Geen idee, maar het is beter dan wat ze hier om de hoek verkopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Moldavië en omgeving hebben echt soms hele vreemde inzendingen. Wat roken ze daar?
Oooooh die lelijke koppen van de nieuwe K3quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef Renesite het volgende:
He mamma se mamma sa mamma appelsap jaaa
[ afbeelding ]
Die blonde kan nog wel toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooooh die lelijke koppen van de nieuwe K3huilen zeg
Zeg me neit door het voetbal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zal ik donderdag afwezig zijn.
0.00 uurquote:
Zijn uiterlijk en kleding past wel bij het liedje. Dit hoort niet gezongen te worden door een gladjanus in een glitterpak.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gast mag zich weleens wassen. Er kijken 200 miljoen mensen en je ziet eruit als Swiebertje
2013 meen ik? Kan ook 2014 zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil graag poolse act van ?? vanavond zien. Met botermeisje
Die rechter deed eens mee met project catwalk.quote:
Zou je die linker niet geven?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooooh die lelijke koppen van de nieuwe K3huilen zeg
Mensen waardoor je bijna hoopt dat IS ons komt veroveren.quote:
Ik ook uiteraardquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zal ik donderdag afwezig zijn.
Nee, ik ben geclaimd door een vrouw.quote:
Dat niet weten en in ESF meemodden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:50 schreef Moira. het volgende:
Holy shit, ik wist helemaal niet dat het de ECHTE epic sax guy was
Dat zegt niemand maar je haar fatsoeneren ipv erbij te lopen als een crackjunkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk en kleding past wel bij het liedje. Dit hoort niet gezongen te worden door een gladjanus in een glitterpak.
En zich er in al dat uiterlijk vertoon geen reet van aantrekt of hij knap overkomt. Voor hem is een zwarte jas al knetterchique.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ach, dat neem ik maar voor lief dan
Vind het wel wat hebben dat hij daar gewoon simpel in zijn eentje staat
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil graag poolse act van ?? vanavond zien. Met botermeisje
als jij het al niet weet kunnen we die boel beter opheffen.quote:
Hebben ze ook alleen maar gedaan zodat alle mannen een harde piemel zouden krijgen en gingen stemmen op haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |