Ik zie dit nooit winnen, maar laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:00 schreef Redefine het volgende:
Dit is toch wel een dark horse voor winst hoor.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:59 schreef Momazie het volgende:
Mijn zusje ging kokhalzen bij Portugal en ik heb haar een klap gegeven (zachtjes...). Mijn andere zusje ging snurkende geluiden maken. Gruwelijk vervelend. Ze zijn 15.
Portugal ♡♡♡♢♢
You didn't saw what I did therequote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dit nooit winnen, maar laat me graag verrassen
Tijdens de rehorsals was die beter.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dit nooit winnen, maar laat me graag verrassen
Ik vraag me af of hij wel 'mag' winnen.quote:
quote:
Ik snap niks van het paard, maar als fan van de dansende aap mag ik niks zeggen denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me ook aan die paardman die telkens z'n shirt weer omlaag trekt nadat hij z'n armen omhoog heeft gedaan.
Ja ik heb hem in mijn 'preferentie'-lijstje ook laatste staanquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:03 schreef C_elf het volgende:
Dit is voor mij echt het slechtste nummer van de avond... Mag laatst eindigen. Verschrikkelijk.
Potverquote:
Yep. Al had ik persoonlijk all in gegaan hier met een gek kostuum.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef Moira. het volgende:
Deze mag van mij wel ergens in de 20 eindigen. Vaag nummer en vage act.
Wat heeft hij gedaan of gezegd dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
De holebi-hater en nein ik vergeef hem da nooit.
Dat ook, maar waarschijnlijk zat ie toen nog diep in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
De holebi-hater en nein ik vergeef hem da nooit.
Nouja zij heeft het paard uitgelegd als 'dit is de badboy waar ik de ongezonde relatie mee wil verbreken'quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap niks van het paard, maar als fan van de dansende aap mag ik niks zeggen denk ik
Na de show is het geld wel zo'n beetje binnen lijkt me...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel 'mag' winnen.
ESF is big business en zouden er geen geldschieters zijn die liever een meer betrouwbare (qua gezondheid dan) winnaar hebben?
quote:
Ja hij kan prima zingen, maar het totaal slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk kan deze man best zingen, maar het liedje is gewoon een totaal rommeltje
Dat. Ik denk dat het een uitstekende operazanger is. Wel liefst in het lage register.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hij kan prima zingen, maar het totaal slaat helemaal nergens op
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aussies vond ik dinsdag ECHT SLECHT
Ik zat al te zoeken op wie hij lijkt, ik moet dus een vrouw zoekenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:06 schreef franklop het volgende:
Hij lijkt op een bekende actrice. Maar wie
Gered door de jury's denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is de zus/broer van die Ier/Ierse van donderdag.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:06 schreef franklop het volgende:
Hij lijkt op een bekende actrice. Maar wie
Alsof die echt verplicht door moest stromen naar de finale.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
naar mijn idee wel. Kom er zelf niet opquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken op wie hij lijkt, ik moet dus een vrouw zoeken
Itt de titel komt het ze dus wel makkelijk aanwaaienquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof die echt verplicht door moest stromen naar de finale.
Denk ik ook, maar wie weet dat de beste oren het hier kunnen bevestigen.quote:
Ja, maar het haalt het niet bij de vorige 2 acts die Australië stuurde..quote:
Niet zo donker qua ogen, enkel zelfde haar...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:08 schreef franklop het volgende:
Lijkt ie overigens ook niet op Harry Styles? Of hoe heet die knakker
ik ook. Dus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo donker qua ogen, enkel zelfde haar...
En Harry zijn single
Ik heb het idee dat hij zijn kinderen en vrouw slaat thuisquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Deze heeft zo een hoge gunfactor, die man zijn blije hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |