SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gewoon al die shirtjes uitverkopen en dan voor 300 euro op marktplaats zetten, je bent jood of je ben het niet![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:20:17We zijn weer live! 👉 https://t.co/TcjCTjaEH6 reageer retweet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Komt door de grote vraag naar het nieuwe uittenue.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?![]()
Zie de laatste posts in het vorige topicquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Fanshop is redelijk onbereikbaar, meer mensen last van?
Danku!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:20:17We zijn weer live! 👉 https://t.co/TcjCTjaEH6 reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het huidige uitshirt is zoveel mooier. Alleen al vanwege de 3 kruizen, maar ook de industriėle look met het zwart/grijs. Veel beter dan het nieuwe.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:39 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Hey jongens ik verkoop je voor ¤2000 een kaartje maar dan delen we wel de brandstofkosten
Groot fan van User Wotte![]()
Mensen die 2 kop voor zo'n finale neerleggen gaan echt niet met de auto lolGroot fan van User Wotte![]()
2 dugout plaatsen (naast elkaar) voor 35 miljoen p/s te koop. Pm bij interesse.
Gr Gr.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Begint nu al gewoon te kriebelen hoor. Over een week vlieg ik pas die kant op. Zo fucking zenuwachtig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey jongens ik verkoop je voor ¤2000 een kaartje maar dan delen we wel de brandstofkosten
Uitvinder van de biersmiley.![]()
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Dat uitshirt ziet er toch wel vet uit hoor nu ik het bij die spelers zie.
En tegen Feyenoord/PSV (iedere ploeg met donkere broekjes) spelen we met rode broekjes en kousen, niks mis mee.Oh.![]()
Om in Polen de afslag te missen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:42 schreef Tjacka het volgende:
Mensen die 2 kop voor zo'n finale neerleggen gaan echt niet met de auto lol![]()
Dan heb je er al een paar gemistquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mochten we de EL finale niet winnen moeten we daarna weer vrij vroeg aan de bak in de voorrondes CL.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.Oh.![]()
Hopelijk doet ie het goed daar, gaat zijn waarde omhoog en kunnen wij hem vervolgens voor 10 miljoen verkopen en dan een buitenspeler met rendement halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gewoon topfit, zal hem goed doen hoop ik.
Vind Younes een prima speler, maar telkens als hij gaat schieten dan weet je gewoon al dat ie er niet ingaat.![]()
kluivert op linksquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mochten we de EL finale niet winnen moeten we daarna weer vrij vroeg aan de bak in de voorrondes CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een vleugelspelertje erbijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is ondertussen weer fit toch? In de Jupiler league doet ie het goed en had vorig jaar hoge verwachtingen van Cerny... Maar lijkt een beetje een Fischer te gaan worden (en dan nog in mindere mate).quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.![]()
Sowieso Kluivert als vaste basisspeler kan je nog niet op vertrouwen neequote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat moet gewoon, met alleen Younes Neres en Kluivert haal je het niet. Tenzij die echt basis gaan spelen en Cerny er nog bij komt en zich heeft ontwikkeld.Dus ik hoop wel op een KANON op links die een flink rendement heeft. Als we volgend jaar weer zoveel wedstrijdjes gaan spelen komt Kluivert ook aan voldoende minuten zonder dat we afhankelijk zijn van hem.
Oh.![]()
Wat is er jammer?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Als iemand nog tips wil hoe een 2e plaats gevierd moet worden dan hoor ik het wel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
2e plaats vieren doen ze in rotterdam.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Als iemand nog tips wil hoe een 2e plaats gevierd moet worden dan hoor ik het wel.
en wat is er precies jammer? ben je een quote vergeten bij te voegen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zondag kwam Davy nog evenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.
Waar is Heeinz?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.![]()
Dat was vast niet serieus van hemquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2887 Alles Winnen: Sanchez On Fire
Ik maak nooit geintjes
Oh.![]()
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk gevenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
vooral dat ze het hele jaar boven aan gestaan hebben en dan zeggen dat ze het van ajax afgepakt hebben snap ik niks van. We waren niet eens kampioen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk geven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Madquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Davy zou niet zo diep zinken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
We waren niet eens kampioen vorig seizoen.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.![]()
![]()
is nog geen 18 jaar in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al niet. Godverdomme, wat zijn jullie slecht zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zijn wel ergere laatste speeldagen gewend wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schitterend he. En dan boos worden omdat we geen neuk geven.
Oh.![]()
Van het voetbal van Ajax ben ik dit seizoen vaak klaargekomen, dus het is wel passend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zien veel cumstained shirts van jou eruit?
P.S. Je UI leidt mij weer af
Oh.![]()
Het zijn in elk geval mooie kleuren, het shirt van twee seizoenen geleden dat was echt lelijk.quote:Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van het voetbal van Ajax ben ik dit seizoen vaak klaargekomen, dus het is wel passend.
P.S. Je UI leidt mij weer af![]()
![]()
Div z'n gif. Voor al uw afleiding en cumstains.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vind je het geen downgrade t.o.v. het uitshirt van dit seizoen met die andreaskruizen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval mooie kleuren, het shirt van twee seizoenen geleden dat was echt lelijk.blablablabla![]()
Ik vind deze kleuren beter, liever donkerblauw met rood dan zwart en grijs eerlijk gezegd. En die Andreaskruizen elke keer zo prominent gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het geen downgrade t.o.v. het uitshirt van dit seizoen met die andreaskruizen?
Oh.![]()
Bron: voetbalzone.nlquote:Ajax lijkt een mooie slag te hebben geslagen op contractgebied. De Telegraaf meldt namelijk dat André Onana zijn verbintenis dinsdag gaat verlengen tot medio 2020. De Kameroener plakt zodoende twee seizoenen vast aan zijn oorspronkelijk tot volgend seizoen doorlopende contract.
Die verlenging ging in eerste instantie niet over rozen, aangezien Onana’s zaakwaarnemer Albert Botines eerder liet weten niet bepaald onder de indruk te zijn van het aanbod van Ajax. Een bezoek van directeur spelerszaken Marc Overmars en financiaal directeur Jeroen Slop aan Barcelona bracht de zaak echter in een stroomversnelling, waarna de twee partijen toch tot een akkoord zijn gekomen.
De in januari 2015 voor 250.000 euro van Barcelona overgenomen Onana gaat met zijn nieuwe verbintenis bij de grootverdieners in Amsterdam horen. De doelman leek dit seizoen in te gaan als back-up van huurling Tim Krul, maar greep in de eerste weken van de competitie zijn kans en stond zijn plek daarna niet meer af.![]()
Hmm 2020 is niet erg lang, zou je hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen wil je er nog echt goed geld voor krijgen.quote:Oh.![]()
AD zegt 2021 http://www.ad.nl/nederlan(...)1-bij-ajax~af2c8ef0/quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm 2020 is niet erg lang, zou je hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen wil je er nog echt goed geld voor krijgen.![]()
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders die ook eens willen trollen.![]()
![]()
Dat klinkt me al een stuk beter in de oren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AD zegt 2021 http://www.ad.nl/nederlan(...)1-bij-ajax~af2c8ef0/Oh.![]()
Ach joh, zij de beste van Nederland, wij van Europa.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ajax heeft het meest talentvolle elftal van heel Europa en staat in een Europese finale.![]()
Verkopen in 2019quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt me al een stuk beter in de oren.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Thuis dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
Speelt Ajax trouwens thuis of uit tijdens de EL finale?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nettotwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 18:07:27NIEUWS | Yes! Andre Onana tot medio 2021 Ajacied! 👊 Lees meer ➡️ https://t.co/D8Vib862yr#Onana2021 https://t.co/ACWZqSoEfy reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ga je die finale wel kijken of heb je die zender niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
Speelt Ajax trouwens thuis of uit tijdens de EL finale?Oh.![]()
Yesquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mad.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ene L. Messi heeft meer talent in zijn kleine teen dan heel Ajax bij elkaarWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zou met twee vrienden naar het museumplein gaan. Of iig ergens in Amsterdam de finale kijken. Krijg ik nu te horen dat ze moeten werken en we dus niet op tijd in de stad kunnen zijn![]()
Godsamme man, heb je de finale bereikt, wordt het op de bank bij iemand thuis kijken
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Kan je het wel goed volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zou met twee vrienden naar het museumplein gaan. Of iig ergens in Amsterdam de finale kijken. Krijg ik nu te horen dat ze moeten werken en we dus niet op tijd in de stad kunnen zijn![]()
Godsamme man, heb je de finale bereikt, wordt het op de bank bij iemand thuis kijkenOh.![]()
Is ie achter de decoder dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je die finale wel kijken of heb je die zender niet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: