De kampioenswedstrijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waar moet je het anders over hebben?
Wie wil het nu over Willem II gaan hebbenquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Win 'm eerst maar. In een finale staan stelt geen kut voor.
50 miljoen wat?quote:
Krijgt hij niet veel tijd om zijn spelletje er goed in te krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Bosz kan wel in de toekomst voor bondscoach.
Want het is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:01 schreef Smoofie het volgende:
Heel elftal weg, ze zijn wel lekker optimistisch bij VI
naja zien we tegen die tijd weer welquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt hij niet veel tijd om zijn spelletje er goed in te krijgen.
Nou dat is wel $$$quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:01 schreef Smoofie het volgende:
Heel elftal weg, ze zijn wel lekker optimistisch bij VI
Neeee, fopneus.quote:
Materiaalman wordt ook weg gekocht.quote:
Ik zie hem wel door Koeman naar Everton worden gehaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Sanchez gaat sowieso wel denk ik
Ik vrees het ook. Mannetje of 5 weg zeker.quote:
Klaassen denk ik alleen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat is wel een kanshebber. Maar verder? Zal vast wel interesse komen, maar denk niet dat er veel vertrekken bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Diederik Boerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een kanshebber. Maar verder? Zal vast wel interesse komen, maar denk niet dat er veel vertrekken bij Ajax.
Hij kan wel naar betere clubsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie hem wel door Koeman naar Everton worden gehaald.
Jawel, maar betwijfel of hij dan al een basisplek zal krijgen. Everton is een betere optie wat dat betreft.quote:
seizoen erna sanchez eruit voor 40-50?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Sanchez, Ziyech en Dolberg wel blijven.
Ziyech en Dolberg verwacht ik sowieso wel dat ze blijven, tenzij ze echt 50 miljoen gaan bieden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Sanchez, Ziyech en Dolberg wel blijven.
Ik zal nooit zo snel naar dat soort clubs gaan. Net als Liverpool. Je komt er heel moeilijk weg, omdat ze veel te veel geld vragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jawel, maar betwijfel of hij dan al een basisplek zal krijgen. Everton is een betere optie wat dat betreft.
Nee geen onzin, maar ik denk dat Ajax ze niet zomaar laat gaan. Alleen de absolute hoofdprijs.quote:
Gemiste 40/45 grap.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
seizoen erna sanchez eruit voor 40-50?
Ik heb er ooit wel eens een paar gehaald. Best leuke verhalen maar je bent er zo doorheen.quote:
Robben op de voorpaginaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit wel eens een paar gehaald. Best leuke verhalen maar je bent er zo doorheen.
Zal Wilfred weer een beetje boos worden?quote:
Die is waarschijnlijk half Ajax afgegaan in Lyon gisteravond. Is daar onder gewoon een grote rauwe spelonk.quote:
Wat moet zij met al die jonge knapen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk half Ajax afgegaan in Lyon gisteravond. Is daar onder gewoon een grote rauwe spelonk.
Jij gaat toch niet zeggen dat je nog nooit een chick hebt gedaan van tig jaar ouder? (Op mijn moeder na natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet zij met al die jonge knapen?
Ik heb überhaupt nog nooit een chick gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zeggen dat je nog nooit een chick hebt gedaan van tig jaar ouder? (Op mijn moeder na natuurlijk)
Goede zaak. Blijf vroom, broeder.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit een chick gedaan.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Helene onder de tafel? Merkwaardig bedrijf dat Fox!
metquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe bondscoach met "Prestatief" zijn.
Wat is dat? De Dikke van Dale kent het namelijk niet
quote:
Dikzakquote:
Waar vergrijp je je dan nu aan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Zal blij zijn als ik me ook weer aan een zak paprikachips kan vergrijpen
Dan zou ik graag pics zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Zal blij zijn als ik me ook weer aan een zak paprikachips kan vergrijpen
Je vermoordt mijn voorzetje!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier komen een aantal zeer leuke grapjes op!
Heb jij op een middelbareschooldiploma gezeten?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb betere powerpoint's gezien in de eerste op de middelbareschooldiploma
umquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik had een keer een powerpoint gemaakt over panda's. Daar ging mijn presentatie overquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik las pinda'squote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had een keer een powerpoint gemaakt over panda's. Daar ging mijn presentatie over
Meestal zat in de lokalen, niet boven op de school. Maar ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij op een middelbareschooldiploma gezeten?
quote:
Matig, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog alleen aan niet vette gevallen zoals een bouillonnetje .
Lellebel houdt van neukenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:28 schreef Smoofie het volgende:
Keihard raken, helene wil ik keihard raken.
Hehe. Kalm Rickertman.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Dit is wel echt zielig van VI. Laat die man lekker drinken.
Kost klauwen met geld al die levertransplantaties.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Ik moest hier hard om lachenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
'i-i-i-i--i-i-i-i-i-v--v-v--v-d-d-d--de zaal zit'
- GertJan Verbeek
Pics?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
Martijn Krabbedam
Die heb ik me er toch een partij van langs gegeven op Twitter.
Hij was erg onder de indruk van een 14 jarige fok userquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
Martijn Krabbedam
Die heb ik me er toch een partij van langs gegeven op Twitter.
Zeg je dit ook tegen tong?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:29 schreef Bolasie het volgende:
De watte?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Verbeek heeft het miss Montreal syndroom hè koekoek
Hans is ook een farce. Hans verdient dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Persoonlijke hetze tegen Hans dit, triest.
Iemand die niet met een polletje om kon gaan leidt de nationale voetbalorganisatie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Persoonlijke hetze tegen Hans dit, triest.
Niet bij elkaar komen. Slechts gescheiden door plexiglas. Maar dacht misschien voordat je het vak op gaat.quote:
PROFIELSCHETSquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Bolasie het volgende:
Ik wil het woord 'profielschets' nooit meer horen.
Bizar is het.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iemand die niet met een polletje om kon gaan leidt de nationale voetbalorganisatie.
Genot.
Feyenoord boeit echt niemandquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Het woord Feyenoord is de hele uitzending nog niet gevallen
Wat zei je?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
goede timingquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Ajax/KNVB Insidequote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Kennisoverdrachtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Bolasie het volgende:
Ik wil het woord 'profielschets' nooit meer horen.
Nu welquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef Dos37 het volgende:
doen!!1quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een Vocaroo opnemen, maar dat is me teveel moeite.
Goed verhaal
Doe dan, mietje.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een Vocaroo opnemen, maar dat is me teveel moeite.
Goed verhaal
Kan wel ff kijken inderdaad. Hoe laat ben jij er ongeveer, ik waarschijnlijk rond 2 uurquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet bij elkaar komen. Slechts gescheiden door plexiglas. Maar dacht misschien voordat je het vak op gaat.
Feyenoord en Ajax verliezen allebei.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Bolasie het volgende:
Wat hoop ik toch dat ze het zondag verneuken.
Neem jij dan een hafc ui?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Bolasie het volgende:
Wat hoop ik toch dat ze het zondag verneuken.
Ook rond die tijd jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel ff kijken inderdaad. Hoe laat ben jij er ongeveer, ik waarschijnlijk rond 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |