Leren op de dag van de finalequote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:38 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk leren
MAAR word helemaal gek
Ik kan dit allemaal niet aan mensen
En morgen de kampioenswedstrijd en Verstappen, dat wordt niks meer dit weekend neequote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Leren op de dag van de finale
Leren op zaterdag
Leren
Ga gewoon voor de herkansing.
Tis echt een RIP BLOEDDRUK weekend idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En morgen de kampioenswedstrijd en Verstappen, dat wordt niks meer dit weekend nee
Ditquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:06 schreef Andromache het volgende:
Wat ontzettend fijn voor de dames dat hun moeder erbij is. Ik gun dit gezin het zo dit samen te beleven.
Dit staat overigens los van mijn negatieve beoordeling van de beeldpresentatie en entertainmentwaarde. Dat kan prima naast elkaar bestaan.
Fantastisch nummer. Moet wel gezegd worden dat dat podium 2 x kleiner is dan die van dit jaar. Ik zie weinig echt vette visuals dit jaar. Is ook vrij lastig met zo'n joekel van een podium.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het meest magische nummer waarbij de visuals het nummer 10x sterker maakten samen met de mooie uitstraling van Ilse en Waylon natuurlijk!
Videoclip is ook erg mooi. Overigens heel dat album is geweldigquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alleen al dat camerawerk en de mooie closeups
Ik vond die van Wit Rusland best leuk kwa invullingquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie weinig echt vette visuals dit jaar. Is ook vrij lastig met zo'n joekel van een podium.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het meest magische nummer waarbij de visuals het nummer 10x sterker maakten samen met de mooie uitstraling van Ilse en Waylon natuurlijk!
Bizar wel dat ze hier al ruzie hadden. Zeer professioneel gedaan van beide, alhoewel ik wel wil weten wat er nu speelde.quote:
In dat genre grass country zijn al die liedjes zoals CATS. Ik vind het mooi maar ben ook fan van het genrequote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:44 schreef Xan21 het volgende:
Ik heb het niet gezien toen... maar de visuals zijn idd erg mooi... maar het is een wanstaltig saai nummer.
Professioneel zijn ze wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg net een folder in de bus over de 17e, dat Osjien ook in Alkmaar staat bij een KWF-actie met wat andere bekenden. Dat is al woensdag. Gaan ze morgen al naar huis? Dat is wel een drukke agenda dan.
Of misschien moeten ze meteen doorpakken, en genieten van de aandacht die het ESF met zich mee heeft gebracht.
Ik ook, maar je gaat toch niet de hele dag leren? niet goed voor je, vooral op zo een tijdstip ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:38 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk leren
MAAR word helemaal gek
Ik kan dit allemaal niet aan mensen
Volgens mij gaat 99 procent morgen naar huis, zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg net een folder in de bus over de 17e, dat Osjien ook in Alkmaar staat bij een KWF-actie met wat andere bekenden. Dat is al woensdag. Gaan ze morgen al naar huis? Dat is wel een drukke agenda dan.
Of misschien moeten ze meteen doorpakken, en genieten van de aandacht die het ESF met zich mee heeft gebracht.
Kwartetje met Waylon.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens mogen de meiden van mij over een paar jaar nog een keer gaan. Dat verdienen ze wel.
Volgens mij heeft de organisatie zich dit jaar wat ingehouden qua gebruik van de allernieuwste lichttechnieken. Het zijn nu vooral klassieke spots bij een groot doch ook erg normaal led-scherm. Wel mooi uitgevoerd, maar niet 'state of the art' zoals in 2014 en 2016. Misschien door een lager budget in combinatie met gerommel achter de schermen (een deel van de organisatie vertrok voortijdig).quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fantastisch nummer. Moet wel gezegd worden dat dat podium 2 x kleiner is dan die van dit jaar. Ik zie weinig echt vette visuals dit jaar. Is ook vrij lastig met zo'n joekel van een podium.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de organisatie zich dit jaar wat ingehouden qua gebruik van de allernieuwste lichttechnieken. Het zijn nu vooral klassieke spots bij een groot doch ook erg normaal led-scherm. Wel mooi uitgevoerd, maar niet 'state of the art' zoals in 2014 en 2016. Misschien door een lager budget in combinatie met gerommel achter de schermen (een deel van de organisatie vertrok voortijdig).
Ik vind het als geheel trouwens iets bloedeloos hebben, voel niet zo veel sfeer als anders en grafisch is er dit jaar weinig aan gedaan. Zoals de vlinders of paardebloemen die in andere jaren het geheel aan elkaar lijmden.
Doe mij maar een trio met Waylon en Douwe Bob dan.quote:
Shelley hier svpquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe mij maar een trio met Waylon en Douwe Bob dan.
Helemaal mee eens. Geen denderend geheel tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik vind het als geheel trouwens iets bloedeloos hebben, voel niet zo veel sfeer als anders en grafisch is er dit jaar weinig aan gedaan. Zoals de vlinders of paardebloemen die in andere jaren het geheel aan elkaar lijmden.
Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens mogen de meiden van mij over een paar jaar nog een keer gaan. Dat verdienen ze wel.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe Waylon en DB bij elkaar zouden kleuren. Of zijn dat 2 te grote ego's? Ben echt benieuwd wat ze muzikaal zouden (kunnen) doenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe mij maar een trio met Waylon en Douwe Bob dan.
Blijft prachtig.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waylon zou DB helemaal wegblazen gok ik zoquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe Waylon en DB bij elkaar zouden kleuren. Of zijn dat 2 te grote ego's? Ben echt benieuwd wat ze muzikaal zouden (kunnen) doen
Dan zou ik Ilse en Douwe eigenlijk een betere combi vinden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe Waylon en DB bij elkaar zouden kleuren. Of zijn dat 2 te grote ego's? Ben echt benieuwd wat ze muzikaal zouden (kunnen) doen
Volgens mij zou dat in de aanloop totaal niet samengaan. Muzikaal kunnen ze wel wat wegzetten ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan zou ik Ilse en Douwe eigenlijk een betere combi vinden.
Ilse nooit meer svp. Vertrouw dat mens voor geen meter met dr gedram over wat geld.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou misschien te maken kunnen hebben met de organisatorische chaos in het begin. Volgens mij hebben ze een compleet nieuw team moeten samenstellen en moesten ze in zeer korte tijd nog alles opbouwen en uitwerken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de organisatie zich dit jaar wat ingehouden qua gebruik van de allernieuwste lichttechnieken. Het zijn nu vooral klassieke spots bij een groot doch ook erg normaal led-scherm. Wel mooi uitgevoerd, maar niet 'state of the art' zoals in 2014 en 2016. Misschien door een lager budget in combinatie met gerommel achter de schermen (een deel van de organisatie vertrok voortijdig).
Die zou ik ook wel willen zien. Alleen vind ik 2 mannen ipv de mannetje-vrouwtje act lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Soul kan die ook goed eventueelquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen zien. Alleen vind ik 2 mannen ipv de mannetje-vrouwtje act lijkt me ook wel tof.
Waylon solo opnieuw trekt me niet. Eigenlijk loop ik van niemand warm die al geweest is, tenzij er een goed nummer komt en we dán pas kunnen roepen of we willen En niet vooraf 'ja' en dan een slecht lied.
Blues vind ik vreselijk bij Waylon, dan kan ik zijn stem niet handelen. Doe dan maar country of rock.
Onlangs stond er ergens een interview met het Nederlandse bedrijf dat dit jaar (en van 2015) voor het decor verantwoordelijk is. Doordat de organisatie maanden achter op schema lag, was er weinig tijd om een decor te ontwerpen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
And now, upf for the Netherlands, Gear and Gore, with 'Om te Giiiieren.quote:
JAAAAAAA LAAT JE LIKKEN VOOR EEN KEER!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:21 schreef Dave het volgende:
[..]
And now, upf for the Netherlands, Gear and Gore, with 'Om te Giiiieren.
Ik denk dat het dit jaar een haastklus is geweest, waarbij de groep later ingevlogen mensen er nog wat van moest zien te maken (na het vertrek van een deel van de Oekraiense organisatie). Blijkbaar hebben ze toen uit Zweden en Duitsland wat mensen gehaald.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen denderend geheel tot nu toe.
Voor de liefhebber, het interview:quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Onlangs stond er ergens een interview met het Nederlandse bedrijf dat dit jaar (en van 2015) voor het decor verantwoordelijk is. Doordat de organisatie maanden achter op schema lag, was er weinig tijd om een decor te ontwerpen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JAAAAAAA LAAT JE LIKKEN VOOR EEN KEER!
Nee, het is wat dat betreft wel genoeg geweest. Ze hebben jarenlang gelobbyd om te mogen, redelijk maximaal naar hun mogelijkheden gepresteerd als familieconcern maae juist daarom zou nog een keer zou echt geen verbetering opleveren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Die maken dikke monniesquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:24 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Voor de liefhebber, het interview:
http://www.spreekbuis.nl/songfestival-kiev-op-podium-unbranded
Ze zijn jarenlang gevraagd idd. Gelobbyedquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, het is wat dat betreft wel genoeg geweest. Ze hebben jarenlang gelobbyd om te mogen, redelijk maximaal naar hun mogelijkheden gepresteerd als familieconcern maae juist daarom zou nog een keer zou echt geen verbetering opleveren.
Aan de andere kant huiver ik dan wel weer dat we Maan door onze strot geduwd krijgen. Die heeft dezelfde irritatiefactor voor me als Og3ne, maar dan ook nog zonder geweldig stemgeluid
Oh dit vind ik wel tof, ook door het lied En dat hij niet steeds in de hoogte gaat, dat vind ik niks.quote:
Vind dit beter als het origineel als ik eerlijk ben Origineel vind ik niet zo swingen als deze versiequote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel tof, ook door het lied En dat hij niet steeds in de hoogte gaat, dat vind ik niks.
Als hij met zoiets op de proppen komt, dan zeg ik ja voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind dit beter als het origineel als ik eerlijk ben Origineel vind ik niet zo swingen als deze versie
Dit was ook wereldsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij met zoiets op de proppen komt, dan zeg ik ja voor volgend jaar.
Alles met minder pit dan dit, nee.
Of een gruwelijke country ballad. Maar vallen we dan niet in de herhaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |