Thuis werkt het altijd voor ze als ze passief-agressief gedrag vertonen en wat traantjes wegpinken.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:31 schreef Ryon het volgende:
Groenlinks is niet klaar om te regeren want zij kunnen geen compromissen aan.
Meer boerderettes, vrije huur, sociale huurwoningen en HRA voor iedereen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:34 schreef Friek_ het volgende:
Je kan natuurlijk altijd het CDA inruilen voor de SP. Wat een prachtidee!
Voor alle duidelijkheid: mijn idee is dit ook niet hè. Maar Ryon kwam met de suggestie van een minderheidskabinet.quote:
Lijkt me een recept voor grote hilariteit.quote:
Misschien mogen FvD en SGP er ook nog bij.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me een recept voor grote hilariteit.
Er werd tijdens Rutte 1 veel gelachen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me een recept voor grote hilariteit.
Welnee. Dat zou betekenen dat ze veel voor elkaar hadden gekregen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En ze hebben Nederland prima kapotgemaakt op vele gebieden.
Op zich niet verkeerd nee. Er kan niet met veel geld gestrooid worden nu en de economie loopt wel lekker.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dan liever een demissionair kabinet VVD-PvdA
Niet dat laffe gedogen natuurlijk, meeregeren.quote:
Een minderheidskabinet van de FvD.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Door het oog van de naald gekropen. Nu heeft Baudet toch nog kans ons land te leiden.
De beperking van de opvangcapaciteit voor vluchtelingen kwam door Rutte I, en dat leverde het verzet op tegen het openen van nieuwe locaties, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Dat zou betekenen dat ze veel voor elkaar hadden gekregen.
Dit is een prima kabinet, dus ik ben voor.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:43 schreef Friek_ het volgende:
Wel een idee: gewoon vier jaar lang aankloten met een demissionair kabinet.
Verzet als resultante van het beleid van een paar jaar eerder?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De beperking van de opvangcapaciteit voor vluchtelingen kwam door Rutte I, en dat leverde het verzet op tegen het openen van nieuwe locaties, bijvoorbeeld.
Ook veel goede milieumaatregelen zijn door Rutte-I geschrapt.
Het blijven ambtenaren.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:45 schreef Tem het volgende:
"Volgens de informateur zijn de inhoudelijke verschillen tussen de betrokken partijen te groot. "
En daar heb je dan twee maanden voor nodig
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begin je single-status te begrijpen.
Niet als daarvoor geen nieuwe opvang had hoeven worden geopend.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verzet als resultante van het beleid van een paar jaar eerder?
Volgens mij zou dat verzet tegen het openen van nieuwe locaties zich sowieso voordoen bij een vluchtelingenstroom.
Met het CU erbij is dat ineens helemaal geen probleem meer voor onze christendemocraten.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:45 schreef Tem het volgende:
"Volgens de informateur zijn de inhoudelijke verschillen tussen de betrokken partijen te groot. "
En daar heb je dan twee maanden voor nodig
Nee gristenen in de regering is fijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
Godzijdank geen Groen Links in de regering.
Gewoon heel Nederland weer op slot op zondag.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met het CU erbij is dat ineens helemaal geen probleem meer voor onze christendemocraten.
Ja, want andere politici zijn anders.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom? Nu is alleens opeens anders?
Als ik door Maduro geregeerd wil worden verhuis ik wel naar Venezuela.quote:
Minarchisme heb je geen anus aan.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zijn tenminste lekker libertarisch.
Lijkt me ook niet erg efficient om leegstaande opvang draaiende te houden.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als daarvoor geen nieuwe opvang had hoeven worden geopend.
Verdeeldheid is gewoon de schuld van de kiezer.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kaas heeft D66 ook uitgesloten van regeringsdeelname.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Links- of rechtdraaiend?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg efficient om leegstaande opvang draaiende te houden.
Feyenoord is kampioen, dus die zal nog wel in jubelstemming verkeren.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kaas heeft D66 ook uitgesloten van regeringsdeelname.
Leegdraaiend.quote:
Rutte 2 aanhouden kunnen we ook doen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verdeeldheid is gewoon de schuld van de kiezer.
Kaas staat nu, tussen de mensen, vol ongeloof en met tranen in zijn ogen naar zijn telefoon te staren.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Feyenoord is kampioen, dus die zal nog wel in jubelstemming verkeren.
Ik denk dat dat goedkoper is dan elke paar jaar weer van scratch af aan beginnen. En je weet gewoon dat het vluchtelingenprobleem niet zal afnemenquote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg efficient om leegstaande opvang draaiende te houden.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas staat nu, tussen de mensen, vol ongeloof en met tranen in zijn ogen naar zijn telefoon te staren.
Je kan natuurlijk gewoon stoppen met opvangen en sinterklazen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat goedkoper is dan elke paar jaar weer van scratch af aan beginnen. En je weet gewoon dat het vluchtelingenprobleem niet zal afnemen
Jij wist dat in 2010? Knap.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat goedkoper is dan elke paar jaar weer van scratch af aan beginnen. En je weet gewoon dat het vluchtelingenprobleem niet zal afnemen
Je kan niet stoppen met het opvangen van vluchtelingen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon stoppen met opvangen en sinterklazen.
Dat kan makkelijk. Zie Polen en Hongarije.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan niet stoppen met het opvangen van vluchtelingen.
In de PVV-wereld wel.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan niet stoppen met het opvangen van vluchtelingen.
Goed idee, je moet ze gewoon op straat laten rondzwerven.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon stoppen met opvangen en sinterklazen.
Minderheidskabinet met CDA-VVD-FVDquote:Op maandag 15 mei 2017 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat zie jij als realistisch en beter alternatief?
Lekken over duurzaamheid als bliksemafleider.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar het was dus migratie en niet duurzaamheid dat uiteindelijk de boel heeft laten klappen. Dat had ik niet verwacht na al dat gelek over duurzaamheid.
Nee, naar nu weet je dat wel. En je weet dat met de PVV in de regering dat het COA weer half gesloopt gaat worden.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij wist dat in 2010? Knap.
Mag ik je glazen bol lenen?
Als Klaver dit had gezegd hadden we nu een git-groen kabinet.quote:
Als ze overlast geven oppakken en uitzetten.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed idee, je moet ze gewoon op straat laten rondzwerven.
Het libertarisch voorland. Volledige staatscontrole op de media en het onderwijs.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Zie Polen en Hongarije.
Dan alleen CDA/VVDquote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zou je die twee muppets van FvD er nog bijnemen?
Waarheen?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als ze overlast geven oppakken en uitzetten.
Klaverquote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als Klaver dit had gezegd hadden we nu een git-groen kabinet.
Wel een broodje meegeven voor onderweg.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als ze overlast geven oppakken en uitzetten.
O ja, die snotneus die met groene praat al meer bereikt heeft dan jij met je azijnzeikerij.quote:
Betaald met vrijwillige bijdragen van goedmensen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wel een broodje meegeven voor onderweg.
Zo werkt dat heh, bij het libertarishe, volledige staatscontrole. Goedzo du_ke ... een 10 op je opstel.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het libertarisch voorland. Volledige staatscontrole op de media en het onderwijs.
Als je van mening bent dat de COA belangrijk is voor Nederland, that is.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, naar nu weet je dat wel. En je weet dat met de PVV in de regering dat het COA weer half gesloopt gaat worden.
Mede daarom is onderhandelen met de PVV een zinloze excercitie.
Belasting heet dat.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Betaald met vrijwillige bijdragen van goedmensen.
Lees je geen kranten? 1,6% van wat er binnenkomt zijn Syriërs.quote:
Terwijl Geert juist baat heeft bij problemen met asielzoekers.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat de COA belangrijk is voor Nederland, that is.
Ieder weldenkend mens heeft die mening.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat de COA belangrijk is voor Nederland, that is.
Maar de PVDA en D66 zijn dan wel tegen meer migratie?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, er liggen nog zat opties open, desnoods met de PvdA.
PvdA / CDA / VVD / D66quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, er liggen nog zat opties open, desnoods met de PvdA.
Binnen een week weer verkiezingen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef Friek_ het volgende:
VVD-CDA-PVV-50PLUS
Laat maar komen dit kabinet!
Eigenlijk niet zo gek. VVD en CDA moeten hun rechtervleugel afdekken.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel humor dat het om asielbeleid is geklapt. Dat handjevol. Kinderhandje is blijkbaar niet snel gevuld.
Ik bedoel maar. Hoe verwilderder, hoe beter voor hem.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl Geert juist baat heeft bij problemen met asielzoekers.
Nee dat wenden we alleen aan voor onze eigen mensen.quote:
Ik zeg alleen steeds dat je niet kan ophouden met het opvangen van vluchtelingen, daar reageer jij op.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lees je geen kranten? 1,6% van wat er binnenkomt zijn Syriërs.
Gelukkig is 60% van Nederland dom.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft die mening.
Theoretisch kan het. Praktisch niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen steeds dat je niet kan ophouden met het opvangen van vluchtelingen, daar reageer jij op.
Voor welk kabinet was jij wel?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo gek. VVD en CDA moeten hun rechtervleugel afdekken.
Anders was dit tijdens het regeren constant teruggekomen.
Dat onderdeel was ook al waarom ik niet erg voor dit kabinet was.
PVV en D66 moeten gewoon samen gaan werken. Ze zijn beide zo begaan met homorechten, ook al hebben ze compleet andere beweegredenen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef Friek_ het volgende:
VVD-CDA-PVV-50PLUS
Laat maar komen dit kabinet!
Zeker. Lekker veilig in het midden. GroenLinks is gewogen en te licht bevonden.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk nu de best mogelijke coalitie.
Was sowieso een kansloos begin. Maar er was een hoera-factor. Dat is vaak niet genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo gek. VVD en CDA moeten hun rechtervleugel afdekken.
Anders was dit tijdens het regeren constant teruggekomen.
Dat onderdeel was ook al waarom ik niet erg voor dit kabinet was.
Die vangen we op in Turkije.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen steeds dat je niet kan ophouden met het opvangen van vluchtelingen, daar reageer jij op.
Gelukkig beslaat de POL SC de andere volledige 40%. (minus sjon en jaap en liluk)quote:
Ben je op een RasPi gaan staan?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Hahahahahaha, oeps. Toen waren er nog maar 7 van de 8.
Tijger ziet zichzelf toch altijd als prototype libertarisch?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo werkt dat heh, bij het libertarishe, volledige staatscontrole. Goedzo du_ke ... een 10 op je opstel.
Omdat GroenLinks het slechtste in D66 naar boven brengtquote:Op maandag 15 mei 2017 19:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, zou ik ook prima vinden, maar vraag me af waarom liever PvdA dan GroenLinks.
Die vangen we ook op in Turkije. Of tegen die tijd in Syrië.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende stroom vluchtelingen zullen Turken zijn als Erdogan zo doorgaat.
Wel sympathiek.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Klaver wilde nog 100 miljoen Congolezen binnenlaten, was z'n mededeling.
Honderdmiljoenmiljard.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Laat CDA en VVD maar wat partners zoeken. Zoals CU, 50+ of PVV. Dat is blijkbaar wat Nederland wil. Mogen de progressieve partijen oppositie voeren.quote:
Gekke rentmeesters van het CDA boren het hem door de neus.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heh, oops.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, eentje door midden gebroken bij het vastzetten.
Meh, liever zo'n "progressief" partijtje erbij die het woord mag voeren over een vervelend onderwerp.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat CDA en VVD maar wat partners zoeken. Zoals CU, 50+ of PVV. Dat is blijkbaar wat Nederland wil. Mogen de progressieve partijen oppositie voeren.
Lekker christelijk van het CDA weer.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gekke rentmeesters van het CDA boren het hem door de neus.
Geloof ik niet, wellicht als proto minarchist.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijger ziet zichzelf toch altijd als prototype libertarisch?
Blijkbaar hebben VVD en CDA daar geen trek aan.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meh, liever zo'n "progressief" partijtje erbij die het woord mag voeren over een vervelend onderwerp.
Nee, maar ik zie ook niet dat het D66 en de PVDA nu wel willen gaan regeren met het CDA als het nu ook is geklapt op immigratie.quote:
En anders, 11 eu, pffff.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, oops.
Nou ja, heb je reserveonderdelen
Beide linkse huilpartijen. Werkt prima.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geloof ik niet, wellicht als proto minarchist.
Kijk ik val ook onder libertarisch, maar nogal ander smaakje. Het is als SP en GL onder dezelfde noemer zetten. Leuk, maar werkt niet echt.
OK, je ziet dus geen betere, realistische alternatieven maar toch wil je juichen. Waarom is dat dan?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie ook niet dat het D66 en de PVDA nu wel willen gaan regeren met het CDA als het nu ook is geklapt op immigratie.
Nu ik terugleees. Zou onder dezelfde roemer zetten leuker zijn geweest.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk ik val ook onder libertarisch, maar nogal ander smaakje. Het is als SP en GL onder dezelfde noemer zetten. Leuk, maar werkt niet echt.
Op gebied van migratie?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat GroenLinks het slechtste in D66 naar boven brengt.
Volgens mij hebben ze de deur niet dichtgegooid.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben VVD en CDA daar geen trek aan.
Tja, voor hem is dat (incl bijna alle andere partijen) dan ook één pot natquote:Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VVD-CDA en dan maar een meerderheid zoeken per onderwerp.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
OK, je ziet dus geen betere, realistische alternatieven maar toch wil je juichen. Waarom is dat dan?
Je bent zelf een huiliepartije waht. huilie huilie, SAD!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beide linkse huilpartijen. Werkt prima.
De PVV is op voorhand uitgesloten dus nu eens kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou ook erg gek zijn en een teken van politieke onkunde.
Op het gebied van sociaal-liberalisme.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent zelf een huiliepartije waht. huilie huilie, SAD!
Nou ja, als migratie de hoofdreden is om er mee te stoppen, dan kan je uittekenen dat vooral cda en vvd geen trek hadden.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de deur niet dichtgegooid.
Ook niet al te realistisch natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
VVD-CDA en dan maar een meerderheid zoeken per onderwerp.
Of GL niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, als migratie de hoofdreden is om er mee te stoppen, dan kan je uittekenen dat vooral cda en vvd geen trek hadden.
Een nieuw rondje informateren en daarna weer onderhandelen. Zal wel wat uit gaan komen.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De PVV is op voorhand uitgesloten dus nu eens kijken wat er gaat gebeuren.
Nu mag Pechtold fijn bij een gristenconservatief kabinet aanschuiven.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef Friek_ het volgende:
"Niet verwacht dat het vandaag zou stuklopen", aldus Pechtgod voor de camera. Zou me weinig verbazen als VVD/CDA bewust gekozen hebben voor migratie als onderwerp waarop het zou klappen.
In een coalitie met D66? Of GL? En van wie kwam de keuze om ermee te stoppen?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, als migratie de hoofdreden is om er mee te stoppen, dan kan je uittekenen dat vooral cda en vvd geen trek hadden.
Als ik D66 was, liet ik dat lekker aan me voorbij gaan.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu mag Pechtold fijn bij een gristenconservatief kabinet aanschuiven.
Hoe kan het klappen als GL / D66 niets willen wijzigen aan het voorstel van VVD/CDA?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles kan maar dat is nu niet bepaald het onderwerp waarop die club zich profileert.
We gaan zien hoe graag Pechtold minister wil worden.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik D66 was, liet ik dat lekker aan me voorbij gaan.
Denk je echt dat D66 of GL het op een redelijk compromis over die onderwerpen zou laten klappen?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een coalitie met D66? Of GL? En van wie kwam de keuze om ermee te stoppen?
Je kunt net zo goed uittekenen dat GL er geen trek in had.
Als ze slim zijn wel. Maar ik denk dat Pechtold wel heel graag wil.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik D66 was, liet ik dat lekker aan me voorbij gaan.
Blijkbaar wel hè? Of weet je nu al dat het een onredelijk voorstel was?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk je echt dat D66 of GL het op een redelijk compromis over die onderwerpen zou laten klappen?
Nee klopt, maar dan kun je daar dus op toegeven. Vervolgens kunnen de anderen wat toegeven op milieu.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles kan maar dat is nu niet bepaald het onderwerp waarop die club zich profileert.
Als dat voorstel teveel gericht is op het afdekken van de rechtervleugel en er geen ruimte in zit om te bewegen voor CDA en VVD, dan is dat niet zo gek.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan het klappen als GL / D66 niets willen wijzigen aan het voorstel van VVD/CDA?
De ervaring (Balkenende 1-3 en Rutte 1) leert dat die partijen samen daarin niet al te redelijk zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijkbaar wel hè? Of weet je nu al dat het een onredelijk voorstel was?
Want GL/D66 is op dit onderwerp niet bezig met het afdekken van de linkervleugel?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als dat voorstel teveel gericht is op het afdekken van de rechtervleugel en er geen ruimte in zit om te bewegen voor CDA en VVD, dan is dat niet zo gek.
Ach, de regeerervaring van GroenLinks leert ons weinig anders.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De ervaring (Balkenende 1-3 en Rutte 1) leert dat die partijen samen daarin niet al te redelijk zijn.
Waarom dan?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef Friek_ het volgende:
"Niet verwacht dat het vandaag zou stuklopen", aldus Pechtgod voor de camera. Zou me weinig verbazen als VVD/CDA bewust gekozen hebben voor migratie als onderwerp waarop het zou klappen.
Om d66 en gl uit te wisselen voor de pvv?quote:
Juist.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om d66 en gl uit te wisselen voor de pvv?
Welke linkervleugel zou dat betreffen? Het is immers een typisch rechts onderwerp voor partijen om zich mee te profileren.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want GL/D66 is op dit onderwerp niet bezig met het afdekken van de linkervleugel?
Als het geklapt is op het onderwerp immigratie, dan is dat niet meer dan logisch. Was duurzaamheid vooral het probleem geweest, dan is de kans groot dat D66 en GL de stekker er uittrekken.quote:Het is uiteraard in the eye of the beholder, maar uiteindelijk zal een geklapte onderhandeling allebei de kampen zijn toe te wijzen. Ik vraag me hoe je de schuldvraag eenzijdig bij de rechterflank kunt leggen.
Hoe kan een coalitieonderhandeling stuklopen als twee partijen het geen enkel probleem vinden om toe te geven aan de nukken van de eerste groep? Als het hierop stuk zou lopen, dan wil dat dus zeggen dat Pechtold en Klaver ergens de voet in het zand hebben gezet. Dat is dan per definitie niet "redelijk" of "onredelijk", maar gewoon een geschil.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke linkervleugel zou dat betreffen? Het is immers een typisch rechts onderwerp voor partijen om zich mee te profileren.
Als het geklapt is op duurzaamheid, had het ook gekund dat Klaver z'n hand overspeelde en VVD en CDA zeiden: hier hebben we geen zin in. Dat kan andersom ook het geval zijn. Dat Klaver en Pechtold een ultimatum van VVD en CDA kregen ("we moeten dit hebben op immigratie") en dat daar geen gehoor aan werd gegeven.quote:Als het geklapt is op het onderwerp immigratie, dan is dat niet meer dan logisch. Was duurzaamheid vooral het probleem geweest, dan is de kans groot dat D66 en GL de stekker er uittrekken.
Joh, alles kan. Maar als je het een beetje nuchter bekijkt, dan kan het bijna niet anders dan dat CDA en VVD het op immigratie hebben laten klappen. Dat is binnen deze combinatie immers een onderwerp waarop zij zich moeten profileren.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan een coalitieonderhandeling stuklopen als twee partijen het geen enkel probleem vinden om toe te geven aan de nukken van de eerste groep? Als het hierop stuk zou lopen, dan wil dat dus zeggen dat Pechtold en Klaver ergens de voet in het zand hebben gezet. Dat is dan per definitie niet "redelijk" of "onredelijk", maar gewoon een geschil.
[..]
Als het geklapt is op duurzaamheid, had het ook gekund dat Klaver z'n hand overspeelde en VVD en CDA zeiden: hier hebben we geen zin in. Dat kan andersom ook het geval zijn. Dat Klaver en Pechtold een ultimatum van VVD en CDA kregen ("we moeten dit hebben op immigratie") en dat daar geen gehoor aan werd gegeven.
Wilders heeft zich met Rutte I onmogelijk gemaakt en is daarna alleen maar verder geradicaliseerd. Geen van de middenpartijen wil nog met hem in zee.quote:
De enige manier waarop CDA en VVD het hadden kunnen laten klappen op immigratie, is als Klaver en Pechtold ze die gelegenheid hebben geboden. Inschattingsfoutje, als CDA en VVD volledig hun zin hadden gekregen, was het niet gebeurd.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, alles kan. Maar als je het een beetje nuchter bekijkt, dan kan het bijna niet anders dan dat CDA en VVD het op immigratie hebben laten klappen. Dat is binnen deze combinatie immers een onderwerp waarop zij zich moeten profileren.
Ik denk echt dat het CDA het op haar boeren heeft laten klappen.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, alles kan. Maar als je het een beetje nuchter bekijkt, dan kan het bijna niet anders dan dat CDA en VVD het op immigratie hebben laten klappen. Dat is binnen deze combinatie immers een onderwerp waarop zij zich moeten profileren.
Kapsalon als toetje zeker.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, eten klaar, opzich, maar toch bestellen. Ik ben een held.
Zou men die club daarom hebben laten winnen?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Feyenoord is kampioen, dus die zal nog wel in jubelstemming verkeren.
Je moet ook nog groeien he.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, eten klaar, opzich, maar toch bestellen. Ik ben een held.
Mijn mening alleen de top nog laten switchen, voor de rest met gezonde tegenspraak beoordelen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:36 schreef GSbrder het volgende:
Gewoon een kabinet met alle partijen.
Iedereen mag meebeslissen en op basis van hun zetelaantal een sluitende begroting indienen.
Ik denk het niet alleen ik weet het haast zeker, volgens heeft die dat ook beweerd in het verleden?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Pechtold wel heel graag wil.
twitter:nrc twitterde op maandag 15-05-2017 om 20:02:48Klaver zegt dat de andere partijen niet bereid waren tot hervormingen om tot "humaan vluchtelingenbeleid" te komenhttps://t.co/Kti66V0MEq reageer retweet
Mwoah. Rutte wilde wel.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want GL/D66 is op dit onderwerp niet bezig met het afdekken van de linkervleugel?
Het is uiteraard in the eye of the beholder, maar uiteindelijk zal een geklapte onderhandeling allebei de kampen zijn toe te wijzen. Ik vraag me hoe je de schuldvraag eenzijdig bij de rechterflank kunt leggen.
twitter:RoelSchrein twitterde op maandag 15-05-2017 om 19:56:16Klaver (GL) organiseert meetup na mislukte #formatie https://t.co/LHXPhQQiPg reageer retweet
Waarom is meetup met een hoofdletter?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RoelSchrein twitterde op maandag 15-05-2017 om 19:56:16Klaver (GL) organiseert meetup na mislukte #formatie https://t.co/LHXPhQQiPg reageer retweet
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 15-05-2017 om 20:14:40Inzet van GroenLinks was hoog #formatie https://t.co/E9p6qQbpsQ reageer retweet
twitter:IngeLengton twitterde op maandag 15-05-2017 om 19:54:44Aha! GL wilde geen nieuwe Turkije- oplossing voor vluchtelingen, wordt me gezegd, maar vluchtelingen hier opvangen. reageer retweet
quote:Partijgenoten,
Helaas zijn de onderhandelingen over een nieuw kabinet vandaag vastgelopen. Dat vind ik zeer teleurstellend. Deze combinatie van partijen was onze eerste en belangrijkste voorkeur. Het is een combinatie van de grootste partij en drie partijen die de verkiezingen hebben gewonnen.
Naar mijn overtuiging zou deze combinatie links en rechts aan elkaar verbinden en een kabinet kunnen opleveren waar zoveel mogelijk Nederlanders zich in herkennen. Die inzet zullen jullie ook herkennen vanuit de campagne die jullie en ik samen gevoerd hebben. Daarnaast zagen wij met deze partijen kansen om voor D66 belangrijke thema's verder te brengen.
Morgen zal ik met de fractie de ontstane situatie bespreken en overleggen wat de volgende stap moet zijn. Daarna zal ik in een debat met de informateur in de Tweede Kamer verantwoording afleggen over deze vastgelopen formatiepoging.
Ik houd jullie op de hoogte.
Alexander Pechtold
Fractievoorzitter
Daar worden we weinig wijzer van.quote:
Milieu was wel te doen denk ik. Juist migratie is een logische als CDA en VVD zich als rechts willen blijven profileren.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:26 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind het wel verrassend dat het op migratie is stukgelopen. Ik had eerder een sociaal-economisch of milieu gerelateerd onderwerp verwacht.
Vind jij, vind ik niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Milieu was wel te doen denk ik. Juist migratie is een logische als CDA en VVD zich als rechts willen blijven profileren.
Omdat ie geen flikker heeft bijgedragen aan het beleid van de laatste jaren?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat Nederland heel veel te danken heeft aan Buma
Het CDA heeft toch ook eens gedoogd?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie geen flikker heeft bijgedragen aan het beleid van de laatste jaren?
Nee, dat hij de boel heeft zitten blokken.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie geen flikker heeft bijgedragen aan het beleid van de laatste jaren?
Die onderhandelingen worden toch noooit publiekelijk bekend gemaakt?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze al iets besproken hadden op het terrein van verkeer en vervoer, maar dat zullen ze wel geheim houden denk ik zolang de formatie nog niet voorbij is.
Vast niet veel bijzonders nog.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze al iets besproken hadden op het terrein van verkeer en vervoer, maar dat zullen ze wel geheim houden denk ik zolang de formatie nog niet voorbij is.
Ja ik ook.. Met CU gaat ook klappen en dan komt Klaver terug en kan hij aan zijn achterban verkopen dat er water bij de wijn moet.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk nu eigenlijk dat het uiteindelijk alsnog gewoon VVD-CDA-GL-D66 zal worden.
CU lijkt mij ook juist op het terrein van migratie er niet veel anders in te zitten dan GL. Dus die route loopt wellicht op hetzelfde punt vast.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk nu eigenlijk dat het uiteindelijk alsnog gewoon VVD-CDA-GL-D66 zal worden.
Waarom zou CU niet willen meewerken. ZIj zijn tenslotte veel minde rlinks dan GL.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Met CU gaat ook klappen en dan komt Klaver terug en kan hij aan zijn achterban verkopen dat er water bij de wijn moet.
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Zeker maar ongetwijfeld een sluitstuk bij de onderhandelingenquote:Op maandag 15 mei 2017 20:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Terwijl het een reuze interessant onderwerp is.
Bovendien wat heeft een progressieve seculiere club als D66 te zoeken bij een kabinet met VVD-CDA-CU.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. CU en GL zitten qua immigratie en duurzaamheid redelijk op één lijn. PvdA (al zie ik die niet aanschuiven) geldt hetzelfde voor. En D66 zal ook niet te veel naar rechts willen opschuiven op deze onderwerpen.
Neuh, defensie is sluitstuk. Waarbij elke coalitiepartner alvast de overgave aan Duitsland ondertekent, voor het geval dat.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker maar ongetwijfeld een sluitstuk bij de onderhandelingen
Ook zonder gezichtsbeharing een Man Met Baardquote:
Ja, dit is niet echt ideaal voor Pechtold & co. Al denk ik dat het op zich wel kan. Dat plan van D66 en Schippers voor vrijwillige levensbeëindiging is sowieso een kansloos plan. Dus misschien valt het wel mee met de kloof tussen D66 en CU. CDA is wel een ander verhaal, die zitten echt vastgeroest. De meerderheid met CU is alleen te klein, 76 zetels is wel heel krap.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien wat heeft een progressieve seculiere club als D66 te zoeken bij een kabinet met VVD-CDA-CU.
of juist andersom, klaver kan meer eisen, omdat het rechtse clubje hem nodig heeft.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Met CU gaat ook klappen en dan komt Klaver terug en kan hij aan zijn achterban verkopen dat er water bij de wijn moet.
76 zou prima moeten kunnen werken hoor.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, dit is niet echt ideaal voor Pechtold & co. Al denk ik dat het op zich wel kan. Dat plan van D66 en Schippers voor vrijwillige levensbeëindiging is sowieso een kansloos plan. Dus misschien valt het wel mee met de kloof tussen D66 en CU. CDA is wel een ander verhaal, die zitten echt vastgeroest. De meerderheid met CU is alleen te klein, 76 zetels is wel heel krap.
Nee. Er gaat minstens één knuppel voor zichzelf beginnen. Waarschijnlijk meerdere.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
76 zou prima moeten kunnen werken hoor.
Ja, of gewoon lekker dwars doen zoals Koppejan en Ferrier.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee. Er gaat minstens één knuppel voor zichzelf beginnen. Waarschijnlijk meerdere.
op twee partijen misschien, maar met vier partijen is dit vragen om problemen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
76 zou prima moeten kunnen werken hoor.
Exact, en dat risico wordt groter naarmate de meningen verder uiteen liggen, zoals hier het geval zou zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, of gewoon lekker dwars doen zoals Koppejan en Ferrier.
Dat zou wel een afgang zijn voor Rutte en Buma..quote:Op maandag 15 mei 2017 21:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
of juist andersom, klaver kan meer eisen, omdat het rechtse clubje hem nodig heeft.
idd, dus klaver terugvragen zou een hele zwakke zet zijn, dan leg je letterlijk al je kaarten open en heeft Jesse het helemaal voor het zeggen, dan kun je nog beter nu Jesse tegemoet komen en je verlies nemen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou wel een afgang zijn voor Rutte en Buma..
Tenzij vooraf bekokstoofd ivm lastige achterbannen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
idd, dus klaver terugvragen zou een hele zwakke zet zijn, dan leg je letterlijk al je kaarten open en heeft Jesse het helemaal voor het zeggen, dan kun je nog beter nu Jesse tegemoet komen en je verlies nemen.
Het is lastig oordelen als je niet weet wat er allemaal besproken is in het diepste geheim. Ik kan hier alleen maar uithalen dat niemand hier blij mee is, maar hoe de kaarten er nu voor staan is de vraag die nog beantwoord moet worden. Mijn gevoel zegt dat Jesse klaver het minst ongelukkig is met deze situatie, maar het is gewoon gissen hoe je het went of keert.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tenzij vooraf bekokstoofd ivm lastige achterbannen.
Welnee, voor Prinsjesdag zit er een kabinet.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat Buma dan niet meer zal slapen
We gaan het Belgisch record verbreken, ik voel het![]()
haha we zullen het zienquote:Op maandag 15 mei 2017 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, voor Prinsjesdag zit er een kabinet.
Intrige in de polder.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
haha we zullen het zien
hoe dan ook, ik vind dit wel lachen.![]()
Het is een logisch gevolg van het afgelopen beleid vind ik!quote:Op maandag 15 mei 2017 21:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
haha we zullen het zien
hoe dan ook, ik vind dit wel lachen.![]()
Treurig hèquote:
Eerst ff vieren, zekerquote:
Afspraak ergens vóór het middaguur?quote:
Stiekem willen VVD en CDA dit volgens mij, met hun migratiestandpuntquote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef skysherrif het volgende:
Slag 1 is gewonnen, nu nog pvda, CU en een minderheidskabinet afwerken en dan ligt de weg open om zonder al teveel gezichtsverlies toch de PVV erbij te pakken
[ afbeelding ]
Migratiestandpunt ben ik het dan ook mee eens, ben alleen meer de d66/gl richting betreft klimaat.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stiekem willen VVD en CDA dit volgens mij, met hun migratiestandpunt
Bruin-groen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Migratiestandpunt ben ik het dan ook mee eens, ben alleen meer de d66/gl richting betreft klimaat.
Waar zijn er grenzen dan?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij ook meer groen was en niet zo happig op de grenzen wagenwijd open.
Ja, klopt ook wel hoor. Alhoewel mensen die hun eigen broek op kunnen houden en snel Nederlands leren wat mij betreft van harte welkom zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij ook meer groen was en niet zo happig op de grenzen wagenwijd open.
Gelukkig dat wij hier in Nederland nu niet meer in ons eentje voor aap staan met dingen als de zwartepietendiscussie.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef Reya het volgende:
Politiebewaking voor de school waar moederdag niet collectief wordt gevierd. Man man man.
Eensch, maar dat is dus op het moment niet aan de orde.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel hoor. Alhoewel mensen die hun eigen broek op kunnen houden en snel Nederlands leren wat mij betreft van harte welkom zijn.
Wat?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef Reya het volgende:
Politiebewaking voor de school waar moederdag niet collectief wordt gevierd. Man man man.
Nazi.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef skysherrif het volgende:
Slag 1 is gewonnen, nu nog pvda, CU en een minderheidskabinet afwerken en dan ligt de weg open om zonder al teveel gezichtsverlies toch de PVV erbij te pakken
[ afbeelding ]
Dat zegt weer genoegquote:
Er zijn ook nog Ajax-supporters die denken dat ze kampioen van 2016-2017 kunnen worden.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
'quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn ook nog Ajax-supporters die denken dat ze kampioen van 2016-2017 kunnen worden.
Welke uitkomst lijkt u realistisch?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn ook nog Ajax-supporters die denken dat ze kampioen van 2016-2017 kunnen worden.
Je bent de laatste tijd echt in raadsels aan het praten johnquote:Op maandag 15 mei 2017 22:01 schreef john2406 het volgende:
Eurovisie was voor mij ook al bekend en Feijenoord dat weet ik eigenlijk niet zal ik wel achteraf achter komen waarom.
De laatste tijd, ben ik mij niet bewust van dacht dat ik het altijd doe.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd echt in raadsels aan het praten john
LETS GET READY TO RUMBLE!!!!!!!!quote:Op maandag 15 mei 2017 21:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg van het afgelopen beleid vind ik!
uhh was Moederdag niet op zondag, dan zijn de scholen toch dicht?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef Reya het volgende:
Jij hebt dus nooit iets op school gemaakt voor moederdag!quote:Op maandag 15 mei 2017 22:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
uhh was Moederdag niet op zondag, dan zijn de scholen toch dicht?
Ging er om dat kinderen geen knutsels mochten knutselen voor moederdag omdat dit niet eerlijk was voor kinderen met twee vaders of zo iets dacht ik. Wat ik ook vrij belachelijk vind, maar nog niet half zo belachelijk als dat er politie nodig is nu.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
uhh was Moederdag niet op zondag, dan zijn de scholen toch dicht?
De laatste tijd? Werkelijk?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd echt in raadsels aan het praten john
Kijk jij hebt hem door!quote:
Rare pot.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dominique vd Heyde en haar 'duiding'
Ik wil Nova terug, met Ferry.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja ja, die zal het wel eventjes voor het volk duiden heur.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik wil ik wil kinderen die willen krijgen voor hun .......?quote:
Snaveltje toe Johnquote:Op maandag 15 mei 2017 22:14 schreef john2406 het volgende:
ik wil ik wil kinderen die willen krijgen voor hun .......?
Jij denkt natuurlijk dat het volk voor zichzelf kan denken. Typisch, weer.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ja, die zal het wel eventjes voor het volk duiden heur.
Vaak wel, met kleine hints hier en daar wellicht.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk dat het volk voor zichzelf kan denken. Typisch, weer.
Gekke vent, je vader gaat maar 1keer dood, feyenoord wordt 1 keer per 18 jaar kampioenquote:Op maandag 15 mei 2017 22:16 schreef Kowloon het volgende:
Aardige docu over de winst van Feijenoord.
Boze Schiedammers kunnen dus voor zichzelf denken.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vaak wel, met kleine hints hier en daar wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |