abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:00:01 #201
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182920234
Vandaag 1200 kilo puin geruimd. :O

Foto’s volgen. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_182920920
I feel you _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 3 november 2018 @ 20:28:42 #203
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182924290
1200 kilo puin dus. Waar het vandaag kwam? Deze muren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klussers IRL, overal stof. Maar dan ook echt overal stof :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 3 november 2018 @ 22:35:19 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182926691
OMG, dit is weer enorm ingrijpend maar wat een zee van ruimte heb je daar!
Resistance is futile.
pi_182926857
Oh man dat levert lekkere ruimte op. Maar die stof he :X
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 4 november 2018 @ 13:30:25 #206
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182936198
We hebben de hele ochtend nog schoongemaakt :’) . Maar het is gelukt Haha.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 11 november 2018 @ 18:04:23 #207
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183082439
En we zijn weer verder gegaan met stucen. Nu nog een wand aan de binnenzijde en dan kan alles met fix en finish afgewerkt worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 12 november 2018 @ 07:48:45 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183094559
Mooi wark weer! Ziet er echt superstrak uit. Hoe hebben jullie zelf leren stucen, gewoon youtuben en dan een keer doen?
Resistance is futile.
pi_183094564
Zelf gedaan? Knap hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 november 2018 @ 16:15:10 #210
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183103438
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 07:48 schreef Seven. het volgende:
Mooi wark weer! Ziet er echt superstrak uit. Hoe hebben jullie zelf leren stucen, gewoon youtuben en dan een keer doen?
Mijn vader heeft het mij geleerd. Eerst begonnen met een deel wat hij deed en een deel dat ik zelf mocht doen (sponzen en messen). Nu doe ik alles zelf. Al moet ik eerlijk zijn dat ik reien zodat je geen golvende muur krijgt moeilijk vind.

Plafonds heb ik inmiddels wel onder de knie en reien gaat wel beter, al ben ik zelf niet tevreden over mijn werk in de woonkamer bijvoorbeeld. Op termijn wil ik dat opnieuw doen.. beetje bereid zijn trial en error te ervaren :P. En fix en finish geeft een mooi resultaat! Maar betekent ook in ons geval dat we alle wanden 2x doen (laag goudband en laag fix en finish).
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 9 december 2018 @ 22:20:59 #211
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183632006
Afgelopen weken wat rustiger aan gedaan, ook vanwege een drukkere periode op werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder afgelopen week weer een bulk Tradfri ingeslagen nu ze in de aanbieding zijn. :) we hebben nu 23 lampen in gebruik en hebben nog 25 spots erbij gekocht voor o.a. De werkkamer, keuken en hallen en de nieuwe badkamer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan dit weekend het plafond in de keuken weer dicht gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankomend weekend willen we starten met fermacell leggen in de werkkamer voor de vloerverwarming. Maar het is maar bezien of het lukt. Ik wil a.s. vrijdag ook graag een lange wand met beton ciré stucen en moet daarna de vloer in de werkkamer opruimen. Want ondanks een stucloper, ben ik wel een stuc-smeerkees. Hier en daar moet ik het wel wegkrabben op de vloer bij de randjes. Maargoed, op zich fijn om deze stappen voorwaarts te kunnen doen :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183632180
Ah goeie slag bij de ikea haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 9 december 2018 @ 23:36:19 #213
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183633266
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:20 schreef monsterd. het volgende:
Aankomend weekend willen we starten met fermacell leggen in de werkkamer voor de vloerverwarming. Maar het is maar bezien of het lukt.
Ik ben heel benieuwd naar welke fermacell platen jullie (gaan) gebruiken en hoe dit uitpakt, aangezien wij hier nog steeds aan het bedenken zijn hoe op de bovenverdieping het beste de vloerverwarming te leggen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 10 december 2018 @ 05:18:22 #214
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183634952
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:36 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar welke fermacell platen jullie (gaan) gebruiken en hoe dit uitpakt, aangezien wij hier nog steeds aan het bedenken zijn hoe op de bovenverdieping het beste de vloerverwarming te leggen.
Dat zijn 2x 12,5mm estrich platen (2e22). Ze komen op een laag vilt te liggen op een houten ondervloer. Het geheel hebben we afgesmeerd met flexibele tegellijm. Vorig jaar hebben we de helft van de benedenverdieping al hiermee gedaan. Wat tegen viel was het frezen van de sleuven zelf. Volgens mij heb ik dat iig beschreven in het topic.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 10 december 2018 @ 10:06:25 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183636561
Hahaha, 25 spotjes. BAM!

Wat een bazenactie trouwens, zelf beton ciré doen! En is dat je eigen kat? Of kwam deze gewoon ff buurten?
Resistance is futile.
  maandag 10 december 2018 @ 11:37:05 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183637983
Poes wel even binnen gelaten, en geaaid :?
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:41:13 #217
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183731395
Het is inderdaad onze eigen kat. We hebben geen karrenluik, dus meneer moet netjes wachten tot hij binnen gelaten kan worden. :P

Morgen komt mijn vader weer klussen. Als het goed is gaan we een begin maken aan de fermacell vloer. Vandaag heb ik daarom de wand afgewerkt met beton cire. Beter nu dan straks als de vloer hoger is ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183731516
Best chique die betoncire :)
Heb je het klimrek en het bankje nog van de gymzaal?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:51:56 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183731561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:41 schreef monsterd. het volgende:
Het is inderdaad onze eigen kat. We hebben geen karrenluik, dus meneer moet netjes wachten tot hij binnen gelaten kan worden. :P ............
:N


https://www.bijtanteyo.nl(...)en/poes-in-dit-huis/
pi_183731704
Wauw die ruimte is echt strak. Ik hou ervan O+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 december 2018 @ 20:30:05 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183732452
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:41 schreef monsterd. het volgende:
Het is inderdaad onze eigen kat. We hebben geen karrenluik, dus meneer moet netjes wachten tot hij binnen gelaten kan worden. :P

Morgen komt mijn vader weer klussen. Als het goed is gaan we een begin maken aan de fermacell vloer. Vandaag heb ik daarom de wand afgewerkt met beton cire. Beter nu dan straks als de vloer hoger is ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het prachtig, daar mag je met recht trots op zijn!
Resistance is futile.
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:19:49 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183734796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:48 schreef Miniem het volgende:
Best chique die betoncire :)
Heb je het klimrek en het bankje nog van de gymzaal?
Nope, zat niet bij de over te dragen meubels destijds.

quote:
Haha :P


En bedankt voor de complimenten :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:22:33 #223
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183753364
Zaterdag, klusdag.
We begonnen vandaag in de kruipruimte want er moesten nog wat oude cv leidingen uit van de radiatoren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna gestart met leggen van fermacell in de werkkamer :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik eerlijk ben liggen we nu uitgeteld op de bank :+.
Volgende week nog werken, maar daarna hebben we kerstverlof. De bedoeling is om de vloerverwarming dan erin te gaan frezen. Dat zou wel fijn zijn, dan kunnen we in het nieuwe jaar de werkkamer in gebruik nemen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183869044
Goede kruipruimte :7

Kan je nog wat krijgen voor die oude leidingen? Ik heb zelf m’n cv leidingen vervangen zonder extra kosten door t koper/staal op te laten halen door een oud ijzerboer..
  vrijdag 21 december 2018 @ 06:41:56 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183869094
Haha, die zooi in je kruipruimte :') , net zo'n bende als in onze meterkast. Is jullie werkruimte nu op de zichtvloer en gordijnen na klaar?
Resistance is futile.
  vrijdag 21 december 2018 @ 08:20:50 #226
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183869626
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 06:29 schreef FranticDJ het volgende:
Goede kruipruimte :7

Kan je nog wat krijgen voor die oude leidingen? Ik heb zelf m’n cv leidingen vervangen zonder extra kosten door t koper/staal op te laten halen door een oud ijzerboer..
Ooh Mwah. Op de hoek van de straat zit een ijzerboer. Hij geeft er hooguit 5 euro voor.. ik laat het eigenlijk eens in de zoveel tijd ophalen door hem, ben ik weer van de rommel af.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 21 december 2018 @ 08:25:40 #227
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183869652
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 06:41 schreef Seven. het volgende:
Haha, die zooi in je kruipruimte :') , net zo'n bende als in onze meterkast. Is jullie werkruimte nu op de zichtvloer en gordijnen na klaar?
Nee de vloerverwarming moet nog gefreesd worden. Verder de andere wanden schilderen en de voedingskabel van de elektra aansluiten in de meterkast. :’)

Ik heb trouwens een andere pvc vloer op het oog; https://www.karwei.nl/ass(...)en-1-35-m2/p/B624684

Ik wil heel graag visgraat, alleen manlief is niet overtuigd :+. Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe een grijze vloer zou staan. Heb nu alleen een klein staaltje en wil daar nog een molesteer-test mee doen :’), zodat ik weet of deze vloer beter bestand is tegen het dagelijkse gebruik. Karwei geeft in ieder geval goede garantie af en ik las dat het ook in een doorzonruimte geplaatst mag worden. Dat is voor ds werkkamer heel fijn, aangezien daar de hele middag zon op staat. Met pvc is dat anders een slechte combo.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 21 december 2018 @ 08:48:17 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183869816
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 08:25 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nee de vloerverwarming moet nog gefreesd worden. Verder de andere wanden schilderen en de voedingskabel van de elektra aansluiten in de meterkast. :’)

Ik heb trouwens een andere pvc vloer op het oog; https://www.karwei.nl/ass(...)en-1-35-m2/p/B624684

Ik wil heel graag visgraat, alleen manlief is niet overtuigd :+. Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe een grijze vloer zou staan. Heb nu alleen een klein staaltje en wil daar nog een molesteer-test mee doen :’), zodat ik weet of deze vloer beter bestand is tegen het dagelijkse gebruik. Karwei geeft in ieder geval goede garantie af en ik las dat het ook in een doorzonruimte geplaatst mag worden. Dat is voor ds werkkamer heel fijn, aangezien daar de hele middag zon op staat. Met pvc is dat anders een slechte combo.
Oh, die vloer O+
Visgraat O+
PVC O+
Resistance is futile.
pi_183869856
Vloerverwarming is echt heerlijk. Jaloers wij hebben het straks alleen nog maar in de badkamer :'(

Visgraat kan best mooi zijn. Wel vind ik het altijd wat drukker. Succes met je man overtuigen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 december 2018 @ 09:27:38 #230
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183870220
De visgraattafel was al een hele overwinning. Ik heb zelfs mijn vader al om, die is enthousiast al aan het nadenken hoe het het beste gelegd kan worden :D.

Hmm het kan inderdaad drukker zijn en tevens trendgevoelig. Dat is mijn eigen twijfel eigenlijk. Anderzijds droom ik hier al jaren van :P en voor mij is het ook belangrijk dat manlief het fijn wonen vindt. Als dat voor hem zo afhankelijk is van het legpatroon van de vloer, dan laat ik mijn droom wel varen. Hij vindt visgraat namelijk oudbollig :’)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183870321
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:27 schreef monsterd. het volgende:
De visgraattafel was al een hele overwinning. Ik heb zelfs mijn vader al om, die is enthousiast al aan het nadenken hoe het het beste gelegd kan worden :D.

Hmm het kan inderdaad drukker zijn en tevens trendgevoelig. Dat is mijn eigen twijfel eigenlijk. Anderzijds droom ik hier al jaren van :P en voor mij is het ook belangrijk dat manlief het fijn wonen vindt. Als dat voor hem zo afhankelijk is van het legpatroon van de vloer, dan laat ik mijn droom wel varen. Hij vindt visgraat namelijk oudbollig :’)
Hoe zit dat dan met die tafel? Wat 't dan heb je straks misschien Visgraat of Visgraat. Dit ligt meer aan mij hoor omdat ik het gewoon niet voor me kan zien haha
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 december 2018 @ 09:56:57 #232
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183870501
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met die tafel? Wat 't dan heb je straks misschien Visgraat of Visgraat. Dit ligt meer aan mij hoor omdat ik het gewoon niet voor me kan zien haha
Als het elkaar gaat bijten dan maak ik gewoon een ander tafelblad ;). Het zouden wel 2 hele verschillends tinten zijn dus wellicht valt het mee.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 21 december 2018 @ 10:03:46 #233
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183870585
Niet helemaal het juiste licht nu in huis, maar dit zijn de tinten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183872114
Wij hebben sindskort een vloer in visgraat (pvc). Echt de beste beslissing die we genomen hebben met de verbouwing van het huis (nou ja ben met wel meer dingen heel blij hoor). We hebben wel ook een kader en een bies, dat maakt het ons inziens een stuk sjieker en het is zeker niet oubollig. En druk vind ik het ook biet trouwens..

Maar iedereen en dan ook echt iedereen die binnen komt voor het eerst, wordt meteen aangetrokken door de vloer en krijgen positieve reacties.

Dus ik zeg doen!!

Wij hebben overigens geen speciaal pvc voor visgraat maar de normale formaten (122 bij 18 oid).

Ik zal kijken of ik een foto kan uploaden..

[ Bericht 13% gewijzigd door hilliebillie op 21-12-2018 12:56:23 ]
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:40:16 #235
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183874217
Oh ik ben heel nieuwsgierig naar een foto!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:57:53 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183876988
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:03 schreef monsterd. het volgende:
Niet helemaal het juiste licht nu in huis, maar dit zijn de tinten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in de andere richting leggen voor meer contrast, probleem van hetzelfde motief opgelost.
Resistance is futile.
pi_183880744
Hoop dat het zo werkt. Een filmpje van toen de vloer bijna af was.

Heb niet echt een duidelijke foto met inrichting. Hier een stukje te zien dat het echt niet druk is.
https://imageshack.us/i/pl5j3xOLj (copy/paste deze link)

weet niet waarom de foto nier werkt

Maar wat ik eerder al zei. We hebben wel het standaard formaat pvc planken gebruikt dat oogt mijnsinziens wat minder druk dan kleinere planken.
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:07:23 #238
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183882018
Dat ziet er goed uit, vind het niet druk ogen. Thanks voor het delen :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:38:08 #239
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184065836
Net voor de kerst zijn we begonnen aan de vloeren. Eerst moest nog de karakteristieke seventies vloer in de hal weggehaald worden. Hij was echt te slecht helaas en het kon ook niet gecombineerd worden met vloerverwarming.
Dus hups weg ermee. Daarna ook alle dekvloeren weggehakt in de keuken en hal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna ben ik begonnen met zagen in de fermacell vloer. Dat ging nog aardig rap, maar de zaagsnedes moet je vervolgens eruit halen en de resterende sleuf met een bovenfrees nafrezen. En dat laatste is behoorlijk zwaar. Gelukkig hebben we dat vandaag kunnen afronden. Intussen was mijn vader, zusje en manlief (aka klusploeg :P ) bezig met het leggen van de vloerverwarming op het beton. Daarna is ook vandaag grotendeels de nieuwe dekvloer gestort. Nu resteert de achterste hal nog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:59:52 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184068279
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef monsterd. het volgende:
Net voor de kerst zijn we begonnen aan de vloeren. Eerst moest nog de karakteristieke seventies vloer in de hal weggehaald worden. Hij was echt te slecht helaas en het kon ook niet gecombineerd worden met vloerverwarming.
Dus hups weg ermee. Daarna ook alle dekvloeren weggehakt in de keuken en hal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna ben ik begonnen met zagen in de fermacell vloer. Dat ging nog aardig rap, maar de zaagsnedes moet je vervolgens eruit halen en de resterende sleuf met een bovenfrees nafrezen. En dat laatste is behoorlijk zwaar. Gelukkig hebben we dat vandaag kunnen afronden. Intussen was mijn vader, zusje en manlief (aka klusploeg :P ) bezig met het leggen van de vloerverwarming op het beton. Daarna is ook vandaag grotendeels de nieuwe dekvloer gestort. Nu resteert de achterste hal nog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My god, wat een werk.. Net weer je hele topic doorgelezen, half uur mee bezig geweest. Ik was je vensterbank alweer vergeten! Wat gaan jullie hierna doen?

Ik vond je seventies vloer ook tof maar ik snap de keuze wel.
Resistance is futile.
  zaterdag 29 december 2018 @ 22:57:50 #241
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184074070
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

My god, wat een werk.. Net weer je hele topic doorgelezen, half uur mee bezig geweest. Ik was je vensterbank alweer vergeten! Wat gaan jullie hierna doen?

Ik vond je seventies vloer ook tof maar ik snap de keuze wel.
Thanks. De hoeveelheid werk klopt ook wel. Als ik heel eerlijk ben zijn we er ook als naïeve klussers ingestapt en hadden we niet voorzien 2 jaar bezig te zijn. Soms liggen we lekker op tempo, maar we maken ook wel eens een flinke dip mee.. De rollercoaster hoort erbij, zeker in combinatie met 2 fulltime banen.

De vensterbanken komen trouwens ook in de slaapkamers er zo uit te zien ;). Hierna gaan we de keuken, hal en meterkast aanpakken. Daarna de slaapkamers boven. We hopen eind 2019 binnen het grootste gedeelte af te hebben.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:25:44 #242
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184383932
Ok, na 29 december zijn we nog een paar dagen weggeweest. :P Tussendoor en daarna nog wel geklust natuurlijk.
Zodoende zit de vloerverwarming erin en moet alleen nog afgesmeerd worden in de werkkamer. Verder heb ik het plafond in de hal bij keuken gestuct en de wanden ook gedaan. Als mijn vader er weer is gaan we een kastombouw maken voor de Cv ketel en dan is de hal grotendeels klaar. Hoe het er nu uit ziet geeft wel een goed beeld van de ruimtelijkheid in de keuken. ^O^

Vloerverwarming in de werkkamer. We hebben ook heel gunstig een Morbylanga tafel kunnen scoren overigens. Deze gaan we gebruiken als bureau. :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de keuken + hal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door monsterd. op 13-01-2019 19:32:46 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184384143
Bonuspoes O+
  zondag 13 januari 2019 @ 19:38:03 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184384202
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:25 schreef monsterd. het volgende:
Ok, na 29 december zijn we nog een paar dagen weggeweest. :P Tussendoor en daarna nog wel geklust natuurlijk.
Zodoende zit de vloerverwarming erin en moet alleen nog afgesmeerd worden in de werkkamer. Verder heb ik het plafond in de hal bij keuken gestuct en de wanden ook gedaan. Als mijn vader er weer is gaan we een kastombouw maken voor de Cv ketel en dan is de hal grotendeels klaar. Hoe het er nu uit ziet geeft wel een goed beeld van de ruimtelijkheid in de keuken. ^O^

Vloerverwarming in de werkkamer. We hebben ook heel gunstig een Morbylanga tafel kunnen scoren overigens. Deze gaan we gebruiken als bureau. :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de keuken + hal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zo! Jullie zijn duidelijk weer goed op stoom, zaak om het momentum zo lang mogelijk vol te houden ;) .

Mooi bureau, en de doorgang geeft echt een mooi ruimtelijk gevoel zo!
Resistance is futile.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:45:26 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184384363
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zo zo! Jullie zijn duidelijk weer goed op stoom, zaak om het momentum zo lang mogelijk vol te houden ;) .

Mooi bureau, en de doorgang geeft echt een mooi ruimtelijk gevoel zo!
Eens, het is ook wel fijn als het rap gaat. Zeker als het richting afwerking gaat dan voelt het heel vlot aan.

Ik heb nu ook wel zin om de schuifdeuren er in te hangen, ben benieuwd wat dat doet met de uitstraling. Maargoed dat moet echt nog eventjes wachten :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184386749
Ligt het aan mij dat ik de laatste foto's niet kan zien?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_184387296
Oh die ruimte heerlijk O+ de keuken is ook erg tof.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 januari 2019 @ 22:03:30 #248
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184387438
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:29 schreef junkiexp het volgende:
Ligt het aan mij dat ik de laatste foto's niet kan zien?
Upload is via Imgur, miss als je de link kopieert?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 21:23:54 #249
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 20 januari 2019 @ 10:52:02 #250
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184508274
Gisteren heb ik geschilderd in de werkkamer, ben errug tevreden over Flexa clean verf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heeft mijn vader de kastombouw in de hal gemaakt. De deur ligt nog in bestelling, maar ik kan de ombouw wel gaan stucen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:17:23 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184508749
Mooie deur gekozen! O+
Resistance is futile.
pi_184509277
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:52 schreef monsterd. het volgende:
Gisteren heb ik geschilderd in de werkkamer, ben errug tevreden over Flexa clean verf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heeft mijn vader de kastombouw in de hal gemaakt. De deur ligt nog in bestelling, maar ik kan de ombouw wel gaan stucen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deuren wilden wij eerst ook. Na ze bekeken te hebben in de showroom zijn we toch voor de deuren gegaan waarbij die streep niet over de hele breedte loopt. Vonden wij toch mooier.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:53:10 #253
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184509397
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:46 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Die deuren wilden wij eerst ook. Na ze bekeken te hebben in de showroom zijn we toch voor de deuren gegaan waarbij die streep niet over de hele breedte loopt. Vonden wij toch mooier.
Ja, kan ik mij voorstellen. daar hebben we ook over nagedacht. Ik heb denk ik alle freeslijndeuren van de gangbare deurleveranciers bekeken. Deze deur is van Bauhaus en de Freeslijn ligt niet zo diep en wordt niet lelijk bij aflakken. Daarnaast was deze variant relatief snel leverbaar itt +8 weken levertijd bij de niet doorgetrokken variant.

Heb je misschien een foto van hoe het bij jullie eruit ziet? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184510324
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:53 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja, kan ik mij voorstellen. daar hebben we ook over nagedacht. Ik heb denk ik alle freeslijndeuren van de gangbare deurleveranciers bekeken. Deze deur is van Bauhaus en de Freeslijn ligt niet zo diep en wordt niet lelijk bij aflakken. Daarnaast was deze variant relatief snel leverbaar itt +8 weken levertijd bij de niet doorgetrokken variant.

Heb je misschien een foto van hoe het bij jullie eruit ziet? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op de troep... Even snel een foto van de hal gemaakt.

Alle deuren komen bij Bauhaus vandaan.
Inderdaad is de freeslijn niet diep. Ze zijn soms zelfs lastig om te fotograferen, alle drie de deuren zijn hetzelfde. Voor de kamerdeur hadden we eerst een deur met kleineren raampjes, maar ook die werd in de winkel toch afgekeurd. Gek hè? Hoe je op een plaatje iets kunt uitzoeken en in de winkel toch voor iets heel anders gaat.
  zondag 20 januari 2019 @ 13:19:34 #255
375048 kuddeklier
Samen vervelend
pi_184510972
quote:
Let niet op de troep... Even snel een foto van de hal gemaakt.
Troep? Volgens jouw definitie is mijn hal onbewoonbaar :@
  zondag 20 januari 2019 @ 13:21:04 #256
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184510999
Dat ziet er heel gaaf uit! Ik ben dus te ongeduldig voor de levertijd anders hadden we ook deze besteld. :P Ik zie dat jullie ook 2 paumelles hebben, wij ook straks. En idd, in een folder oogt het gauw al anders dan in het echt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184511596
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:19 schreef kuddeklier het volgende:

[..]

Troep? Volgens jouw definitie is mijn hal onbewoonbaar :@
😊 Misschien vind ik het ook wel niet zo heel erg, maar er zijn altijd anderen...
pi_184511612
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:21 schreef monsterd. het volgende:
Dat ziet er heel gaaf uit! Ik ben dus te ongeduldig voor de levertijd anders hadden we ook deze besteld. :P Ik zie dat jullie ook 2 paumelles hebben, wij ook straks. En idd, in een folder oogt het gauw al anders dan in het echt.
Dank je. We zijn er ook nog altijd heel blij mee. En dat ze voorgeschilderd zijn is zo handig!
  woensdag 23 januari 2019 @ 19:45:55 #259
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184579130
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:07 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Dank je. We zijn er ook nog altijd heel blij mee. En dat ze voorgeschilderd zijn is zo handig!
Ja idd, deze moet ik wel gaan aflakken :+

Maar... de spotjes in de werkkamer werken. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 23 januari 2019 @ 19:54:01 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184579373
2 x 4 op een rij :P
Dat is prijs :7
pi_184579743
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 x 4 op een rij :P
Dat is prijs :7
Het zijn er 5! We konden geen handige verdeling vinden om er 4 te doen met logische afstanden ertussen :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 23 januari 2019 @ 20:53:16 #262
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184580935
Op de foto lastig te zien idd, maar het zijn er 5 om bovengenoemde reden :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 23 januari 2019 @ 20:55:44 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184581014
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:45 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja idd, deze moet ik wel gaan aflakken :+

Maar... de spotjes in de werkkamer werken. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trådfri?
Resistance is futile.
pi_184583504
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Trådfri?
Yep, langzaamaan veranderen alle lampen hiero in tradfri.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_184605883
Echt leuk om dit forum te lezen, je begint bij pagina 1 omdat we man en vrouw met twee kinderen 11 jaar en 12 jaar oud zelf net een huis gekocht hebben (7
februari 2019 sleutel overdracht) het huis is uit 1927 dus er moet wel wat gebeuren, dan denk je van laten we ons goed voorbereiden en dat proberen we zoveel mogelijk floorplanner ken ik inmiddels goed, en omdat onze huidige woning binnen twee weken was verkocht en wij gelukkig bij mijn ouders in konden trekken en daardoor een goede voorbereiding hebben kunnen maken kwam ik op dit forum terecht. Het is een genot om te lezen hoe mooi jullie het maken en de rust die je er in houdt. Ik zeg tegen mijn vrouw vaak, we kunnen samen de voortent van de caravan opzetten en een ikea kast in elkaar zetten dus deze verbouwing gaat ook wel lukken. Ook is het verplicht voer voor mijn vrouw om videoland te kijken Help mijn man is klusser, dan ben ik in elk geval een beetje ingedekt . Ik heb met veel plezier pagina 1 tot 11 gelezen en ga met veel plezier bezig in onze nieuwe woning en hoop dat ik in de toekomst kan delen hoe het met onze verbouwing gaat. Bedankt voor het delen van jullie bouwproces
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  vrijdag 25 januari 2019 @ 07:57:38 #266
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184607047
Haha Floorplanner en help mijn man is klusser zijn hier ook vaste prik. ;) Op Videoland staat trouwens ook bouwval gezocht en makelaars met een missie. Bouwval gezocht vind ik realistisch weergeven hoe het is in zo’n verbouwing.

En ja, het lijkt hier allemaal rustig en bedachtzaam te gaan maar we steunen ook enorm op mijn vader. Zonder zijn hulp hadden we dit niet kunnen doen. En met zijn tweeen maak je ook alle emoties door. Wanneer de ene wel wilt klussen en de ander niet bijvoorbeeld. :+ het is gerust ook een spanningstest voor je relatie. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:28:56 #267
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184652556
We klussen deze week niet, maar de bestelde deur is binnengekomen. Hij moet uiteraard nog geplaatst en gelakt worden, maar voor het idee hebben we hem even tegen het kozijn gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 27 januari 2019 @ 15:08:16 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184653661
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:28 schreef monsterd. het volgende:
We klussen deze week niet, maar de bestelde deur is binnengekomen. Hij moet uiteraard nog geplaatst en gelakt worden, maar voor het idee hebben we hem even tegen het kozijn gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat super! :)
Resistance is futile.
  zondag 27 januari 2019 @ 15:28:01 #269
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184654283
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Staat super! :)
Thnx! :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184654506
Mooi die deur idd.

Spanningstest voor je relatie ken ik inderdaad wel. En dan is onze verbouwing niet eens zo groot al die van jullie haha. Maar het haalt af en toe de draak ik mij naar boven :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184703797
gave deur Monsterd! het zal inderdaad wel stressen worden, maar omdat we bij mijn ouders in kunnen wonen hebben we ons goed voor kunnen bereiden alle series wat over verbouwingen of met een huis te maken hebben volgen we hahaha we zijn inmiddels zelf ook op deuren jacht gegaan en ik moet zeggen marktplaats afstruinen en naar de bouwmarkt die naar een andere naam gaat heeft ons tot nu toe veel geld bespaard de planning is inmiddels klaar en ja op papier lijkt het allemaal simpel maar wat zullen we nog veel tegenkomen, daar proberen we ons bewust van te worden en gaan dan het avontuur aan. We hebben geen tijdsdruk gelukkig maar zoals je wel snapt is het wel fijn als je als gezinnetje je eigen weer hebt. Heel veel succes gewenst met jullie verbouwing van het paleisje en ik zal als ik het bij kan houden ook een verslag maken van hoe het straks gaat met onze verbouwing, bedankt aan iedereen op dit forum, die deelt hoe het ging met jullie verbouwing zodat wij ons goed konden voorbereiden op wat nog komen gaat.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  woensdag 30 januari 2019 @ 07:29:28 #272
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184705247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:26 schreef PasAppie het volgende:
gave deur Monsterd! het zal inderdaad wel stressen worden, maar omdat we bij mijn ouders in kunnen wonen hebben we ons goed voor kunnen bereiden alle series wat over verbouwingen of met een huis te maken hebben volgen we hahaha we zijn inmiddels zelf ook op deuren jacht gegaan en ik moet zeggen marktplaats afstruinen en naar de bouwmarkt die naar een andere naam gaat heeft ons tot nu toe veel geld bespaard de planning is inmiddels klaar en ja op papier lijkt het allemaal simpel maar wat zullen we nog veel tegenkomen, daar proberen we ons bewust van te worden en gaan dan het avontuur aan. We hebben geen tijdsdruk gelukkig maar zoals je wel snapt is het wel fijn als je als gezinnetje je eigen weer hebt. Heel veel succes gewenst met jullie verbouwing van het paleisje en ik zal als ik het bij kan houden ook een verslag maken van hoe het straks gaat met onze verbouwing, bedankt aan iedereen op dit forum, die deelt hoe het ging met jullie verbouwing zodat wij ons goed konden voorbereiden op wat nog komen gaat.
Tof dat je ook een verslag gaat bijhouden, dat ga ik zeker volgen. Ik heb in je topic gezien dat het een lekker ruim pand is waar je veel kanten mee uit kunt. Succes! ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 april 2019 @ 21:42:05 #273
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186073590
Hi allemaal, echt heel lang no time, no see. Ik had de laatste tijd wat minder zin om te updaten, maar we hebben wel doorgewerkt. Het voordeel is dat er dan ook wat te zien valt ;).

Na de laatste update hadden we besloten om de werkkamer alvast in gebruik te nemen. Let wel, de vloer moet nog steeds afgesmeerd worden. Ik ben nog aan het sparen voor de 110m2 visgraat-pvc, dus dat laat op zich wachten. In de tussentijd zijn we doorgegaan in de keuken en hal in ieder geval. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de keuken en hal is niet al het werk zichtbaar, maar daar hebben we alle elektra vernieuwd, plafonds verlaagd en gestuct. Daarnaast hebben we ook wat tijd besteed in Belgie en Frankrijk ( :') ) om wat centen te besparen op een nieuwe Amerikaanse koelkast (scheelde bizargenoeg ¤800,-) en hebben we bij de Franse Ikea Brokhult deurtjes voor de keuken en bijgekocht, deze waren in Nederland niet meer verkrijgbaar. Overigens hebben we ook onze meterkast vervangen in de hal.

Hal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ombouw om de meterkast komt zeer binnenkort. Ik had hiervoor Pax kasten aangeschaft, alleen in de Ikea niet opgelet en de verkeerde diepte kasten meegebracht. Ik moet dus nog nieuwe kasten regelen :'(

En dan de keuken.
+ Nieuwe koelkast
+ Extra keukenkast, dacht dat het eerst niet zo zou passen vandaar dat dit deel niet eerder is aangeschaft. We hadden onze keuken met de kasten in 2016-2017 reeds aangeschaft. Ik had nog een tijd andere deurtjes overwogen; maar i.c.m. met een donkere koelkast vind ik de kleur Brokhult van Ikea nog erg fraai. Viva en France verkochten ze deze nog, dus we zijn in een dag "even" 7,5 uur reistijd heen en weer gereden. o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 april 2019 @ 21:49:42 #274
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186073773
Oh en er wordt naast mij op de bank ingefluisterd dat ik een extra foto van de meterkast en patchkast moet laten zien. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:02:23 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186074060
Wat gaan jullie hard! Knap hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_186074420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:49 schreef monsterd. het volgende:
Oh en er wordt naast mij op de bank ingefluisterd dat ik een extra foto van de meterkast en patchkast moet laten zien. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikea Tradfri aan de patchkast ^O^
Lekker bezig zo.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:25:18 #277
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186074597
Thanks, tradfri bevalt goed in ons huis. We hebben momenteel 38 actieve lampen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_186074669
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef monsterd. het volgende:
Thanks, tradfri bevalt goed in ons huis. We hebben momenteel 38 actieve lampen :P
Stuur je die ook icm met Alexa? Of alleen de Ikea app/afstandsbedieningen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:42:12 #279
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186074967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef Miniem het volgende:

[..]

Stuur je die ook icm met Alexa? Of alleen de Ikea app/afstandsbedieningen?
We hebben een Echo dot in de keuken staan. Verder maken we gebruik van HomeKit met Siri op Ios. We hebben ook nog wel fysieke schakelaars gemaakt, al zijn deze bijna nergens aangesloten :’). Voor bezoek hebben we een tradfri afstandsbediening Hahah.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:54:02 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186075252
Goeie vooruitgang weer ^O^
Altijd mooi als iemand 'let niet op de troep' zegt :+ , de meterkast is wel echt enorm opgeknapt!

En het heeft wel wat, het idee dat je in Parijs bent gaan shoppen voor je huis ;) .
Resistance is futile.
pi_186075409
Mooie vooruitgang!

Zijn er ergens nog leuke aanbiedingen voor de hue strips? Moet er ook nog wat hebben haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:50:46 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186076294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mooie vooruitgang!

Zijn er ergens nog leuke aanbiedingen voor de hue strips? Moet er ook nog wat hebben haha.
Wij hadden ze via Amazon besteld, maar meestal houd ik aanbiedingen via Pepper in de gaten :). Hue komt regelmatig voorbij ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:51:31 #283
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186076306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:54 schreef Seven. het volgende:
Goeie vooruitgang weer ^O^
Altijd mooi als iemand 'let niet op de troep' zegt :+ , de meterkast is wel echt enorm opgeknapt!

En het heeft wel wat, het idee dat je in Parijs bent gaan shoppen voor je huis ;) .
Thanks! We zijn in Lille geweest. Chaos in het Parijse verkeer zou ik niet aandurven met de kofferbak vol met Ikeaspul :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_186076360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:50 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wij hadden ze via Amazon besteld, maar meestal houd ik aanbiedingen via Pepper in de gaten :). Hue komt regelmatig voorbij ^O^
Ja zag vandaag dat ik 5 dagen geleden een goede aanbieding had gemist. Heb toch maar eens een alert op gezet haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 7 april 2019 @ 08:13:38 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186078110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:51 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Thanks! We zijn in Lille geweest. Chaos in het Parijse verkeer zou ik niet aandurven met de kofferbak vol met Ikeaspul :+
Shoppen in Lille klinkt ook sjiek :+
Resistance is futile.
  zondag 7 april 2019 @ 08:15:45 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186078117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef monsterd. het volgende:
Thanks, tradfri bevalt goed in ons huis. We hebben momenteel 38 actieve lampen :P
Hele huis? Wij zitten op 28 lampen maar de zolder is nog niet gedaan.
Resistance is futile.
  zondag 7 april 2019 @ 09:05:16 #287
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186078326
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 08:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hele huis? Wij zitten op 28 lampen maar de zolder is nog niet gedaan.
2 van de 38 lampen hangen boven :+ , de rest in de woonkamer, werkkamer, keuken, en hal(len) allemaal beneden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 7 april 2019 @ 09:14:07 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186078366
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 09:05 schreef monsterd. het volgende:

[..]

2 van de 38 lampen hangen boven :+ , de rest in de woonkamer, werkkamer, keuken, en hal(len) allemaal beneden.
Hahaha jezus! Veel spotjes zeker ;) ^O^
Resistance is futile.
  zondag 7 april 2019 @ 11:07:51 #289
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186079643
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 08:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Shoppen in Lille klinkt ook sjiek :+
En in Rijsel?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 7 april 2019 @ 11:18:42 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186079825
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2019 11:07 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

En in Rijsel?
Hahaha nee!
Resistance is futile.
pi_186080563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mooie vooruitgang!

Zijn er ergens nog leuke aanbiedingen voor de hue strips? Moet er ook nog wat hebben haha.
Kunnen die strips op Tradfri dan?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 7 april 2019 @ 12:30:31 #292
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186080818
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kunnen die strips op Tradfri dan?
Nee dat niet, maar wel te koppelen aan het hue systeem. Tradfri heeft nog geen volwaardige ledstrip in kleur.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_186080866
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:30 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar wel te koppelen aan het hue systeem. Tradfri heeft nog geen volwaardige ledstrip in kleur.
Maar dacht dat je het niet aan Hue had hangen aangezien ik wel het Tradfri systeem zie aangesloten?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 7 april 2019 @ 12:35:20 #294
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186080895
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar dacht dat je het niet aan Hue had hangen aangezien ik wel het Tradfri systeem zie aangesloten?
Volgens mij is de bridge onder het bureau gehangen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 7 april 2019 @ 12:37:24 #295
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_186080921
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kunnen die strips op Tradfri dan?
Geen idee ik gebruik hue en tradfri op de hue bridge :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186080999
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar dacht dat je het niet aan Hue had hangen aangezien ik wel het Tradfri systeem zie aangesloten?
Zal even inhaken. Heb de gateway van Tradfri in de patchkast liggen inderdaad. Wij hadden nog een hue bridge liggen en ik wou rgb in de werkkamer. Hue heeft net wat meer mogelijkheden daarmee dus daarom gekozen voor de lightstrip. Geeft een leuk ambilight achtig effect met sync software op het scherm. Tradfri kreeg ik nooit goed werkend op de hue bridge dus vandaar een gateway en een bridge. Het grootste gedeelte aan hue komt in de werkkamer, en het is een eindje naar de meterkast. Door die afstand gekozen om de bridge in de werkkamer te laten.

(eigenlijk wil ik de 10 spotjes in de werkkamer ook vervangen voor hue rgb maar dat is nogal prijzig :D)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 7 april 2019 @ 16:31:42 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186084700
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Zal even inhaken. Heb de gateway van Tradfri in de patchkast liggen inderdaad. Wij hadden nog een hue bridge liggen en ik wou rgb in de werkkamer. Hue heeft net wat meer mogelijkheden daarmee dus daarom gekozen voor de lightstrip. Geeft een leuk ambilight achtig effect met sync software op het scherm. Tradfri kreeg ik nooit goed werkend op de hue bridge dus vandaar een gateway en een bridge. Het grootste gedeelte aan hue komt in de werkkamer, en het is een eindje naar de meterkast. Door die afstand gekozen om de bridge in de werkkamer te laten.

(eigenlijk wil ik de 10 spotjes in de werkkamer ook vervangen voor hue rgb maar dat is nogal prijzig :D)
Innr al overwogen? Ook een waardig vervanger en veel goedkoper.
Resistance is futile.
pi_186110244
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 16:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Innr al overwogen? Ook een waardig vervanger en veel goedkoper.
Volgens mij is die niet compatibel met Hue Sync helaas.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 20 april 2019 @ 21:29:45 #299
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186335060
Ik had verteld dat ik verkeerde Pax kasten had gekocht? 58 cm diep i.p.v. 35? We gaan ze toch maar plaatsen. Het komt er dan zo uit te zien (ben benieuwd wat jullie ervan vinden). In de ruimte ertussen (circa 1 meter) kunnen we dan een ronde spiegel plaatsen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien dit topic bijna vol is, zal ik zo alvast gaan werken aan een nieuw deel :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 20 april 2019 @ 21:33:03 #300
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186335121
En dan gooi ik dit deel ook zelf maar dicht.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')