Jurk van Trijntje?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:45 schreef Em31 het volgende:
Beter nieuws. Wat denken jullie, naakt of 10 seconden wachten voor hij ze geeft?twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 16:43:55Douwe Bob over doorgeven van de 12punten vanavond: "Ik heb nog wat leuks in petto" #songfestival reageer retweet
Of hij gaat ze moonen of hij houdt enkele seconden stilte en roept daarna I love you Ukraine.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:45 schreef Em31 het volgende:
Beter nieuws. Wat denken jullie, naakt of 10 seconden wachten voor hij ze geeft?twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 16:43:55Douwe Bob over doorgeven van de 12punten vanavond: "Ik heb nog wat leuks in petto" #songfestival reageer retweet
Ik hoop het. En dat we vanaf nu de komende honderdtwintig jaar de punten geven in die jurk.quote:
Wat een baggernummer zegquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was wel heel goed van Geertje![]()
![]()
Die hoogte DAAAMNNN
Of hij kondigt aan wie er gaat meedoenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dat we vanaf nu de komende honderdtwintig jaar de punten geven in die jurk.
Ik wil in 2019 wel gaan. Mag ik nu ook meteen?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:46 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ellende dus volgend jaar
Zat daar nou de poliep van Nikki?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was wel heel goed van Geertje![]()
![]()
Die hoogte DAAAMNNN
Wel in deze uitvoeringquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Unchained Melody een baggernummer vinden![]()
![]()
"SEE YA NEXT YEAR, FUCKERSSSS!"quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Of hij kondigt aan wie er gaat meedoen
Jazekersquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zat daar nou de poliep van Nikki?
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zat daar nou de poliep van Nikki?
Geer is natuurlijk geen optie want hij maakt vaak van die lollige/jolige muziek. Als hij zich meer zou toeleggen op ballads etc dan misschien. Daarmee is hij ook internationaal bekend geworden natuurlijk (No more boleros). Jammer dat Geer zichzelf altijd een beetje voor de gek houd, want het is wel een fantastische zanger natuurlijk. Overigens Waylonquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gezegd heeft 'ie een beetje hetzelfde probleem als Og3ne. Geer voert een kunstje op. Heel anders dan een Waylon, bij wie je het echt voelt. Misschien technisch ietsje minder perfect, maar doe mij Waylon maar...
Ik hoop dat er nog meer opties zijn dan alleen Waylon - Geer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gezegd heeft 'ie een beetje hetzelfde probleem als Og3ne. Geer voert een kunstje op. Heel anders dan een Waylon, bij wie je het echt voelt. Misschien technisch ietsje minder perfect, maar doe mij Waylon maar...
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog meer opties zijn dan alleen Waylon - Geer.
Ik las ergens dat het op de UK radio vrij vaak voorbij komt. Zo vaak dat sommigen het helemaal zat warenquote:
Euphoria wordt nu nog helemaal kapot gedraaid in de balkanlanden ook. Ik hoorde dat nummer IEDERE dag toen ik in Macedonië was tijdje terugquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het op de UK radio vrij vaak voorbij komt. Zo vaak dat sommigen het helemaal zat waren
Ik moet eerst even op adem komen van deze inzending.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar we moeten nog een half jaar wachten voordat we daar iets over weten.
Jawel, maar ik noemde gewoon een andere zanger die goed is in kunstjes: Waylon weet dat heel goed te doseren zeg maar. Bij Geer lijkt alles een auditie voor het conservatorium waarbij zoveel mogelijk kunstjes in vier minuten moeten worden gedaan, inclusief de kunst van podiumopwarmer/sfeermaker.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog meer opties zijn dan alleen Waylon - Geer.
Ah ja, helder, ik snap je nuquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik noemde gewoon een andere zanger die goed is in kunstjes: Waylon weet dat heel goed te doseren zeg maar. Bij Geer lijkt alles een auditie voor het conservatorium waarbij zoveel mogelijk kunstjes in vier minuten moeten worden gedaan, inclusief de kunst van podiumopwarmer/sfeermaker.
Als Waylong gaat zal het opnieuw met een country song zijn. Daar ligt zijn aard. Vandaar ook de naam Waylon > Waylon Jenningsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, helder, ik snap je nu![]()
Waylon met een goed rocknummer wil ik wel meteen sturen
Of een 'gewone' ballad. Of lekker zweterige soul. Zingt ie ook vaak zat, onlangs z'n naam.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Waylong gaat zal het opnieuw met een country song zijn. Daar ligt zijn aard. Vandaar ook de naam Waylon > Waylon Jennings
Na jaren in de finale en zeer grote kans op de beste eindklassering ooit voor het land is dat meer dan terechtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik lees net bij de RTP dat morgen om 15 uur Luísa en Salvador een groots onthaal krijgen op de Portugese luchthaven. Wat er ook gebeurt vanavond dus.Vind ik heel tof dat ze dus nu al zó trots zijn.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een 'gewone' ballad. Of lekker zweterige soul. Zingt ie ook vaak zat, onlangs z'n naam.
Je bent wel heel erg stellig in alles hè? Niet erg hoor, moet erom lachen.
Soul jaaaaaa dat hoor ik hem ook vaak zingenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een 'gewone' ballad. Of lekker zweterige soul. Zingt ie ook vaak zat, onlangs z'n naam.
Je bent wel heel erg stellig in alles hè? Niet erg hoor, moet erom lachen.
Hmmz... Ik bedoel met eenvoudig in deze context dat het vrij is van toeters, bellen, pompeusiteit... Geenszins dat het muzikaal simpel zou zijn...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het liedje van Portugal eenvoudig is?Het is juist vrij ingewikkeld....
Wenkbrauw. Wenkbrauw.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:09 schreef Momo... het volgende:
Als Waylon zijn knipoog weer doet kan het niet meer mis gaan
Zoals welke?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Overigens hebben we gelukkig genoeg keuze voor volgend jaar.
Is maar net welke kant ze op willen he. Waylon heb je of je gaat meer voor de ''popular vote'' en stuurt een jong knap iemand zoals een Maan ofzo (wat niet mijn keuze zou zijn overigens). Of een band etc etc Er is genoeg talent in Nederland, gelukkig maar.quote:
Oh ja genoeg keuze, maar 90% van de betere artiesten wil nietquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is maar net welke kant ze op willen he. Waylon heb je of je gaat meer voor de ''popular vote'' en stuurt een jong knap iemand zoals een Maan ofzo (wat niet mijn keuze zou zijn overigens). Of een band etc etc Er is genoeg talent in Nederland, gelukkig maar.
Er is 1 probleem en dat is TIJD. Vaak zitten artiesten een jaar vantevoren al helemaal volgeboekt met optredens etc. Ze moeten dus ook maar net kunnen weet je welquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja genoeg keuze, maar 90% van de betere artiesten wil nietCan't blame em.
Klopt. Waylon had voor dit jaar wel zin om te gaan maar kon zich door the voice er weinig tijd voor vrij maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 1 probleem en dat is TIJD. Vaak zitten artiesten een jaar vantevoren al helemaal volgeboekt met optredens etc. Ze moeten dus ook maar net kunnen weet je welDenk dat er veel wel willen hoor
Oh dat kan heel goed.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 1 probleem en dat is TIJD. Vaak zitten artiesten een jaar vantevoren al helemaal volgeboekt met optredens etc. Ze moeten dus ook maar net kunnen weet je welDenk dat er veel wel willen hoor
Kijk eens op zijn website hoeveel optredens die man in het land heeft. Je krijgt niets als je naar het ESF gaat en die optredens is wel geld natuurlijk hequote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Klopt. Waylon had voor dit jaar wel zin om te gaan maar kon zich door the voice er weinig tijd voor vrij maken.
Alhoewel ik er helemaal niet fan van ben om een enorm bekend iemand te sturen, zie UK. Die sturen Bonnie Tyler en de boyband Blue, beide helemaal niet zo'n succes. Tussendoor stuurde ze ook nog Engelbert Humperdinck. Die 3 samen is toch wel 100 miljoen + aan verkochte albumsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat kan heel goed.
Ik denk echter dat ze bij voorbaat niet willen. Maar ik laat me graag verrassen.
We hebben Sieneke toch al een keer gestuurd?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:34 schreef StephanL het volgende:
Nederland moet eens gek doen, buiten de kaders denken. Ernst en Bobbie, zijn leuk![]()
Oh ja, zelfde categorie ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We hebben Sieneke toch al een keer gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |