Jurk van Trijntje?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:45 schreef Em31 het volgende:
Beter nieuws. Wat denken jullie, naakt of 10 seconden wachten voor hij ze geeft?twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 16:43:55Douwe Bob over doorgeven van de 12punten vanavond: "Ik heb nog wat leuks in petto" #songfestival reageer retweet
Of hij gaat ze moonen of hij houdt enkele seconden stilte en roept daarna I love you Ukraine.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:45 schreef Em31 het volgende:
Beter nieuws. Wat denken jullie, naakt of 10 seconden wachten voor hij ze geeft?twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 16:43:55Douwe Bob over doorgeven van de 12punten vanavond: "Ik heb nog wat leuks in petto" #songfestival reageer retweet
Ik hoop het. En dat we vanaf nu de komende honderdtwintig jaar de punten geven in die jurk.quote:
Wat een baggernummer zegquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was wel heel goed van Geertje![]()
![]()
Die hoogte DAAAMNNN
Of hij kondigt aan wie er gaat meedoenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dat we vanaf nu de komende honderdtwintig jaar de punten geven in die jurk.
Ik wil in 2019 wel gaan. Mag ik nu ook meteen?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:46 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ellende dus volgend jaar
Zat daar nou de poliep van Nikki?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was wel heel goed van Geertje![]()
![]()
Die hoogte DAAAMNNN
Wel in deze uitvoeringquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Unchained Melody een baggernummer vinden![]()
![]()
"SEE YA NEXT YEAR, FUCKERSSSS!"quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Of hij kondigt aan wie er gaat meedoen
Jazekersquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zat daar nou de poliep van Nikki?
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zat daar nou de poliep van Nikki?
Geer is natuurlijk geen optie want hij maakt vaak van die lollige/jolige muziek. Als hij zich meer zou toeleggen op ballads etc dan misschien. Daarmee is hij ook internationaal bekend geworden natuurlijk (No more boleros). Jammer dat Geer zichzelf altijd een beetje voor de gek houd, want het is wel een fantastische zanger natuurlijk. Overigens Waylonquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gezegd heeft 'ie een beetje hetzelfde probleem als Og3ne. Geer voert een kunstje op. Heel anders dan een Waylon, bij wie je het echt voelt. Misschien technisch ietsje minder perfect, maar doe mij Waylon maar...
Ik hoop dat er nog meer opties zijn dan alleen Waylon - Geer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gezegd heeft 'ie een beetje hetzelfde probleem als Og3ne. Geer voert een kunstje op. Heel anders dan een Waylon, bij wie je het echt voelt. Misschien technisch ietsje minder perfect, maar doe mij Waylon maar...
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog meer opties zijn dan alleen Waylon - Geer.
Ik las ergens dat het op de UK radio vrij vaak voorbij komt. Zo vaak dat sommigen het helemaal zat warenquote:
Euphoria wordt nu nog helemaal kapot gedraaid in de balkanlanden ook. Ik hoorde dat nummer IEDERE dag toen ik in Macedonië was tijdje terugquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het op de UK radio vrij vaak voorbij komt. Zo vaak dat sommigen het helemaal zat waren
Ik moet eerst even op adem komen van deze inzending.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar we moeten nog een half jaar wachten voordat we daar iets over weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |