Maan, volle Maan, halve Maan, nieuwe Maan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overigens hebben we gelukkig genoeg keuze voor volgend jaar.
Genoeg keuze ouwe reus, gelukkig maar. Je zou godverdomme in San Marino wonenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Maan, volle Maan, halve Maan, nieuwe Maan?
Bonnie Tyler en Blue zijn artiesten die 10 jaar geleden leuk scoorden. Nu toch niet meer Natuurlijk stuur je dat niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alhoewel ik er helemaal niet fan van ben om een enorm bekend iemand te sturen, zie UK. Die sturen Bonnie Tyler en de boyband Blue, beide helemaal niet zo'n succes. Tussendoor stuurde ze ook nog Engelbert Humperdinck. Die 3 samen is toch wel 100 miljoen + aan verkochte albums
Gewoon goeie act sturen met goede vocalen en dan heb je altijd een kans
En toch stuurde de UK diequote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bonnie Tyler en Blue zijn artiesten die 10 jaar geleden leuk scoorden. Nu toch niet meer Natuurlijk stuur je dat niet.
Nieuwe maan. Niet zichtbaar dus aubquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Maan, volle Maan, halve Maan, nieuwe Maan?
ik vind België niksquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:57 schreef ato het volgende:
Douwe Bob geeft de punten.
Italië wint, nipt van Portugal
Dan bijn 50 a 60 punten daaronder,
Bulgarije wordt 3e, België 4e en Roemenië 5e ja echt.
Uk gaat weer verrassen met een top 10) plaats en Zweden komt net in de top 10).
Nederland bezorgt ons de zenuwen door van laag naar hoog te scoren voor de tweede finale.
Maar sinds gisteren zijn de meiden flink gezakt, toch denk ik dat zij nog een verrassinkje doen vanavond.
Ik denkt toch net 13e.
Heb je ze online? Ik zoek ook een goed scoreblad voor mij en m'n vrienden vanavond.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:07 schreef sararaats het volgende:
Ik heb scorebladen voor vanavond!
Ben er helemaal klaar voor!
Avrotros heeft zelf ook iets gemaakt: https://songfestival.avro(...)relijst13mei2017.pdfquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb je ze online? Ik zoek ook een goed scoreblad voor mij en m'n vrienden vanavond.
Dankjequote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Avrotros heeft zelf ook iets gemaakt: https://songfestival.avro(...)relijst13mei2017.pdf
Ik krijg enkel witte pdf-bladen, weird.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Avrotros heeft zelf ook iets gemaakt: https://songfestival.avro(...)relijst13mei2017.pdf
Newsmonkey.bequote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb je ze online? Ik zoek ook een goed scoreblad voor mij en m'n vrienden vanavond.
Dat was waarschijnlijk commentaar naar aanleiding van hun jury rehearsal gisteravond.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die kerel vertelt net dat Osjien had gezegd dat het wat minder ging oid, ze zaten minder goed in hun vel?
Ah. Ging dat minder goed dan voorheen dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk commentaar naar aanleiding van hun jury rehearsal gisteravond.
Shelley zette een halve noot te laag in, dat was alles. Niks vals ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah. Ging dat minder goed dan voorheen dan?
Ohquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley zette een halve noot te laag in, dat was alles. Niks vals ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |