Kan de beste overkomen, maatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:55 schreef GGMM het volgende:
Bij " Toegegeven, mijn fout leidde dit in, maar kijk naar die misser van GGMM" kon ik niet anders, als ik verder had gedraaid stond Trlalala in de weg.
Gokje dat verkeerd uitpakte
Voor die andere heb ik geen excuus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toegegeven, mijn fout leidde dit in, maar kijk naar die misser van GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen commentaar benodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dolde ik 3 man.De slechtste acties waren toch van jou vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Godverdomme dit komt hard aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
De slechtste acties waren toch van jou vanavondGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:![]()
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het zit aardig diep heb ik het idee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeukeSPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?![]()
Zodra ik klaar ben met het maken van gifjes van alleen jouw blundersquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben met het maken van gifjes van alleen jouw blundersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)4c47f19794d8ba10751e![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik barst van de zelfspot maar ik kan hier niet om lachen. Krijg bijna een beetje medelijden met Guus.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje zelfspot kan geen kwaad hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik lijk niet echt meer te kunnen verbinden trouwens.quote:Connecting to RTMFP server .............................................................................................................![]()
Duidelijk de compilatie gemist. Ik heb met je te doenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: