Kan de beste overkomen, maatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:55 schreef GGMM het volgende:
Bij " Toegegeven, mijn fout leidde dit in, maar kijk naar die misser van GGMM" kon ik niet anders, als ik verder had gedraaid stond Trlalala in de weg.
Gokje dat verkeerd uitpakte
Voor die andere heb ik geen excuus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toegegeven, mijn fout leidde dit in, maar kijk naar die misser van GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen commentaar benodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dolde ik 3 man.De slechtste acties waren toch van jou vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Godverdomme dit komt hard aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
De slechtste acties waren toch van jou vanavondGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:![]()
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het zit aardig diep heb ik het idee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeukeSPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?![]()
Zodra ik klaar ben met het maken van gifjes van alleen jouw blundersquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben met het maken van gifjes van alleen jouw blundersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)4c47f19794d8ba10751e![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als we dan toch gifjes gaan uploaden:SPOILER: Chevy probeert een trucjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed gekeeptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog zo'n mooie reddingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik barst van de zelfspot maar ik kan hier niet om lachen. Krijg bijna een beetje medelijden met Guus.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje zelfspot kan geen kwaad hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik lijk niet echt meer te kunnen verbinden trouwens.quote:Connecting to RTMFP server .............................................................................................................![]()
Duidelijk de compilatie gemist. Ik heb met je te doenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
PaayGenotGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vooral die ene gast die van vier blunders van dezelfde persoon een gifje dacht te moeten maken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILER: Chevy verspeelt de balOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoort erbij maatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral die ene gast die van vier blunders van dezelfde persoon een gifje dacht te moeten maken.![]()
Man man manquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral die ene gast die van vier blunders van dezelfde persoon een gifje dacht te moeten maken.zelf doe je het constant en nu lopen janken.
![]()
Ik zet (in principe) nooit anderen voor lul, ik zet meestal eigen hoogtepunten erop. Dus dit is onjuist.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Man man manzelf doe je het constant en nu lopen janken.
Moderator DIG
"Diep"quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral die ene gast die van vier blunders van dezelfde persoon een gifje dacht te moeten maken.![]()
Grappig dat je dit zegt nadat je me zondag verweet selectief te werk te gaan in het maken van gifjes. Bij wie zit het nou diepquote:
Moderator DIG
Bij jou, mafketel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt nadat je me zondag verweet selectief te werk te gaan in het maken van gifjes. Bij wie zit het nou diepWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ok, host maarquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nou, nee.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.haxball.com/?r(...)fe61cfa4772b27bd28dcquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)fe61cfa4772b27bd28dc![]()
M'n internet viel uit jongens, heb ik nog wat gemist?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er kwam een zwakzinnige mongool binnen, die allemaal 'grapjes' maakte waar geen hond om moest lachen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n internet viel uit jongens, heb ik nog wat gemist?
Veel mensen hadden medelijden met deze gast, die overduidelijk iets aan zijn hoofd mankeert.![]()
Was jij dat?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kwam een zwakzinnige mongool binnen, die allemaal 'grapjes' maakte waar geen hond om moest lachen.
Veel mensen hadden medelijden met deze gast, die overduidelijk iets aan zijn hoofd mankeert.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een domme mongool die steeds joinde. Die moet wel aandacht tekort komen. (Of heel slecht zijn in keepen)
![]()
Ik had laatst ook zoiets, ging ik een room binnen krijg ik lag, dus een tijdje was de verbinding verbroken. Meteen 1 zo'n dude helemaal mad, "TERINGGAST BAN HEM". Hoop dat hij snel hulp krijgt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere, maar de rest had ook medelijden hoor.
Moderator DIG
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets, ging ik een room binnen krijg ik lag, dus een tijdje was de verbinding verbroken. Meteen 1 zo'n dude helemaal mad, "TERINGGAST BAN HEM". Hoop dat hij snel hulp krijgt.![]()
Kon weinig aan die lag doen helaas.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Geef gewoon toe dat je ragequite johquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n internet viel uit jongens, heb ik nog wat gemist?![]()
![]()
Uh... ja goeiequote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets, ging ik een room binnen krijg ik lag, dus een tijdje was de verbinding verbroken. Meteen 1 zo'n dude helemaal mad, "TERINGGAST BAN HEM". Hoop dat hij snel hulp krijgt.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een domme mongool die steeds joinde. Die moet wel aandacht tekort komen. (Of heel slecht zijn in keepen)
![]()
Je snapt de grap echt niet?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je ragequite joh
Moderator DIG
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je had dit gifje nog van me te goed:
[ afbeelding ]![]()
Thnx.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je had dit gifje nog van me te goed:
[ afbeelding ]
Altijd mooi om davy iemand te zien dollen!![]()
Zal het maar ff aanpassen idd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is ietwat gedateerd
Suggesties?![]()
Klopt, die reactie was echt volslagen over de top. Bedankt dat je het met me eens bent maatquote:
Moderator DIG
Zie de mijnequote:Op woensdag 17 mei 2017 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal het maar ff aanpassen idd.
Suggesties?![]()
![]()
Nah, ik ga wel gewoon zonder ondertitel door het leven.quote:
Beetje zoals Feyenoord 18 jaar zonder schaal door het leven ging.![]()
Mokerhard.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel gewoon zonder ondertitel door het leven.
Beetje zoals Feyenoord 18 jaar zonder schaal door het leven ging.![]()
![]()
Jongens, het was een mooie sessie. Gelukkig hebben we de foto's nog.
De eerste twee noem ik "koekoek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een paar mooie keepersGIF'jes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de volgende drie: "Messi eat your heart out"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
De eerste twee noem ik "koekoek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een paar mooie keepersGIF'jes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de volgende drie: "Messi eat your heart out"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Host?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, komt het nog?quote:WEB / [HaxBall #64] Jos is God
GGMM gaat zo hosten. (althans het zal niet de eerste keer zijn dat hij dat beweert maar het uiteindelijk niet doet). En bovendien ga ik op WLAN over enkele ogenblikken.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat wordt dus geen hax meerquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GGMM gaat zo hosten. (althans het zal niet de eerste keer zijn dat hij dat beweert maar het uiteindelijk niet doet). En bovendien ga ik op WLAN over enkele ogenblikken.![]()
![]()
En daar nog bovenop komt de recente instabiliteit van mijn hoogwaardige verbinding. ZIGGYFLOPGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je weet niet hoe het (hax)balletje kan rollen maat. Blijf vertrouwen hebben. Geniet intussen even van die spectaculaire GIF-afbeeldingen.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
EN KOOP EEN KABELGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
FTFYquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
En daar nog bovenop komt de recente instabiliteit van mijn gemoedstoestand![]()
http://www.haxball.com/?r(...)a75b29f8f358a0ca6a72quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:http://www.haxball.com/?r(...)a75b29f8f358a0ca6a72quote:WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Allekabels.nl verkoopt ze voor 70 cent de meter. Doe je voordeel met deze informatie.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij heeft geen kabel en slecht bereik. Dat is een algemeen bekend feit.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
17 euro. We haxballen al meer dan drie jaar, gemiddeld elke dag een potje (conservatieve schatting) waarvan jij de helft mee doet (conservatieve schatting).quote:
Dan had het je 3 cent per potje gekost en had je 10000 keer beter gespeeld.![]()
Die kabel moet ook nu een paar muren door hè (althans, dat lijkt mij aannemelijk), dat gaat wat lastig met zo'n kabelquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
17 euro. We haxballen al meer dan drie jaar, gemiddeld elke dag een potje (conservatieve schatting) waarvan jij de helft mee doet (conservatieve schatting).
Dan had het je 3 cent per potje gekost en had je 10000 keer beter gespeeld.
Moderator DIG
Als je losse kabel koopt en twee van die aansluitingen ben je nog veel goedkoper uit. Maar het ging even om het principe.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kabel moet ook nu een paar muren door hè (althans, dat lijkt mij aannemelijk), dat gaat wat lastig met zo'n kabel![]()
sow koekoekquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel gewoon zonder ondertitel door het leven.
Beetje zoals Feyenoord 18 jaar zonder schaal door het leven ging.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
De eerste twee noem ik "koekoek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een paar mooie keepersGIF'jes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de volgende drie: "Messi eat your heart out"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom post je 2 keer hetzelfde gifje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: