Ohhh daar had ik nog niet gekeken. In dat geval:quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:44 schreef grazz het volgende:
[..]
IHeel jammer idd ik zou niet graag tussen 2 favorieten in willen zitten. Italie en Portugal trekken alle aandacht naar zich toe. Denemarken heeft pech.
quote:6. The Netherlands: Light and Shadows – OG3NE. The song itself is not especially amazing and this initially, when based solely on the radio version, struggled in terms of the betting odds. But this does have an extra degree of sparkle when it is performed live and the Dutch odds started to narrow notably once OG3NE hit the preview parties and started to perform this live and the odds have narrowed further since rehearsals commences over a week ago. Some commentators think this could be a good tip for a Top 10 finish… The relatively early position in the running order may not help; against that this entry (along with Armenia) may be helped by being the first of the serious Top 10 contenders to appear on stage in this year’s Final.
Klinkt als een prima aanpak. En het resultaat mag er zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nieuwe Portugeese aanpak van dit jaar is misschien ook wel interessant. RTP had gerenommeerde Portugese songwriters gevraagd om nummers te later schrijven voor de voorronde, types uit verschillende genres. Vervolgens laten zingen door artiesten met duidelijk talent, maar nog niet helemaal doorgebroken. Zie wat voor kanshebber er nu staat.
Ja.quote:
Wat een goed idee.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nieuwe Portugeese aanpak van dit jaar is misschien ook wel interessant. RTP had gerenommeerde Portugese songwriters gevraagd om nummers te later schrijven voor de voorronde, types uit verschillende genres. Vervolgens laten zingen door artiesten met duidelijk talent, maar nog niet helemaal doorgebroken. Zie wat voor kanshebber er nu staat.
Hahaha Denemarken, Malta en die vrouw die de ander laat schrikken en bitch zei.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:41 schreef grazz het volgende:
Deze Lucky weet niet of ie al is gepost, maar ik had em nog niet gezien
http://www.luckytv.nl/going-on-stage/
ja eens, ergens achter in de top 10 is haalbaar denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef RipCity het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)d-niet-haalbaar.html
Goed artikel alhoewel ik wel vind dat er gewoon geloot moet worden voor een finale. Eerlijk voor elk land ipv dat de zender het bepaalt.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef RipCity het volgende:
Dat over TCL en nu Salvador, zeggen zij goed vind ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef RipCity het volgende:
Dat laatste stukje van het lied is het beste stuk.quote:
Maar dat hebben ze afgeschaft omdat het geen goede/spannende tv oplevert. Het is wel eerlijker, maar het kan ook saai zijn als de eerste zes liedjes alleen maar ballades zijn. Kans is groter dat de kijker wegzapt. Dat willen ze niet. Je hebt nu wel een goeie flow, van (westerse) uptempo, naar ballad, naar ethnopop, terug naar een ballad etc.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed artikel alhoewel ik wel vind dat er gewoon geloot moet worden voor een finale. Eerlijk voor elk land ipv dat de zender het bepaalt.
Klopt maar aan de andere kant is het geen eerlijke competitie als de kanshebbers nog meer in de spotlights worden gezet etc etc. Werkt 2 kanten op imo.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze afgeschaft omdat het geen goede/spannende tv oplevert. Het is wel eerlijker, maar het kan ook saai zijn als de eerste zes liedjes alleen maar ballades zijn. Kans is groter dat de kijker wegzapt. Dat willen ze niet. Je hebt nu wel een goeie flow, van (westerse) uptempo, naar ballad, naar ethnopop, terug naar een ballad etc.
Tenzij we zelf kanshebber zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar aan de andere kant is het geen eerlijke competitie als de kanshebbers nog meer in de spotlights worden gezet etc etc. Werkt 2 kanten op imo.
Ik moet eigenlijk lerenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga maar even zeshonderd pistachenootjes eten ter afleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |