Als er een aangereden viaduct in Hengelo is dan is dat 9 van de 10 keer dit viaduct in de Anninksweg. Een veelgebruikte sluiproute, en vaak zijn het dan ook mensen die er normaal gesproken met de auto onderdoor gaan, een bakwagen huren/lenen en er vervolgens niet aan denken dat die er dus niet onderdoor kan. Meestal gebeurt het ook in de avond namelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Lol, onder dit viaduct loop ik twee keer per werkdag dat ik op kantoor ben, en we hadden het vanmiddag terwijl we er heenliepen nog over dat alle viaducten in Hengelo zo achterlijk laag zijn
https://112twente.nl/arti(...)inverkeer-stilgelegd
Klopt. 2m70.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Streetview mogen er gewoon auto's onderdoor, maar lijkt het erop dat fietsers voorrang hebben. Wel is dat viaduct zeer laag.
Daar woont een goede vriend van me naast. Die kan het nog nét zien fout gaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bij 11Foot8 paste het op de 16e maar net
Oh, dat gaat leuk worden als we een keer met de Traxx moeten uitwijken naar Roosendaal of een defecte Brussel-express op moeten halen. De softwareversie op de NS TRAXX-en mag niet in België de baan op, mede door verkeerde interpretatie van de TBL1+ balises. Zodra je er een passeert sta je stilquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:21 schreef James1988 het volgende:
ProRail is aan het kijken naar het installeren van TBL1+ bij een aantal seinen in Roosendaal en Maastricht, en heeft hierbij om de hulp van Infrabel gevraagd. De Belgische treinen rijden daar momenteel zonder treinbeveiligingssysteem, nog niet zo lang geleden is er een Belgische trein voorbij een rood sein gereden in Roosendaal.
Houdt dat dan in dat de software bijna goedgekeurd is dat het opleidingstraject begint?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 01:55 schreef MTL het volgende:
[..]
Oh, dat gaat leuk worden als we een keer met de Traxx moeten uitwijken naar Roosendaal of een defecte Brussel-express op moeten halen. De softwareversie op de NS TRAXX-en mag niet in België de baan op, mede door verkeerde interpretatie van de TBL1+ balises. Zodra je er een passeert sta je stil
De TRAXX-en voor de IC-Brussel gebruiken een oudere softwareversie met losse TBL1+ installatie.
Maar goed, voor het er ligt zijn we ongetwijfeld een jaar verder. Dan moet ook de nieuwe software (SR/VR 9) voor zowel Nederland als België al uitgerold zijn (instructie voor de opleiders gaat binnenkort beginnen).
Watergraafsmeer stond hij tot dusverre.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar stond dat al die tijd en waar is het nu heen?
Naast de wasinstallatie bij Science Parkquote:Op vrijdag 19 mei 2017 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar stond dat al die tijd en waar is het nu heen?
Spoor W5 op de watergraafsmeer (niet bij de wasmachine). De veiling ging niet door vanwege asbest in de muren, nu wordt ie gesloopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar stond dat al die tijd en waar is het nu heen?
De eigenaar lijkt me? Nedtrain dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha En wie gaat de sloop en alle asbestmaatregelen die daarbij nodig zijn, betalen?
de wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:58 schreef b2py het volgende:
De ontspoortong te Ede-Wageningen is zojuist weer effectief gebleken
Een FLIRT naar Arnhem bij vertrek: http://www.gelderlander.n(...)er-treinen~ab0895f0/quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:58 schreef b2py het volgende:
De ontspoortong te Ede-Wageningen is zojuist weer effectief gebleken
En de winkeliers zijn er zooooo blij meequote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:31 schreef James1988 het volgende:
Ik wist het natuurlijk allang, maar nu is het ook officieel. Station Breda is uitgeroepen tot Beste Gebouw van 2017
Die kom je toch niet tegen als je vanaf het perronspoor naar de vrije baan rijdt?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:58 schreef b2py het volgende:
De ontspoortong te Ede-Wageningen is zojuist weer effectief gebleken
Wel met de sprinterquote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kom je toch niet tegen als je vanaf het perronspoor naar de vrije baan rijdt?
Vanaf het sprinterspoor wel. Volgens Somda kan het best zijn dat door de zon zowel de mcn als de HC waargenomen hebben dat het vertreklicht brandde, terwijl dit niet het geval was.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kom je toch niet tegen als je vanaf het perronspoor naar de vrije baan rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |