Ah, daar had je het over. Ik dacht de spoortjes met stootjuk.quote:
3 strikes out geldt alleen voor 3 jaar op rij voor dezelfde kpi. Punctualiteit werd vorig jaar voor het eerst niet gehaald dacht ik. Zitplaatskans gaat voor ns al wel 2 jaar achter elkaar mis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:19 schreef b2py het volgende:
ProRail wil van InfraSpeed af: https://www.nrc.nl/nieuws(...)eidslijn-af-a1559335 en zegt ook nog even dat dit jaar de prestatie ook niet gehaald gaat worden zo. 3-strikes out much?
En nu ook 4 tussen Den Bosch en Zwolle. Gaat lekker vandaagquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
4 bakjes Virm waar 10 normaal is. Het gaat echt vaak mis tussen Den Bosch en Eindhoven
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Canada:Prince Rupert-Jasper
Charles Hayes,insprirator en bouwer
van een spoorlijn van meer dan 1000
kilometer door de Rockies.
Ook na zijn dood,op de laatste reis van
de Titanic,bleef zijn droom leven en
nog steeds rijdt drie keer per week
een trein door dit woeste deel van
Canada.
Volgens Streetview mogen er gewoon auto's onderdoor, maar lijkt het erop dat fietsers voorrang hebben. Wel is dat viaduct zeer laag.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:08 schreef Salatrel het volgende:
is het asfalt in Hengelo rood of reed ie over een fietspad?
Als er een aangereden viaduct in Hengelo is dan is dat 9 van de 10 keer dit viaduct in de Anninksweg. Een veelgebruikte sluiproute, en vaak zijn het dan ook mensen die er normaal gesproken met de auto onderdoor gaan, een bakwagen huren/lenen en er vervolgens niet aan denken dat die er dus niet onderdoor kan. Meestal gebeurt het ook in de avond namelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Lol, onder dit viaduct loop ik twee keer per werkdag dat ik op kantoor ben, en we hadden het vanmiddag terwijl we er heenliepen nog over dat alle viaducten in Hengelo zo achterlijk laag zijn
https://112twente.nl/arti(...)inverkeer-stilgelegd
Klopt. 2m70.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Streetview mogen er gewoon auto's onderdoor, maar lijkt het erop dat fietsers voorrang hebben. Wel is dat viaduct zeer laag.
Daar woont een goede vriend van me naast. Die kan het nog nét zien fout gaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bij 11Foot8 paste het op de 16e maar net
Oh, dat gaat leuk worden als we een keer met de Traxx moeten uitwijken naar Roosendaal of een defecte Brussel-express op moeten halen. De softwareversie op de NS TRAXX-en mag niet in België de baan op, mede door verkeerde interpretatie van de TBL1+ balises. Zodra je er een passeert sta je stilquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:21 schreef James1988 het volgende:
ProRail is aan het kijken naar het installeren van TBL1+ bij een aantal seinen in Roosendaal en Maastricht, en heeft hierbij om de hulp van Infrabel gevraagd. De Belgische treinen rijden daar momenteel zonder treinbeveiligingssysteem, nog niet zo lang geleden is er een Belgische trein voorbij een rood sein gereden in Roosendaal.
Houdt dat dan in dat de software bijna goedgekeurd is dat het opleidingstraject begint?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 01:55 schreef MTL het volgende:
[..]
Oh, dat gaat leuk worden als we een keer met de Traxx moeten uitwijken naar Roosendaal of een defecte Brussel-express op moeten halen. De softwareversie op de NS TRAXX-en mag niet in België de baan op, mede door verkeerde interpretatie van de TBL1+ balises. Zodra je er een passeert sta je stil
De TRAXX-en voor de IC-Brussel gebruiken een oudere softwareversie met losse TBL1+ installatie.
Maar goed, voor het er ligt zijn we ongetwijfeld een jaar verder. Dan moet ook de nieuwe software (SR/VR 9) voor zowel Nederland als België al uitgerold zijn (instructie voor de opleiders gaat binnenkort beginnen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |