarvoor was hij geschorst.
Fosu is een leuke speler maar wanneer heb je hem als cvm zien spelen en dat beter zien doen dan Schone?...![]()
Technisch wel goed onderlegd die jongen en schiet ze er wel heel makkelijk in. Gewoon een kans geven. Verkopen kan altijd nog. Met een kans geven bedoel ik 5 wedstrijden laten staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zivko is dan ook een typische counterspits en dus volkomen verkeerd gescout. Past niet in het voetbal van ons.![]()
Ik vind hem alleen wat traag. Maar dat valt met inzicht wel te compenseren.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Eiting is leuk voor de breedte maar bij lange na geen Frenkie de Jong of Appie ofzo. Werkertje dit dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen wat traag. Maar dat valt met inzicht wel te compenseren.![]()
Hij heeft sinds hij naar Ajax kwam zat gespeeld bij Willem II en Jong en totaal niet overtuigd (en bij Utrecht al helemaal niet). Gewoon een miskoop, kansen zat gehad.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als met Zivkovic. Geweldig spelertje maar heeft hij echt een eerlijke kans gehad? Als in 5 wedstrijden in de basis? Nope![]()
Hij mist juist de grootste 100% kansenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Technisch wel goed onderlegd die jongen en schiet ze er wel heel makkelijk in. Gewoon een kans geven. Verkopen kan altijd nog. Met een kans geven bedoel ik 5 wedstrijden laten staan.![]()
![]()
Heeft bij Ajax geen kansen gehad, kijk zijn stats maar terug.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft sinds hij naar Ajax kwam zat gespeeld bij Willem II en Jong en totaal niet overtuigd (en bij Utrecht al helemaal niet). Gewoon een miskoop, kansen zat gehad.![]()
Heeft toch al wel rendement gehad, maar speelt voor het eerst op dit niveau. Dan duurt het even voor je gewend bent, maar ik heb wel het idee dat als hij meer vertrouwd is op dit niveau dat hij wel beslissend gaat zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben nog niet overtuigd. zo'n aankoop moet er toch redelijk snel direct staan.Oh.![]()
Schoot ze er bij Groningen toch aardig in? Doet het nu ook niet slecht bij Utrecht. Heeft wel een tijd enorm veel kansen verprutst ja dat klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij mist juist de grootste 100% kansen![]()
Ik vind hem met zijn rug naar de goal en in de kaats helemaal niet zo goed. Dolberg is echt drie klassen beter. Misschien kan hij nog een valse vleugelspits worden of zo, of met zijn snelheid om te counteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Technisch wel goed onderlegd die jongen en schiet ze er wel heel makkelijk in. Gewoon een kans geven. Verkopen kan altijd nog. Met een kans geven bedoel ik 5 wedstrijden laten staan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zo geweldig is Zivkovic niet, heb hem ook vaak genoeg zien choken bij Utrecht weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als met Zivkovic. Geweldig spelertje maar heeft hij echt een eerlijke kans gehad? Als in 5 wedstrijden in de basis? NopeOh.![]()
De zwakte van Zivkovic was juist dat hij het niet kon afmaken. Niet echt handig als je graag in de spits wilt spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Technisch wel goed onderlegd die jongen en schiet ze er wel heel makkelijk in. Gewoon een kans geven. Verkopen kan altijd nog. Met een kans geven bedoel ik 5 wedstrijden laten staan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee, maar dat is toch ook logisch? Je krijgt niet als nieuwe speler meteen de kans om het in Ajax 1 5 wedstrijden maar te proberen als je van Groningen komt. Het is Suarez nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft bij Ajax geen kansen gehad, kijk zijn stats maar terug.![]()
![]()
is snel, maar verschrikkelijke techniek in de kleine ruimtequote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoot ze er bij Groningen toch aardig in? Doet het nu ook niet slecht bij Utrecht. Heeft wel een tijd enorm veel kansen verprutst ja dat klopt.
onbegrijpelijk dat ajax hem heeft gehaald![]()
Lijkt mij wel als je x miljoen voor zon jongen betaald. Dan laat je hem toch spelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch ook logisch? Je krijgt niet als nieuwe speler meteen de kans om het in Ajax 1 5 wedstrijden maar te proberen als je van Groningen komt. Het is Suarez niet![]()
Niet als hij op de training laat zien tekort te komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je x miljoen voor zon jongen betaald. Dan laat je hem toch spelen?Oh.![]()
Dan ga je ervan uit dat de trainer en TD één en dezelfde persoon zijn ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je x miljoen voor zon jongen betaald. Dan laat je hem toch spelen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als hij op trainingen, in je jeugdelftal én in verhuur tekort schiet zou ik niet weten waarom je hem in het eerste moet zetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je x miljoen voor zon jongen betaald. Dan laat je hem toch spelen?![]()
Tete.Verlengt.Niettwitter:ajaxmuseumNL twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 22:21:11Hopen dat Kenny Tete de volgende is die zijn contact verengd. #AJAX #KennyTete reageer retweet
![]()
Als hij bij een andere club speelt dan is het vrij logisch dat zon jongen anders speelt. Het is immers geen Ajax. Geef hem 5 potjes de kans, verkopen kan altijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij op trainingen, in je jeugdelftal én in verhuur tekort schiet zou ik niet weten waarom je hem in het eerste moet zetten.![]()
het is niet alsof hij moordende concurrentie op de vleugels heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch al wel rendement gehad, maar speelt voor het eerst op dit niveau. Dan duurt het even voor je gewend bent, maar ik heb wel het idee dat als hij meer vertrouwd is op dit niveau dat hij wel beslissend gaat zijn.
ik had wel verwacht dat hij na al die bombarie er stond en daarmee ook klaar was voor de finale. alles beter dan youness en traore zou je zeggen![]()
Een trainer moet gewoon de beste elf spelers opstellen die hij tot zijn beschikking heeft, compleet niet relevant hoeveel daarvoor betaald is en of het eigen jeugd is of nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zonde hoe ze met hem en riedewald zijn omgegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Tete.Verlengt.Niettwitter:ajaxmuseumNL twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 22:21:11Hopen dat Kenny Tete de volgende is die zijn contact verengd. #AJAX #KennyTete reageer retweet
![]()
Dat doet Bosz dus niet altijd. Zie Tete bijv.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Een trainer moet gewoon de beste elf spelers opstellen die hij tot zijn beschikking heeft, compleet niet relevant hoeveel daarvoor betaald is en of het eigen jeugd is of niet![]()
Het gaat niet om "anders" maar dat hij haast elke wedstrijd een bal vanaf vijf meter naast schietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij bij een andere club speelt dan is het vrij logisch dat zon jongen anders speelt. Het is immers geen Ajax. Geef hem 5 potjes de kans, verkopen kan altijd.Gewoon een prutser. Eén goed seizoen bij Groningen geeft je recht op niets.
![]()
Is wel gehaald met het oog op volgend jaar. Ik kan best begrijpen dat je als speler van een ander continent en zonder echt op het hoogste niveau gespeeld te hebben wat tijd nodig hebt. Vanaf begin volgend seizoen mogen we wat van hem gaan verwachten imoquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
het is niet alsof hij moordende concurrentie op de vleugels heeft
ik had wel verwacht dat hij na al die bombarie er stond en daarmee ook klaar was voor de finale. alles beter dan youness en traore zou je zeggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bazoer idem. Hadden ze ook veel meer gesprekken mee moeten voeren. Die jongen had Schone perfect kunnen vervangen maarja shit happens.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde hoe ze met hem en riedewald zijn omgegaan![]()
Dat jij hem beter vindt wil niet zeggen dat hij dat vindtquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat doet Bosz dus niet altijd. Zie Tete bijv.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Totaal andere spelerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer idem. Hadden ze ook veel meer gesprekken mee moeten voeren. Die jongen had Schone perfect kunnen vervangen maarja shit happens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Half Nederland vind hem beterquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat jij hem beter vindt wil niet zeggen dat hij dat vindt![]()
![]()
Bosz heeft gewoon veel vertrouwen in Traoré wat er soms ook uitkomt. En hij wil Kluivert ook zijn minuten gunnen, volgend seizoen gaan we Neres genoeg in de basis zien ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
het is niet alsof hij moordende concurrentie op de vleugels heeft
ik had wel verwacht dat hij na al die bombarie er stond en daarmee ook klaar was voor de finale. alles beter dan youness en traore zou je zeggenOh.![]()
Je kan het met zijn keuzes wel of niet eens zijn en daar kan best wat voor te zeggen zijn, maar je maakt mij niet wijs dat hij niet de in zijn ogen beste elf opsteltMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfs een blinde kan zien dat Veltman niets te zoeken heeft in Ajax 1 die fucking midget.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, en Bosz hoort dus tot de andere helft![]()
Ja, dat is dus totaal niet het punt wat ik maak maargoedquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfs een blinde kan zien dat Veltman niets te zoeken heeft in Ajax 1 die fucking midget.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bazoer is helemaal niet het type die vanaf die plek het spel gaat verdelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer idem. Hadden ze ook veel meer gesprekken mee moeten voeren. Die jongen had Schone perfect kunnen vervangen maarja shit happens.Oh.![]()
Ik zou het niet erg vinden wanneer Tete en Veltman vertrekken deze zomer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat is wel zijn positie ouwe reus. Ontzettend jammer dat hij weg is gegaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is helemaal niet het type die vanaf die plek het spel gaat verdelen.![]()
Veltman hadden ze nooit aan moeten beginnen. Ideale schoonzoon dit dat. Tete moet gewoon blijven met Zeefuik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:27 schreef Morendo het volgende:
Ik zou het niet erg vinden wanneer Tete en Veltman vertrekken deze zomer.![]()
Ik vond hem nog meer een rechtshalf eigenlijk, op VM moet je de verdedigende balans in de gaten houden en heel snel het spel goed kunnen verleggen. Dat vond ik niet echt van Bazoer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is wel zijn positie ouwe reus. Ontzettend jammer dat hij weg is gegaan.Oh.![]()
Box to box, waar je Davy al voor hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is helemaal niet het type die vanaf die plek het spel gaat verdelen.
Iig blij dat we zijn afgestapt van een middenveld met Gudelj, Bazoer, Klaassen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Pik het is een CVM, altijd geweest. Zijn inzicht en fysiek waren een genot om naar te kijken. Jammer dat hij in die enorme dip belande etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem nog meer een rechtshalf eigenlijk, op VM moet je de verdedigende balans in de gaten houden en heel snel het spel goed kunnen verleggen. Dat vond ik niet echt van Bazoer.![]()
Verdedigende middenvelder misschien ja, niet controlerend zoals Schonequote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pik het is een CVM, altijd geweest. Zijn inzicht en fysiek waren een genot om naar te kijken. Jammer dat hij in die enorme dip belande etc.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geef mij liever een rechtsback als Carvajal, Lahm of Alves.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veltman hadden ze nooit aan moeten beginnen. Ideale schoonzoon dit dat. Tete moet gewoon blijven met Zeefuik.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
CVM is verdedigende middenvelder ja. Je kent de afkortingen toch wel als voetballiefhebber?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdedigende middenvelder misschien ja, niet controlerend zoals Schone![]()
Alves de man die niet kan verdedigen genotquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef mij liever een rechtsback als Carvajal, Lahm of Alves.![]()
Zeefuik komt er aan
![]()
Ja, en wat ik wil zeggen is dat een verdedigende middenvelder wat anders is dan hoe Schone dat invult namelijk meer als controleurquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CVM is verdedigende middenvelder ja. Je kent de afkortingen toch wel als voetballiefhebber?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is correct. Geef alleen aan dat Bazoer een CVM is. Beetje een Leroy Fer die speelde daar ook en box-to-box.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, en wat ik wil zeggen is dat een verdedigende middenvelder wat anders is dan hoe Schone dat invult namelijk meer als controleur![]()
Dan nog zie ik hem veel eerder als een type op de plek van Klaassen op dit moment. Maar los daarvan kan hij dat nooit invullen zoals Schone dat deed/doetquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Geef alleen aan dat Bazoer een CVM is. Beetje een Leroy Fer die speelde daar ook en box-to-box.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij was eerst altijd een CV, en bij Ajax zagen ze hem meer als rechtshalf waar hij ook vaker speelde. Dus nu praat je onzin.quote:Oh.![]()
Sanchez en De Ligt halen alles toch wel weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alves de man die niet kan verdedigen genot![]()
Zeefuik komt er aan
De tijden van Maxwell en Trabelsi op de backpositie 😊Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat Frank niet zag dat er geen toekomst in dat middenveld zatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Box to box, waar je Davy al voor hebt.
Iig blij dat we zijn afgestapt van een middenveld met Gudelj, Bazoer, Klaassen.
Oh.![]()
Hij speelde als CVM bij PSV en als CV Hans.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was eerst altijd een CV, en bij Ajax zagen ze hem meer als rechtshalf waar hij ook vaker speelde. Dus nu praat je onzin.![]()
Meer als verdediger dus, en daarom ging hij liever naar Ajax zodat hij op het middenveld kon spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelde als CVM bij PSV en als CV Hans.Oh.![]()
Frons had ook geen Ziyech en Frenkie en Nouri waren er toen nog niet klaar voor genotquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Frank niet zag dat er geen toekomst in dat middenveld zat![]()
Hij wilde naar Ajax omdat PSV zijn jeugd gewoon negeert. Dat weten we allebei toch wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als verdediger dus, en daarom ging hij liever naar Ajax zodat hij op het middenveld kon spelen.![]()
Hij had een halfjaar daarvoor Sinkgraven nog gekregen (die hij toen ook wilde hebben als zijn impuls voor creativiteit) die had je toen ook best vertrouwen kunnen geven ipv Gudelj halen. Dan heb je in elk geval andere types.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frons had ook geen Ziyech en Frenkie en Nouri waren er toen nog niet klaar voor genotOh.![]()
Best RB ter wereld johquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alves de man die niet kan verdedigen genot![]()
Zeefuik komt er aan
![]()
Ja maar daarna kon hij ook kiezen tussen nog meer buitenlandse clubs, en bij Ajax kreeg hij een goed ontwikkelingsplan voorgeschoteld waar hij als middenvelder mocht spelen. En dus als halfspeler kwam hij het meeste in actie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij wilde naar Ajax omdat PSV zijn jeugd gewoon negeert. Dat weten we allebei toch wel?Oh.![]()
Als vm kun je een Pirlo hebben of een Kante. Bosz wil er een Pirlo hebben. Kijk bijv. naar Vejinovic.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zag ik tegen Nederland en Duitsland WKtje genot. Aanvallend verschrikkelijk goed, maar verdedigendquote:![]()
![]()
https://www.vi.nl/video/a(...)ief-de-stap-te-maken
Frenkie talent van het jaar, hier een interviewtjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind die talenten wel altijd heerlijk zelfkritisch overkomen ook, dat is toch wel belangrijk willen ze het ver schoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/video/a(...)ief-de-stap-te-maken
Frenkie talent van het jaar, hier een interviewtjeOh.![]()
Even kijken hoe ze de hype overleven verderquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die talenten wel altijd heerlijk zelfkritisch overkomen ook, dat is toch wel belangrijk willen ze het ver schoppen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bij Ajax zullen ze die gasten wel niet teveel laten zweven denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even kijken hoe ze de hype overleven verderOh.![]()
Alle hypes in de eredivisie dit jaar ging het kut af. Dieptepunt Heerenveen en Odegaard. Gr gr.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even kijken hoe ze de hype overleven verder![]()
Dolberg heeft een prima seizoen gehad om er eentje te noemenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle hypes in de eredivisie dit jaar ging het kut af. Dieptepunt Heerenveen en Odegaard. Gr gr.
Sanchez ook welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat vond ik geen hypes maar 2 klasbakken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg heeft een prima seizoen gehad om er eentje te noemen
Sanchez ook wel![]()
Oke maar een tijdje was er wel een hype met name rondom Dolbergquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vond ik geen hypes maar 2 klasbakken.
Klopt. Toen probeerden feyenoorders je wijs te maken dat Jorgensen beter was. Trap er niet in.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke maar een tijdje was er wel een hype met name rondom Dolberg![]()
Een beetje mee eens. Tegen Willem II had hij vijf assists kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
kluivert is vooralsnog wel gewoon een hypeDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Tja, achteraf is het makkelijk praten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vond ik geen hypes maar 2 klasbakken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Justin gaat straks in 85e minuut scoren dan is het all aboard on the hypetrainquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
kluivert is vooralsnog wel gewoon een hype![]()
Ik wil hem een paar wedstrijden achter elkaar van links zienquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
kluivert is vooralsnog wel gewoon een hypeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zijn nog steeds Feyenoorders die Jörgensen niet willen ruilen voor Dolberg (lol)quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Toen probeerden feyenoorders je wijs te maken dat Jorgensen beter was. Trap er niet in.Oh.![]()
als ie dat doen en we daarna de finale doen is ie natuurlijk gewoon de rest van de leven een legend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Justin gaat straks in 85e minuut scoren dan is het all aboard on the hypetrain![]()
Wat overdreven dat hij talent van het jaar werd, bij ik meen de NOSquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
kluivert is vooralsnog wel gewoon een hypeOh.![]()
Dat is sowieso zijn beste plek heb ik het idee ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil hem een paar wedstrijden achter elkaar van links zienOh.![]()
Bosz lijkt Younes altijd als eerste op te stellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil hem een paar wedstrijden achter elkaar van links zienDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Komende zomer voor 22 miljoentjes verkopen na een goal in de finale EL en een goede confederations cupquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bosz lijkt Younes altijd als eerste op te stellen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je daar een leuk bedrag voor kunt vangen zou ik zeggen lekker doen. Grote kans dat hij weer flink wegzakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komende zomer voor 22 miljoentjes verkopen na een goal in de finale EL en een goede confederations cupVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als hij die finale beslist kun je wel 40 vragenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komende zomer voor 22 miljoentjes verkopen na een goal in de finale EL en een goede confederations cup![]()
Overigens moet ik wel zeggen, younes was met zijn dribbles vorig jaar onder de boer ongeveer het enige wat leuk was in het spel van de boer. Samen met de tackles van tete.
Daar mag je hem nog wel een beetje dankbaar voor zijn![]()
Ik zie echt niet een speler bij hun die de top gaat halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds Feyenoorders die Jörgensen niet willen ruilen voor Dolberg (lol)![]()
Die kuyt heeft wel talent hoor, moet alleen niet naar een ploeg als chelsea gaan waar hij toch op de bank zitquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie echt niet een speler bij hun die de top gaat halen.![]()
Zou ik ook prima vinden. Het is een goede speler voor Ajax maar niet onmisbaar. Anderzijds ben ik wel benieuwd hoe makkelijk het is een gelijkwaardige speler te halen want er mag wel wat bij op de vleugels, zelfs als Younes blijftquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je daar een leuk bedrag voor kunt vangen zou ik zeggen lekker doen. Grote kans dat hij weer flink wegzakt.Dat gaat Kluivertje doenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij die finale beslist kun je wel 40 vragenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eens wel. Dit jaar ook teveel de grond in geboord voor wat hij presteerdequote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen, younes was met zijn dribbles vorig jaar onder de boer ongeveer het enige wat leuk was in het spel van de boer. Samen met de tackles van tete.
Daar mag je hem nog wel een beetje dankbaar voor zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is wel heel optimistischquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij die finale beslist kun je wel 40 vragenOh.![]()
Karsdorp en Kongolo wellicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie echt niet een speler bij hun die de top gaat halen.Oh.![]()
Nu Ajax in een hoger segment durft te kopen moet dat niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik ook prima vinden. Het is een goede speler voor Ajax maar niet onmisbaar. Anderzijds ben ik wel benieuwd hoe makkelijk het is een gelijkwaardige speler te halen want er mag wel wat bij op de vleugels, zelfs als Younes blijftOh.![]()
Ik ben benieuwd. Het is niet dat Neres "even" binnengehaald werdquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Ajax in een hoger segment durft te kopen moet dat niet zo moeilijk zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat je met Kluivert en Neres twee prima spelers op de vleugels hebt. Natuurlijk zijn die ook wel eens niet thuis geven, maar dat gold dit seizoen vaak genoeg voor Younes en Traore.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik ook prima vinden. Het is een goede speler voor Ajax maar niet onmisbaar. Anderzijds ben ik wel benieuwd hoe makkelijk het is een gelijkwaardige speler te halen want er mag wel wat bij op de vleugels, zelfs als Younes blijft
[..]
Dat gaat Kluivertje doen
Daar moet dan natuurlijk nog wel weer wat bij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het kon afgelopen seizoen met inkomsten van transfers van Milik en Cillessen. Wil niet zeggen dat ze nu weer 10+ gaan uitgeven![]()
Op zich wel, maar ik zie ze allebei niet een volledig seizoen een voldoende niveau halen, Neres wellicht wel. En sowieso is het wel heel krap dan inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Kluivert en Neres twee prima spelers op de vleugels hebt. Natuurlijk zijn die ook wel eens niet thuis geven, maar dat gold dit seizoen vaak genoeg voor Younes en Traore.
Daar moet dan natuurlijk nog wel weer wat bij.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blijft een ergerniswekkende speler voor mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel. Dit jaar ook teveel de grond in geboord voor wat hij presteerde
Maar goed als hij 9/10 keer na een succesvolle dribbel een goede keuze zou maken dan speelde hij hier al niet meer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Je verkoopt wss klaassen voor 25quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het kon afgelopen seizoen met inkomsten van transfers van Milik en Cillessen. Wil niet zeggen dat ze nu weer 10+ gaan uitgeven![]()
Overigens heb je ook nog cerny die je eventueel kan inzetten, is komend seizoen 20 jaar. Grote kans dat als hij fit is, mee gaat trainen met bosz in de zomer bij ajax 1. Aan hem om zich dan te bewijzen, laatste kans lijkt me.
Ik heb er stiekem nog wat hoop in![]()
Ik schrijf hem ook zeker niet af. Wel is komende zomer aanhaken of afhaken voor hem denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
Overigens heb je ook nog cerny die je eventueel kan inzetten, is komend seizoen 20 jaar. Grote kans dat als hij fit is, mee gaat trainen met bosz in de zomer bij ajax 1. Aan hem om zich dan te bewijzen, laatste kans lijkt me.
Ik heb er stiekem nog wat hoop inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nouja, opzich teken ik er gewoon voor om volgend jaar met dezelfde selectie verder te gaan, hoef je ook niet te investeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk voer je geen beleid.
Wellicht wat jeugd halen voor jong/a1![]()
Klaassen zie ik sowieso vertrekken. Dat is al dertig miljoen. Verder nog spelers als Tete en Riedewald. Veltman wellicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het kon afgelopen seizoen met inkomsten van transfers van Milik en Cillessen. Wil niet zeggen dat ze nu weer 10+ gaan uitgevenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Prima eredivisie speler, maar die heeft het uit ook tegen elke willekeurige club lastig. Moet lekker blijven hier.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk toornstra zeggen, maar die is ook gewoon al 28 jaar.![]()
Al denk ik dat ze het niet eens gaan proberen bij Ajax. Misschien proberen ze het een halfjaar met Kluivert/Younes/Neres/Cerny en als dat het niet wordt ze weer in de winter gaan shoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het is niet dat Neres "even" binnengehaald werdOh.![]()
Toornstra speelde op zijn 21e nog bij de amateurs. Speelt nu al echt boven zijn plafond.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Als ik hem was zou ik gewoon lekker feyenoord legende worden, proberen nog wat landstitels binnen te harken. Maarja makkelijk om te zeggen, als straks een middlesbrough komt met een miljoenencontract.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima eredivisie speler, maar die heeft het uit ook tegen elke willekeurige club lastig. Moet lekker blijven hier.![]()
Nieuwe linksback lijkt me wel noodzakelijk. Verder zit het inderdaad best goed in elkaar. Al vind ik veltman en tete beide toch tekort komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, opzich teken ik er gewoon voor om volgend jaar met dezelfde selectie verder te gaan, hoef je ook niet te investeren.
Wellicht wat jeugd halen voor jong/a1![]()
Vardy ookquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:18 schreef Morendo het volgende:
Toornstra speelde op zijn 21e nog bij de amateurs. Speelt nu al echt boven zijn plafond.![]()
Kan, zou wel jammer zijn. Komende zomer kan je echt afstand nemen en dan heb ik liever de aankopen al in de zomer dan de winterquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat ze het niet eens gaan proberen bij Ajax. Misschien proberen ze het een halfjaar met Kluivert/Younes/Neres/Cerny en als dat het niet wordt ze weer in de winter gaan shoppen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik hem was ging ik nu juist naar een grote buitenlandse competitie flink cashen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima eredivisie speler, maar die heeft het uit ook tegen elke willekeurige club lastig. Moet lekker blijven hier.Oh.![]()
Tweede keeper, Huntelaar wellicht en een verdediger verwacht ik. En dan wat jeugdaankopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan, zou wel jammer zijn. Komende zomer kan je echt afstand nemen en dan heb ik liever de aankopen al in de zomer dan de winter
Tete, Riedewald, Klaassen die worden verkocht en Boer en Westermann die transfervrij vertrekken.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: